Tjah, als het je puur om die boete gaat.. Wat ik op de radio hoorde ging het er ook om dat onderwijsgeld komend jaar even naar andere soorten gaat ipv studies? Lijkt het je dan niet wat egoistisch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:34 schreef littledrummergirl het volgende:
zal ik morgen naar de studentendemonstratie gaan of niet
geen geld stoppen in goed onderwijs verkleint gewoon de studiekansen voor de volgende generatiesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, als het je puur om die boete gaat.. Wat ik op de radio hoorde ging het er ook om dat onderwijsgeld komend jaar even naar andere soorten gaat ipv studies? Lijkt het je dan niet wat egoistisch?
Ik dacht dat ze juist basisonderwijs even wilden helpen? En speciaal onderwijs.. Dat is wat ik begreep uit de berichtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen geld stoppen in goed onderwijs verkleint gewoon de studiekansen voor de volgende generaties
oh dat zal ook best, maar dat betekend niet dat de jongeren die volgend jaar gaan studeren ineens veel meer moeten gaan betalen voor hun studie, en daardoor kunnen er minder mensen studeren, zonde van alle kennis en potentie die dan verloren gaatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist basisonderwijs even wilden helpen? En speciaal onderwijs.. Dat is wat ik begreep uit de berichten
Mjah, welk kabinet heeft het nou ooit wel goed gedaan? Er is altijd wel wat mis met hun plannen..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat zal ook best, maar dat betekend niet dat de jongeren die volgend jaar gaan studeren ineens veel meer moeten gaan betalen voor hun studie, en daardoor kunnen er minder mensen studeren, zonde van alle kennis en potentie die dan verloren gaatterwijl n land juist zoveel heeft aan hoogopgeleide mensen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, welk kabinet heeft het nou ooit wel goed gedaan? Er is altijd wel wat mis met hun plannen..
Mensen die het wat aangaat mogen daar best voor vechten hoor, ga vooral je gang, ik heb er niets (meer) mee persoonlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat betekent niet dat je alles maar moet laten gebeuren.
ja ik vind die vertragingsregel ook prima, maar dat studeren voor beginnende studenten duurder wordt, vind ik geen goede zaak. Het land heeft juist zoveel aan hoog opgeleide mensenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
Het is ook een manier om studenten geldbewuster, verstandiger en volwassener te laten worden en zo academici selecteren. Ik ken een hoop drsen die die titel niet echt verdienen. Die filter je eruit door de motivatiegrens te verhogen.
Ik vind dat geen slecht idee. Maar in het algemeen vind ik dat onderwijs relatief sterk gesteund moet worden door die minimale overheid.
Ik weet van niets!quote:
Haaayquote:
Trusten!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef littledrummergirl het volgende:
stierenman en jofu, ik ga slapen boys![]()
fijne avond
T is hier nog warm, had de verwarming niet uit gezetquote:
Ik was de hele dag weg, dus geen kachel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier is het nog lekker, kachel heerlijk aan gelaten
Ik heb nu een flanellen dekbedovertrek, dies ook heul fijn, die wordt nooit echt koud-koud zegmaar..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was de hele dag weg, dus geen kachel.
Wel dekbed
Satijn katoen, heulheul koud. Maar goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nu een flanellen dekbedovertrek, dies ook heul fijn, die wordt nooit echt koud-koud zegmaar..
Mn dekbed voelt wel koud, dat vind ik wel fijn, want ik ben zelf heel warm, alleen mn voeten zijn koudquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was de hele dag weg, dus geen kachel.
Wel dekbed
Trustenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Satijn katoen, heulheul koud. Maar goed.
HIMYM kijken en tukken.
Doei!
Snuitquote:
Ook nuttig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje rondhangen waarschijnlijkEn naar de Lush.
Mogguh Qquote:
Wat ga je doen in Tilburg? /nieuwsgierigquote:
Heul niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:21 schreef rival het volgende:
posten is natuurlijk wel heel makkelijk, ik trap er niet in....
jullie zitten allemaal zo
en wat heb jij geslikt? gimme somequote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik heb nog net niet mn pompoms uit de kast gepakt, maar dan ook echt net niet he
quote:
Helemaal niks, heb ook helemaal geen zin in vandaag. Ga mn best doen er het beste van te maken. Vroeg naar bed en morgen rond een uur of 10 op padquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niks, heb ook helemaal geen zin in vandaag. Ga mn best doen er het beste van te maken. Vroeg naar bed en morgen rond een uur of 10 op pad
Komt ook wel goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaat goedkomen lieverd, probeer je niet te veel op te winden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |