Ja, iemand die er geen verstand van heeft probeert mij te vertellen wat leuke horrorfilms zijn!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, iemand die er geen verstand van heeft probeert mij te vertellen wat leuke horrorfilms zijn!
En negeert blijkbaar mijn sig.
Ach veel mensen kunnen een goede horrorfilm niet waarderen hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, iemand die er geen verstand van heeft probeert mij te vertellen wat leuke horrorfilms zijn!
En negeert blijkbaar mijn sig.
Maar dit gaat over het waarderen van een slechtequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach veel mensen kunnen een goede horrorfilm niet waarderen he
Het is gewoon een genre waar je van houdt of niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach veel mensen kunnen een goede horrorfilm niet waarderen he
Die blijf ik leuk vinden hoor, allebei de delenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon een genre waar je van houdt of niet.
En bij horror is het leuk als het gewoon een goeie film is, maar als ie heel slecht is, wordt het vaak ook leuker.
Enige wat ik jammer vind is dat er zoveel van die semi-horrorfilms zijn voor het grote publiek die gewoon in mijn ogen niks met horror te maken hebben. Zoals REC. bijvoorbeeld, wat een kutfilm was dat.
Ja maar dat is smaak he.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dit gaat over het waarderen van een slechte.
Dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dit gaat over het waarderen van een slechte.
quote:Dead Snow
The best Nazi Zombie movie ever made. Granted, there are only two others, but this one's the best.
"Dead Snow" is a pretty straightforward modern zombie flick with equal parts gore and humor. It's like a twisted combination of the video games Resident Evil and Wolfenstein, with a dash of the movie "Evil Dead II" thrown in, and served over a bed of virgin Norwegian snow.
Vond rec wel leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon een genre waar je van houdt of niet.
En bij horror is het leuk als het gewoon een goeie film is, maar als ie heel slecht is, wordt het vaak ook leuker.
Enige wat ik jammer vind is dat er zoveel van die semi-horrorfilms zijn voor het grote publiek die gewoon in mijn ogen niks met horror te maken hebben. Zoals REC. bijvoorbeeld, wat een kutfilm was dat.
Ik ging hem huren bij de videotheek, die meid daar "hij is echt heeeeeeel eng! 'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die blijf ik leuk vinden hoor, allebei de delen
Ik zeg ook niet dat ie heel eng is, ik vind ze vermakelijk hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging hem huren bij de videotheek, die meid daar "hij is echt heeeeeeel eng! '
Ik vond er echt helemaal geen kut aan dus.
Kwam gister nog een lijstje tegen waarin hij veel hoger stond dan het origineel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Of erger, mensen die denken dat zo'n amerikaanse remakefilm als The Ring een horror is.
Die komt bij mij niet verder dan redelijke thriller.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Of erger, mensen die denken dat zo'n amerikaanse remakefilm als The Ring een horror is.
Nightmare on Elmstreet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kwam gister nog een lijstje tegen waarin hij veel hoger stond dan het origineel.
Stonden wel meer vreemde dingen in dat lijstje.
Freddy vs Jason hoger dan nightmare on elmstreet 1 bijvoorbeeld
Heb er als een 11 jarig Roycootje aardig last van gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nightmare on Elmstreet.Daar ben ik mee opgegroeid.
Freddy vs. Jason.Jammere film om de boel uit te melken en Robert Englund nog even te laten cashen.
DE film waarbij van alles gebeurd wat niet in beeld gebracht wordt. Anderhalf uur van mijn leven die ik nooit terug zal krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt bij mij niet verder dan redelijke thriller.
Ik zal ff kijken in mijn youtubegeschiedenis,misschien dat het daar tussen staat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, ik liet jou een tijdje terug een trailer zien van een zombiefilm, maar ik weet niet meer welkeJij enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |