Ik vond Seed of Chucky zo slecht dat het hilarisch werd. Maar sowieso waren al die films meer komisch dan horror.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Over uitmelken gesproken.
De laatste chucky delen
Ja, zoals met zoveel. Maar het eerste deel is wel heel tof natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
Over uitmelken gesproken.
De laatste chucky delen
Nee ik vond het echt te slecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond Seed of Chucky zo slecht dat het hilarisch werd. Maar sowieso waren al die films meer komisch dan horror.
Meid, ik ben gek op zombiefilms en vond deze echt geweldig slecht. Wel leuk van slechtheid overigens!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meid, ik heb die film al 3 keer gezien.
Als je niet van horror houdt is dat een slechte film ja.
Echte horrorfans kunnen zo'n film juist waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek als kind al horrorfilms en kan me de eerste keer dat ik Childs Play zag nog goed herinneren. Wat eng was dat vroeger zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zoals met zoveel. Maar het eerste deel is wel heel tof natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef Techno het volgende:
Beep beep richieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vertrouw geen 1 clown meer
ClownsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan ze nog steeds niet uit staan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Daar heb ik als 6jarig klutsje toen alleen een voorstukje van gezien in zo'n filmprogramma van Rene Mioch toen. Jarenlang durfde ik niet langs putjes in de straat te lopen en vond ik het doucheputje eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik 12 was de film gekeken. Wat een verschrikkelijk slechte kutfilm zeg.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Eensch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch blijft The Thing de allerbeste horrorfilm ooit.
Ik ken hoofdzakelijk t boek, die wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik als 6jarig klutsje toen alleen een voorstukje van gezien in zo'n filmprogramma van Rene Mioch toen. Jarenlang durfde ik niet langs putjes in de straat te lopen en vond ik het doucheputje eng.
Klutsie had m nog nooit gezien, dus we hebben m 2 weken terug gekeken, en hij is nu nog tof, zelfs de special effects.quote:
Wat ReuPac al zegt, het boek is veel beter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
Daar heb ik als 6jarig klutsje toen alleen een voorstukje van gezien in zo'n filmprogramma van Rene Mioch toen. Jarenlang durfde ik niet langs putjes in de straat te lopen en vond ik het doucheputje eng.
In de film bleek die clown op het einde een spin te zijn. Ofzo. Ongeveer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken hoofdzakelijk t boek, die was
Idd, ook al is ie echt gedateerd ( hell, ik was toen nog niet eens geboren) hij is de hele tijd spannend. Goeie film.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie had m nog nooit gezien, dus we hebben m 2 weken terug gekeken, en hij is nu nog tof, zelfs de special effects.
Vind hem wel goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik was nog te jong toen ik IT zag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind clowns nog steeds engquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik was nog te jong toen ik IT zag.
nadat ik hem later nog eens had gezien waren de trauma's over inderdaad
Hij staat er ook niet meer tussen bij mij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Fuck ik kan 'm niet meer vinden...
Toch wel mooi dat 1 film een hele generatie angst aan kan lerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |