quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pues, yo tambien! Por eso me encanta viajar!!
zie mijn vorige post, vertaling..en ach..voor wat het betrefd post je in een oude krant, zolang het maar gezellig isquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
Geen idee waarin ik post, maar vooruit
Dank jequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, speciaal voor jou:
[Singles].....stellen zich de andere kant van de regenboog voor
Och, daar ben jij toch man genoeg voor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De term roddelen gays it up, chick.
Preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
zie mijn vorige post, vertaling..en ach..voor wat het betrefd post je in een oude krant, zolang het maar gezellig is
ach, het zijn er wel meer die dat woord niet kennenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank jeIk kende het woord regenboog niet
Spaans is toevallig wel een wereldtaal hoorquote:
Chinees ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, het zijn er wel meer die dat woord niet kennen![]()
[..]
Spaans is toevallig wel een wereldtaal hoor
Ik wel, maar weet niet of anderen het kunnen handelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, daar ben jij toch man genoeg voor!
Chinees en Frans ook, en ook die, vooral Frans, kunnnen de pot op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, het zijn er wel meer die dat woord niet kennen![]()
[..]
Spaans is toevallig wel een wereldtaal hoor
Wil je sambal, staat er.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
in dit geval zal je toch even moeten vertalen,. ik kan dan genoeg talen maar chinees niet
de fransen zijn idd een iritant volkje tenminste als ik even over een kam mag scherenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Chinees en Frans ook, en ook die, vooral Frans, kunnnen de pot op.
Jij wordt in mijn bijzijn niet oudquote:
Dat mag altijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
de fransen zijn idd een iritant volkje tenminste als ik even over een kam mag scheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |