Stagegesprek en contracten en zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogguh Q
[..]
Wat ga je doen in Tilburg? /nieuwsgierig
No Stressquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niks, heb ook helemaal geen zin in vandaag. Ga mn best doen er het beste van te maken. Vroeg naar bed en morgen rond een uur of 10 op pad
Nee, helemaal niet. Ik kan heel goed erg vroeg opstaanquote:
was je vroeg gaan slapen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik kan heel goed erg vroeg opstaan
Oh leukquote:
Ik was idd van plan om deze dag zonder stress door te gaanquote:
quote:
quote:
Die Golf-meneer moest zijn kleine piemeltje compenseren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival?
Ik zag gisteren een golf rijden. Die had alleen brede voorbandjes, achter waren normaal zeg maar.
Wat is daar het nut van? Rijdt dat niet heel kut? Weet jij dat?
Hij werkt! Hij doet t!quote:
oh toch nog wat uurtjes slaap gehad dus....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half elf![]()
De bus maakt een eng geluid
Ja dat sowieso.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Die Golf-meneer moest zijn kleine piemeltje compenseren.
10 minuten rust en koffie voor de hel losbreekt. Daar moet je optimaal gebruik van maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef Tally het volgende:
Hij werkt! Hij doet t!![]()
![]()
![]()
Aandachtshoer
En werkse
Ik heb een uurtje alleen gezetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
10 minuten rust en koffie voor de hel losbreekt. Daar moet je optimaal gebruik van maken.
Je kan sneller wegkomen. (de voorwielen zijn de aangedreven wielen he bij een golf)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival?
Ik zag gisteren een golf rijden. Die had alleen brede voorbandjes, achter waren normaal zeg maar.
Wat is daar het nut van? Rijdt dat niet heel kut? Weet jij dat?
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
oh toch nog wat uurtjes slaap gehad dus....
Have fun/succes vandaag
Terecht ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
10 minuten rust en koffie voor de hel losbreekt. Daar moet je optimaal gebruik van maken.
sowiesoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk probeer er altijd wel rekening mee te houden.
En nu ben ik dus een half uur te vroeg, maar dat staat beter dan een kwartier te laat, is mijn instelling
Ik moet zo eerst naar een scanner die 500 verfrommelde papiertjes per dag scant, er 3 niet goed doet en dus 'een slechte scanner is'.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef Tally het volgende:
Ik heb een uurtje alleen gezetenNu is de rest binnen dus nog even en ik kan weer naar huis
Even 2 laptopjes preppen en dan ben ik klaar vind ik
Zeker, want ik ben koning van het lab.quote:
Ik zat gevangen achter de enige sjonny die zich de hele weg ook braaf aan de snelheid hieldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan sneller wegkomen. (de voorwielen zijn de aangedreven wielen he bij een golf)
Je ziet dat bij dragrace auto's.
Maar lekker rijden doet het niet. en het is redelijk gevaarlijk ook om voor veel meer grip te hebben dan achter.
Dus als iemand die wagen alleen maar op de openbare weg gebruikt, dan ben jij de echte sjonny tegengekomen
Wordt die wagen dus voor andere doeleinden gebruikt dan heeft ie dat waarschijnlijk nodig om zijn pk's op de weg te krijgen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst naar een scanner die 500 verfrommelde papiertjes per dag scant, er 3 niet goed doet en dus 'een slechte scanner is'..
Ook herkenbaar:quote:
Geen helderziende? Goh...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook herkenbaar:
Hoi,
Ik zou willen melden dat gisteren de hele dag, tijdens werk vanuit locatie B,
de applicatie koppeling het niet deed. Hierdoor kon ik niet bij vitale informatie
wat natuurlijk zeer hinderlijk was. Overigens had ik wel internetverbinding!
Nu aan het netwerk werkt het weer. Hoe kan dit in het vervolg voorkomen worden?
Peter, zou je die pdf software willen herinstalleren? Gaarne vandaag nog.
.... bel dan op domme kut. Hoe moet ik dat voorkomen als ik niet eens weet wat er mis ging. Ik ben toch godverdomme geen helderziende..
Meestal doet sjonny dat niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat gevangen achter de enige sjonny die zich de hele weg ook braaf aan de snelheid hield![]()
En dan is het nog management ook. Dan moet je klantvriendelijk en oplossingsgericht reageren.quote:
Hmm zal eens opletten of ik hem vaker zie rijden danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Meestal doet sjonny dat niet.
dan zou ik er juist vanuit gaan dat hij dat ding in de weekenden voor andere doeleinden gebruikt.
Wij rijden de circuitwagen ook op de openbare weg, en dan rij ik over het algemeen ook rustig en netjes. ten eerste staan er namen op van sponsoren en het is wel lullig als ze die wagen in beslag nemen vlak voor een raceweekend ofzo
Dat zijn vaak de ergste hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan is het nog management ook. Dan moet je klantvriendelijk en oplossingsgericht reageren..
Nou nee. Artsen zijn het ergst. Die staan ver boven management qua computerdomheid, irritatie en dominant gedrag.quote:
Van het management moet je het duidelijk hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan is het nog management ook. Dan moet je klantvriendelijk en oplossingsgericht reageren..
Toen ik nog in het ziekenhuis werkte had ik ook altijd mot met artsen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nee. Artsen zijn het ergst. Die staan ver boven management qua computerdomheid, irritatie en dominant gedrag.
ja, die zijn echt vanaf moment 1 op hun opleiding al verwaand. managers moeten daar eerst daadwerkelijk manager voor worden, 5 jaar reten uitlikken en dan pas zijn ze verwaandquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nee. Artsen zijn het ergst. Die staan ver boven management qua computerdomheid, irritatie en dominant gedrag.
Een dodelijke combinatie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind hier in de winkel voornamelijk een bepaald soort ondernemer irritant.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, nieuwe jas, kappertje geweest (dom mormel), TGIF
.
Maar stiekem zijn ze ook wel leuk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |