quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pues, yo tambien! Por eso me encanta viajar!!
zie mijn vorige post, vertaling..en ach..voor wat het betrefd post je in een oude krant, zolang het maar gezellig isquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
Geen idee waarin ik post, maar vooruit
Dank jequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, speciaal voor jou:
[Singles].....stellen zich de andere kant van de regenboog voor
Och, daar ben jij toch man genoeg voor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De term roddelen gays it up, chick.
Preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
zie mijn vorige post, vertaling..en ach..voor wat het betrefd post je in een oude krant, zolang het maar gezellig is
ach, het zijn er wel meer die dat woord niet kennenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank jeIk kende het woord regenboog niet
Spaans is toevallig wel een wereldtaal hoorquote:
Chinees ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, het zijn er wel meer die dat woord niet kennen![]()
[..]
Spaans is toevallig wel een wereldtaal hoor
Ik wel, maar weet niet of anderen het kunnen handelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, daar ben jij toch man genoeg voor!
Chinees en Frans ook, en ook die, vooral Frans, kunnnen de pot op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, het zijn er wel meer die dat woord niet kennen![]()
[..]
Spaans is toevallig wel een wereldtaal hoor
Wil je sambal, staat er.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
in dit geval zal je toch even moeten vertalen,. ik kan dan genoeg talen maar chinees niet
de fransen zijn idd een iritant volkje tenminste als ik even over een kam mag scherenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Chinees en Frans ook, en ook die, vooral Frans, kunnnen de pot op.
Jij wordt in mijn bijzijn niet oudquote:
Dat mag altijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
de fransen zijn idd een iritant volkje tenminste als ik even over een kam mag scheren
de taal is best mooiquote:
Groeten is vrij eenvoudig in het Chinees. Er zijn verschillende uitdrukkingen, maar eentje is universeel bruikbaar: 'ni hao'. 'Ni' betekent 'jij' en 'hao' betekent 'goed'. Men vraagt elkaar dus of het goed gaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat staat er dan???
Want sambal hoef ik zowieso niet, daar kan ik niet tegen
dank voor deze uitlegquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Groeten is vrij eenvoudig in het Chinees. Er zijn verschillende uitdrukkingen, maar eentje is universeel bruikbaar: 'ni hao'. 'Ni' betekent 'jij' en 'hao' betekent 'goed'. Men vraagt elkaar dus of het goed gaat.
Er zijn een paar interessante dingen op te merken over dit eenvoudige zinnetje. Om te beginnen zit er geen werkwoord in. Waar in het Nederlands het werkwoord 'zijn' gebruikt wordt, is in het Chinees vaak geen werkwoord nodig.
Verder is 'ni hao' eigenlijk geen vraag maar een constatering. Letterlijk betekent het: het gaat goed met je. Voluit zou men moeten zeggen: 'ni hao ma', maar iedereen begrijpt wat bedoeld wordt en dus laat men het vraagwoordje 'ma' weg.
Als men 'ni hao' tegen u zegt, kunt u hetzelfde terugzeggen. Het gebruik is dus precies hetzelfde als bij 'hallo', men beoogt geen diepe bespiegelingen over uw toestand te krijgen.
lijkt nogal op spaans toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
de taal is best mooi![]()
en het was het meest relaxte schoolvak ooit voor mij, hoefde geen moeite te doen
tja, ben je wel beetje laat mee. Volgende keer dan maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:16 schreef Gasol het volgende:
Bedenk nu pas dat ik dat natuurlijk gewoon had moeten zeggen in de Chinese supermarkt maandag... Dat had me dikke streetcredz opgeleverd in chinatown
Tja...das jammer..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij wordt in mijn bijzijn niet oud
tot blijkt dat t jappanners zijn ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:16 schreef Gasol het volgende:
Bedenk nu pas dat ik dat natuurlijk gewoon had moeten zeggen in de Chinese supermarkt maandag... Dat had me dikke streetcredz opgeleverd in chinatown
yep, lijkt er heel erg op. Als ik iets niet wist maakte ik gewoon een vervormde vorm van een spaans woord.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lijkt nogal op spaans toch?
Ik leer talen ook in notimehandig
Zijn ze zwaar beledigdquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot blijkt dat t jappanners zijn ofzo
Tja..sowieso he..als je de 2 geilste Latina's er tegenaan gooit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik krijg die Bou wel stil...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die bovenste, wat is haar naam ook alweer, wel uit de groep La oreja de van gogh toch?de naam begon toch met een M of niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik krijg die Bou wel stil...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet echt mooi.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..sowieso he..als je de 2 geilste Latina's er tegenaan gooit.
Flashback, flashbackquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot blijkt dat t jappanners zijn ofzo
schijn kan bedriegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zijn ze zwaar beledigdMaar het zag er redelijk chinees uit allemaal vond ik..
rare groentenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zijn ze zwaar beledigdMaar het zag er redelijk chinees uit allemaal vond ik..
Willen we het weten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Volgens mij is het beter als ik zo ga slapen, heb weer wause ideeën
En je verstaat het ook als zo'n spanjaard 20 woorden in een seconde propt zonder te articuleren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik was slecht in Frans, redelijk in Latijn en met Italiaans was ik vaak aan het keten.
Maar Spaans leerde ik in no time. Ben half latino, cafpowLa mitad dentro...
Heb 2 weken officiele "les" gehad (cursusje), verder niks. En het is stukken beter dan mijn Duits.
Ik heb nooit latijn gehad of italiaans. En spaans kwam vanzelf, 2 talig opgevoed, en duits tja daar kan ik me wel mee verdedigen, maar mijn frans is en blijft beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik was slecht in Frans, redelijk in Latijn en met Italiaans was ik vaak aan het keten.
Heb 2 weken officiele "les" gehad (cursusje), verder niks. En het is stukken beter dan mijn Duits.
Ben jij half Latino? Luuuulll niet..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Amaia Monteroquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
die bovenste, wat is haar naam ook alweer, wel uit de groep La oreja de van gogh toch?de naam begon toch met een M of niet?
Doorgaans wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
En je verstaat het ook als zo'n spanjaard 20 woorden in een seconde propt zonder te articuleren?
he..dat was het, maar veel mensen noemen haar ook wel maya..quote:
Goed lezen, jonge.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben jij half Latino? Luuuulll niet..
Latijn is chill
Zijn goed he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
he..dat was het, maar veel mensen noemen haar ook wel maya..
ik heb zowat een groot gedeelte van de discografie van hun
yep, vooral een aantal liedjes vindt ik leuk...en heb er ook hele goede herinneringen aan, dus tja dat maakt ze alleen nog beterquote:
Exact hetzelfde hier!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
yep, vooral een aantal liedjes vindt ik leuk...en heb er ook hele goede herinneringen aan, dus tja dat maakt ze alleen nog beter
ik was aan het kijken wanneer er een user genaamd mataatje had gepostquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
Zeg mataatje, hoe oud word jij eigenlijk?
Een jaar ouder dan nu. Maar je mag best mijn fobo wel es inzien hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
Zeg mataatje, hoe oud word jij eigenlijk?
mwhahahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik was aan het kijken wanneer er een user genaamd mataatje had gepost
Ja eh, da's weer gedoequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een jaar ouder dan nu. Maar je mag best mijn fobo wel es inzien hoor
Jij hebt gisteren een borstvergroting ondergaan en morgen gaat dat pakje peroxide erin?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik was aan het kijken wanneer er een user genaamd mataatje had gepost
U is ook knetter?quote:
dan wil ik wel pics van je sterretje zien, zit er zelf ook aan te denken om mn anus te blekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren een borstvergroting ondergaan en morgen gaat dat pakje peroxide erin?![]()
borstvergroting en ik..nee dank je.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren een borstvergroting ondergaan en morgen gaat dat pakje peroxide erin?![]()
Nee, gewoon luiquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
U is ook knetter?
32 jaar, al lijkt het niet zo
geloof dat ik net al antwoord op die vraag gegeven hebquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
borstvergroting en ik..nee dank je.En peroxide wat is dan???
Jij mag best even over mijn sterrebolletje wrijven dan hoor...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan wil ik wel pics van je sterretje zien, zit er zelf ook aan te denken om mn anus te bleken
Cultuur wel ja.. taal zelf niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed lezen, jonge.
Mwah, vond het saai. Grieks was leuker.
ik had google er al bij gehaaldquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof dat ik net al antwoord op die vraag gegeven hebbleekmiddel
Hehe ja, minikloon. Jij bent ouder toch?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe ja, minikloon. Jij bent ouder toch?
En toch doet het niets aan jouw grandeur af...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Wat klinkt dat mini toch heerlijk petite
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En toch doet het niets aan jouw grandeur af...
Q to the rescue!quote:
Iets wat jou borstjes niet zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iets wat jou borstjes niet zijn.
Dan word ik alleen maar beter...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo, smooth hoor, zo op de late avond.
Oj, dat belooft wat dan! Ik zal me erop voorbereidenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan word ik alleen maar beter...
Ik zal me een beetje in moeten houden bij het tongen. Er zijn collega's bij. Maar verder is de sky the limit toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, dat belooft wat dan! Ik zal me erop voorbereiden
Ik pak jouw stok graag aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. Zie je dat stokje hier?! Ik draag hem aan jou over!
Een hippiejurkje met hakken is sowieso een goed plan...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, dat belooft wat dan! Ik zal me erop voorbereiden
Er zijn geen collega's van mij bij, dus..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal me een beetje in moeten houden bij het tongen. Er zijn collega's bij. Maar verder is de sky the limit toch?
Hmm hakken gaat wel lukken, hippiejurk heb ik niet geloof ik..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hippiejurkje met hakken is sowieso een goed plan...
Er wordt gefilmdquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn geen collega's van mij bij, dus..
quote:
Ik onderzink helemaal niet!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nou ja, niet zo overdrijven jij
Nou dan heb je niet opgeletquote:
U riep?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Ik heb je borstjes nooit mogen aanschouwen, dus ik ga op mijn instinct af.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dan heb je niet opgelet
Zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb je borstjes nooit mogen aanschouwen, dus ik ga op mijn instinct af.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mijn PMbox is voor tietenpics, dus je kan ze daar storten..
Die dramatische pot van jullie gister..quote:
Dramatische pot? Jullie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die dramatische pot van jullie gister..
En ik heb soms de nare gewoonte om verkleinwoorden te gebruiken.. zal ermee kappen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef Kluts het volgende:
MissB, als je ook een schuine boblijn hebt, hebben we helemaal hetzelfde kapsel.
Als beetman nou maar niet in de war raakt als je zombiefilms komt kijken!quote:
-Engel-quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dramatische pot? Jullie?
Volgens mij ben je met iemand anders in de war of mijn kortetermijngeheugen is officieel 100% weggeblowd.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als beetman nou maar niet in de war raakt als je zombiefilms komt kijken!
Oh, gelukkig.quote:
Hier issie net aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Ik was al bang dat ik moest stoppen met blowen. Oh wacht, dat moet ik ook.
Sja, ik moet stoppen met blowen omdat ik getest ga worden op ADHD.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier issie net aan
Je functioneert nog prima
Samen met de grandeur van minikloon, dat lijkt me een mooi koppel.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..danniet![]()
@ Kluts...jij bent een Feyenoorder? Of heb ik teveel geblowd
Of jij, of ik..
Ik ben een feyenoorder ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..danniet![]()
@ Kluts...jij bent een Feyenoorder? Of heb ik teveel geblowd
Of jij, of ik..
Als je nou blowt voor de test, gaan ze geen ADHD bij je ontdekken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik moet stoppen met blowen omdat ik getest ga worden op ADHD.
En laat blowen nou eigenlijk juist HET middel zijn om dat goed onder controle te houden in a way.
Haha ja! Waarom word je getest? Voor een baan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik moet stoppen met blowen omdat ik getest ga worden op ADHD.
En laat blowen nou eigenlijk juist HET middel zijn om dat goed onder controle te houden in a way.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je nou blowt voor de test, gaan ze geen ADHD bij je ontdekken.
Nee, omdat ik dat zelf wil, om te ontdekken of ik het heb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha ja! Waarom word je getest? Voor een baan?
Ik had het er met collega's over. Ik doe geen drugstests. Is in Duitsland gelukkig verboden te eisen
Die is voor Utreg, want Utregter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee oke, dan begrijp ik het.
Je vriendje is de volgende
Goedzoquote:
Het boeit zeker. Ik zit op dit moment overdwars in mijn vel en mijn hele leven heb ik er al tekenen van, maar ik wilde nooit naar een psych, want ik wilde daar gewoon niet aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goedzo
En wil je dat weten dan? Boeit het? Heb je er last van?
Ik zou ook scoren op die test denk ik. Maar wat boeit het... Ook niet zo lekker voor knuffelmeisje...
Terwijl het allemaal 1 wassen neus is want:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:
Die minachting! Geniaal!
[ afbeelding ]
Qua IQ van geboorte beperkte neger (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) die de westerse superioteit over een "slimmere" Chinees (bron: die IQ-is-rasgerelateerde idioten) heel goed begrijpt... Mooi.
Freedom.
Snap ik, herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het boeit zeker. Ik zit op dit moment overdwars in mijn vel en mijn hele leven heb ik er al tekenen van, maar ik wilde nooit naar een psych, want ik wilde daar gewoon niet aan.
Het laatste wat ik wil is mezelf een label op laten plakken, maar dan weet ik iig wat ik eraan kan doen.
Daarbij zou ik ook willen weten of ik het heb ivm evt kinderen later.
Hoezo denk jij dat jij dat ook zou hebben?
Scherp!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl het allemaal 1 wassen neus is want:
Oorlog in Afghanistan --> +1 miljard staatsschuld USA per dag --> Financier van die staatsschuld: China.
Tekenen zoals?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het boeit zeker. Ik zit op dit moment overdwars in mijn vel en mijn hele leven heb ik er al tekenen van, maar ik wilde nooit naar een psych, want ik wilde daar gewoon niet aan.
Het laatste wat ik wil is mezelf een label op laten plakken, maar dan weet ik iig wat ik eraan kan doen.
Daarbij zou ik ook willen weten of ik het heb ivm evt kinderen later.
Hoezo denk jij dat jij dat ook zou hebben?
Ik heb er echt last van, het belemmert me mijn hele leven al in alle opzichten. Omdat ik er niet mee om kan gaan haal ik er niet uit wat erin zit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik, herkenbaar.
Hm, ja, als je er last van hebt wel ja. Dan kan het helpen. Is het nodig er iets aan te doen denk je? Ook mbt kinderwens?
Ik herken dingen die knuffelmeisje vertelde, ik zie mijn vader, mijn zusje en mezelf. Vader is extreem druk, zusje is als ik maar gekker en ik heb wel tekenen. Maar het boeit me niet, wil juist geen label wat dat betreft.
China is wel De nieuwe wereldmacht, de USA stelt helemaal geen fuck meer voor. Het is alleen maar aftellen en wachten tot de zooi daar helemaal in elkaar flikkert (hyperinflatie en burgeroorlog).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Scherp!
Toch. Ik mag die Obama wel. Voor een politicus (standaard klootzakken) nog niet zo'n slechte
En de Chinese staatsterreur is de hel op Aarde (samen met India), dus sja...
Cool. Respect dan. Zeker voor een ADHDer om eraan te werken. Maar dat is sowieso goed denk ik, grenzen opzoeken en dan afbakenen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er echt last van, het belemmert me mijn hele leven al in alle opzichten. Omdat ik er niet mee om kan gaan haal ik er niet uit wat erin zit.
Voor mij een enorme stap om met zoiets aan de gang te gaan.
Rusteloosheid, jezelf niet kunnen focussen. En iedereen heeft wel eens concentratieprolblemen, maar ik altijd Een chaos in mijn hoofd, in mijn acties, het belemmert me inmiddels in mijn werk.quote:
[BRIC]...algemeen discussietopic...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:11 schreef Q. het volgende:
[..]
China is wel De nieuwe wereldmacht, de USA stelt helemaal geen fuck meer voor. Het is alleen maar aftellen en wachten tot de zooi daar helemaal in elkaar flikkert (hyperinflatie en burgeroorlog).
Yep.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rusteloosheid, jezelf niet kunnen focussen. En iedereen heeft wel eens concentratieprolblemen, maar ik altijd Een chaos in mijn hoofd, in mijn acties, het belemmert me inmiddels in mijn werk.
En nog een hele hoop andere dingen maar daar ga ik ontopic niet op in.
Ik ben 2,3 jaar geleden gewoon keihard op mijn bek gegaan wat mezelf betreft. Sindsdien probeer ik te veranderen. Dat lukt aardig en ik ben op de goeie weg en niet meer die altijd harde bitch van vroeger. Maar ik kan wel wat handvatten gebruiken en inmiddels schaam ik me er niet meer voor ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool. Respect dan. Zeker voor een ADHDer om eraan te werken. Maar dat is sowieso goed denk ik, grenzen opzoeken en dan afbakenen.
Heb hem geTVPt, ik ga er morgen verder in lezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[BRIC]...algemeen discussietopic...
Ja. Rode draad is wel "maar waarom doe je dat dan niet ff gewoon". Ja, goeie vraag, denk je zelf dat ik het niet anders zou willen? Alleen iets graag willen is niet voldoende zegmaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yep.
Alles aanpakken, op alles ja zeggen, zoveel mogelijk van iets willen (verslavingsgevoeligheid ook), dingen niet afmaken...
Probeer je niet teveel te verzetten tegen zorggevenden dan he... dat ligt op de loer, of niet? Ff niet te eigenwijs zijn dan. Moeilijk man.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben 2,3 jaar geleden gewoon keihard op mijn bek gegaan wat mezelf betreft. Sindsdien probeer ik te veranderen. Dat lukt aardig en ik ben op de goeie weg en niet meer die altijd harde bitch van vroeger. Maar ik kan wel wat handvatten gebruiken en inmiddels schaam ik me er niet meer voor ook.
Top! Ben heeel benieuwd naar juist jouw input als ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb hem geTVPt, ik ga er morgen verder in lezen.
Oke, oke. Goed van je dat je daar aan wilt gaan werken. Maar bovenstaande dingen heb ik ook redelijk..hoe weet je dat het bv. ADHD is en niet iets anders?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rusteloosheid, jezelf niet kunnen focussen. En iedereen heeft wel eens concentratieprolblemen, maar ik altijd Een chaos in mijn hoofd, in mijn acties, het belemmert me inmiddels in mijn werk.
En nog een hele hoop andere dingen maar daar ga ik ontopic niet op in.
Jep.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Rode draad is wel "maar waarom doe je dat dan niet ff gewoon". Ja, goeie vraag, denk je zelf dat ik het niet anders zou willen? Alleen iets graag willen is niet voldoende zegmaar.
En impulsief gedrag. In elk opzicht.
Ik ben stronteigenwijs. En koppig. En heetgebakerd. En een ongeleid projectiel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probeer je niet teveel te verzetten tegen zorggevenden dan he... dat ligt op de loer, of niet? Ff niet te eigenwijs zijn dan. Moeilijk man.
Maar dat van die kinderen is wel heftig.
Testen he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oke, oke. Goed van je dat je daar aan wilt gaan werken. Maar bovenstaande dingen heb ik ook redelijk..hoe weet je dat het bv. ADHD is en niet iets anders?
Hoeft ook niet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben stronteigenwijs. En koppig. En heetgebakerd. En een ongeleid projectiel.
Ja, snap ik.quote:Daarom heeft het zo lang geduurd voor ik deze stap durfde te zetten.![]()
Begrijpelijk, maar het bepaalt je hele verdere leven...quote:Ja, als ik kijk naar hoeveel ellende ik gehad heb (deels daardoor) weet ik niet of ik dat voor mijn kinderen wel wil. Aan de andere kant, als je al van jongs af aan weet dat het er kan zijn, kan je ook beter op tijd ingrijpen. Ik vind het moeilijk.
Dat is dus het probleem. Iedereen heeft wel trekken van ADHD.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oke, oke. Goed van je dat je daar aan wilt gaan werken. Maar bovenstaande dingen heb ik ook redelijk..hoe weet je dat het bv. ADHD is en niet iets anders?
Hoeft ook niet.
Dat heeft het tot nu toe altijd gedaan. Ik wil nu dat IK mijn verdere leven bepaal, niet dat stukje impulsieve domme doos wat ik in me heb.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar het bepaalt je hele verdere leven...
Wow, heftig...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft het tot nu toe altijd gedaan. Ik wil nu dat IK mijn verdere leven bepaal, niet dat stukje impulsieve domme doos wat ik in me heb.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Kluts, ken jij Carlos Cabeza? Heb een geniale mix van hem opstaan, maar niet op partyflock en google vindt ook niet veel?
Cool! Hebbuh! Ja, ik ga toch Last Fm doen, een deze dagen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Promo - Boombox op 1000 heb ik net gedownload trouwens, hilarisch album.
Vanmiddag een cd binnengehaald van een of andere duitse DJ met duistere techno.
Het is moeilijk, maar dapper. Je zal toch wel op de een of andere manier geconfronteerd worden met wat je hebt...een andere, "laffere" maar ook begrijpelijke optie is het uitstellen... Dat doe je niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben stronteigenwijs. En koppig. En heetgebakerd. En een ongeleid projectiel.
Daarom heeft het zo lang geduurd voor ik deze stap durfde te zetten.
Ja, als ik kijk naar hoeveel ellende ik gehad heb (deels daardoor) weet ik niet of ik dat voor mijn kinderen wel wil. Aan de andere kant, als je al van jongs af aan weet dat het er kan zijn, kan je ook beter op tijd ingrijpen. Ik vind het moeilijk.
Ik luister zelf vooral Pet Duo, Adam Beyer en James Ruskin heb ik vanmiddag nog een heerlijke set van geluisterd. Sander Kleinenberg vind ik dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool! Hebbuh! Ja, ik ga toch Last Fm doen, een deze dagen...
Sander van Doorn, Simon Patterson en Sander Kleinenberg hebben ook heerlijk spul gemaakt.
De juf zei vroeger over mij: Suus ziet echt ELK vogeltje buiten vliegen. Daarmee aangevend dat ik nooit ergens aandacht voor had. Ik heb altijd al problemen daarmee gehad.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:31 schreef Boudibou het volgende:
Vraagje: Heb je wel eens een lange periode zonder drugs gezeten? En was het toen hetzelfde?
Ja Vitalic ken ik via mijn ex (eerste date bij Pendulumquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik luister zelf vooral Pet Duo, Adam Beyer en James Ruskin heb ik vanmiddag nog een heerlijke set van geluisterd. Sander Kleinenberg vind ik dus helemaal niks.
Vitalic en zulks zijn ook leuk trouwens, wat meer electro.
Paul Kalkbrenner vind ik echt een van de slechtste ontdekkingen van de afgelopen jaren. Te makkelijke muziek.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja Vitalic ken ik via mijn ex (eerste date bij Pendulum), is lekker!
Adam Beyer heb ik ook, lekker. Andere ken ik niet.
Paul Kalkbrenner blijft ook een geniale vent. En verder heb ik meer losse nummers waar ik geen dj van ken. Heb eigenlijk geen hardere techno, maar wel benieuwd naar goed spul. Heb ook zo minimal echt uitgediept.
Dat laatste is typisch voor ADHD (Ritalin). Voor mij ook een reden om geen speed te willen gebruiken. Is toch een soort test. Ik houd het lekker bij mijn top3 en verder wat er nog leuk is. Maar geen cokequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
De juf zei vroeger over mij: Suus ziet echt ELK vogeltje buiten vliegen. Daarmee aangevend dat ik nooit ergens aandacht voor had. Ik heb altijd al problemen daarmee gehad.
Harddrugs doe ik sowieso nog maar zelden. En speed werkt bij mij dus niet oppeppend, maar ik ben heerlijk helder en gefocussed.
Ik moet jouw topplaten dan echt kennen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Paul Kalkbrenner vind ik echt een van de slechtste ontdekkingen van de afgelopen jaren. Te makkelijke muziek.
Maar ik heb het toch het liefst duister en raghard wat dat betreft.
Je gaf wel aan dat je veel blowt? Ook dat heeft op de lange termijn schadelijke gevolgen. Wordt altijd een beetje afgedaan als zijnde "soft", maar is het niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
De juf zei vroeger over mij: Suus ziet echt ELK vogeltje buiten vliegen. Daarmee aangevend dat ik nooit ergens aandacht voor had. Ik heb altijd al problemen daarmee gehad.
Harddrugs doe ik sowieso nog maar zelden. En speed werkt bij mij dus niet oppeppend, maar ik ben heerlijk helder en gefocussed.
Ik heb dat ik me dingen beter realiseer, maar niet dat het erger wordt ofzo. Maar heb er ook weinig last van. Anderen misschien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je gaf wel aan dat je veel blowt? Ook dat heeft op de lange termijn schadelijke gevolgen. Wordt altijd een beetje afgedaan als zijnde "soft", maar is het niet.
Ik ben ff aan het kutten nu met het opzetten van een rapidshare accountje, dan kan je wat downen als je wil.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet jouw topplaten dan echt kennen.
Sja, dan verschillen we wel. Misschien ga ik naar een technoparty in Maastricht, de week na mn verjaardag. Lijkt me wel vet. Pan Pot, erg goed!
Klopt. Ik blow nu vooral omdat ik dan mijn hoofd lekker leeg kan maken. Maar ik wil er sowieso mee stoppen omdat ik nu weet wat het met je doet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je gaf wel aan dat je veel blowt? Ook dat heeft op de lange termijn schadelijke gevolgen. Wordt altijd een beetje afgedaan als zijnde "soft", maar is het niet.
Dan vanaf knuffelmeisje, kan niet op mijn werklaptop. Maar komt goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ff aan het kutten nu met het opzetten van een rapidshare accountje, dan kan je wat downen als je wil.
[..]
Klopt. Ik blow nu vooral omdat ik dan mijn hoofd lekker leeg kan maken. Maar ik wil er sowieso mee stoppen omdat ik nu weet wat het met je doet.
Tegen de tijd dat ik uitgevogeld heb hoe het werkt, over 2 dagen ofzo, dan stuur ik je wel ff een pm met link.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan vanaf knuffelmeisje, kan niet op mijn werklaptop. Maar komt goed.
Jij bent dan ook nog geen doorgewinterde blower.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb dat ik me dingen beter realiseer, maar niet dat het erger wordt ofzo. Maar heb er ook weinig last van. Anderen misschien.
Top.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik uitgevogeld heb hoe het werkt, over 2 dagen ofzo, dan stuur ik je wel ff een pm met link.
Klopt. Al doe ik het wel veel nu. Maar ik reguleer het ook beter. En in het buitenland zit ik genoeg...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog geen doorgewinterde blower.
Dat ook weer wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ff aan het kutten nu met het opzetten van een rapidshare accountje, dan kan je wat downen als je wil.
[..]
Klopt. Ik blow nu vooral omdat ik dan mijn hoofd lekker leeg kan maken. Maar ik wil er sowieso mee stoppen omdat ik nu weet wat het met je doet.
Niet gezien nog. Waar gaat ie oaw over?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top.
Heb jij Enter The Void gezien? Wilde hem nu aanzetten, maar weet niet of het geschikt is?
Wachtlijst, dus geen idee nog.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat ook weer wel.![]()
Succes ermee, meid! Wanneer is je test?
Ik merk trouwens wel dat ik ongeduldiger ben geworden...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog geen doorgewinterde blower.
Droeks. Veeeel droeks. Maar heb meer zin in Fear and Loathing dan in Requiem for a Dream zeg maar...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet gezien nog. Waar gaat ie oaw over?
Breaking Bad al gezien?
[..]
Wachtlijst, dus geen idee nog.
Het grootste nadeel aan blowen vind ik de lusteloosheid die je op langere termijn krijgt en je wordt sociaal beperkter. Mensenschuw is een gek woord, maar ik ben echt een stuk minder spontaan en zulks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik merk trouwens wel dat ik ongeduldiger ben geworden...![]()
Oeh, dat is klote.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het grootste nadeel aan blowen vind ik de lusteloosheid die je op langere termijn krijgt en je wordt sociaal beperkter. Mensenschuw is een gek woord, maar ik ben echt een stuk minder spontaan en zulks.
In het begin nog ja. Maar dat is een voorbode dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh, dat is klote.
Wel meer huiselijk, merk ik. Maar dat geeft niks vind ik. Zomers is dat ook anders.
Nou lusteloos, wel kut om dingen die moeten af te maken, dat klopt. Daar maak ik me nogal schuldig aan...
Ik ontmoet zo'n 1000 nieuwe mensen per jaar. Ik kan wel wat hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het begin nog ja. Maar dat is een voorbode dus.
Hier herken ik mezelf toch wel een beetje in.. niet zozeer het sociaal beperkter zijn, maar dat je toch meer in je eigen wereldje gaat leven. En de lusteloosheid is zeker waar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het grootste nadeel aan blowen vind ik de lusteloosheid die je op langere termijn krijgt en je wordt sociaal beperkter. Mensenschuw is een gek woord, maar ik ben echt een stuk minder spontaan en zulks.
Wat mij opvalt, door blowen doe je niks en vind je al snel alles wel best zodra je een joint gerookt heb.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hier herken ik mezelf toch wel een beetje in.. niet zozeer het sociaal beperkter zijn, maar dat je toch meer in je eigen wereldje gaat leven. En de lusteloosheid is zeker waar.
Moet echt kappen met blowen.
Haha... Ik ben zooo blij dat ik dit nu ontdek en niet toen ik 16 was...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hier herken ik mezelf toch wel een beetje in.. niet zozeer het sociaal beperkter zijn, maar dat je toch meer in je eigen wereldje gaat leven. En de lusteloosheid is zeker waar.
Moet echt kappen met blowen.
Dat vind ik normaal eigenlijk ook hoor. Ben supermakkelijk. Heerlijk. Wel het niksdoen ja. Maar als je dat doseert, kan het prima. Ik combineer het met echt een drukke baan en dat gaat -meestal- prima.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat mij opvalt, door blowen doe je niks en vind je al snel alles wel best zodra je een joint gerookt heb.
Ik heb zelf al zo'n "komt het vandaag niet, dan morgen wel of over een week"-mentaliteit en blowen draagt daar niet positief aan bij ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik normaal eigenlijk ook hoor. Ben supermakkelijk. Heerlijk. Wel het niksdoen ja. Maar als je dat doseert, kan het prima. Ik combineer het met echt een drukke baan en dat gaat -meestal- prima.
MEGAkloon!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zelf al zo'n "komt het vandaag niet, dan morgen wel of over een week"-mentaliteit en blowen draagt daar niet positief aan bij ja.
Hehe...das zeker een voordeel. En misschien komt het dramatisch over, het is het eigenlijk niet. Als ik blow, alleen na school/werk, maar daarna word je er inderdaad zo lusteloos van en zeg je sneller iets af, omdat je, zoals Kluts het zegt, het allemaal wel best vindt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha... Ik ben zooo blij dat ik dit nu ontdek en niet toen ik 16 was...
Oja trouwens,,gelukkig heb ik het 'vroeg' ontdekt. Het maakte de middelbare een stuk draaglijker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha... Ik ben zooo blij dat ik dit nu ontdek en niet toen ik 16 was...
Toch denk ik dat je van af en toe een pilletje, een enkele keer paddo's en zo nu en dan een blowtje een stuk slimmer en veelzijdiger wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe...das zeker een voordeel. En misschien komt het dramatisch over, het is het eigenlijk niet. Als ik blow, alleen na school/werk, maar daarna word je er inderdaad zo lusteloos van en zeg je sneller iets af, omdat je, zoals Kluts het zegt, het allemaal wel best vindt.
Daarentegen is dit een fase en zie ik mezelf na mijn studententijd niet meer blowen. En jij bent net begonnen![]()
Exact de foute reden; een vluchtmiddel. Dat is dom en gevaarlijk. Gebruik het als stimulerend of geestverruimend middel en het is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oja trouwens,,gelukkig heb ik het 'vroeg' ontdekt. Het maakte de middelbare een stuk draaglijker.
jij hebt al wat ervaring gehad ja... Is ook erg ADHD he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:06 schreef Kluts het volgende:
Ik blow pas sinds mijn 18e omdat ik het op mijn 15e eens probeerde met teveel drank op. Toen werd ik zo ziek dat ik het 3 jaar niet durfde.
Daarna blowde ik tot mijn 22ste, half jaar gestopt, en sindsdien weer.Harddrugs ook vanaf mijn 18e tot mijn 22ste veel en daarna steeds minder. Nu zelden.
Ik ook niet. Nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Mijn collega's weten daar ook niet van.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact de foute reden; een vluchtmiddel. Dat is dom en gevaarlijk. Gebruik het als stimulerend of geestverruimend middel en het is veel lekkerder.
Ik kan me niet voorstellen dat ik op mijn werk zou blowen. Dat zijn 2 gescheiden werelden. En geen vlucht uit een van die twee. Gewoon een goeie balans vinden.
Ik ben nog nooit out gegaan ofzo, maar met harddrugs heb ik eigenlijk altijd wel mate kunnen houden (sort ofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij hebt al wat ervaring gehad ja... Is ook erg ADHD he?
op de genante momentjes na ook nooit echt problemen met drugs gehad. Goed doseren is nog steeds het belangrijkste. En weten wat je wel en niet wil.
Nee, van Apeldoorn naar Deventer. Laat ik het zo zeggen, de mensen waar ik toen mee omging zijn of dood, zitten vast, of junk. Dus was een goeie keus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:14 schreef El_Matador het volgende:
Kan ik me helemaal voorstellen. Wow, heftig. Dat was van Deventer naar Apeldoorn?
Ik neem X alleen op feesten en kan het ook prima naar mijn zin hebben zonder. Met is alleen wel 10 keer leuker, dat is nou eenmaal zo.
Zo zou je het kunnen typeren..ik typeer het als lekker met maten knetterstoned in de klas zitten en grappen en grollen uithalen. Het maakte, zeker vanwege de spanning (op het begin dan), het gewoon veel chiller. Sowieso was onze groep best erg in drugs en drankgebruik op de middelbare, maar het was en is nog altijd prima. Ik blow sinds ik op de uni zit ook niet meer dagelijks, dus kan er nog altijd wel balans in houden. Alleen merk ik wel dat de afgelopen 4,5 jaar hard zijn gegaan wat dat betreft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact de foute reden; een vluchtmiddel. Dat is dom en gevaarlijk. Gebruik het als stimulerend of geestverruimend middel en het is veel lekkerder.
Ik kan me niet voorstellen dat ik op mijn werk zou blowen. Dat zijn 2 gescheiden werelden. En geen vlucht uit een van die twee. Gewoon een goeie balans vinden.
Ik wist niks van drugs voor de uni. Nooit gemist ook. Met 19 eerste blow, 24 eerste paddo en 29 eerste XTC.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen typeren..ik typeer het als lekker met maten knetterstoned in de klas zitten en grappen en grollen uithalen. Het maakte, zeker vanwege de spanning (op het begin dan), het gewoon veel chiller. Sowieso was onze groep best erg in drugs en drankgebruik op de middelbare, maar het was en is nog altijd prima. Ik blow sinds ik op de uni zit ook niet meer dagelijks, dus kan er nog altijd wel balans in houden. Alleen merk ik wel dat de afgelopen 4,5 jaar hard zijn gegaan wat dat betreft.
Terecht. Roken is dom.quote:
Wel goed afgesloten dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, van Apeldoorn naar Deventer. Laat ik het zo zeggen, de mensen waar ik toen mee omging zijn of dood, zitten vast, of junk. Dus was een goeie keus.
Klopt. Mijn eerste feestje zonder drugs weer dacht ik echt "mijn jeugd was een grote drugs-luchtbel eigenlijk."
Nu kan ik net zo goed naar een feestje zonder drugs. Harddrugs kan ik hier maanden hebben liggen en ik kijk er niet eens naar.
Tsja..dat kan... misschien is dat ook meer regiogebonden..weet niet. Of je was tot je 20e een brave knulletje en ben je ineens een rebel geworden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wist niks van drugs voor de uni. Nooit gemist ook. Met 19 eerste blow, 24 eerste paddo en 29 eerste XTC.
Ik ben nooit braaf geweest. Mijn babyfoto heeft al die blik!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsja..dat kan... misschien is dat ook meer regiogebonden..weet niet. Of je was tot je 20e een brave knulletje en ben je ineens een rebel geworden.
Tjah, als het je puur om die boete gaat.. Wat ik op de radio hoorde ging het er ook om dat onderwijsgeld komend jaar even naar andere soorten gaat ipv studies? Lijkt het je dan niet wat egoistisch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:34 schreef littledrummergirl het volgende:
zal ik morgen naar de studentendemonstratie gaan of niet
geen geld stoppen in goed onderwijs verkleint gewoon de studiekansen voor de volgende generatiesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, als het je puur om die boete gaat.. Wat ik op de radio hoorde ging het er ook om dat onderwijsgeld komend jaar even naar andere soorten gaat ipv studies? Lijkt het je dan niet wat egoistisch?
Ik dacht dat ze juist basisonderwijs even wilden helpen? En speciaal onderwijs.. Dat is wat ik begreep uit de berichtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen geld stoppen in goed onderwijs verkleint gewoon de studiekansen voor de volgende generaties
oh dat zal ook best, maar dat betekend niet dat de jongeren die volgend jaar gaan studeren ineens veel meer moeten gaan betalen voor hun studie, en daardoor kunnen er minder mensen studeren, zonde van alle kennis en potentie die dan verloren gaatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist basisonderwijs even wilden helpen? En speciaal onderwijs.. Dat is wat ik begreep uit de berichten
Mjah, welk kabinet heeft het nou ooit wel goed gedaan? Er is altijd wel wat mis met hun plannen..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat zal ook best, maar dat betekend niet dat de jongeren die volgend jaar gaan studeren ineens veel meer moeten gaan betalen voor hun studie, en daardoor kunnen er minder mensen studeren, zonde van alle kennis en potentie die dan verloren gaatterwijl n land juist zoveel heeft aan hoogopgeleide mensen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, welk kabinet heeft het nou ooit wel goed gedaan? Er is altijd wel wat mis met hun plannen..
Mensen die het wat aangaat mogen daar best voor vechten hoor, ga vooral je gang, ik heb er niets (meer) mee persoonlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat betekent niet dat je alles maar moet laten gebeuren.
ja ik vind die vertragingsregel ook prima, maar dat studeren voor beginnende studenten duurder wordt, vind ik geen goede zaak. Het land heeft juist zoveel aan hoog opgeleide mensenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
Het is ook een manier om studenten geldbewuster, verstandiger en volwassener te laten worden en zo academici selecteren. Ik ken een hoop drsen die die titel niet echt verdienen. Die filter je eruit door de motivatiegrens te verhogen.
Ik vind dat geen slecht idee. Maar in het algemeen vind ik dat onderwijs relatief sterk gesteund moet worden door die minimale overheid.
Ik weet van niets!quote:
Haaayquote:
Trusten!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:58 schreef littledrummergirl het volgende:
stierenman en jofu, ik ga slapen boys![]()
fijne avond
T is hier nog warm, had de verwarming niet uit gezetquote:
Ik was de hele dag weg, dus geen kachel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier is het nog lekker, kachel heerlijk aan gelaten
Ik heb nu een flanellen dekbedovertrek, dies ook heul fijn, die wordt nooit echt koud-koud zegmaar..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was de hele dag weg, dus geen kachel.
Wel dekbed
Satijn katoen, heulheul koud. Maar goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nu een flanellen dekbedovertrek, dies ook heul fijn, die wordt nooit echt koud-koud zegmaar..
Mn dekbed voelt wel koud, dat vind ik wel fijn, want ik ben zelf heel warm, alleen mn voeten zijn koudquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was de hele dag weg, dus geen kachel.
Wel dekbed
Trustenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Satijn katoen, heulheul koud. Maar goed.
HIMYM kijken en tukken.
Doei!
Snuitquote:
Ook nuttig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje rondhangen waarschijnlijkEn naar de Lush.
Mogguh Qquote:
Wat ga je doen in Tilburg? /nieuwsgierigquote:
Heul niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:21 schreef rival het volgende:
posten is natuurlijk wel heel makkelijk, ik trap er niet in....
jullie zitten allemaal zo
en wat heb jij geslikt? gimme somequote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik heb nog net niet mn pompoms uit de kast gepakt, maar dan ook echt net niet he
quote:
Helemaal niks, heb ook helemaal geen zin in vandaag. Ga mn best doen er het beste van te maken. Vroeg naar bed en morgen rond een uur of 10 op padquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niks, heb ook helemaal geen zin in vandaag. Ga mn best doen er het beste van te maken. Vroeg naar bed en morgen rond een uur of 10 op pad
Komt ook wel goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaat goedkomen lieverd, probeer je niet te veel op te winden.
Stagegesprek en contracten en zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogguh Q
[..]
Wat ga je doen in Tilburg? /nieuwsgierig
No Stressquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niks, heb ook helemaal geen zin in vandaag. Ga mn best doen er het beste van te maken. Vroeg naar bed en morgen rond een uur of 10 op pad
Nee, helemaal niet. Ik kan heel goed erg vroeg opstaanquote:
was je vroeg gaan slapen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik kan heel goed erg vroeg opstaan
Oh leukquote:
Ik was idd van plan om deze dag zonder stress door te gaanquote:
quote:
quote:
Die Golf-meneer moest zijn kleine piemeltje compenseren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival?
Ik zag gisteren een golf rijden. Die had alleen brede voorbandjes, achter waren normaal zeg maar.
Wat is daar het nut van? Rijdt dat niet heel kut? Weet jij dat?
Hij werkt! Hij doet t!quote:
oh toch nog wat uurtjes slaap gehad dus....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half elf![]()
De bus maakt een eng geluid
Ja dat sowieso.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Die Golf-meneer moest zijn kleine piemeltje compenseren.
10 minuten rust en koffie voor de hel losbreekt. Daar moet je optimaal gebruik van maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef Tally het volgende:
Hij werkt! Hij doet t!![]()
![]()
![]()
Aandachtshoer
En werkse
Ik heb een uurtje alleen gezetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
10 minuten rust en koffie voor de hel losbreekt. Daar moet je optimaal gebruik van maken.
Je kan sneller wegkomen. (de voorwielen zijn de aangedreven wielen he bij een golf)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival?
Ik zag gisteren een golf rijden. Die had alleen brede voorbandjes, achter waren normaal zeg maar.
Wat is daar het nut van? Rijdt dat niet heel kut? Weet jij dat?
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
oh toch nog wat uurtjes slaap gehad dus....
Have fun/succes vandaag
Terecht ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
10 minuten rust en koffie voor de hel losbreekt. Daar moet je optimaal gebruik van maken.
sowiesoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk probeer er altijd wel rekening mee te houden.
En nu ben ik dus een half uur te vroeg, maar dat staat beter dan een kwartier te laat, is mijn instelling
Ik moet zo eerst naar een scanner die 500 verfrommelde papiertjes per dag scant, er 3 niet goed doet en dus 'een slechte scanner is'.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef Tally het volgende:
Ik heb een uurtje alleen gezetenNu is de rest binnen dus nog even en ik kan weer naar huis
Even 2 laptopjes preppen en dan ben ik klaar vind ik
Zeker, want ik ben koning van het lab.quote:
Ik zat gevangen achter de enige sjonny die zich de hele weg ook braaf aan de snelheid hieldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan sneller wegkomen. (de voorwielen zijn de aangedreven wielen he bij een golf)
Je ziet dat bij dragrace auto's.
Maar lekker rijden doet het niet. en het is redelijk gevaarlijk ook om voor veel meer grip te hebben dan achter.
Dus als iemand die wagen alleen maar op de openbare weg gebruikt, dan ben jij de echte sjonny tegengekomen
Wordt die wagen dus voor andere doeleinden gebruikt dan heeft ie dat waarschijnlijk nodig om zijn pk's op de weg te krijgen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst naar een scanner die 500 verfrommelde papiertjes per dag scant, er 3 niet goed doet en dus 'een slechte scanner is'..
Ook herkenbaar:quote:
Geen helderziende? Goh...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook herkenbaar:
Hoi,
Ik zou willen melden dat gisteren de hele dag, tijdens werk vanuit locatie B,
de applicatie koppeling het niet deed. Hierdoor kon ik niet bij vitale informatie
wat natuurlijk zeer hinderlijk was. Overigens had ik wel internetverbinding!
Nu aan het netwerk werkt het weer. Hoe kan dit in het vervolg voorkomen worden?
Peter, zou je die pdf software willen herinstalleren? Gaarne vandaag nog.
.... bel dan op domme kut. Hoe moet ik dat voorkomen als ik niet eens weet wat er mis ging. Ik ben toch godverdomme geen helderziende..
Meestal doet sjonny dat niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat gevangen achter de enige sjonny die zich de hele weg ook braaf aan de snelheid hield![]()
En dan is het nog management ook. Dan moet je klantvriendelijk en oplossingsgericht reageren.quote:
Hmm zal eens opletten of ik hem vaker zie rijden danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Meestal doet sjonny dat niet.
dan zou ik er juist vanuit gaan dat hij dat ding in de weekenden voor andere doeleinden gebruikt.
Wij rijden de circuitwagen ook op de openbare weg, en dan rij ik over het algemeen ook rustig en netjes. ten eerste staan er namen op van sponsoren en het is wel lullig als ze die wagen in beslag nemen vlak voor een raceweekend ofzo
Dat zijn vaak de ergste hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan is het nog management ook. Dan moet je klantvriendelijk en oplossingsgericht reageren..
Nou nee. Artsen zijn het ergst. Die staan ver boven management qua computerdomheid, irritatie en dominant gedrag.quote:
Van het management moet je het duidelijk hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan is het nog management ook. Dan moet je klantvriendelijk en oplossingsgericht reageren..
Toen ik nog in het ziekenhuis werkte had ik ook altijd mot met artsen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nee. Artsen zijn het ergst. Die staan ver boven management qua computerdomheid, irritatie en dominant gedrag.
ja, die zijn echt vanaf moment 1 op hun opleiding al verwaand. managers moeten daar eerst daadwerkelijk manager voor worden, 5 jaar reten uitlikken en dan pas zijn ze verwaandquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nee. Artsen zijn het ergst. Die staan ver boven management qua computerdomheid, irritatie en dominant gedrag.
Een dodelijke combinatie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind hier in de winkel voornamelijk een bepaald soort ondernemer irritant.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, nieuwe jas, kappertje geweest (dom mormel), TGIF
.
Maar stiekem zijn ze ook wel leuk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar stiekem zijn ze ook wel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |