KAPPER?!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, nieuwe jas, kappertje geweest (dom mormel), TGIF
.
Zichzelf mooi maken voor jullie shoppingspreequote:
Maar jij bent toch wel leuk?quote:
Ja ik voel me goed. Ontzettend moe door de weinige uurtjes die ik slaap.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Tally, hoe voel je je nu? Las dat je weer aan het werk was?
ja, je weet wel, zo'n dom 19jarig blond wicht dat je geld geeft om je hoofdhaar af te knippen, vergezeld met domme opmerkingen en verhalen over mensen die je zou moeten kennen maar je helemaal niets zeggen. Wat is een bensonders?quote:
Ja maar jij en kapper. Weet je wel hoe lang ik vorige keer heb gezeurd over je haar?!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, je weet wel, zo'n dom 19jarig blond wicht dat je geld geeft om je hoofdhaar af te knippen, vergezeld met domme opmerkingen en verhalen over mensen die je zou moeten kennen maar je helemaal niets zeggen. Wat is een bensonders?
Wat fijn dat je die vrijheid daar hebt!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik voel me goed. Ontzettend moe door de weinige uurtjes die ik slaap.
Maar ik vind het heerlijk om weer te werken. Ik heb geen vaste uren, das ook wel lekker.
Als ik het trek (wheheheh) dan mag ik blijven zolang ik wil. En anders lekker naar huis
Ja, en je mag jezelf indenken dat ik speciaal voor jou gegaan ben hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar jij en kapper. Weet je wel hoe lang ik vorige keer heb gezeurd over je haar?!
Een kale harses met tattoo's!quote:
Ik bedoelde meer dat je me al mijn ammo ontneemtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en je mag jezelf indenken dat ik speciaal voor jou gegaan ben hoor.
quote:
O ja op zich vind ik dat ook niet zo heel erg. Als ik dan maar wat te doen heb als ik wakker wordquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat fijn dat je die vrijheid daar hebt!
Die weinige uurtjes slaap daar kan je beter vast aan wennen
Oh, ik heb geen tattoo'squote:
Als de kapster zei dat je op hem leek was het geen compliment heurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen tattoo's. Ben ook niet kaal trouwens
.
Niet echt neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
Als de kapster zei dat je op hem leek was het geen compliment heur
nee, dat zei ze nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als de kapster zei dat je op hem leek was het geen compliment heur
Hubbie heeft de hele week thuis gewerkt en zou vandaag naar Amsterdam gaan (voor werk) maar ik ben benieuwd of hij überhaupt de deur uit gaatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
Kut hè, ik had het kunnen weten. Vandaag thuis werken, maar veel te doen, dus gisteren een paar uurtjes ook thuis gewerkt, zodat ik alvast wat gedaan had. Met het gevolg dat ik nu geen zin meer heb
Ik neem aan dat de kleine meid je dan heus wel bezig houdt jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja op zich vind ik dat ook niet zo heel erg. Als ik dan maar wat te doen heb als ik wakker word
Nu is het doordat hubbie nog steeds ziek isEn dan zijn longen uit zijn lijf hoesten
En om nu weer op de bank te gaan slapen vind ik niet tofIk wacht wel tot het logeerbed staat
Aah het type klootjesvolk wat denkt dat íedereen The Voice volgt...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
nee, dat zei ze niet. Of ik denk dat bensonders gaat winnen.....
Hij vindt het dus wel relaxed! Ik ook wel, maar ik heb gisteren gewoon teveel gedaan, te laat gaan slapen en nu ben ik moe, schrok ik wakker van mijn wekker en nu heb ik dus geen zin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
Hubbie heeft de hele week thuis gewerkt en zou vandaag naar Amsterdam gaan (voor werk) maar ik ben benieuwd of hij überhaupt de deur uit gaat
Thuiswerkersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
Kut hè, ik had het kunnen weten. Vandaag thuis werken, maar veel te doen, dus gisteren een paar uurtjes ook thuis gewerkt, zodat ik alvast wat gedaan had. Met het gevolg dat ik nu geen zin meer heb
Dat is gewoon omdat jij ze mailt schatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Thuiswerkers
zijn altijd 8 uur aan het werk natuurlijk maar op mailreactie moet je vaak wel 2 uur wachten
In mijn geval niet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:41 schreef rival het volgende:
Thuiswerkers
zijn altijd 8 uur aan het werk natuurlijk maar op mailreactie moet je vaak wel 2 uur wachten
Da vink zo zieligquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de kleine meid je dan heus wel bezig houdt ja![]()
Ai beterschap voor hubbie en sterkte ermee. Kan hij niet op de bank gaan liggen?
Wij zetten tegenwoordig geen wekker meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
Hij vindt het dus wel relaxed! Ik ook wel, maar ik heb gisteren gewoon teveel gedaan, te laat gaan slapen en nu ben ik moe, schrok ik wakker van mijn wekker en nu heb ik dus geen zin.
Hier ook mistig. EN UTRECHT!!!!quote:
Of dan bel je, nemen niet op. half uur later bellen ze terug.... ik was toevallig net even onder de douchequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat jij ze mailt schat
Maar jij bent dan ook irritantquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In mijn geval niet hoorNooit trouwens
Werkmail beantwoord ik irritant snel...
Nee, dat is alleen tegen jou schatquote:
Zeg, lees jij je WhatsApp niet ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
Zo! Ik had zowaar een mail van m'n CC'er netVolgens mij is ie van z'n geloof gevallen
Dat gaat bij mij ook gewoon uit af en toe. Ik zie echt niet in wat het voordeel is boven SMS.quote:
Ik heb niks binnen?quote:
Dat het goedkoper is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Dat gaat bij mij ook gewoon uit af en toe. Ik zie echt niet in wat het voordeel is boven SMS.
Goedkoper dan een paar cent jaquote:
Volgens mij kan je dat niet uitzetten, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij ook gewoon uit af en toe. Ik zie echt niet in wat het voordeel is boven SMS.
Een stuk voordeliger als je meer berichten stuurt dan je bundelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
Zelf zou je dat ook doen dus niet zeurenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Of dan bel je, nemen niet op. half uur later bellen ze terug.... ik was toevallig net even onder de douche
Ja je bent ook nog druk met klussen of ben ik nu in de war?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Da vink zo zieligHij is zo ziek
Als het goed is staat het bed dit weekend weer op zolder dus slaap ik daar wel
Geen straf ook
Mja, dat zie ik de fans ervan altijd als argument aanvoeren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Goedkoper dan een paar cent ja.
Maar het werkt dus niet altijd, het is gewoon niet betrouwbaar. Dan betaal ik liever.
Nee. Wij hebben hier 2 merken arts en dat zijn suffe stoffige dominante ultra-doorgeleerde (en gedraaide) artsen. We hebben maar 1 dokter House en dat is een eindbaas.quote:
De laatste tijd merk ik wel vaker dat er soms vertraging in zit....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Maar het werkt dus niet altijd, het is gewoon niet betrouwbaar. Dan betaal ik liever.
Kort tijdje terug nog. Ik SMS, maar blijkbaar is 'ie nooit verzonden (stond nog bij mij in concepten). Dag later komt SMS tóch aan waarbij de verzenddatum zelfs nog later was dan de aankomstdatum wat de neukkk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Edit: Overigens is SMS verkeer ook niet gegarandeerd. En ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik een SMS berichtje niet ontving...
Ik klus inderdaad ook nogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja je bent ook nog druk met klussen of ben ik nu in de war?
Wat heeft hubbie dan? Bad case of the sniffles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |