quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:36 schreef Tally het volgende:
Ik ga even mijn collega blij maken met een fles whiskey
Had ik gekregen omdat ik een laptopje gefixt heb maar ik mag het voorlopig toch niet
En de omgeving drinkt bierquote:
Inderdaad. Hij is altijd dronken van liefdequote:
Gekregen van iemand die geen whiskey verstand heeft. Dus een JWquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent een fijne collega
welke whiskey is het?
Ik heb liever whisky trouwens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
jij bent een fijne collega
welke whiskey is het?
ook primaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Gekregen van iemand die geen whiskey verstand heeft. Dus een JW
Voor in de cola!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
JW is ook whisky.quote:
Nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
JW is ook whisky.
Gaat overigens ook prima in de warme chocolademelk.
Correct.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Die Chelsea Charms is gewoon nasty![]()
Daar is toch niks moois, geils, lekker aan
Chocomelk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
Gaat overigens ook prima in de warme chocolademelk.
Nee daar is inderdaad niks moois aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Cue.quote:
Kontneuken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar je kon wel je auto's kwijt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Cue.
Nee, gesprek met de makelaar gehad. Het leek me te klein. Ik wil minimaal 7 slaapkamers, een verwarmd zwembad, bioscoop en garage voor 8 auto's. Deze had maar 2 slaapkamers.
Begrijpelijk..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
Cue.
Nee, gesprek met de makelaar gehad. Het leek me te klein. Ik wil minimaal 7 slaapkamers, een verwarmd zwembad, bioscoop en garage voor 8 auto's. Deze had maar 2 slaapkamers.
Ik lust geen wijn Krea. Dus nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg altijd rode wijn, Taly. Hele kasten vol. Ruilen?
Grafpiep intussen wel weg?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
7 (40jr) oude liften op het complex, volgens mij hebben we een vaste Kone monteur hier rondlopen, ik zie em bijna elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |