Holterberg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk, met de slee naar de Holterberg
het is maar een klein bedrag per maand, en het zou toch wel mooi zijn als ie wél een keertje in de straat valt dacht ik zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Nou vind ik het sowieso al een aanfluiting, die postcodeloterij. Ik zou er nooit aan meedoen.
quote:
Het gaat mij om het idee dat het op je postcode valt. Vroeger dacht ik, als je dan verhuist, zul je net zien dat ie op je oude postcodevalt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
het is maar een klein bedrag per maand, en het zou toch wel mooi zijn als ie wél een keertje in de straat valt dacht ik zo
die nieuwe vriendenloterij oid, komt ook daarvandaan zeker?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
41% van alle huishoudens doet mee trouwens.
Da's de sponsorloterij volgens mij, zelfde logoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
die nieuwe vriendenloterij oid, komt ook daarvandaan zeker?
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon tegen die mensen te zeggen:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Zo, heb de deur maar even op slot gedaan, er lopen Jehova Getuigen rond
+1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon tegen die mensen te zeggen:
"Sorry, geen interesse, maar succes bij de volgende. Fijne dag!
Doe ik altijd en ik heb echt nooit gehad dat ze doordramden.
Ik sta ze altijd netjes te woord.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Zo, heb de deur maar even op slot gedaan, er lopen Jehova Getuigen rond
Ik niet meer. Ze respecteren namelijk ook niet dat ik direct zeg dat ik geen interesse heb en bellen me op zondagochetnd om 9 uur mijn nest uit.quote:
Die ervaring heb ik dus totaal niet. Zolang zij netjes tegen mij zijn behandel ik ze met respect.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet meer. Ze respecteren namelijk ook niet dat ik direct zeg dat ik geen interesse heb en bellen me op zondagochetnd om 9 uur mijn nest uit.
Ik ken ook de doordramvariant niet persoonlijk, dus heb ik er ook niet zoveel moeite mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon tegen die mensen te zeggen:
"Sorry, geen interesse, maar succes bij de volgende. Fijne dag!
Doe ik altijd en ik heb echt nooit gehad dat ze doordramden.
Ik ben nog steeds blij dat ik nooit tv kijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
Ik kwam er trouwens van de week achter dat Dean Saunders die meedoet aan popstars de broer is van Ben Saunders.![]()
Ik weet nog dat Dean ooit meedeed aan Xfactor oid en hij is zo leuk. Veel leuker dan die Ben.
In dat geval zou ik het ook niet doen, maar dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet meer. Ze respecteren namelijk ook niet dat ik direct zeg dat ik geen interesse heb en bellen me op zondagochetnd om 9 uur mijn nest uit.
oh zo, het logo kwam me iig bekend voor..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's de sponsorloterij volgens mij, zelfde logo
Ik kijk die talentenshows dus ook nooit, daarom kwam ik daar van de week pas achter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik nooit tv kijk.
Dan zou ik ze dus idd ook niet meer zo netjes te woord staanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Ik al 3 keer. Geen enkel respect voor mijn eigen mening of leefstijl. Rot lekker op.
Idd, dan gaan er doden vallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ze mij op zondag om 9 uur wakker bellen sta ik niet voor de gevolgen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |