KAPPER?!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, nieuwe jas, kappertje geweest (dom mormel), TGIF
.
Zichzelf mooi maken voor jullie shoppingspreequote:
Maar jij bent toch wel leuk?quote:
Ja ik voel me goed. Ontzettend moe door de weinige uurtjes die ik slaap.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Tally, hoe voel je je nu? Las dat je weer aan het werk was?
ja, je weet wel, zo'n dom 19jarig blond wicht dat je geld geeft om je hoofdhaar af te knippen, vergezeld met domme opmerkingen en verhalen over mensen die je zou moeten kennen maar je helemaal niets zeggen. Wat is een bensonders?quote:
Ja maar jij en kapper. Weet je wel hoe lang ik vorige keer heb gezeurd over je haar?!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, je weet wel, zo'n dom 19jarig blond wicht dat je geld geeft om je hoofdhaar af te knippen, vergezeld met domme opmerkingen en verhalen over mensen die je zou moeten kennen maar je helemaal niets zeggen. Wat is een bensonders?
Wat fijn dat je die vrijheid daar hebt!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik voel me goed. Ontzettend moe door de weinige uurtjes die ik slaap.
Maar ik vind het heerlijk om weer te werken. Ik heb geen vaste uren, das ook wel lekker.
Als ik het trek (wheheheh) dan mag ik blijven zolang ik wil. En anders lekker naar huis
Ja, en je mag jezelf indenken dat ik speciaal voor jou gegaan ben hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar jij en kapper. Weet je wel hoe lang ik vorige keer heb gezeurd over je haar?!
Een kale harses met tattoo's!quote:
Ik bedoelde meer dat je me al mijn ammo ontneemtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en je mag jezelf indenken dat ik speciaal voor jou gegaan ben hoor.
quote:
O ja op zich vind ik dat ook niet zo heel erg. Als ik dan maar wat te doen heb als ik wakker wordquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat fijn dat je die vrijheid daar hebt!
Die weinige uurtjes slaap daar kan je beter vast aan wennen
Oh, ik heb geen tattoo'squote:
Als de kapster zei dat je op hem leek was het geen compliment heurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen tattoo's. Ben ook niet kaal trouwens
.
Niet echt neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
Als de kapster zei dat je op hem leek was het geen compliment heur
nee, dat zei ze nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als de kapster zei dat je op hem leek was het geen compliment heur
Hubbie heeft de hele week thuis gewerkt en zou vandaag naar Amsterdam gaan (voor werk) maar ik ben benieuwd of hij überhaupt de deur uit gaatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
Kut hè, ik had het kunnen weten. Vandaag thuis werken, maar veel te doen, dus gisteren een paar uurtjes ook thuis gewerkt, zodat ik alvast wat gedaan had. Met het gevolg dat ik nu geen zin meer heb
Ik neem aan dat de kleine meid je dan heus wel bezig houdt jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja op zich vind ik dat ook niet zo heel erg. Als ik dan maar wat te doen heb als ik wakker word
Nu is het doordat hubbie nog steeds ziek isEn dan zijn longen uit zijn lijf hoesten
En om nu weer op de bank te gaan slapen vind ik niet tofIk wacht wel tot het logeerbed staat
Aah het type klootjesvolk wat denkt dat íedereen The Voice volgt...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
nee, dat zei ze niet. Of ik denk dat bensonders gaat winnen.....
Hij vindt het dus wel relaxed! Ik ook wel, maar ik heb gisteren gewoon teveel gedaan, te laat gaan slapen en nu ben ik moe, schrok ik wakker van mijn wekker en nu heb ik dus geen zin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
Hubbie heeft de hele week thuis gewerkt en zou vandaag naar Amsterdam gaan (voor werk) maar ik ben benieuwd of hij überhaupt de deur uit gaat
Thuiswerkersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
Kut hè, ik had het kunnen weten. Vandaag thuis werken, maar veel te doen, dus gisteren een paar uurtjes ook thuis gewerkt, zodat ik alvast wat gedaan had. Met het gevolg dat ik nu geen zin meer heb
Dat is gewoon omdat jij ze mailt schatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Thuiswerkers
zijn altijd 8 uur aan het werk natuurlijk maar op mailreactie moet je vaak wel 2 uur wachten
In mijn geval niet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:41 schreef rival het volgende:
Thuiswerkers
zijn altijd 8 uur aan het werk natuurlijk maar op mailreactie moet je vaak wel 2 uur wachten
Da vink zo zieligquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de kleine meid je dan heus wel bezig houdt ja![]()
Ai beterschap voor hubbie en sterkte ermee. Kan hij niet op de bank gaan liggen?
Wij zetten tegenwoordig geen wekker meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
Hij vindt het dus wel relaxed! Ik ook wel, maar ik heb gisteren gewoon teveel gedaan, te laat gaan slapen en nu ben ik moe, schrok ik wakker van mijn wekker en nu heb ik dus geen zin.
Hier ook mistig. EN UTRECHT!!!!quote:
Of dan bel je, nemen niet op. half uur later bellen ze terug.... ik was toevallig net even onder de douchequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat jij ze mailt schat
Maar jij bent dan ook irritantquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In mijn geval niet hoorNooit trouwens
Werkmail beantwoord ik irritant snel...
Nee, dat is alleen tegen jou schatquote:
Zeg, lees jij je WhatsApp niet ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
Zo! Ik had zowaar een mail van m'n CC'er netVolgens mij is ie van z'n geloof gevallen
Dat gaat bij mij ook gewoon uit af en toe. Ik zie echt niet in wat het voordeel is boven SMS.quote:
Ik heb niks binnen?quote:
Dat het goedkoper is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Dat gaat bij mij ook gewoon uit af en toe. Ik zie echt niet in wat het voordeel is boven SMS.
Goedkoper dan een paar cent jaquote:
Volgens mij kan je dat niet uitzetten, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij ook gewoon uit af en toe. Ik zie echt niet in wat het voordeel is boven SMS.
Een stuk voordeliger als je meer berichten stuurt dan je bundelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
Zelf zou je dat ook doen dus niet zeurenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Of dan bel je, nemen niet op. half uur later bellen ze terug.... ik was toevallig net even onder de douche
Ja je bent ook nog druk met klussen of ben ik nu in de war?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Da vink zo zieligHij is zo ziek
Als het goed is staat het bed dit weekend weer op zolder dus slaap ik daar wel
Geen straf ook
Mja, dat zie ik de fans ervan altijd als argument aanvoeren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Goedkoper dan een paar cent ja.
Maar het werkt dus niet altijd, het is gewoon niet betrouwbaar. Dan betaal ik liever.
Nee. Wij hebben hier 2 merken arts en dat zijn suffe stoffige dominante ultra-doorgeleerde (en gedraaide) artsen. We hebben maar 1 dokter House en dat is een eindbaas.quote:
De laatste tijd merk ik wel vaker dat er soms vertraging in zit....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Maar het werkt dus niet altijd, het is gewoon niet betrouwbaar. Dan betaal ik liever.
Kort tijdje terug nog. Ik SMS, maar blijkbaar is 'ie nooit verzonden (stond nog bij mij in concepten). Dag later komt SMS tóch aan waarbij de verzenddatum zelfs nog later was dan de aankomstdatum wat de neukkk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Edit: Overigens is SMS verkeer ook niet gegarandeerd. En ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik een SMS berichtje niet ontving...
Ik klus inderdaad ook nogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja je bent ook nog druk met klussen of ben ik nu in de war?
Wat heeft hubbie dan? Bad case of the sniffles?
Gewoon allebei doen, en het berichtje ook nog even mailen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het hem dus. Ok, sms is niet 100% maar wel 99,9% whatsapp is "het werkt meestal".
Dan gewoon SMS dus.
Conditioneren die hapquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Wij hebben hier 2 merken arts en dat zijn suffe stoffige dominante ultra-doorgeleerde (en gedraaide) artsen. We hebben maar 1 dokter House en dat is een eindbaas.
Voor de rest hebben ze voornamelijk een grote bek en voelen ze zich ver boven het werkvolk staan.
Gelukkig heb ik een positie waarin ze mij echt nodig hebben en ze weten dat ik ze pown door weg te lopen of te voorzien van treffende repliek, dus ze zijn bijna altijd vrij vriendelijk tegen me. Helaas sijpelt de arrogantie er regelmatig doorheen bij met name nieuwe artsen (zoals die van het mailtje net). Die moeten we nog trainen.
Ja je kan echt beter even paar dagen plat gaan als je de griep goed te pakken hebt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik klus inderdaad ook nogDe zolder is nu bijna af op een lijstje schilderen na
Inruimen heeft hij gister voor een groot gedeelte gedaan.
Hij heeft de griep zwaar te pakken maar weigert om ziek te melden en in zijn bed te blijven.
Wat ik me op dit moment ook wel weer kan voorstellen. Maar toch. Zo blijft hij (en ik) er mee zitten.
En er dan ook even achteraan bellen dat je een WA, SMS en mail hebt gestuurdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon allebei doen, en het berichtje ook nog even mailen.
Better safe then sorry
Dan zou ik het ook nog eens aangetekend doen via snailmail.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
Better safe then sorry
Ik haat werken met Belgen. Moet het helaas vaak, maar ze zeggen nooit wat ze bedoelen. Ze werken op 50% van de snelheid en ze hebben de humor van een baksteen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
Hmm, overigens werk ik vooral met Belgische artsen en die zijn echt een stuk minder omhooggevallen dan de Nederlandse variant.
Vooral bij een date! Succes gegarandeerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En er dan ook even achteraan bellen dat je een WA, SMS en mail hebt gestuurd
Dit weekend de babykamer! Dus niets rustig aan. Hij meld zich maar ziek! Dit weekend is hij van mij en kan hij klussen met zijn 2 linkerhanden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja je kan echt beter even paar dagen plat gaan als je de griep goed te pakken hebt.
Van het weekend lekker rustig aan doen dus.
Beter stuur je het met de postduif.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook nog eens aangetekend doen via snailmail.
Ik neem de gok met SMS wel gewoon, zo on the edge live ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Better safe then sorry
Het werkt, maar de laatste tijd merk ik dus soms wat vertraging...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het hem dus. Ok, sms is niet 100% maar wel 99,9% whatsapp is "het werkt meestal".
Dan gewoon SMS dus.
Wanhopig is het helemaal in 2011quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vooral bij een date! Succes gegarandeerd!
Whahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit weekend de babykamer! Dus niets rustig aan. Hij meld zich maar ziek! Dit weekend is hij van mij en kan hij klussen met zijn 2 linkerhanden.
Lang leve koopavond!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:09 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, vandaag weer aan het werk gegaan, maar ben nog steeds beroerd.
Heb nu al geen zin meer en mag nog tot 9 uur
Totaal geen last van eigenlijk! Als ik Belgen vraag iets te doen en ze zeggen dan en dan tijd te hebben, is het werk gedaan op het afgesproken tijdstip en als het niet lukt, sturen ze keurig een mailtje. Apothekers zijn ook 10x georganiseerder en nauwkeuriger. Humor hebben ze inderdaad niet, maar volgens mij is dat een stukje gereserveerdheid en professionaliteit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik haat werken met Belgen. Moet het helaas vaak, maar ze zeggen nooit wat ze bedoelen. Ze werken op 50% van de snelheid en ze hebben de humor van een baksteen.
[/generalisatie]
Ik heb vooral een hekel aan franstalige Belgen die weigeren om engels te spreken, dat ik franstalige bestellingen krijg van titels, en op amazon.fr moet gaan kijken om welke titel het nou echt gaat bv.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Totaal geen last van eigenlijk! Als ik Belgen vraag iets te doen en ze zeggen dan en dan tijd te hebben, is het werk gedaan op het afgesproken tijdstip en als het niet lukt, sturen ze keurig een mailtje. Apothekers zijn ook 10x georganiseerder en nauwkeuriger. Humor hebben ze inderdaad niet, maar volgens mij is dat een stukje gereserveerdheid en professionaliteit.
Extra werk voor jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan franstalige Belgen die weigeren om engels te spreken, dat ik franstalige bestellingen krijg van titels, en op amazon.fr moet gaan kijken om welke titel het nou echt gaat bv.
Uberhaupt Frans(en)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan franstalige Belgen die weigeren om engels te spreken, dat ik franstalige bestellingen krijg van titels, en op amazon.fr moet gaan kijken om welke titel het nou echt gaat bv.
Klopt. Maar als ik voor de 389e keer dezelfde belg aan de lijn heb, dan hoor ik precies wat ik de 388 keer daarvoor ook hoorde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
maar volgens mij is dat een stukje gereserveerdheid en professionaliteit.
Ik las Engelsen en Schoftenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb alleen maar te maken met Engelsen en Schotten, die zijn allemaal wel relaxed.
Ja die heb ik ook veel inderdaad. Dat ik een mail stuur in het NL, omdat ik weet dat ze het spreken en een mailtje terug krijg in het Frans. Zelfde als ik Engels stuur. Als ik ook 300x vraag om aantallen aan te passen, of naar een ander e-mailadres te sturen, of zelf om het afleveradres bij elke order op de bon te zetten (in het Engels, want mijn Frans is slecht...), ze doen het nooit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Jepquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
MogguhZit jij in Utrecht vandaag?
En dat terwijl ze gewoon NL spreken en verstaan want dat krijgen ze gewoon op school.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze zijn zo superbeleefd en voorkomendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik voor de 389e keer dezelfde belg aan de lijn heb, dan hoor ik precies wat ik de 388 keer daarvoor ook hoorde.
"Met Krea."
"Goedenmiddaggg, u spreekt met Belg Belgistan aan de lijn hier. Van Belgentoko. Kunt u zo beleefd zijn mij een passcode te verstrekken alstublieft?"
"Ha Belg, hoe is het? 1 momentje hoor."
"Dag heer Krea. Dank u beleefd, ik zal even wachten op uw reactie."
"yoooooooo......"
"Hartelijk dank voor uw voorspoedige reactie; ik zal de passcode met vertrouwen behandelen."
...tis net een bandje. Af en toe zeg ik wat anders, dan raken ze in de war.
Klaar zijn we dr meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik kon zo lekker doorrijden (), dat ik de mist in m'n kielzog heb meegenomen.
Jawel!! Altijd even beleefd.. lief he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tegen jou?!?!? Die kent je zeker nog niet...
Of was dat niet de punchline?
Je zou toch denken dat een Belg ook zo zijn grenzen heeft...of zelfrespect.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
Jawel!! Altijd even beleefd.. lief he?
Wat bedoelde hij precies met zelfmoordpoging? Moest diegene nog helpen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
Sta je met een nuchtere maag, brakke kop (15min wakker) in de lift, staat iemand tegen iemand anders uitgebreid te vertellen hoe hij iemand vond na een zelfmoordpoging
Nee, het was geluktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoelde hij precies met zelfmoordpoging? Moest diegene nog helpen?
En je hubbie lust het ook niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:36 schreef Tally het volgende:
Ik ga even mijn collega blij maken met een fles whiskey
Had ik gekregen omdat ik een laptopje gefixt heb maar ik mag het voorlopig toch niet
Mijn hubbie drinkt nietquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:36 schreef Tally het volgende:
Ik ga even mijn collega blij maken met een fles whiskey
Had ik gekregen omdat ik een laptopje gefixt heb maar ik mag het voorlopig toch niet
En de omgeving drinkt bierquote:
Inderdaad. Hij is altijd dronken van liefdequote:
Gekregen van iemand die geen whiskey verstand heeft. Dus een JWquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent een fijne collega
welke whiskey is het?
Ik heb liever whisky trouwens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
jij bent een fijne collega
welke whiskey is het?
ook primaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Gekregen van iemand die geen whiskey verstand heeft. Dus een JW
Voor in de cola!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
JW is ook whisky.quote:
Nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
JW is ook whisky.
Gaat overigens ook prima in de warme chocolademelk.
Correct.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Die Chelsea Charms is gewoon nasty![]()
Daar is toch niks moois, geils, lekker aan
Chocomelk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
Gaat overigens ook prima in de warme chocolademelk.
Nee daar is inderdaad niks moois aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Cue.quote:
Kontneuken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar je kon wel je auto's kwijt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Cue.
Nee, gesprek met de makelaar gehad. Het leek me te klein. Ik wil minimaal 7 slaapkamers, een verwarmd zwembad, bioscoop en garage voor 8 auto's. Deze had maar 2 slaapkamers.
Begrijpelijk..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
Cue.
Nee, gesprek met de makelaar gehad. Het leek me te klein. Ik wil minimaal 7 slaapkamers, een verwarmd zwembad, bioscoop en garage voor 8 auto's. Deze had maar 2 slaapkamers.
Ik lust geen wijn Krea. Dus nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg altijd rode wijn, Taly. Hele kasten vol. Ruilen?
Grafpiep intussen wel weg?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
7 (40jr) oude liften op het complex, volgens mij hebben we een vaste Kone monteur hier rondlopen, ik zie em bijna elke dag
Die hele lift heeft het anderhalve week niet gedaanquote:
Ja als je te hard stoot slaat ze dr eigen KO met een tietquote:
Nee, wel ff rustig langsgelopen. Het is gewoon te klein voor mijn ego.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:44 schreef Cue_ het volgende:
maar niet bekeken dus? Of al iets anders op het oog?
Liever hoor ik de zwoele stem van iemand, galmend tegen het spiegelglas en versterkt door de hoeken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vond je het geen gezellig liftmuziekje dan?
Uit ervaring zou je toch moeten weten dat dat blijkbaar niet zo is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een Belg ook zo zijn grenzen heeft...of zelfrespect.
En als ze in 1 keer omdraait jou.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als je te hard stoot slaat ze dr eigen KO met een tiet
Daar hadden jullie mij toch voor mee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Liever hoor ik de zwoele stem van iemand, galmend tegen het spiegelglas en versterkt door de hoeken.
Wat dat betreft ben ik net een belg. Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Uit ervaring zou je toch moeten weten dat dat blijkbaar niet zo is?
Nee ik ben al voorzien. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net een belg. Neuken dan maar?
Las wel een goede column over haar in de Metro gisteren, over dat ie het al helemaal voor zich zag dat er op die Kamasutra beurs een hele rij mannen staat te wachten tot ze met Charms op de foto kunnen, hun echtgenotes erbij met camera in de hand enzo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als je te hard stoot slaat ze dr eigen KO met een tiet
Ja ze heeft implantaten die irriteren de binnenkant van haar borsten waardoor er extra vocht wordt aangemaakt ofzo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Las wel een goede column over haar in de Metro gisteren, over dat ie het al helemaal voor zich zag dat er op die Kamasutra beurs een hele rij mannen staat te wachten tot ze met Charms op de foto kunnen, hun echtgenotes erbij met camera in de hand enzo.
Kreeg er een grappig beeld bij iig.
Las ook dat haar tieten nog zon 2,5cm in omvang groeien, per week ofzo.
You say it like it's a bad thingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen 2e Krea. Toch graag gedaan.
Waarom zou ik in vredesnaam een Krea willen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen 2e Krea. Toch graag gedaan.
Omdat. Krea. Duh.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zou ik in vredesnaam een Krea willen?
Dan maar eerst verder kijken. Wel jammer dat je ego zo groot is dan .quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, wel ff rustig langsgelopen. Het is gewoon te klein voor mijn ego.
Nog niets anders op het hoog....alhoewel. 1 ding, maar ik twijfel. 2 onder-1-kap aan de Jacob Obrechtstraat (leuk tussenstraatje). Die is ruim voldoende qua wensen en eisen, maar het grote nadeel is dat het andere huis is verhuurd aan studenten en er dus weinig aan onderhoud wordt gedaan. Dat drukt de prijs, maar als ik het zelf weer kwijt wil is dat probleem natuurlijk weer net zo groot.
Met twee symmetrische plasgootjes hè!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoooi![]()
![]()
Zo werken![]()
Maar eerst stropdas knopen
Buiten dat, is dit niet het juiste topic.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef STING het volgende:
Doe het niet, je hebt nog je hele leven voor je
het staat in R&P, ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten dat, is dit niet het juiste topic.
Ja, ga zo doorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het goed als ik binnen 2 minuten al blauw aanloop?
Dan zit hij te los! Strakker aantrekken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
hangt er vanaf, goed voor wie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus je kunt hem nog een keer gooien?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
Vanmorgen voor het eerst sinds 2 dagen weer een broodje gegeten, maar die boomerangde
Ach, een huis kopen doe je op gevoel. Daarom heb je ook een eisenpakket. Dat klopt eerst en dan ga je op je gevoel af. Heb geen haast.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Dan maar eerst verder kijken. Wel jammer dat je ego zo groot is dan .
Die studenten zullen er nog wel lange tijd inzitten en de vraag is ook of je wel naast studenten wil zitten ivm overlast.
'Nee idd, je zit nu op een goede plek met een goed appartement.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Ach, een huis kopen doe je op gevoel. Daarom heb je ook een eisenpakket. Dat klopt eerst en dan ga je op je gevoel af. Heb geen haast.
Het is echt overal hetzelfde hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef Tally het volgende:
Die belgenEcht
Of we een gedeelte maken waar iedereen bij kan en bestanden kan delen.
Men maakt daar zelf sub mappen aan, en dan klagen dat iedereen er bij kan
Idd, zodra "collega's" iets zien mbt computers stoppen ze acuut met denkenquote:
Australisch broodje? Nooit gehad.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
Vanmorgen voor het eerst sinds 2 dagen weer een broodje gegeten, maar die boomerangde
Hier in de vergaderzaal.. "ik krijg geen beeld van mijn laptop op de tv"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zodra "collega's" iets zien mbt computers stoppen ze acuut met denken.
Oeh dat is minder. Voedselvergiftiging was het toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
Doen we dan ook graagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
o, dat is een heel breed en uitgebreid tema waar je het echt uren over zou kunnen hebben
Sneeuw?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Nee he, is die winter nog niet voorbij, het sneeuwt verdomme gewoon weer hier! Ben er wel klaar mee nu.
ik merk het, krijg weer reacties op de bandjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Nee he, is die winter nog niet voorbij, het sneeuwt verdomme gewoon weer hier! Ben er wel klaar mee nu.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik merk het, krijg weer reacties op de bandjes
Ja, had eindelijk ook wel weer behoefte aan iets te eten. Maar ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh dat is minder. Voedselvergiftiging was het toch?
Ik verkoop (gebruikte) winterbanden, krijg (sinds gisteren eigenlijk al) weer reacties op mijn advertenties...quote:
Ja, op een gegeven moment moet je het toch gewoon proberen. Is soep ofzo geen beter idee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, had eindelijk ook wel weer behoefte aan iets te eten. Maar ja.
Dat is echt zo kut ja, ik had dat een tijdje terug, ik kon niet eens ranja verdragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verkoop (gebruikte) winterbanden, krijg (sinds gisteren eigenlijk al) weer reacties op mijn advertenties...
Genieten is dat. Vorig jaar ook vrij heftig gehad op vakantie. (en terugvlucht).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Ripley het volgende:
Hoe bevalt het herstarten met roken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Genieten is dat. Vorig jaar ook vrij heftig gehad op vakantie. (en terugvlucht).
Hoi klots.
De terugvlucht was heerlijk inderdaad. Niets kotst lekkerder dan kloppende mensen op de deur.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Genieten is dat. Vorig jaar ook vrij heftig gehad op vakantie. (en terugvlucht).
Hoi klots.
HET IS SCHANDALIG! SNEL VERBIEDEN!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
Mensen
'Postcode Loterij is bangmakerij'
Nou, inderdaad. Waar je je al niet druk om kan maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
Mensen
'Postcode Loterij is bangmakerij'
wil je meedoen? dan koop je een lot. wil je dat niet. dan hou je je bek.quote:
Ja er zijn veel belangrijkere dingen! Zoals dat de vlokken steeds dikker wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Waar je je al niet druk om kan maken.
Sleeën!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja er zijn veel belangrijkere dingen! Zoals dat de vlokken steeds dikker worden
Dat is dan wel weer leuk, met de slee naar de Holterbergquote:
ZE TROGGELEN GELD VAN ONS AF! EN HENK EN INGRID HEBBEN HET AL ZO MOEILIJK MET ONZE MOEILIJK LERENDE KINDEREN>!!!11!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
wil je meedoen? dan koop je een lot. wil je dat niet. dan hou je je bek.
de buurman zou ook de staatsloterij kunnen winnen toch
wtf
Holterberg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk, met de slee naar de Holterberg
het is maar een klein bedrag per maand, en het zou toch wel mooi zijn als ie wél een keertje in de straat valt dacht ik zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Nou vind ik het sowieso al een aanfluiting, die postcodeloterij. Ik zou er nooit aan meedoen.
quote:
Het gaat mij om het idee dat het op je postcode valt. Vroeger dacht ik, als je dan verhuist, zul je net zien dat ie op je oude postcodevalt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
het is maar een klein bedrag per maand, en het zou toch wel mooi zijn als ie wél een keertje in de straat valt dacht ik zo
die nieuwe vriendenloterij oid, komt ook daarvandaan zeker?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
41% van alle huishoudens doet mee trouwens.
Da's de sponsorloterij volgens mij, zelfde logoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
die nieuwe vriendenloterij oid, komt ook daarvandaan zeker?
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon tegen die mensen te zeggen:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Zo, heb de deur maar even op slot gedaan, er lopen Jehova Getuigen rond
+1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon tegen die mensen te zeggen:
"Sorry, geen interesse, maar succes bij de volgende. Fijne dag!
Doe ik altijd en ik heb echt nooit gehad dat ze doordramden.
Ik sta ze altijd netjes te woord.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Zo, heb de deur maar even op slot gedaan, er lopen Jehova Getuigen rond
Ik niet meer. Ze respecteren namelijk ook niet dat ik direct zeg dat ik geen interesse heb en bellen me op zondagochetnd om 9 uur mijn nest uit.quote:
Die ervaring heb ik dus totaal niet. Zolang zij netjes tegen mij zijn behandel ik ze met respect.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet meer. Ze respecteren namelijk ook niet dat ik direct zeg dat ik geen interesse heb en bellen me op zondagochetnd om 9 uur mijn nest uit.
Ik ken ook de doordramvariant niet persoonlijk, dus heb ik er ook niet zoveel moeite mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik nooit tv kijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
Ik kwam er trouwens van de week achter dat Dean Saunders die meedoet aan popstars de broer is van Ben Saunders.![]()
Ik weet nog dat Dean ooit meedeed aan Xfactor oid en hij is zo leuk. Veel leuker dan die Ben.
In dat geval zou ik het ook niet doen, maar dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet meer. Ze respecteren namelijk ook niet dat ik direct zeg dat ik geen interesse heb en bellen me op zondagochetnd om 9 uur mijn nest uit.
oh zo, het logo kwam me iig bekend voor..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's de sponsorloterij volgens mij, zelfde logo
Ik kijk die talentenshows dus ook nooit, daarom kwam ik daar van de week pas achter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik nooit tv kijk.
Dan zou ik ze dus idd ook niet meer zo netjes te woord staanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Ik al 3 keer. Geen enkel respect voor mijn eigen mening of leefstijl. Rot lekker op.
Idd, dan gaan er doden vallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ze mij op zondag om 9 uur wakker bellen sta ik niet voor de gevolgen in.
Het is maar goed dat ik geen klein grut heb wat om 7 uur al aan het bed staat te jengelen ja.quote:
+1 . maar ik ken inderdaad de voet tussen de deur variant nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik dus totaal niet. Zolang zij netjes tegen mij zijn behandel ik ze met respect.
Als ze mij op zondag om 9 uur wakker bellen sta ik niet voor de gevolgen in.
Ik werd ooit eens aangesproken op mijn, overigens heel frivool vormgegeven, 666 Antichrist shirtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben wel bekend met mensen die vanuit geloofsovertuiging op straat mensen aanklampen en prediken dat je het lichaam wat Godt je gegeven hebt verziekt omdat je rookt.
Daar ga ik dan iets minder coulant mee om.
Ik heb maandenlang een vrouw van de kerk aan de deur gehad. Ik was haar priveprojectje geloof ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben wel bekend met mensen die vanuit geloofsovertuiging op straat mensen aanklampen en prediken dat je het lichaam wat Godt je gegeven hebt verziekt omdat je rookt.
Daar ga ik dan iets minder coulant mee om.
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ik werd ooit door iemand op straat aangesproken door iemand die vroeg wat ik wist van loodvergiftiging. Niks dus, maar uiteindelijk bleek het over God te gaan
Omdat ik nu ff op kantoor zit voor de vereniging een aantal aanvragen bij de gemeente indienen. En daar kunnen ze zo binnen lopen, ik heb er slechte ervaringen mee. Bij mij blijven ze altijd hangenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zo'n bruggetje weten ze altijd te leggen, zelfs als je het niet verwacht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ik werd ooit door iemand op straat aangesproken door iemand die vroeg wat ik wist van loodvergiftiging. Niks dus, maar uiteindelijk bleek het over God te gaan
+1 en ze zien bij mij toch niet dat ik er wel ben, aangezien de gordijnen aan de zijde van de deur toch dicht zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Een puffende MaK 6400.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
*kuch*
Komt er ook nog even een stinkende goederentrein langs
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
Horrorfilms.Ze weten echt over elk onderwerp er wel een te maken.
Is waarschijnlijk zo fout dat het weer leuk word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat nu dus in het lijstje met films die ik nog moet kijken
Te wachten op te trein naar Maastricht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
*kuch*
Komt er ook nog even een stinkende goederentrein langs
Ik hou ervan, juist omdat horror vaak zo fout is dat het weer leuk werd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk zo fout dat het weer leuk word.
Hij staat nu dus in het lijstje met films die ik nog moet kijken
Je bedoelt Dôd Snô!! Maar dan met zon streepjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou ervan, juist omdat horror vaak zo fout is dat het weer leuk werd.
Aanraders als je daarvan houdt zijn toch wel Dead Snow en Dead & Breakfast.
Ja ik hou er ook wel vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou ervan, juist omdat horror vaak zo fout is dat het weer leuk werd.
Aanraders als je daarvan houdt zijn toch wel Dead Snow en Dead & Breakfast.
Het is een noorse film ja, die zo populair was dat ie nu vooral onder de Engelse titel bekend is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je bedoelt Dôd Snô!! Maar dan met zon streepjeEn Sneu dat ie was
Ja maar hij is zoooooooo slecht... Serieus!! Echt!! ... Je gelooft me niet he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een noorse film ja, die zo populair was dat ie nu onder de Engelse titel bekend is.
O ja, die heb ik ook al een tijdje klaarstaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Nude nuns with big guns is mijn laatste vondst.
Meid, ik heb die film al 3 keer gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar hij is zoooooooo slecht... Serieus!! Echt!! ... Je gelooft me niet he?
U riep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meid, ik heb die film al 3 keer gezien.
Als je niet van horror houdt is dat een slechte film ja.
Echte horrorfans kunnen zo'n film juist waarderen.
Ja, iemand die er geen verstand van heeft probeert mij te vertellen wat leuke horrorfilms zijn!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, iemand die er geen verstand van heeft probeert mij te vertellen wat leuke horrorfilms zijn!
En negeert blijkbaar mijn sig.
Ach veel mensen kunnen een goede horrorfilm niet waarderen hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, iemand die er geen verstand van heeft probeert mij te vertellen wat leuke horrorfilms zijn!
En negeert blijkbaar mijn sig.
Maar dit gaat over het waarderen van een slechtequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach veel mensen kunnen een goede horrorfilm niet waarderen he
Het is gewoon een genre waar je van houdt of niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach veel mensen kunnen een goede horrorfilm niet waarderen he
Die blijf ik leuk vinden hoor, allebei de delenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon een genre waar je van houdt of niet.
En bij horror is het leuk als het gewoon een goeie film is, maar als ie heel slecht is, wordt het vaak ook leuker.
Enige wat ik jammer vind is dat er zoveel van die semi-horrorfilms zijn voor het grote publiek die gewoon in mijn ogen niks met horror te maken hebben. Zoals REC. bijvoorbeeld, wat een kutfilm was dat.
Ja maar dat is smaak he.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dit gaat over het waarderen van een slechte.
Dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dit gaat over het waarderen van een slechte.
quote:Dead Snow
The best Nazi Zombie movie ever made. Granted, there are only two others, but this one's the best.
"Dead Snow" is a pretty straightforward modern zombie flick with equal parts gore and humor. It's like a twisted combination of the video games Resident Evil and Wolfenstein, with a dash of the movie "Evil Dead II" thrown in, and served over a bed of virgin Norwegian snow.
Vond rec wel leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon een genre waar je van houdt of niet.
En bij horror is het leuk als het gewoon een goeie film is, maar als ie heel slecht is, wordt het vaak ook leuker.
Enige wat ik jammer vind is dat er zoveel van die semi-horrorfilms zijn voor het grote publiek die gewoon in mijn ogen niks met horror te maken hebben. Zoals REC. bijvoorbeeld, wat een kutfilm was dat.
Ik ging hem huren bij de videotheek, die meid daar "hij is echt heeeeeeel eng! 'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die blijf ik leuk vinden hoor, allebei de delen
Ik zeg ook niet dat ie heel eng is, ik vind ze vermakelijk hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging hem huren bij de videotheek, die meid daar "hij is echt heeeeeeel eng! '
Ik vond er echt helemaal geen kut aan dus.
Kwam gister nog een lijstje tegen waarin hij veel hoger stond dan het origineel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Of erger, mensen die denken dat zo'n amerikaanse remakefilm als The Ring een horror is.
Die komt bij mij niet verder dan redelijke thriller.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Of erger, mensen die denken dat zo'n amerikaanse remakefilm als The Ring een horror is.
Nightmare on Elmstreet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kwam gister nog een lijstje tegen waarin hij veel hoger stond dan het origineel.
Stonden wel meer vreemde dingen in dat lijstje.
Freddy vs Jason hoger dan nightmare on elmstreet 1 bijvoorbeeld
Heb er als een 11 jarig Roycootje aardig last van gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nightmare on Elmstreet.Daar ben ik mee opgegroeid.
Freddy vs. Jason.Jammere film om de boel uit te melken en Robert Englund nog even te laten cashen.
DE film waarbij van alles gebeurd wat niet in beeld gebracht wordt. Anderhalf uur van mijn leven die ik nooit terug zal krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt bij mij niet verder dan redelijke thriller.
Ik zal ff kijken in mijn youtubegeschiedenis,misschien dat het daar tussen staat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, ik liet jou een tijdje terug een trailer zien van een zombiefilm, maar ik weet niet meer welkeJij enig idee?
Ik vond Seed of Chucky zo slecht dat het hilarisch werd. Maar sowieso waren al die films meer komisch dan horror.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Over uitmelken gesproken.
De laatste chucky delen
Ja, zoals met zoveel. Maar het eerste deel is wel heel tof natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
Over uitmelken gesproken.
De laatste chucky delen
Nee ik vond het echt te slecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond Seed of Chucky zo slecht dat het hilarisch werd. Maar sowieso waren al die films meer komisch dan horror.
Meid, ik ben gek op zombiefilms en vond deze echt geweldig slecht. Wel leuk van slechtheid overigens!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meid, ik heb die film al 3 keer gezien.
Als je niet van horror houdt is dat een slechte film ja.
Echte horrorfans kunnen zo'n film juist waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek als kind al horrorfilms en kan me de eerste keer dat ik Childs Play zag nog goed herinneren. Wat eng was dat vroeger zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zoals met zoveel. Maar het eerste deel is wel heel tof natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef Techno het volgende:
Beep beep richieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vertrouw geen 1 clown meer
ClownsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan ze nog steeds niet uit staan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Daar heb ik als 6jarig klutsje toen alleen een voorstukje van gezien in zo'n filmprogramma van Rene Mioch toen. Jarenlang durfde ik niet langs putjes in de straat te lopen en vond ik het doucheputje eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik 12 was de film gekeken. Wat een verschrikkelijk slechte kutfilm zeg.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Eensch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch blijft The Thing de allerbeste horrorfilm ooit.
Ik ken hoofdzakelijk t boek, die wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik als 6jarig klutsje toen alleen een voorstukje van gezien in zo'n filmprogramma van Rene Mioch toen. Jarenlang durfde ik niet langs putjes in de straat te lopen en vond ik het doucheputje eng.
Klutsie had m nog nooit gezien, dus we hebben m 2 weken terug gekeken, en hij is nu nog tof, zelfs de special effects.quote:
Wat ReuPac al zegt, het boek is veel beter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
Daar heb ik als 6jarig klutsje toen alleen een voorstukje van gezien in zo'n filmprogramma van Rene Mioch toen. Jarenlang durfde ik niet langs putjes in de straat te lopen en vond ik het doucheputje eng.
In de film bleek die clown op het einde een spin te zijn. Ofzo. Ongeveer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken hoofdzakelijk t boek, die was
Idd, ook al is ie echt gedateerd ( hell, ik was toen nog niet eens geboren) hij is de hele tijd spannend. Goeie film.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie had m nog nooit gezien, dus we hebben m 2 weken terug gekeken, en hij is nu nog tof, zelfs de special effects.
Vind hem wel goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik was nog te jong toen ik IT zag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind clowns nog steeds engquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik was nog te jong toen ik IT zag.
nadat ik hem later nog eens had gezien waren de trauma's over inderdaad
Hij staat er ook niet meer tussen bij mij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Fuck ik kan 'm niet meer vinden...
Toch wel mooi dat 1 film een hele generatie angst aan kan lerenquote:
Dat zijn ze ook ';(quote:
Pet Semetary II had een stuk met een motorwiel vs een sjaal vs iemands gezicht. Geweldig vond ik dat toen. Heb die films ook nooit eng gevonden als kind.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef rival het volgende:
pet sematary dan, en daarna een speurtocht in een donker bos.. wat was ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |