+1 . maar ik ken inderdaad de voet tussen de deur variant nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik dus totaal niet. Zolang zij netjes tegen mij zijn behandel ik ze met respect.
Als ze mij op zondag om 9 uur wakker bellen sta ik niet voor de gevolgen in.
Ik werd ooit eens aangesproken op mijn, overigens heel frivool vormgegeven, 666 Antichrist shirtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben wel bekend met mensen die vanuit geloofsovertuiging op straat mensen aanklampen en prediken dat je het lichaam wat Godt je gegeven hebt verziekt omdat je rookt.
Daar ga ik dan iets minder coulant mee om.
Ik heb maandenlang een vrouw van de kerk aan de deur gehad. Ik was haar priveprojectje geloof ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben wel bekend met mensen die vanuit geloofsovertuiging op straat mensen aanklampen en prediken dat je het lichaam wat Godt je gegeven hebt verziekt omdat je rookt.
Daar ga ik dan iets minder coulant mee om.
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ik werd ooit door iemand op straat aangesproken door iemand die vroeg wat ik wist van loodvergiftiging. Niks dus, maar uiteindelijk bleek het over God te gaan
Omdat ik nu ff op kantoor zit voor de vereniging een aantal aanvragen bij de gemeente indienen. En daar kunnen ze zo binnen lopen, ik heb er slechte ervaringen mee. Bij mij blijven ze altijd hangenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon tegen die mensen te zeggen:
"Sorry, geen interesse, maar succes bij de volgende. Fijne dag!
Doe ik altijd en ik heb echt nooit gehad dat ze doordramden.
Ja, zo'n bruggetje weten ze altijd te leggen, zelfs als je het niet verwacht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ik werd ooit door iemand op straat aangesproken door iemand die vroeg wat ik wist van loodvergiftiging. Niks dus, maar uiteindelijk bleek het over God te gaan
+1 en ze zien bij mij toch niet dat ik er wel ben, aangezien de gordijnen aan de zijde van de deur toch dicht zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet meer. Ze respecteren namelijk ook niet dat ik direct zeg dat ik geen interesse heb en bellen me op zondagochetnd om 9 uur mijn nest uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Een puffende MaK 6400.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
*kuch*
Komt er ook nog even een stinkende goederentrein langs
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
Horrorfilms.Ze weten echt over elk onderwerp er wel een te maken.
Is waarschijnlijk zo fout dat het weer leuk word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat nu dus in het lijstje met films die ik nog moet kijken
Te wachten op te trein naar Maastricht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
*kuch*
Komt er ook nog even een stinkende goederentrein langs
Ik hou ervan, juist omdat horror vaak zo fout is dat het weer leuk werd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk zo fout dat het weer leuk word.
Hij staat nu dus in het lijstje met films die ik nog moet kijken
Je bedoelt Dôd Snô!! Maar dan met zon streepjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou ervan, juist omdat horror vaak zo fout is dat het weer leuk werd.
Aanraders als je daarvan houdt zijn toch wel Dead Snow en Dead & Breakfast.
Ja ik hou er ook wel vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou ervan, juist omdat horror vaak zo fout is dat het weer leuk werd.
Aanraders als je daarvan houdt zijn toch wel Dead Snow en Dead & Breakfast.
Het is een noorse film ja, die zo populair was dat ie nu vooral onder de Engelse titel bekend is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je bedoelt Dôd Snô!! Maar dan met zon streepjeEn Sneu dat ie was
Ja maar hij is zoooooooo slecht... Serieus!! Echt!! ... Je gelooft me niet he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een noorse film ja, die zo populair was dat ie nu onder de Engelse titel bekend is.
O ja, die heb ik ook al een tijdje klaarstaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Nude nuns with big guns is mijn laatste vondst.
Meid, ik heb die film al 3 keer gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar hij is zoooooooo slecht... Serieus!! Echt!! ... Je gelooft me niet he?
U riep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meid, ik heb die film al 3 keer gezien.
Als je niet van horror houdt is dat een slechte film ja.
Echte horrorfans kunnen zo'n film juist waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |