Die hele lift heeft het anderhalve week niet gedaanquote:
Ja als je te hard stoot slaat ze dr eigen KO met een tietquote:
Nee, wel ff rustig langsgelopen. Het is gewoon te klein voor mijn ego.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:44 schreef Cue_ het volgende:
maar niet bekeken dus? Of al iets anders op het oog?
Liever hoor ik de zwoele stem van iemand, galmend tegen het spiegelglas en versterkt door de hoeken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vond je het geen gezellig liftmuziekje dan?
Uit ervaring zou je toch moeten weten dat dat blijkbaar niet zo is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een Belg ook zo zijn grenzen heeft...of zelfrespect.
En als ze in 1 keer omdraait jou.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als je te hard stoot slaat ze dr eigen KO met een tiet
Daar hadden jullie mij toch voor mee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Liever hoor ik de zwoele stem van iemand, galmend tegen het spiegelglas en versterkt door de hoeken.
Wat dat betreft ben ik net een belg. Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Uit ervaring zou je toch moeten weten dat dat blijkbaar niet zo is?
Nee ik ben al voorzien. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net een belg. Neuken dan maar?
Las wel een goede column over haar in de Metro gisteren, over dat ie het al helemaal voor zich zag dat er op die Kamasutra beurs een hele rij mannen staat te wachten tot ze met Charms op de foto kunnen, hun echtgenotes erbij met camera in de hand enzo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als je te hard stoot slaat ze dr eigen KO met een tiet
Ja ze heeft implantaten die irriteren de binnenkant van haar borsten waardoor er extra vocht wordt aangemaakt ofzo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Las wel een goede column over haar in de Metro gisteren, over dat ie het al helemaal voor zich zag dat er op die Kamasutra beurs een hele rij mannen staat te wachten tot ze met Charms op de foto kunnen, hun echtgenotes erbij met camera in de hand enzo.
Kreeg er een grappig beeld bij iig.
Las ook dat haar tieten nog zon 2,5cm in omvang groeien, per week ofzo.
You say it like it's a bad thingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen 2e Krea. Toch graag gedaan.
Waarom zou ik in vredesnaam een Krea willen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen 2e Krea. Toch graag gedaan.
Omdat. Krea. Duh.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zou ik in vredesnaam een Krea willen?
Dan maar eerst verder kijken. Wel jammer dat je ego zo groot is dan .quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, wel ff rustig langsgelopen. Het is gewoon te klein voor mijn ego.
Nog niets anders op het hoog....alhoewel. 1 ding, maar ik twijfel. 2 onder-1-kap aan de Jacob Obrechtstraat (leuk tussenstraatje). Die is ruim voldoende qua wensen en eisen, maar het grote nadeel is dat het andere huis is verhuurd aan studenten en er dus weinig aan onderhoud wordt gedaan. Dat drukt de prijs, maar als ik het zelf weer kwijt wil is dat probleem natuurlijk weer net zo groot.
Met twee symmetrische plasgootjes hè!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoooi![]()
![]()
Zo werken![]()
Maar eerst stropdas knopen
Buiten dat, is dit niet het juiste topic.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef STING het volgende:
Doe het niet, je hebt nog je hele leven voor je
het staat in R&P, ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten dat, is dit niet het juiste topic.
Ja, ga zo doorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het goed als ik binnen 2 minuten al blauw aanloop?
Dan zit hij te los! Strakker aantrekken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
hangt er vanaf, goed voor wie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |