abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91636682
Het vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 735

2011

Januari:
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
22 februari 2011: Chooselife (papa)
23 februari 2011: MamaPurk (meisje)

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongen)
12 maart 2011: DJMO (jongen)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje (meisje)
06 april 2011: Nienna (meisje)
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear (papa)
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally (meisje)

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
19 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
13 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne
14 augustus 2011: Beregd (papa)
19 augustus 2011: Hilliebillie
***22 augustus 2011: Kuukske & JDude***
24 augustus 2011: Linda2205
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet

September:
06 september 2011: wickie
11 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: boembaa
19 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
19 september 2011: 3e.ronde

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 13% gewijzigd door RockabeIIa op 23-01-2011 14:46:35 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91636808
laatste posts:
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Aventura het volgende:
Shit. De buren hebben vandaag een zoon gekregen en hij heeft 'onze' naam :( :P
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh! dat is naar zeg -O-
ondanks dat je je buren vast niet dagelijks op de koffie krijgt (of misschien ook wel?) blijft zoiets stom en zuur.

Mijn buurmeisje is ongeveer nu uitgerekend en nog niet bevallen... ik ben bang voor hetzelfde hier :') ondanks dat ik vrij zeker ben dat zij niet die naam zullen hebben wegens smaken verschillen enzo, maar je zult net zien }:|
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daar word je ook niet blij van!
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef mefke79 het volgende:
onze buren hebben ook een jongen wiens naam we super vinden, maar tja..doen we toch maar niet.
pi_91636818
Dank voor de lieve reacties op mijn dochter :)

Volgens mij waren er ook weer een paar nieuwe... (sanne? sorry, beetje vluchtig het vorige topic gelezen)
Niet mieten! Door gieten!
pi_91637225
hihi ben je al aan het idee gewend seilram? :D O+ en heb je stiekem al rondgekeken naar kleertjes enzo? O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91637549
Die OP is niet gezond voor mijn bloeddruk hoor. Ik sta veel te hoog!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91637572
OMG, ik sta gewoon in de top 10! *O*

Aventura, wat een kl_tezooi. Gaan jullie veel met die buren om? Misschien kreeg je laatst mee dat de ex van mijn lief een dochter heeft gekregen met 'onze' naam? We zijn gelukkig over de eerste teleurstelling heen en houden gewoon de naam. We hadden er al zo'n binding mee en gevoel bij, dat een andere naam gewoon geen optie meer was. Nu hebben we verder ook bijna nooit meer contact met hun, dus dat scheelt.

Gewoon de naam houden als jullie daar helemaal weg van zijn! Tenzij het je beste vrienden zijn, dan kan ik me voorstellen dat je het nog eens overweegt.
pi_91639146
Allejez*s wat gaan jullie hard zeg! Ik weet niet eens meer waar ik op moet reageren }:|
Nou ja, dan maar niet hehe en morgen weer opnieuw proberen.
Vriendlief zit me ook bijna weg te kijken hier want hij wil zijn serie kijken, dus ga maar lekker mijn bedje in!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 07:58:57 #8
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91646941
Jullie gaan echt veel te snel!
Maar welkom nieuwe Zwangeren!
Ik sta gewoon in de top 15!!!! Hellup!
Aventura, pfff lijkt me zo k*t. Ik had het bij jorja dat een kennis ongeveer gelijk met mij was uitgerekend! Ik heb doodsangsten uitgestaan maar gelukkig voor nix (wist eigenlijk ook wel dat zij nooit voor zo n naam als jorja zou gaan). Met mijn vriendin die op fezelde dag was uitgerekend hebben we wel even gecheckt of de eerste letter hetzelfde was :D
Ben wel benieuwd naar de naam van jullie meisje Huup!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91646957
Iedereen allemaal van harte welkom! Het gaat hier inderdaad veel en veel te snel om bij te houden :( Maar dat is natuurlijk alleen maar heel goed nieuws voor alle nieuwen!

Iedereen een supergoede zwangerschap gewenst met veel leuke en mooie momenten!

Dat lijkt me wel echt heel erg k*t Aventura! Hopelijk dat dit bij ons niet aan de orde gaat zijn. Ons meisje krijgt trouwens wel een naam die niet echt veel voorkomt, dus de kans is dan wel wat kleiner natuurlijk.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_91646998
Dan is het des te erger als toch iemand m gebruikt.
Wij delen de naam al met een select publiek, als ik nog zwangere bekenden had die in zo'n risicogroep vielen, hoorden die ook bij die groep, wel zo veilig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:10:46 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91647044
Aventura, da's mooi balen! :o -O-
Ken je ze goed? Op zich kan het natuurlijk ook gebeuren dat je ergens heen verhuist en precies naast een [insert naam] komt te wonen, dat voorkom je niet.
Maar nu zo op deze manier... ik zou geloof ik ook wel even moeten slikken en nadenken geloof ik.

Toen ik zwanger was van Oscar was een vriendin van mij ook zwanger, dus ik voor de grap 'onze eerste letter is een O'. En zij knikte, dus wij naar de keuken, ik weer 'de tweede letter is een s' en zij knikte weer. :o Toen bleek dat we dus dezelfde naam hadden.
Ik was pas net zwanger, maar we hadden de naam al voor ik zwanger raakte, zij liep drie maanden op mij voor.
F. zei meteen 'ik verander hem niet', en daar was ik het wel mee eens, ik zie die vriendin drie keer per jaar ofzo. Zij en haar vriend hebben toen wel besloten een andere naam te zoeken.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:41:03 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91647393
Aventura, als je niet close bent met je buren en je vind de naam echt super, zou ik hem gewoon aanhouden. De kans dat je ooit niet meer naast elkaar woont, is toch redelijk aanwezig en het zou jammer zijn als je daardoor je kind een andere (in jouw ogen minder mooie) naam geeft.
my 2 cents
pi_91647436
Dat lijkt me echt balen Aventura.

Ons meisje heet Jaël, dat hoor je helemaal niet veel. En ons aankomende meisje krijgt een naam die wel meer voorkomt, maar in mijn directe omgeving ken ik niemand die zo heet en ik hoop dat dat zo blijft tot haar geboorte.
Maar ik zou ook niet zo gauw een andere naam gaan bedenken om wat voor rede dan ook, helemaal niet als ik tevrede ben en het heel mooi vind, dan zij het maar zo dat het vaker voor komt.
Toen ik zelf geboren werd was mijn naam ook een zeldzaamheid, maar toen ik in 4 Havo zat waren we met 4 meiden met mijn naam in de klas dus ja, je voorkomt het ook neit helemaal geloof ik.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91647442
Jemig das ook wat ja BE. :{

In het geval van ons buurmeisje weet ik ten eerste zeker dat zij hier wel blijft wonen en wij in principe niet, dus alleen al om die reden zou ik de naam niet veranderen hier. Je kunt idd altijd nog verhuizen en naast een ... komen te wonen. Maar goed, als je net je huis hebt gekocht en je wilde er toch wel 10-15 jaar wonen plus je buurvrouw komt wekelijks op de koffie enzo dan wordt het wel wat anders.

Lastig toch zulke dingen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:45:17 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91647451
Goedemorgen!
Ach, het is niet het einde van de wereld. Gevoelsmatig is het onze naam. Realistisch gezien zijn er wereldwijd duizenden jochies met die naam. En hoe lang blijven we buren? We veranderen de naam niet.
En het kan ook een meisje zijn nog :)
pi_91647586
oh en wij verwachten dat de naam die wij hebben voor ons meisje de komende jaren flink in populariteit toe zal nemen, dat doet ie nu al nmlk. Hij schiet echt omhoog van vrij onbekend een paar jaar terug tot best bekend nu. Wat ons betreft geen punt, we vinden het gewoon een mooie naam.

en de tweede naam is vorig jaar maar 1 keer gegeven :D kan ze altijd zelf later die nog gebruiken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91647615
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef huuphuup het volgende:
oh en wij verwachten dat de naam die wij hebben voor ons meisje de komende jaren flink in populariteit toe zal nemen, dat doet ie nu al nmlk. Hij schiet echt omhoog van vrij onbekend een paar jaar terug tot best bekend nu. Wat ons betreft geen punt, we vinden het gewoon een mooie naam.

en de tweede naam is vorig jaar maar 1 keer gegeven :D kan ze altijd zelf later die nog gebruiken
Nieuwsgierig!!!!!

Poep dat kind het allercuteste babymeisje er eens uit :{w :P
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91647641
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:57 schreef wickie het volgende:

[..]

Nieuwsgierig!!!!!

Poep dat kind er eens uit :{w :P
Ja ik doe mn best eh, dat poepen lukt wel, maar dat kind... -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91647653
Ok was niet netjes van me, sorry

Dat ontzettend mooie buikbabymeisje O+ O+

Nee joh, laat haar nog maar lekker even zitten (of ben je het al zat, hoe gaat het met je vocht?)
Het komt vanzelf wel, maar ik ben benieuwd naar de naam.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:02:36 #20
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_91647692
Ik weet nog, dat toen wij nog niet wisten dat we een meisje kregen, we heel moeilijk een jongensnaam konden vinden die we allebei leuk vonden. En toen we die gevonden hadden, kreeg een jongetje in onze omgeving die naam. -O- En het is niet echt een naam die je vreselijk veel hoort.

Nu vind ik die naam ook helemaal niet meer zo leuk, maar ik baalde er toen wel van. Gelukkig krijgen we een meisje. *O*
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_91647771
oh She-wolf dat is ook een fijne ja :X

mijn moeder spuugde eruit over een kindje van vrienden van hen van jaa pfff. ..... zo heet dat jong ook. Echt hè :r Laat dat nou net de naam zijn die we hadden voor een jongen :') :D

@wickie neuh ik ben het niet zat hoor, maar het wordt lichamelijk wel zwaar, maar goed, sowieso nog maar heel even O+ t vocht wordt erger nu, ik krijg nu van dat laatste loodjes vocht weet je wel.
ach, ik zag er toch al niet uit :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:10:45 #22
238474 Jeetjejom
pi_91647815
Even een beetje off-topic, maar hoelang laten we basboussa nog in het lijstje staan? Ben wel heel nieuwsgierig naar het hoe en wat, maar ik denk niet dat ze zich komende week hier gaat melden :(
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:12:42 #23
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_91647853
Hihi, ja Huup. Zo'n actie had mijn schoonmoeder een jaar of 6 geleden. Toen we vertelden welke naam we wel leuk vonden voor een jongen. Ze schoot echt in de lach en zei "wat een stomme naam". Sindsdien wilde mijn lief ook nooit meer aan die naam. }:|
En ik bleef hem bij elke zwangerschap opnieuw aanbrengen :D .
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:15:16 #24
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_91647904
Hallo weer allemaal..

Even een update:
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 07:01 schreef avotar het volgende:
Pfff.. gisteren de 20 weken echo gehad. Enorme anti-climax.
Het kleintje lag niet goed, en in combinatie met de placenta die er ook nog voor lag, kon de echoscopiste eigenlijk niet zo heel veel zien.
We moeten dus nu dinsdag naar het Erasmus. En om het hele verhaal nog maar compleet te maken, alles wat ze kon zien was goed.. behalve dat het kleintje echo-dense darmpjes heeft.

Als goed aanstaand vader zwengel je natuurlijk gelijk google aan.. niet slim...
Wat een kut weekend..
Dinsdags waren we dus naar het Erasmus geweest, een echo van anderhalf uur gehad.. en ze konden helemaal niets vinden.. behalve die darmpjes.
Toen zijn we de molen ingegaan.... allebei bloed moeten geven voor genetisch onderzoek, mijn vrouw nog een paar liter extra om nog maar een keer op infecties te controleren.
Verder zouden de echo resultaten, want ze maakte werkelijk overal afdrukken van en aantekeningen bij, uitgebreid in de werkgroep besproken worden.
Eergisterenavond half 6 belden ze ineens. We schrokken ons rot, want het was nog maar een week geleden, terwijl ze hadden gezegd dat het 2 tot 3 weken zou duren.
Gelukkig allemaal goed nieuws, de resultaten waren super snel en allemaal negatief... wat positief is.. en buiten de darmpjes is er echt helemaal niets aan het handje...
Geen Taaislijm dus, geen reden om down te vermoeden..

het enige wat er nog kan zijn, is dus echt een probleem met de darmpjes... worst case scenario: een operatie na de geboorte .... maar het kan zomaar zijn dat het bij een volgende echo niet eens meer wat te zien is.

het enige wat we momenteel zeker weten, is dat we nu in de 2e lijn zitten en mijn vrouw dus helaas voor haar niet meer thuis mag bevallen...

Dus.. we zijn door het dolle heen...
Oh.. en we weten wat het wordt....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_91647953
Avotar je spoiler }:|

maar jeeeeeeej! wat fijn zeg!! *O* *O* wat zullen jullie opgelucht zijn!
En een mogelijke operatie na de geboorte klinkt helemaal niet fijn maar het is in ieder geval wel goed behandelbaar dan.

*O* goed nieuws!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91647959
^O^

Op de spoiler na natuurlijk ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_91647968
Avotar, ik heb de afgelopen week regelmatig aan jullie gedacht.
Pfff, wat fijn zeg! Wat een goed nieuws, maar wat een spannende week is het voor jullie geweest.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 januari 2011 @ 09:28:02 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91648140
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:45 schreef Aventura het volgende:
Goedemorgen!
Ach, het is niet het einde van de wereld. Gevoelsmatig is het onze naam. Realistisch gezien zijn er wereldwijd duizenden jochies met die naam. En hoe lang blijven we buren? We veranderen de naam niet.
En het kan ook een meisje zijn nog :)
En toch kan ik me voorstellen dat het ergens even steekt :)

Ik was tegelijk met beide buurvrouwen zwanger destijds :') Van de ene wisten we dat het een jongetje zou worden en die hadden niet echt dezelfde smaak qua namen als ons. De andere was niet duidelijk wat het zou worden en die kwamen qua smaak heel dicht in onze buurt. Daar zijn we wel even mee om de tafel gaan zitten. Puur omdat wij al ruim vijf jaar wisten hoe een meisje bij ons zou gaan heten en we dat niet voor buren gingen veranderen. We hebben hen verteld wat de naam zou worden en het is maar goed dat zij uiteindelijk een jongetje hebben gekregen. Want we hadden dus inderdaad dezelfde naam :P

Als ik zo naar het lijstje kijk, dan staan er echt veel 'bekenden' op :D Zo leuk! En ik ben zo nieuwsgierig naar de kindjes :P

Avotar, sterkte! En niet thuis mogen bevallen is geen straf, geloof me :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:32:32 #29
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_91648247
Avotar, wat een opluchting! :)

En verder zag ik nog veel nieuwe zwangeren, Sanne, en volgens mij nog een paar, gefeliciteerd ! *O*

Namen. Breek me de bek niet open. Tenzij met een goede suggestie! ;)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:33:58 #30
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91648295
Avotar wat fijn dat alle uitslagen goed zijn! Het blijft natuurlijk wel spannend, maar ik duim voor gezonde darmpjes op de volgende echo!! :*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:34:22 #31
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91648306
Wat een opluchting Avotar!
pi_91648308
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef PM-girl het volgende:
Avotar, wat een opluchting! :)

En verder zag ik nog veel nieuwe zwangeren, Sanne, en volgens mij nog een paar, gefeliciteerd ! *O*

Namen. Breek me de bek niet open. Tenzij met een goede suggestie! ;)
ik zeg Simone voor een meisje :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91648520
Wat fijn dat het allemaal mee valt Avotar, dat moet wel erg spannend geweest zijn allemaal. Heel veel succes bij de volgende echo. Ik zal voor jullie duimen dat het allemaal goed gaat zijn!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 januari 2011 @ 09:47:41 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91648635
Fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen Avotar! hopelijk is er op de volgende echo niets meer te zien en kunnen jullie verder gewoon genieten van de zwangerschap!

Ik weet niet of ik alle nieuwe zwangeren al welkom had geheten, maar bij deze nog een keer dan *O*

qua namen, het is bij ons redelijk makkelijk omdat wij heerlijk ouderwets voor vernoemingen (zijn ge)gaan. Wel met als roepnaam een wat modernere variant, een meisje had bij ons wilhelmina marianne, roepnaam Loanna gaan heten. iets wat je volgens mij nooit hoort (de roepnaam that is). Jan is naar z'n beide grootvaders genoemd, en de tweede zal naar mijn vader en m'n zwager genoemd worden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:55:22 #35
94046 PM-girl
pi_91648854
Huup, je bent niet de eerste met dit voorstel! :+ Kleuter kwam er zelf ook mee!
*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:55:32 #36
238474 Jeetjejom
pi_91648856
Kan de spoiler van Avotar niet lezen }:| (mobiele versie)

Maar gelukkig dat alles toch positief klinkt! Ik ga heel hard duimen dat het gewoon goed gaat komen!
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:18:55 #37
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91649503
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef Jeetjejom het volgende:

Maar gelukkig dat alles toch positief klinkt! Ik ga heel hard duimen dat het gewoon goed gaat komen!
Valt weinig te lezen onder die spoiler :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91649697
Goed dat ze jullie toch al vroeger op de hoogte gebracht hebben, Avotar, en dat het goed nieuws is!

Die namen, wij zitten ook met zo'n kwestie. Een vriendin moet binnenkort bevallen en ik hoop dat ze niet onze jongensnaam kiezen. (Van onze meisjesnaam ben ik redelijk gerust). De jongensnaam ben ik echt al gehecht aan, ik zou er niet zomaar afstand van kunnen nemen.
Ik denk dat we dan eens zouden gaan babbelen en eventueel toch dezelfde namen aanhouden, als zij dat niet erg zouden vinden. We zien elkaar niet zo heel veel, dan heeft onze kleine maar een vriendje met dezelfde naam...
pi_91649844
De naam is bij ons ook bekend! En toevallig afgelopen weekend waren ze (de familie) aan het gissen naar de naam. Ze zijn allemaal zo benieuwd. :P
Maar helaas :D In onze omgeving is alleen de overbuurvrouw zwanger. Maar die hebben niet dezelfde smaak. Daarbij beval ik 3 maanden eerder ;) Dus maak ik me geen zorgen :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91650051
Wij weten ook al welke naam we willen, zowel voor een jongen als een meisje.
Lekker op tijd :D.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_91651388
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Quoten, dan kun je m lezen in het invoerveld. Maar irritant is het wel.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:15:21 #42
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91651414
Ik was op een nacht opgestaan rond 2u00, was er zodanig mee in mijn hoofd dat ik ze op een papiertje geschreven had, 5 jongensnamen en drie meisjesnamen.

De volgende morgen, mijn vrouw was al door naar haar werk, zag ik dat er twee namen geschrapt waren en ook twee bijgevoegd. :D we komen dus redelijk overeen.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:33:08 #43
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_91652061
Sorry... .nee.. er zijn op fok mensen die me ook irl kennen .. en we hebben hele naaste familie die het echt niet willen weten, dus vandaar dat we het voor ons houden ;)
Komt nog wel goed.

En bedankt voor al jullie gelukwensen.. het doet erg goed kan ik je zeggen.
We kunnen er zelf ook eindelijk weer een beetje van genieten ..

Ik heb als man eindelijk gisterenavond super duidelijk de kleine voelen schoppen. <3
heel raar.. mijn vrouw voelt de kleine continue draaien en springen. en van voel ik niets... maar dat het aan het schoppen was gisteren onder de douche voelde zij dan weer niet..

Maar goed.. alles komt 'oed..

En ... qua namen.. we hebben heel lang op een flavor of the week rotatie gezeten.. maar de laatste dagen zijn we er geloof ik wel redelijk uit..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_91652399
Ik geloof dat ik me ook maar eens voorzichtig hier meld.
Vanochtend bij de gyn geweest en daar was een mini muisje te zien.
Precies 9wk zwanger, uitgerekend op 26 aug.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 januari 2011 @ 11:45:32 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91652467
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
whaaa gefeliciteerd!!! vraag me niet waarom, maar jou had ik hier echt niet verwacht .. wel ontzettend leuk :Y
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91652506
quote:
gefeliciteerd *O* *O*
mama van 3 kids!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:46:47 #47
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_91652509
:D P_iglet, gefeliciteerd!! Ik had jou ook niet hier verwacht, maar wel hartstikke leuk. Toch?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 januari 2011 @ 11:46:56 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91652514
Proficiat *O* ik wel.. op de een of andere manier, geen idee waarom :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_91652518
Leuk P_iglet! Gefeliciteerd *O*.
pi_91652566
Proficiat!!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:49:14 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91652603
quote:
Wat goed :D *O* en samen met een goede vriendin begreep ik ook nog eens wat tof :D
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_91652745
Ohhh Piglet wat leuk!!! O+ Gefeliciteerd en een hele fijne voorspoedige zwangerschap gewenst!

Seilram een klein meiske in dr buukske O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_91652830
Haha Ik heb er toch nooit een geheim van gemaakt dat we tussen mijn geneeskunde en specialisatie graag een 2e wilden.
Deze luisterde absurd goed naar de planning. UD is precies 6 weken na mijn laatste coschapdag en 2 weken na mijn diplomering.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:55:57 #54
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_91652870
*O* Piglet, van harte hoor. Geniet er lekker van :*
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:56:44 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91652904
Gefeliciteerd Piglet! Wat leuk! En wat knap van die planning :D

Ik denk dat dat 'geen geheim' toch wat meer geheim was dan je zelf dacht :D Ik had het idee dat jullie tot daarná wilden wachten nl :)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:58:11 #56
94046 PM-girl
pi_91652958
Wat leuk p_iglet! Gefeliciteers!! *O*
*
pi_91653014
P_iglet en Tigger, Gefeliciteerd! Leuk een brusje voor Pepijn :Y

En nou snel wegwezen hier :P
pi_91653093
P_iglet gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:14:38 #59
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_91653546
P_iglet wat leuk! *O* gefeliciteerd *O*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:15:40 #60
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91653578
Piglet wat leuk voor jullie en brusje voor Pepijn. Gefeliciteerd...
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:40:22 #61
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_91654377
quote:
*O* *O* *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:47:15 #62
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_91654621
wat gaat het snel hier zeg...
alle nieuwe zwangeren van harte en avotar, fijn dat jullie nu beter nieuws hebben gekregen.
pi_91654661
wauw, ik ben onder de indruk van babydump. Gisteren om 12u iets besteld, dat is gewoon nu al toegekomen!
pi_91654996
p_iglet en tigger gefeliciteerd! *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91655011
P_iglet, wat gaaaaaaaf!
*O* Gefeliciteerd *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 21-01-2011 13:52:29 ]
.... met gevoel voor drama....
pi_91655034
P_iglet wat leuk!!!!!!!!!! *O* *O* *O* Gefeliciteerd!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91655090
P_iglet, gefeliciteerd! Leuk zeg, een broertje of zusje voor Pepijn! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91655283
Piglet gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:04:04 #69
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91655290
P_iglet gefeliciteerd!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_91655401
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

Avotar, wat fijn dat het mee lijkt te vallen met de darmpjes!

Ik heb weer een stickertje. De billen waren duidelijk groter dus dat betekent dat hij toch weer is aangekomen en dat was erg fijn om te horen.
The way you rock'n'roll
pi_91655435
*O* gefeliciteerd p_iglet, t_igger en Pepijn!! *O*
pi_91655479
ah fijn zeg DML! Super *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91655492
Da's mooi DML :Y.
pi_91655650
gefeliciteerd p_iglet, t_igger en Pepijn!

mooi DML!
pi_91655941
Een knipperlichtje voor wickie *O*
Dat is balen Aventura

En nu even bijlezen
pi_91656201
P_iglet gefeliciteerd en Welkom!
Avator wat een spanning hebben jullie in gezeten zeg! Gelukkig goed nieuws, hoop dat jullie er lekker van kunnen (blijven) genieten!

Namen.. Ik hoef niet bang te zijn dat iemand de mijne jat. Ik HEB er namelijk nog geen. Echt geen fláuuuuw idee.. Zucht. Gelukkig weinig zwangeren in mijn buurt op mijn vriendin na. Een gesprekje over namen gehad, en zij heeft precies dezelfde smaak. Anna, wil ze eventueel voor een meisje. En laat Anna nou net de tweede naam voor mijn kindje zijn. Die staat al jaren vast, maar ach een tweede naam...

Het bloedverlies is gestopt. Waarschijnlijk een gesprongen adertje.
Mn bugaboo is er, en hij is moooooooooooi!! Ben door de dolle heen!

Zo maar eens wat in huis doen!
Vandaag ben ik trouwens 12 weken zwanger. Mooie mijlpaal :)

Liefs!
pi_91656265
O trouwens, mag ik erbij in het lijstje? Mijn datum is 5 augustus!
pi_91656276
*O* Again en p_iglet, gefeliciteerd!

Avotar, fijn dat goede nieuws!

*O* Fijn DML! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91656284
Fijn nieuws avator

WIj hadden gisteren zo'n bijeenkomst in het z-huis over daar bevallen
Nu heb ik de halve nacht niet geslapen en nog steeds zie ik bepaalde details uit die film voor mijn ogen afspelen.
pi_91656311
Dankje Vicky! Jij zat toen toch ook in het WOHTS topic? :D
pi_91656319
Leuke film was dat dan f_r :')
The way you rock'n'roll
pi_91656465
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef Sannne het volgende:
Dankje Vicky! Jij zat toen toch ook in het WOHTS topic? :D
ja vanaf begin 2008
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91656475
Fijn dat je een sticker hebt DML
Welkom Piglet

Ik ben nogal visueel ingesteld en kan jaren later nog veel details zomaar weer zien opdoemen. En dat zijn nu altijd niet de meest fijne beelden.
pi_91656640
Piglet en tigger gefeliciteerd *O*
Sanne gefeliciteerd!! *O*
pi_91656679
Wat fijn DML!! Ben je er zelf ook een beetje geruster op nu?
pi_91656789
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:36 schreef Poppedein het volgende:
Wat fijn DML!! Ben je er zelf ook een beetje geruster op nu?
Nee, ik maak me nog steeds wel een beetje zorgen over wat voor prupje er uit komt. Visioenen van toch nog naar het ziekenhuis e.d. maar goed de vk en gyn vonden dat ik gewoon thuis kan bevallen dus het zit tussen mijn oren.
The way you rock'n'roll
pi_91657052
Waar moet de placenta liggen om een verplichte ks te krijgen?
pi_91657230
voor de uitgang f_r
The way you rock'n'roll
pi_91657488
voor de baarmoedermond dacht ik? Da's dan een placenta previa.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 januari 2011 @ 13:53:17 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91657621
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:50 schreef wasspeld het volgende:
voor de baarmoedermond dacht ik? Da's dan een placenta previa.
zelfs een topic over hier: Het Placenta Previa Topic

vrijdag 21 januari 2011 @ 13:56:35 #91
238474 Jeetjejom
pi_91657798
WOW P_iglet!!!! Gefeliciteerd zeg! En een mooie planner heb je nu al! Die wordt vast weddingplanner of uitvoerder in de bouw :)

DML, geen zorgen maken, nergens voor nodig, als de vk of gyn ook maar een ietsiepietsieieniemienie twijfel hadden, mocht je niet thuis bevallen!

Sanne, mijlpaal *O*

Ik ben vandaag al 28 weken! Nog maar 6 weken werken en over 9 weken zou het eventueel al gewoon mogen!!!!!!! HELLUP!
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:57:07 #92
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91657829
P_iglet van harte en een fijne zwangerschap !!! *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_91657906
Ik had het al opgezocht gisteren zeiden ze aan de voorkant. En ik dacht al dat klopt niet want dat heb ik zelf ook en ze hebben daar niets van gezegd. Wel vragen ze de hele tijd of ik bloedverlies heb.
pi_91658014
Komt lekker dichtbij Jeetjejom!

Als je een placenta praevia hebt, heb je vaak ook bloedingen in je zwangerschap. Misschien twijfelen ze of hij een stukje ervoor ligt?
pi_91658077
Zou kunnen maar ik heb genoeg controles dus maak mij er niet zo druk om.
pi_91658257
*O* P_iglet gefeliciteerd!! O+ *O*
pi_91658328
*G* piglet *G* gefeliciteerd! goede zwangerschap gewenst

dml fijn dat de billen weer goed gegroeid zijn!

fr hoest met jou?

:*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:07:50 #98
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91658332
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 14:00 schreef Sannne het volgende:
Komt lekker dichtbij Jeetjejom!

Als je een placenta praevia hebt, heb je vaak ook bloedingen in je zwangerschap. Misschien twijfelen ze of hij een stukje ervoor ligt?
Ik heb dat ook, maar ik ben nog maar 15 wk. Geen druppel bloed gezien.
pi_91658847
Ik ben niet veel verder hoor aventura het duurt alleen wat langer voor je iets voelt.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:28:41 #100
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_91659383
Jeetje wat een boel nieuwe zwangeren! Van harte gefeliciteerd allemaal!
En speciaal voor Sanne...Welcome back, je bent gewoon zwanger O+ O+ !!!
pi_91659434
Awww wat lief meis :D Dankje!! Hopen op zo'n mooi kleintje als Danique :D
Jammer dat we niet tegelijk zwanger waren toen, maar zo zie je maar, alles komt goed O+
pi_91659958
welkom nieuwe zwangeren *O*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:53:14 #103
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91660594
P_iglet gefeliciteerd!

DML, wat fijn dat het kleine frummeltje goed gegroeid is! :* Kan me voorstellen dat je de ongerustheid niet in 1x helemaal los kan laten hoor.
pi_91660719
Avotar, wat super fijn dat het er goed uitzag! We hebben ons hier wel zorgen gemaakt om jullie, hoor... 't was zo stil... en dan ben je al snel bang dat er iets niet goed zit. Maar... gelukkig was dat niet het geval! Fijn joh! ^O^

DML, wat fijn dat de kleine zo mooi gegroeid is *O* ... lijkt me een hele geruststelling te zijn!! ^O^

Over namen; wij zijn van de simpele, standaard Nederlandse namen. De tweede naam van Bas(tiaan) is Jens. Hij is vernoemd naar mijn vader (Johannes). Mijn schoonvader vroeg 'waarom Jens?', dus wij zeiden allebei 'vernoemd naar mijn vader... maar ook naar jou', hij heet Jan en Jens is daar ook een vernoemnaam van ;). Dat was dus gewoon toeval. Maar wel grappig, omdat hij er dus naar vroeg.
De naam van dit tweede kindje staat ook al wel vast.. tenminste, voor een meisje. Voor een jongetje nog niet. 10 februari horen we of we daarover moeten gaan nadenken ;).

Alle nieuwe zwangeren; welkom!! En gefeliciteerd! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:02:58 #105
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_91661063
P_iglet, gefeliciteerd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 15:59:36 #106
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_91663673
*O* voor de mini van p_iglet en t_igger.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:02:05 #107
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91663781
P_iglet, gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91663875
p_iglet, gefeliciteerd!

en avotar, wat fijn dat er een aantal scenarios weg zijn gestreept, nu hopen dat er op de volgende echo niets meer te zien is..

Ik heb de data van de samen bevallen cursus binnen, en nu valt het samen met mijn naailessen. En daar baal ik eigenlijk erg van, ik zou op een andere avond kunnen(de naailes), maar dan heb ik zwangerschapszwemmen... Dus dat schiet ook niet op..
Dus nu ben ik even heel sip, maar het trekt vast wel weer bij.
pi_91663903
Ik moest erg om je berichtje lachen L. Je naailessen vallen samen met je samen bevallen lessen.
Die naailessen hebben je in die positie gebracht! ;)
pi_91664001
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
Ik moest erg om je berichtje lachen L. Je naailessen vallen samen met je samen bevallen lessen.
Zo had ik hem nog niet gelezen.. :D

Maar ik vind het wel jammer, had me graag op die avonden nog uitgeleefd op babykleertjes en eventueel zelf een boxkleed maken. De maxi cosi wikkeldoek is al bijna af.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:14:18 #111
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91664351
Checkup VK gehad! Bd in orde, hartje klopte wild! :) Hele geruststelling!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:29:12 #112
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91665085
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef Aventura het volgende:
Checkup VK gehad! Bd in orde, hartje klopte wild! :) Hele geruststelling!
@Aventura. Fijn om te horen!
@laiveneertiekje. Dat lijkt me idd heel jammer dat je die avonden moet missen, kan je niet met behulp van iemand anders op een ander moment een boxkleed of kleertjes maken?

Ik merk dat ik moeite krijg met hh bukwerk, zoals de onderste lade vd vaatwasser uitruimen, maar ook vouwen/strijken, stofzuigen. Dat is een garantie voor buikpijn onderin mijn buik. Zijn er meerdere dames die daar ook last van hebben?

Dan heb ik eens zin om de boel te doen en dan na een uurtje is het gewoon op, pijn en ga ik eerst maar even zitten....
pi_91665109
p_iglet, geweldig nieuws, gefeliciteerd!

Ik wil hier nog even kort op terugkomen:

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Claudia :Y . Ben je helemaal niet ingescheurd/ingeknipt? Ik ben gewoon ook benieuwd hoe het verder ging na je laatste bezig-post :D .
Ik weet niet of ik dat ga doen, misschien over een tijdje. Ik kijk niet met zo'n goed gevoel terug op deze bevalling als die van Ivan. Ik vond het heel fijn om het begin thuis te kunnen doen, maar vanaf de ziekenhuisopname voelden we ons aan ons lot overgelaten en Lena's moeilijke start roept het een en ander op aan vragen en schuldgevoelens...

Nou ja, ik heb even wat tijd nodig om er afstand van te nemen. Misschien ga ik me er anders bij voelen als ik het laat bezinken. Ik weet ook niet zo goed meer hoe dat indertijd met Ivans bevalling ging, of ik daar ookal meteen vrede mee had of er later een 'bijzonder verhaal' van ben gaan maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91665497
en ik maar denken er wordt niks geschreven, want kreeg geen updates, had ik vergeten te kijken of deeltje niet gesloten was |:(

sta nog niet in lijstje... 26 september als iemand tijd en zin heeft :) zet je me er dan bij :)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91665710
p-iglet jij ook proficiat
en als ik andere nieuwe zwangere ben vergeten... toch een proficiat ook voor jullie
Kyan
pi_91666343
Even een vraagje aan jullie als ervaringsdeskundigen. Ik heb me een paar weken geleden ingeschreven voor kraamzorg maar nog steeds niets van gehoord. nu weet ik dat je pas tegen het einde van de zwangerschap een gesprek krijgt met de kraamhulp maar het het lijkt me wel dat je eerder ook iets krijgt te horen ofdat alle informatie goed is doorgekomen ofzo? Wanneer kregen jullie hier bericht van? dan weet ik of het de moeite is om maandag te bellen.

Kinderdagverblijf heb ik ook zo goed als geregeld. Er is een plekje voor me vrij gehouden moet alleen de officiële papieren nog inleveren. Maar wat valt het tegen zeg om echt flexibele opvang te vinden zeg. Ik heb namelijk een compleet wisselend rooster waarin ook nog wel eens onderling geruild moet worden, maar bij de meeste kinderdagverblijven moet je minimaal vier weken vooraf al plannen wanneer je kind komt. Vind ik nog niet echt flexibel.
Ik heb nu na een gesprek met een collega gelukkig nog flexibelere opvang gevonden. Ik kan tot donderdag 12 uur doorgeven wanneer ik m'n kindje kom brengen de week er op, alleen jammer dat dat niet bij mij in het dorp kan..

tjonge wat moet je sommige dingen al vroeg regelen zeg.. :o
pi_91667220
Ik had vrij snel al een bevestigingsbrief van de kraamzorg.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:21:27 #118
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_91667284
Twee weken heb ik hier bewust niet gelezen (deed een poging niet te geobsedeerd te raken door het zwanger zijn :@ ). Maar wat is er hier veel gebeurd in de tussentijd :o

Gefeliciteerd aan alle verse kindjes en verse zwangeren *O* O+
En een :* voor Susie, ik hoop dat je snel weer terug bent hier :Y

De afgelopen weken vond ik het lastig om vertrouwen te hebben in deze zwangerschap. Daarom vandaag een echo gehad en ik heb gewoon een heeeeeeel klein mensje met een heeeeel klein, kloppend hartje in mijn buik O+ :') O+

Ik vind het altijd zo vreselijk als mensen het over "ons wondertje" o.i.d. hebben, maar ik geloof dat ik ze snap nu :@ Al blijven wij het gewoon hebben over "onze druif" :P
Oude (on)bekende.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:41:29 #119
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_91668109
Mevr_Mus wat fijn O+
pi_91668837
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
Dat was ook het eerste dat ik dacht :P

P_iglet gefeliciteerd! Ik ken je al maar kan het niet herleiden. Heb je vaker in WOHTS gepost denk ik?

Die namen! Breek me de bek niet open. pffff ik vind het echt lastig. We hebben een aantal namen die ik ook goed vindt, maar ik kan niet kiezen welke dan voorkeur heeft en weet ook niet of het nou dé naam is. Lastig! 8)7
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:07:17 #121
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_91669099
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef danic het volgende:

[..]

P_iglet gefeliciteerd! Ik ken je al maar kan het niet herleiden. Heb je vaker in WOHTS gepost denk ik?

Die namen! Breek me de bek niet open. pffff ik vind het echt lastig. We hebben een aantal namen die ik ook goed vindt, maar ik kan niet kiezen welke dan voorkeur heeft en weet ook niet of het nou dé naam is. Lastig! 8)7
Namen best lastig ja jongens naam weten we al nu nog een leuke meisjes naam
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_91669176
hihi gefeliciteerd met de druif mevr.mus :D O+

Hillibillie ik kreeg volgens mij de week erop een bevestiging van de aanvraag en dergelijke. Het kan vast geen kwaad om even te bellen, kun je dat van je lijstje afstrepen :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91669818
Ik heb op de bevestigingsbrief van de kraamzorg best lang moeten wachten.
9 februari heb ik een afspraak staan met de kraamzorg voor een intake gesprek.
Ze belde me gistermiddag :)
pi_91670410
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef danic het volgende:

[..]

WOHTS? ow wacht wachten op het 2e streepje zeker.

Nee daar kun je me in ieder geval niet van kennen, want daar heb ik nooit gepost.

Bedankt voor alle felicitaties!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 januari 2011 @ 18:43:15 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91670504
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Juud79 het volgende:

[..]

@Aventura. Fijn om te horen!
@laiveneertiekje. Dat lijkt me idd heel jammer dat je die avonden moet missen, kan je niet met behulp van iemand anders op een ander moment een boxkleed of kleertjes maken?

Ik merk dat ik moeite krijg met hh bukwerk, zoals de onderste lade vd vaatwasser uitruimen, maar ook vouwen/strijken, stofzuigen. Dat is een garantie voor buikpijn onderin mijn buik. Zijn er meerdere dames die daar ook last van hebben?

Dan heb ik eens zin om de boel te doen en dan na een uurtje is het gewoon op, pijn en ga ik eerst maar even zitten....
ik heb vooral dat ik amper meer overeind kan komen dan .. blijf dan gebukt staan door m'n (onder)rug .. was opvouwen doe ik zittend, strijken heb ik nog nooit gedaan, en de vaatwasser .. laat ik daar maar niks over zeggen in OUD :')

pi_91673329
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
p_iglet, geweldig nieuws, gefeliciteerd!

Ik wil hier nog even kort op terugkomen:

[..]

Ik weet niet of ik dat ga doen, misschien over een tijdje. Ik kijk niet met zo'n goed gevoel terug op deze bevalling als die van Ivan. Ik vond het heel fijn om het begin thuis te kunnen doen, maar vanaf de ziekenhuisopname voelden we ons aan ons lot overgelaten en Lena's moeilijke start roept het een en ander op aan vragen en schuldgevoelens...

Nou ja, ik heb even wat tijd nodig om er afstand van te nemen. Misschien ga ik me er anders bij voelen als ik het laat bezinken. Ik weet ook niet zo goed meer hoe dat indertijd met Ivans bevalling ging, of ik daar ookal meteen vrede mee had of er later een 'bijzonder verhaal' van ben gaan maken.
:*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 januari 2011 @ 20:20:03 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_91674861
quote:
*O* Wat ontzettend leuk!!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:37:31 #128
238474 Jeetjejom
pi_91675780
Mevr_mus gefeliciteerd *o*

Hmmm kraamzorg, heb me wel netjes op tijd ingeschreven, toen ook weer een informatiepakket + aanvullend aanmeldformulier gekregen en weer teruggestuurd, maar nooit meer iets van gehoord....
Misschien maar eens een mailtje aan wagen.
Jouw warmte is genoeg
pi_91676890
Lujaxa... ik zie nu pas dat jij Lunastar bent!! Wat leuk dat je weer zwanger bent! Dit is de eerste keer dat we tegelijkertijd samen zwanger zijn...! *O*

En... Sannne is Again... ooh, wat fijn dat jullie nu ook een kindje verwachten O+ .. jullie hebben er ook lang op moeten wachten. Vond je dat trouwens niet lastig als kraamverzorgster zijnde dat het bij jullie niet zo lukte? Als ik te persoonlijk ben, gewoon geen antwoord geven, hoor ;). Maar in ieder geval: Geniet ervan! ^O^ :*

Tjonge... ik heb echt het gevoel dat ik onder een steen heb gezeten dat ik dat nu pas in de gaten heb... :@
pi_91678428
Dankje Jose :) Nee, ik heb juist altijd heel veel vertrouwen gekregen uit mijn beroep! Hoorde van die mensen vaak hoe moeilijk het zwanger raken ging, en als ik zo'n kleintje in mn armen had wist ik gewoon dat ik dit ook mee zou maken. En daar zou ik alles aan doen :D
Maar ik ben niet 4 jaar bezig geweest hoor! 2 jaar, 2 jaar geleden. Toen is mn relatie over gegaan en nu raakte ik 'zomaar' zwanger. Wondertje he :)

Nogmaals bedankt!! En jij ook gefeliciteerd nog he!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 21:58:59 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91681112
quote:
Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! *O*
pi_91683634
Gefeliciteerd Piglet, hartstikke gaaf zeg! *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91684574
piglet wat leuk, Gefeliciteerd! En sanne ook, of had ik dat al gezegd? Ik ben enorm moe en we slapen vannacht voor het eerst op onze nieuwe kamer, dus dat wordt nog wat... Hopelijk een goede nacht voor iedereen, welterusten.
pi_91690187
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Juud79 het volgende:

Ik ben op het punt beland nu dat zo ongeveer alles wat ik doe pijn doet :+ maar rond jouw termijn begon ik ook moeite te krijgen met idd de vaatwasser en dat moeten bekopen met buikpijn.
The way you rock'n'roll
pi_91696169
Goedemorgen!
Vroeg :').
  zaterdag 22 januari 2011 @ 07:33:57 #136
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91696257
yupz :O
goedemorgen dames :)

Gisteren bij mijn schoonvader internet en draadloos netwerk ingesteld (is ong. een uur hier vandaan). Verder ook bij schoonmoeders in het ziekenhuis geweest, die is met haar fiets gevallen en heeft haar elleboog en schouder (gelukkig links!) gebroken. We waren om 12 uur thuis en ik moet om 8 uur weer op mijn werk zijn :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91696299
Lang leve de werkende zwangeren ;)
Ook ik moet zo de deur weer uit. Net even mn maaginhoud gedumpt, bah. Hoop dat het daarbij blijft vandaag, werken is bijna onmogelijk door die misselijkheid. Maar ben nu 12 weken, van mij mag het weleens afnemen!

Werk ze en de rest; fijn weekend!!
pi_91696304
Hmm, dat wordt een lange dag dus Tank?

Wij gaan vandaag shoppen :9. Zo de wederhelft maar eens het bed uit schoppen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 08:12:51 #139
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91696449
Werk ze vandaag voor de meiden die vroeg hun bedje daarvoor uit moesten. Sannne ik hoop dat je misselijkheid snel als sneeuw voor de zon zal verdwijnen!

Kuukske shop ze vandaag *O* .

Straks wordt de meubeltjes voor de babykamer bezorgd, dan kunnen we het kamertje af gaan maken O+ *O* . Morgen staat de grote 3 voor de deur en ben ik dertig weken. Time flies!!!
pi_91696525
Werkse meiden!
Hoop dat je je straks wat beter gaat voelen Sannne, even wat licht eten kan helpen.

Ik ook straks weer werken/hobbyen. Ik heb een workshop te geven. Wel de laatste hoor, merk dat ik er geen zin meer in heb. Dus hierna stop ik even en kan de volgende workshop weer vanaf 01 augustus.
Aan de andere kant zijn het allemaal bekende dames, dus het wordt wel gezellig.
pi_91697282
Ik wil heel graag sporten maar heb er de puf niet voor, ben steeds maar zó moe!
Dat is wel vervelend aan de eerste weken, maar ik moet niet zeuren, buiten vermoeidheid en af en toe brandend maagzuur heb ik nergens last van.
Maar altijd moe zijn is geen pretje in ieder geval.
Nouja, vanavond maar gewoon een rondje wandelen dan maar :)
Tralalalaaa
pi_91697416
Werk ze voor alle werkende zwangeren :)

En natuurlijk welkom voor alle nieuwe zwangeren :)

Hier gelukkig weer een goede nacht gehad. Het lijkt erop dat die weer gewoner worden dan de slechte nachten gelukkig. Heb mijn energie ook hard genoeg nodig voor de laatste loodjes!
pi_91697672
fijn MP :)

Vanyeeeeeel, voel je al wat? :P

Ik word vandaag uitgelaten :+
Heb zo'n last van mn bekken dat ik door de week eigenlijk niet buiten kom, dus we gaan vandaag even een stukje rijden en misschien die babydoos ophalen bij babydump.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:51:21 #144
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91698182
Het ledikantje staat O+ . Nu kijken of de commode zo naar boven past (die moet anders via de balkondeuren. Ik kan straks gewoon het bedje op gaan maken *; .
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:08:40 #145
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91698549
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef huuphuup het volgende:

Heb zo'n last van mn bekken dat ik door de week eigenlijk niet buiten kom, dus we gaan vandaag even een stukje rijden en misschien die babydoos ophalen bij babydump.
Welke babydump, ga vanmiddag waarschijnlijk naar roelofsarendsveen :P
pi_91698659
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef huuphuup het volgende:

Ja heel nare buikpijn.
Helaas eenzijdig en continu, dus betwijfel of t iets met kind te maken heeft. Jammer, ik ben er meer dan klaar voor.
quote:
O.a. hierom dus. Kom nergens, alles doet pijn en bwuh! Toen ging de vrouw de blije doos ophalen bij de prenatal, was ie op. Boe!

Het goeie nieuws: 2 dagen kdv weten te regelen *O* (en nee, we hebben gretig er niet over dat we 1 van die dagen niet willen, een dag is een dag en binnen is binnen. Blijft wel utrecht)
pi_91698683
Oh ja en natuurlijk hoera voor iedereen met leuk nieuws. Ben te lam om te reageren als ik niet rechtstreeks aangesproken word...
pi_91699384
Welkom nieuwe zwangeren!

En inderdaad een hoera voor iedereen met goed nieuws.
Ik heb ook goed nieuws, gisteren een extra echo gehad ivm een placenta die voor de uitgang lag, maar nu, tien weken later, is 'ie er keurig voor weg! Verder was de groei ook helemaal in orde, keurig op schema.

Onze meubels zijn bezorgd, gisteren de hele middag bezig gewest met in elkaar zetten en vandaag heerlijk verder met spulletjes opruimen en inrichten.
pi_91700616
middag dames

Hier lekker misselijk... pijnlijke borsten... moe...
maar we voelen ons gelukkig ;) gisteren bloeduitslag gehad en alles is goed alleen beetje vit D tekort... maandag of zo is bellen voor afspraak bij gyn voor eerste echo...

nienna goed nieuws...

sanne is again...

josé :W
Kyan
pi_91701209
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:08 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Welke babydump, ga vanmiddag waarschijnlijk naar roelofsarendsveen :P
Hey da's vlakbij mij! :D
Tralalalaaa
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:18:44 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91702574
hellow ladies ;)

ben de laatste dagen ook wat minder online geweest. nachtdiensten en algehele vermoeidheid. gelukkig gaat het met de misselijkheid wel beter de laatste week.
En over sporten, ik vind het heerlijk! ook al zie ik dr vantevoren wel eens tegen op als ik zo moe ben, deze week alweer 2 keer gevolleybald, gister lekker fanatiek een wedstrijd gespeeld. Heerlijk!!

Piglet en Sanne gefeliciteerd en welkom!!

Huup geniet lekker van je uitje!! fijn om ff de deur uit te gaan.

Wij gaan straks samen met ons meisje kijken naar een andere auto, we passen straks niet meer met alles in de onze. Dus met pijn in mijn hart ga ik afscheid nemen van mijn schattige sportieve karretje en op zoek naar een sedan...
(hoe burgelijk haha)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:41:59 #152
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91706013
Ben net behoorlijk onderuit gegaan over de schoonloopmat bij de HEMA. Kwam op mijn zij/knie terecht en die doet nu best pijn (schaamde me rot, ik kwam echt met de deur uit huis gevallen zeg maar). Schrok me rot en ben direct naar huis gereden, na een tijdje op de bank te hebben gelegen voelde ik ons meisje weer bewegen. Wat een opluchting.

Moet ik dit nu toch nog ff melden bij de vk of is het voldoende dat ik haar heb gevoeld?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 januari 2011 @ 14:58:32 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91706620
je moet doen wat je gevoel je ingeeft TM, als het voor jou persoonlijk een prettiger idee is dat je VK ervan af weet, moet je haar even inlichten .. wellicht wil ze je even zien ..

pi_91707707
Schrikken TM! Ik zou gewoon even bellen joh! Wie weet kan ze je nog wat tips geven waar je op moet letten..
Is het nog gelukt met de commode? Lijkt me super om het bedje te zien staan!

Kuukske nog wat gekocht?

dankjewel nogmaals voor alle lieve woorden :)

Flink misselijk geweest, paar keer gespuugd. Saaie dag ook, niks te doen in gezin, en ze zijn heel erg op zichzelf. Dus ben eerder gegaan..
Nu lekker tukken!
pi_91708129
Dat is scrikkem TM gelukkig voel je je meisje nog wel.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:52:27 #156
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_91708201

Deze hadden jullie nog tegoed!
Ik ben inmiddels beneden, Met Finn gaat alles super, die is alweer aan het aankomen en wil alleen maar bij mama staan,
wbt ,ij, bevalling ging heel goed en snel, alleen wilde daarna mijn baarmoeder niet zakken, daar hebben ze wat pijnlijke dingen mee moeten doen (duwen, auw) blaas was overvol, ben de dag erna naar het zh gegaan en heb nu een mannetjesplasser voor meerdere dagen om de blaas rust te geven. Misschien dat ik dan daarna weer de prikkel krijg om te kunnen plassen, en om hem leeg te maken want dat lukte niet meer.
Dus ik ben nog wat herstellende maar krijg gelukkig veel hulp )en heb een mooie vent!)
Ik zal snel mijn bevallingsverslag posten, bedankt voor alle felicitaties!
pi_91708323
Piglet en Sanne gefgeliciteerd !!!

Ooo twentemeisje wat vervelend. Nog naar de verloskunidge gebeld?

IK80III wat een mooi ventje, om verliefd op te worden.
pi_91714570
Twentemeisje, ga op je gevoel af inderdaad, Vervelend hoor zo'n val.

Ik80lll, wat een prachtig mannetje!
pi_91714974
ooooh ik80 O+ O+ wat een heerlijk mannetje heb je gebakken!! O+
Hopelijk kun je een beetje bijkomen, klinkt als een vervelende naslaap dat gedoe met die blaas. Rust lekker uit voor zover mogelijk. :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:55:17 #160
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91715695
Dankjewel meiden. :* Heb vanmiddag toch de vk in het ziekenhuis maar even gebeld en die wilde wel dat ik even langs zou komen. We zijn net terug en alles is gelukkig goed. Ze hebben een ctg gemaakt en daarna een echo om de placenta te controleren op eventuele bloedingen. Allebei waren dus goed. Meiske was lekker levendig en wij zijn dus gerustgesteld. Heb alleen een hele zere knie, dus lekker met het pootje omhoog.

De babykamer staat nu helemaal in elkaar en op de goede plek. Wat een besef, daar ligt dat kleine frummeltje straks in te slapen. O+ Gaaf! Ik maak morgen wel wat fotootjes voor in het kinderkamertopic.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:56:19 #161
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91715730
Ik80 wat hebben jullie een prachtig mannetje op de wereld gezet! Hopelijk knap jij ook snel weer op. Geniet van elkaar!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:05:46 #162
190853 RockabeIIa
pi_91716086
O+ ik80 wat een prachtig ventje! <3
Veel geluk samen :*
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:12:37 #163
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91716358
mooi mannetje gebakken ik80 O+
pi_91716411
Da's ff schrikken TM. Gelukkig is alles goed :). Ik ben vandaag onwijs geslaagd in de stad. Een tasje vol positiekleding. Wat zat dat allemaal lekker na m'n al wat knellende spijkerbroeken zeg. :D
pi_91717153
ik80 mooi ventje heb je daar O+ ! hopelijk knap jezelf ook goed en snel op!

Twentemeisje da's idd schrikken, fijn dat bij controle alles goed bleek!

kuuk! ik heb je kruimeltje in je buik gemist! Gefeliciteerd :*
pi_91717369
Ik80 wat een mooi mannetje :)

TM das schrikken, gelukkig dat alles goed is en fijn dat ze de tijd nemen om het allemaal voor je te checken :)

Hier een rustig dagje, mijn dochtertje was gister flink ziek maar lijkt vandaag al weer richting de beterende hand gelukkig. Maar vraagt toch meer energie een ziek meisje en hoog zwanger...
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:43:49 #167
238474 Jeetjejom
pi_91717812
Ik80ll, wat een mooierd zeg! Hopelijk ben jij snel ook weer op de been! Geniet er in ieder geval zo veel mogelijk van!

TM, poeh, schrikken zeg. Wel fijn dat je bij de VK meteen langs kon komen, is toch net dat beetje geruststelling!
Jouw warmte is genoeg
pi_91719340
Ik80lll wat een mooi ventje zeg O+

TM, wat een schrik! Fijn dat je gelijk even langs mocht komen om alles na te kijken, geeft toch een geruststelling.

Pff ik heb vandaag een workshop gegeven bij een vriendin en haar vriendinnen. Ze hebben al vaker een workshop bij me gedaan en het is meer begeleiden en nieuwe dingen aanleren, dan intensief p.p. helpen en rond de tafel rennen.
Ik heb dus voor een groot deel vanaf een stoel aan tafel ze kunnen helpen.
Voelde me ook prima, maar toen ik thuis kwam :O
Leuk is wel dat ze ook allemaal wat besteld hebben en dat ik komende week weer lekker aan de freubel mag! Ook mijn moeder zocht nog een kadootje voor iemand dus dat kan ik gelijk erbij doen.

Voor mezelf heb ik nog een hoop liggen om te maken, maar dat eet geen brood en heb ik straks ook lekker alle tijd voor in mijn verlof. Hoop alleen dat mijn vingers dan niet zo stijf van het vocht zijn dat ik niet meer kan priegelen.
pi_91721621
p_iglet en t_igger gefeliciteerd!
ik80 mooi ventje,sterkte met het herstel.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_91724359
Hoi,meer lurker als poster meldt zich,bevallen en wel van een jongen.liggen in t zkh,alles goed.alleen de naweeën zijn vrij heftig.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:48:05 #171
94046 PM-girl
pi_91724497
Gefeliciteerd het-is-mij! Een zoon!
Hopelijk verdwijnen de naweeën vlug!
*
pi_91724606
Het is mij, gefeliciteerd! Een broertje voor Tijn! Hopelijk voel je je snel beter!

en je staat niet in het lijstje, klopt dat? wnnr was je uitgerekend?
Lotte!
Noah!
pi_91724619
het-is-mij gefeliciteerd *O* een zoon O+
Hoe heet hij? Gaat alles goed met jullie beiden?
pi_91724631
Het-is-mij wat doe je nu? :o Je was één dag eerder uitgerekend dan ik!

Gefeliciteerd *O*
Sterkte met de naweeën :*
The way you rock'n'roll
pi_91724639
Hetismij gefeliciteerd! Ik hoop dat je snelvan denaweeën af bent. Veel geluk met je zoon!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_91724724
Nieuwe baby's!! O+ gefeliciteerd verse (nieuwe) ouders!
Nieuwe zwangeren! *O* ook van harte gefeliciteerd!

TM, pff wat een schrik! Gelukkig is alles goed...
pi_91724725
Gefeliciteerd het-is-mij! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_91724849
gefeliciteerd *G* het is mij!
pi_91725096
Gefeliciteerd het-is-mij *O*
pi_91725205
Het-is-mij, dat doe je even snel! Ben je nou eerder bevallen vanwege je bekkenproblemen? Geniet van je kraamtijd en je zoons.

TM, auw en schrikken. Gelukkig valt het mee.

Ik zal toch wel heel blij zijn als ik donderdag bij die fysio zit. Vannacht zat er echt iets klem, mijn hele been was aan de buitenkant voor een deel aan het tintelen. Slaapt heerlijk moet ik zeggen }:| En het lijkt wel of Tienus al ingedaald ligt, de druk op mijn bekkenbodem vind ik nu al heftig terwijl ik pas net over de helft ben....
pi_91725210
Ohhh Het-is-mij!! Wat heeeeerlijk dat jullie 2e kleine mannetje er is! O+ Gefeliciteerd!
pi_91725243
woaaaah! :o
Het-is-mij en het-is-meneer gefeliciteerd!!! *O* *O* *O* *O*

geniet ervan en kom lekker bij :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:01:46 #183
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91725335
het is mij!! gefeliciteerd met jullie 2e zoon!! wat is zijn naam???
*O*
pi_91725640
Gefeliciteerd het-is-mij! *O*
pi_91725711
Het is mij van harte gefeliciteerd!! Geniet er lekker van!

Ik80, wauw wat een mooierd heb jij!

TM gelukkig was alles goed. Gelukkig dat je toch gebeld hebt!
pi_91725905
het-is-mij, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
pi_91725928
Gefeliciteerd het-is-mij!! :D
Tralalalaaa
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 januari 2011 @ 22:15:36 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91726191
gefeliciteerd het-is-mijj!

ik ben vandaag 33 weken.. besefte me net ineens dat ik over vijf weken al (weer) mama kan zijn :o (en ja, ook dat het nog negen weken kan duren.. laat ik maar op de zeven weken mikken :P )

pi_91726364
Gefeliciteerd Het-is-mij! *O*

En wat een knapperd, Ik80! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91727813
Gefeliciteerd het-is-mij!! *O*

Ik80 gefeliciteerd met jullie mooie Finn <3 !
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:55:56 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91728639
het-is-mij, van harte gefeliciteerd met je zoon! *O*
  zondag 23 januari 2011 @ 07:00:29 #192
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_91737949
het-is-mij *O* gefelicitieerd *O*
  zondag 23 januari 2011 @ 08:21:15 #193
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_91738072
het is mij, gefeliciteerd!
  zondag 23 januari 2011 @ 08:36:56 #194
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91738101
Feli him!
Hier een brak gevoel. Heb twee uur staan meeroken (passief dan hè) op een feest. Mijn kleren en haar stinken en voel me brak, droge keel en zere ogen. En dan ben ik nog vroeg weggegaan. Erg jammer.
pi_91738141
Klinkt alsof je het nog best lang hebt volgehouden..
  zondag 23 januari 2011 @ 08:59:41 #196
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91738220
Gefeliciteerd met jullie zoon h-i-m!

Bah Aventura, vies is dat he? Ik heb zelf jaren gerookt (ben er ook alweer een paar jaar af) maar had pas toen ik gestopt was door hoe ranzig dat was/rook. Ik ben genezen :) .
  zondag 23 januari 2011 @ 09:00:54 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91738231
Nou ja, het was her verjaarsfeest van mijn broer en hij had speciaal voor de gelegenheid een zaal afgehuurd. Dan is het lullig om meteen weer weg te gaan.

Nog iets geks: ik ga ws weer op wintersport. Dit keer niet skien maar wandelen, langlaufen etc. Nu zei een vriendin dat je niet te hoog de bergen in moet gaan als je zwanger bent. Niet godd voor het kind. Het gebied ligt tussen de 1700-2100 meter. Ik dacht dat ik me goed had ingelezen, maar hier heb ik nog nóóit van gehoord. Ik ga dit even navragen bij de VK!
pi_91738320
Gefeliciteerd het-is-mij!!
  zondag 23 januari 2011 @ 09:12:55 #199
238474 Jeetjejom
pi_91738329
Het is mij gefeliciteerd!
Van wintersport heb ik ook totaal geen verstand, dus ik heb helaas geen antwoord voor je.
Hier had ik al een paar nachten last van kramp in mijn kuiten en op aanraden van mijn moeder sunlightzeep in bed gelegd. Weet niet of het echt werkt, maar vannacht iig geen last gehad!
Jouw warmte is genoeg
pi_91738342
Ik heb geen last van krampen maar van slaapgevoel in mijn armen, benen, handen en vingers.
Das ook naar zeg :{ Alles begint dat te tintelen. Dan verleg is en is het weer even weg. Het is nooit overal tegelijk maar blijft toch klote.
  zondag 23 januari 2011 @ 09:20:56 #201
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91738389
Het-is-mij *O* gefeliciteerd met je zoon, lurker!!!!

@ Mef, ik heb dat inderdaad ook. Ook bij het op mijn hurken zitten voel ik die druk veel meer dan normaal....

@Aventura, Op grotere hoogtes moet je lichaam flink meer moeite doen (luchtdruk, etc). Door zware inspanning kan de vrucht minder zuurstof krijgen, net als jij.
(Ik geloof dat in de US hoogtes hoger dan 12000 ft ofzo worden afgeraden). Het wordt wel afgeraden om bijv. snel te stijgen in hoogte, je enorm in te spannen op hoogte, e.d. Er is weinig onderzoek naar gedaan, maar je zult snel genoeg doorhebben of je het langlaufen trekt. Wij waren toen ik 34 wk was in Frankrijk en hebben iig niet veel gewandeld. Kreeg gewoon bijna geen lucht daarboven.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 23 januari 2011 @ 09:23:30 #202
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91738411
@ Aventure Maar ik moet dan wel altijd lachen om de manier waarop zoiets dan zo ongenuanceerd wordt gezegd "Je moet niet de hoogte in gaan als je zwanger bent".... Maar goed, dat ben ik.
Alexa en Seth zijn lief
pi_91738440
het-is-mij, gefeliciteerd met je zoon!!!!

Mefke, klinkt vervelend zeg. Ik heb (nog) geen bekkenklachten, ik ben alleen maar heel moe....

Vandaag alweer 21 weken! *O*

Ik ga nog wat werk afmaken, en dan de rest van de dag proberen zo min mogelijk te doen, zodat ik er komende week weer tegenaan kan...
  zondag 23 januari 2011 @ 09:31:28 #204
238474 Jeetjejom
pi_91738476
quote:
Op zondag 23 januari 2011 09:15 schreef Tally het volgende:
Ik heb geen last van krampen maar van slaapgevoel in mijn armen, benen, handen en vingers.
Das ook naar zeg :{ Alles begint dat te tintelen. Dan verleg is en is het weer even weg. Het is nooit overal tegelijk maar blijft toch klote.
Dat had ik ook de vorige zwangerschap maar vooral slapende vingers en armen! Heel irritant! Daar heb ik helaas geen huismiddeltje tegen ;)
Ik heb wel weer een kaak die 's morgens op slot springt, ook niet heel prettig!
Jouw warmte is genoeg
pi_91738497
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 09:31 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]

Dat had ik ook de vorige zwangerschap maar vooral slapende vingers en armen! Heel irritant! Daar heb ik helaas geen huismiddeltje tegen ;)
Ik heb wel weer een kaak die 's morgens op slot springt, ook niet heel prettig!
He jammer dacht misschien moet ik dat blokje sun ergens anders neer leggen of in schuiven ;)
Oe lekker die kaak :{

Mijn vader komt vandaag de laatste hand aan de muren leggen zodat deze helemaal glad zijn *O* Dan kunnen we schilderen van de week. En dan vanmiddag pronken met mijn buik op de verjaardag van mijn schoonvader (die is dinsdag jarig maar viert het vandaag). Ik heb er zin an! *O*
  zondag 23 januari 2011 @ 09:35:27 #206
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91738517
Veel plezier Tally!
Alexa en Seth zijn lief
  zondag 23 januari 2011 @ 09:35:56 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91738521
quote:
Op zondag 23 januari 2011 09:23 schreef Takkembah het volgende:
@ Aventure Maar ik moet dan wel altijd lachen om de manier waarop zoiets dan zo ongenuanceerd wordt gezegd "Je moet niet de hoogte in gaan als je zwanger bent".... Maar goed, dat ben ik.
Klopt. Daarom doe ik ook altijd zelf even wat onderzoek. Googlen op 'pregnancy' icm 'altitude' levert al veel info op (kon geen goede nl zoekwoorden bedenken). Ik zie eigk geen reden om niet te gaan. Bovenmatig langdurig inspannen wordt afgeraden. Dat was ik toch al niet van plan.
n g
  zondag 23 januari 2011 @ 09:43:15 #208
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91738587
Die Sunlightzeep bestaat volgens mij nog doordat zoveel mensen die tegen de kramp in hun bed leggen :D (mijn ouders hebben ook zo'n stuk zeep in bed).

Wat de tintelingen betreft: ik ben vorig jaar geopereerd aan carpaal tunnelsyndroom in mijn rechterhand. Ik heb het aan allebei de handen maar de nasleep van die ingreep viel me best tegen waardoor ik de linkerhand heb uitgesteld. Nu ik zwanger ben, en helemaal nu de weken vorderen, heb ik daar behoorlijk last van. Eigen schuld, want met mijn rechterhand gaat het prima :). Als het na de bevalling zo'n last blijft geven dan laat ik me er nog wel een keer aan helpen als de kraamtijd voorbij is. Gelukkig is links minder onhandig dan rechts niet kunnen gebruiken in mijn geval.

Aventura, dit staat erover op hoogteziekte.info:
quote:
Hoewel er geen goede gegevens bekend zijn om met stelligheid het klimmen aan de zwangere te ontraden, zullen maar weinig artsen het verstandig vinden om tijdens de zwangerschap zware inspanningen te leveren en hoger dan 2500 meter te klimmen. Langdurende (we hebben het dan wel over maanden) fysiek zware tochten op hoogte zijn sowieso niet goed voor de ongeboren vrucht, de zuurstofvoorziening van de vrucht kan er onder leiden, en daardoor zal de groei minder voorspoedig kunnen verlopen. Verblijf op hoogte zonder klimactiviteiten of andere fysiek zware inspanningen is voor een gezonde zwangere zonder eerdere gecompliceerde zwangerschappen waarschijnlijk geen probleem, zeker niet als het verblijf niet langer dan enige weken duurt.
En:
quote:
Uit onderzoek is gebleken dat op hoogte de zuurstofconcentratie in foetaal bloed minder goed op peil wordt gehouden dan die van de moeder. Ook is er een duidelijk verband gevonden tussen de hoogte waarop de moeder tijdens de zwangerschap heeft verbleven en het geboortegewicht van het kind: hoe hoger de moeder woont, hoe lager het geboortegewicht. Dit geldt dan natuurlijk voor volkeren die al langdurig in hogere streken wonen, bij toeristen is dit effect nooit aangetoond, zij blijven daar bovendien te kort voor op hoogte. De exacte oorzaak is niet bekend, maar het licht voor de hand dat de zuurstofvoorziening hier een rol speelt. Vrouwen die tijdens een eerdere zwangerschap een zwangerschapsvergiftiging (toxicose, eclampsie) hebben doorgemaakt lopen waarschijnlijk op hoogte een groter risico om opnieuw zo'n ziekte door te maken. Niet lang op hoogte blijven als het niet persé nodig is.

Naar de effecten van hoogte op het verloop van de zwangerschap en de gezondheid van het kind is relatief veel onderzoek gedaan. Meestal betreft het echter populaties die al eeuwen thuis zijn op hoogte, en daaraan gedurende vele jaren zijn aangepast. Er zijn op grond van de huidige inzichten geen overtuigend argumenten op basis waarvan de gezonde zwangere een niet te zware hoge tocht moet worden ontraden. Vooral om meer praktische redenen -hulp bij problemen komt vaak te laat, zware inspanningen zijn toch al niet verstandig, en er bestaat enige twijfel over mogelijk verhoogde risicos op zwangerschapscomplicaties bij een langerdurend (maanden) verblijf op hoogte- is het verstandig om een zwangere te adviseren maximaal tot enige weken te verblijven op hoogte, en bij voorkeur niet boven de ongeveer 2500m. Uiteraard moet dit advies worden gewogen tegen de aard van de plannen en de gezondheidstoestand en anamnese van de zwangere. Tegen een vakantieverblijf van enige weken op genoemde hoogte onder met de thuissituatie vergelijkbare condities bestaat geen enkel bezwaar. Datzelfde advies geldt voor kinderen onder de 3 jaar, aangezien zij hun eventuele klachten zelf niet naar voren kunnen brengen, waardoor zich ongemerkt ernstige vormen van hoogteziekte kunnen voordoen.
Het lijkt mij dat een weekje in de sneeuw, zonder al te heftige activiteit helemaal geen kwaad kan. Je zou het altijd nog even aan je vk kunnen vragen.

Vandaag weer een mijlpaaltje hier *O*

weken!

Met mijn knie gaat het iets beter dan gisteren en het buikmeiske is heerlijk levendig (ze groeit nu wel akelig snel richting mijn ribbenkast trouwens :D). O+

Vandaag een druk dagje met een verjaardag en een etentje voor mijn mam's verjaardag (die lag met de griep op bed toen ze begin januari jarig was). Wel gezellige dingen allemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 23-01-2011 10:44:56 ]
pi_91738667
*O* voor de mijlpaal van TM.
Helaas ook geen ervaring met wintersport, maar als ik het zo lees lijkt het me geen probleem.
Tally, veel plezier vandaag.

Gisteravond weer een nieuwe ervaring gehad. Ik merkte al dat de eenduidige boksbewegingen waren veranderd naar een ander ritme (voorheen alleen als ik uitademde, heel gek), maar gisteravond was het één grote verbouwing! Volgens mij heeft ze nu ineens een heel andere kamer dan de afgelopen maanden. Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze ervan gemaakt heeft, maar het kan niet anders dan dat er iig een uitbouw aangezet is :P
  zondag 23 januari 2011 @ 10:08:25 #210
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91738828
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 09:52 schreef danic het volgende:
*O* voor de mijlpaal van TM.
Helaas ook geen ervaring met wintersport, maar als ik het zo lees lijkt het me geen probleem.
Tally, veel plezier vandaag.

Gisteravond weer een nieuwe ervaring gehad. Ik merkte al dat de eenduidige boksbewegingen waren veranderd naar een ander ritme (voorheen alleen als ik uitademde, heel gek), maar gisteravond was het één grote verbouwing! Volgens mij heeft ze nu ineens een heel andere kamer dan de afgelopen maanden. Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze ervan gemaakt heeft, maar het kan niet anders dan dat er iig een uitbouw aangezet is :P
:D _O- (die van ons was deze week met de meubels aan het schuiven).
  zondag 23 januari 2011 @ 10:22:59 #211
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91739012
TM, bedank voor je linkjes! En 30 wk, wat een mijlpaal! Hoe voe je je trouwens? Je was gevallen las ik.
  zondag 23 januari 2011 @ 10:30:23 #212
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91739104
You're welcome Aventura. Ik voel me goed, de ongerustheid was gisteravond na de goede echo en ctg gelukkig weg. En ze beweegt veel dus het zit goed. Mijn knie is nog wat pijnlijk en stijf, maar ik had erger verwacht gezien de pijn die ik er gisteravond aan had. De uitglijder is dus met een sisser afgelopen ;) .
pi_91739141
proficiat met de zonen en de mijlpalen!

Ik zit ook weer aan een mijlpaal vandaag, eindelijk halverwege! (maar dan denk ik ook direct "nog zo lang wachten")...
pi_91739766
Mogguh dames! Allen congratz met de mijlpalen en ik las iets over een zoon? O+.

Hier alles bien, krijg langzaam een zichtbaar buikje O+. Boh, en ik huil om bijna alles :'). Gisteren de nieuwe Pedigree reclame, met al die hondenkoppies in beeld. Tranen met tuiten. Die hondjes zijn ook zó cute O+.
  zondag 23 januari 2011 @ 11:24:11 #215
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91740197
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh dames! Allen congratz met de mijlpalen en ik las iets over een zoon? O+.

Hier alles bien, krijg langzaam een zichtbaar buikje O+. Boh, en ik huil om bijna alles :'). Gisteren de nieuwe Pedigree reclame, met al die hondenkoppies in beeld. Tranen met tuiten. Die hondjes zijn ook zó cute O+.
Leuk he dat je babybuik nu in beeld komt! Daar wordt het weer zo'n stap echter van :Y.

Deze is ook zo zielig Kuukse...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door twentemeisje op 23-01-2011 11:30:19 ]
  zondag 23 januari 2011 @ 11:25:09 #216
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91740217
Ben trouwens nu al zat van de opmerkingen over mijn uiterlijk. Gister weer iemand: 'jee je ziet het echt al'. Ik ben 16 weken!
Mag ik? Ik vroeg vrijdag zelfs terloops aan de vk of ze mijn buik groot vond, ze vond dus van niet! Waarom laat ik me zo onzeker maken..
pi_91740424
Tja Aventura, ik vrees dat ik uit ervaring kan zeggen: 'wen er maar aan'.
Ik krijg nog bijna iedere dag zo'n opmerking. "Goh, je hebt al een aardige buik hè", "jeetje, gaat het nu echt goed zien".
Zo stom! Ik ben 26 weken zwanger, wat verwacht je dan! :|W

Volgens mij weten mensen gewoon niet wat ze anders moeten zeggen.
pi_91740572
TM, die zijn idd zielig zeg ;(
Vooral de tekst bij de eerste. Hoewel je door het posten van de tweede foto wel de indruk geeft dat Otis is geadopteerd :)
  zondag 23 januari 2011 @ 11:43:17 #219
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91740736
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:38 schreef danic het volgende:
TM, die zijn idd zielig zeg ;(
Vooral de tekst bij de eerste. Hoewel je door het posten van de tweede foto wel de indruk geeft dat Otis is geadopteerd :)
:D dat lijkt inderdaad zo, maar volgens mij gaat het om twee verschillende doggies. Ik vond het zo'n gave foto (echt op het juiste moment geknipt zeg maar).
pi_91741460
oh aventura, ene oor in, andere weer uit. Echt.
Ga maar op je verloskundige af, als er iemand een goed beeld heeft van klein-normaal-groot dan is zij het, de rest moet je lekker laten lullen.

Bij mijn vorige zwangerschap bleven mensen al half dood als ik zei dat ik pas 24 weken was, terwijl ik toen echt nog een kleine buik had, en nu zijn de opmerkingen helemaal niet van de lucht. Mijn buik is nu ook groot, absoluut, en hij zit Hoog (met een hoofdletter ja :X) maar er is niets buitensporigs aan.
Het serieus informeren naar of ik wel zeker weet dat het geen tweeling is ben ik nu wel zat }:| Natuurlijk een geintje moet kunnen maar nee of ik het écht zeker wist, of ik niet voor de zekerheid nog een keer een echo zou laten maken enzo? Kom op zeg :') en dan mn schoonmoeder die er zo lekker doorheen tettert iedere keer dat tweelingen in haar familie voorkomen want haar moeder was er een van een een-eiige tweeling blabla. ik heb het maar gelaten om het tweeling verhaal uit te leggen en op te merken dat dat geen kont zegt over onze kansen op een tweeling.

w00t vandaag 38 weken!! *O*
en mn buurmeisje is gister of eergister bevallen, ik zag een kraamverzorgster lopen en ik kreeg er spontaan de kriebels van. Halleluja straks moet ik ook weer :o voor mn gevoel ben ik nog steeds 28 weken ofzo en duurt het nog wel even voor ik ga bevallen... pff, gek gevoel zo hoor.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91742091
goh, ik mis de opmerkingen over mijn buikje wel een beetje... Nu het eindelijk zichtbaar wordt, moet ik thuis blijven en kan ik niet meer pronken...
Maar ik kan mij ook heeel goed voorstellen dat je geen zin meer hebt in de dertigste opmerking over "zeker geen tweeling? of zeker dat je nog zo lang moet?"
  zondag 23 januari 2011 @ 12:17:31 #222
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91742196
Hahahah wat huup zegt inderdaad!

En WTF al 38 wk! Jij hebt binnenkort gewoon je dochter vast O+

quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:33 schreef danic het volgende:

Ik weet het niet. Stomme mensen. Als ik ff niks weet zeg ik gewoon mooi buikje. Maar 9 van de 10 keer méén ik dat ook gewoon! Ik snap nooit zo goed dat inschatten van de termijn door naar de buik te kijken...

Ik merk dat het nu bij mijn tweede reuze meevalt, dat soort opmerkingen van bekenden (of ik erger me er niet meer aan, kan ook). Bij vreemden / minder bekenden klooi ik meestal (ik ben niet zwanger }:| , ofzo).

En dan straks, na de 30+ weken, komt ook elke dag de geniale vraag: Ben je nog niet bevallen? |:( :D. Als ik er rond die tijd weer doorheen zit, kijk ik die afleveringen van Friends weer dat Rachel op het einde loopt *O*

Dat ze binnenkomt, moe, warm, uitgeput en dat Chandler vraagt: And, did you hád the baby yet?
Alexa en Seth zijn lief
  zondag 23 januari 2011 @ 12:19:54 #223
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91742307
Ik vind het op zich wel leuk, ik heb van de week mijn eerste buikkijker gehad, zo eentje die naar mijn buik bleef staren met haar wenkbrauwen omhoog :P En mij daarna vragend aankeek.
Misschien had ik niets moeten zeggen, of: is er iets? kijken wat ze dan doen :P
Of spontaan huilen met: ja, ik weet het, ik ben te dik! :'(
pi_91742565
haha nouja die opmerkingen kan ik me wel voorstellen hoor. Met name mijn buren *ik woon in een soort hofje dus véél buren enzo zijn wel van de jolige "zó :o weet je zeker dat t er geen twee zijn?! :D" opmerkingen. Dat vind k niet zo boeiend, meestal roep ik iets terug in de trant van dat we hopen dat t er 3 zijn én een cavia. Maar het er echt serieus op in gaan met adviezen als dat ik maar een extra echo moet laten maken want dit kán niet goed zijn enz enz, daar krijg ik jeuk van }:|

Kan me wel voorstellen dat het thuiszitten dan niet leuk is nee. Maak je wel lekker veel foto's van je buik dan? Je kunt er natuurlijk altijd blijvend mee pronken in een fotoalbum hè O+ ik vind het zo leuk om de foto's terug te zien die mijn moeder gemaakt heeft van haar zwangerschap van mij, zo'n raar idee dat ik daar in zit :D

wat de laatste twee dagen wel door mn hoofd spookt is een dingetje met de 20 weken echo. Er was een gynaecoloog uit Hongarije bij aanwezig die mee zou kijken ofzo, prima whatever, maar hij was alvast aan het echo'en geslagen voordat de SEOmevrouw aan de gang ging, hij zei dat er een dubbele placenta zat, de echo-mevrouw heeft nog eens gekeken en zei vervolgens dat dit niet zo was. Omdat er nog een keer specifiek naar gekeken is ga ik er in principe van uit dat het wel goed zit maar het speelt toch door mn hoofd, wat nou als die man t wel goed gezien heeft. hmm. Weer aan de andere kant, bij Amélie had ik ook een grote placenta (800 gr.) dus dat zou nu best wel weer zo kunnen zijn. Denk dat k maar van het laatste uit moet gaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 23 januari 2011 @ 12:28:17 #225
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_91742686
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Sannne het volgende:
Dankje Jose :) Nee, ik heb juist altijd heel veel vertrouwen gekregen uit mijn beroep! Hoorde van die mensen vaak hoe moeilijk het zwanger raken ging, en als ik zo'n kleintje in mn armen had wist ik gewoon dat ik dit ook mee zou maken. En daar zou ik alles aan doen :D
Maar ik ben niet 4 jaar bezig geweest hoor! 2 jaar, 2 jaar geleden. Toen is mn relatie over gegaan en nu raakte ik 'zomaar' zwanger. Wondertje he :)

Nogmaals bedankt!! En jij ook gefeliciteerd nog he!
Wow, wat bijzonder Sanne... Ik kan me voorstellen dat het je ook wel moed gaf, je werk. Maar nu dus gewoon lekker echt zwanger! Super! Geniet ervan! :*

quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef huuphuup het volgende:
haha nouja die opmerkingen kan ik me wel voorstellen hoor. Met name mijn buren *ik woon in een soort hofje dus véél buren enzo zijn wel van de jolige "zó :o weet je zeker dat t er geen twee zijn?! :D" opmerkingen. Dat vind k niet zo boeiend, meestal roep ik iets terug in de trant van dat we hopen dat t er 3 zijn én een cavia.
_O- :D Haha! Die ga ik onthouden!!
pi_91742761
Ik krijg wel opmerkingen dat mijn buik nu wel echt zichtbaar begint te worden, maar ook wel mensen die zeggen dat ik toch nog echt niet dik ben, en dat het dus met die buik ook wel meevalt. Ik schrik er zelf soms wel een beetje van als ik in de spiegel kijk, dan lijkt het toch al best wel wat...

O ja, en als ik tussen tafels doorloop begin ik soms boeken/schriften mee te slepen door mijn buik, gelukkig kunnen de pubers daar wel om lachen..
pi_91744071
zo grappig, en ook weer niet... Mensen die echt denken dat ze je toch wel goede raad moeten geven, alsof je zelf aan 38 weken niet zou weten of het er twee zijn :D

Ik maak veel foto's en ik probeer nog af en toe eens buiten te komen (eens naar de winkel ofzo) want ik moet niet volledig plat liggen. :) En ik dwing mijn vriend om veel te zeggen dat ik een mooie buik heb en dat het al goed zichtbaar is enzo :)

Ik heb iets grappig meegemaakt toen ik net zwanger was... Ik parkeerde naast een andere auto op de parking van de supermarkt. De vrouw van die auto was hoogzwanger en kwam vragen of ik me wat kon verplaatsen omdat ze zo echt niet in haar auto kon. 't is precies of ik toen besefte dat ik ook echt zwanger ben en dat ik ook echt een dikke buik ga krijgen met een kindje in enzo. Ben daar precies een ganse dag niet goed van geweest. :)
pi_91744365
Gefeliciteerd het is mij met jullie zoon
pi_91747920
Even een vraag: wie kent de Beaba expresso?
Hij werd ons aangeraden in een babywinkel, omdat het een makkelijke manier is om een fles te bereiden (water precies op maat bijvullen in tank en het apparaat vult het op precies 37 graden in de fles, waardoor ook de melk gelijk goed oplost), tevens is het een sterilisator en een warmer voor bv potjes in 1.
Ik ben aan het twijfelen, want het ding kost ¤80,- en we hebben een magnetron.

Voordelen zijn wel dat we 's nachts niet naar beneden hoeven als we dat apparaat in de kinderkamer zetten, en we geen verschillende artikelen hebben omdat dit alles in 1 is.

Hebben jullie advies?
pi_91747946
Oei Huup... ik had bij mijn eerste ook een dubbele placenta. Ik wil je niet bang maken maar laten we het er op houden dat ik heeeeeel blij was dat ik ivm langdurig gebroken vliezen in het zh moest bevallen en dus niet thuis was, zoals ik wilde, op het moment dat we daar achter kwamen! Ik weet nu nog steeds niet of je het inderdaad kunt zien op echo's maar ik zou het wel even laten checken als ik jou was... !
  zondag 23 januari 2011 @ 14:53:55 #231
190853 RockabeIIa
pi_91749644
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:33 schreef danic het volgende:
Tja Aventura, ik vrees dat ik uit ervaring kan zeggen: 'wen er maar aan'.
Ik krijg nog bijna iedere dag zo'n opmerking. "Goh, je hebt al een aardige buik hè", "jeetje, gaat het nu echt goed zien".
Zo stom! Ik ben 26 weken zwanger, wat verwacht je dan! :|W

Weet je, mensen bedoelen het over het algemeen heel erg goed. Ze kunnen er niet omheen, ze willen graag kijken en wees blij dat ze het niet compleet negeren. Dat is nog dommer dan zo'n opmerking. En wat kunnen ze anders zeggen ;) Voor jou is je buik nu normaal, voor anderen niet.
Tegen mij werd ooit eens gezegd dat ik zo mooi vol als zwangere werd terwijl ze cirkels draaide met haar handen om haar borsten. Dat was ook een enorm WTF-moment... :')
pi_91750061
Tja, dat deed een collega dus ook. De ene zei: 'zo, je begint al aardig te groeien' doelend op mijn buik. Waarop de tweede zegt (al prikkend in mijn borst, ja echt waar!) 'ja en niet alleen je buik'.
Nou was het een collega waar ik het van kon hebben, maar ook ik dacht echt wtf!
  zondag 23 januari 2011 @ 15:04:40 #233
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91750319
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef huuphuup het volgende:

wat de laatste twee dagen wel door mn hoofd spookt is een dingetje met de 20 weken echo. Er was een gynaecoloog uit Hongarije bij aanwezig die mee zou kijken ofzo, prima whatever, maar hij was alvast aan het echo'en geslagen voordat de SEOmevrouw aan de gang ging, hij zei dat er een dubbele placenta zat, de echo-mevrouw heeft nog eens gekeken en zei vervolgens dat dit niet zo was. Omdat er nog een keer specifiek naar gekeken is ga ik er in principe van uit dat het wel goed zit maar het speelt toch door mn hoofd, wat nou als die man t wel goed gezien heeft. hmm. Weer aan de andere kant, bij Amélie had ik ook een grote placenta (800 gr.) dus dat zou nu best wel weer zo kunnen zijn. Denk dat k maar van het laatste uit moet gaan.
Als je jezelf daar echt zorgen over maakt, of het iig door 'je hoofd spookt', kun je dan bij de volgende controle niet aan je VK het navragen om het nogmaals te checken???

@ danic ik ken het niet, klinkt handig een aantal app. in één!!!

Aan de andere kant, om maar even advocaat van de duivel te spelen: Ikzelf liep altijd gewoon naar beneden, 30 sec magnetron en weer naar boven. Zo'n gedoe was dat niet. En een warmer voor potjes hebben we nooit nodig gehad, bleek achteraf dan.

@ Rocka :D TETTEN!!! Vaak willen mensen ook enkel iets uit attentheid zeggen idd.
Alexa en Seth zijn lief
  zondag 23 januari 2011 @ 15:08:55 #234
100412 mefke79
komt goed!
pi_91750547
Danic, klinkt handig, maar ook duur dat ding. Zeker als je al een magnetron hebt. Kijk anders eens op marktplaats, wie weet zijn ze daar voor minder te vinden. Wij hebben van schoonmoeders destijds een flessenwarmer geleend (die zij had omdat ze geen magnetron heeft) en ik vond me dat ding toch sloom. Gelukkig was het aleen voor de vakantie, dus dat viel wel mee. Maar nee, echt, ik vrees dat het niet opweegt tegen de magnetron.

Huup, ik zou gewoon even vragen of ze er nog een keertje naar willen kijken. Gewoon, voor de zekerheid.

En buikopmerkingen...ene oor in, andere oor uit. En nu valt ie nog mee, maar straks wordt ie toch huge. Nou ja, so be it.
pi_91750576
hahaha Rocks :D Jetsertssss!! :Y)

@Grunsfan en Takkem, een ziekenhuisbevalling was hier sowieso de planning, daar maak ik me niet per se druk om; t is meer iets dat nu in mn achterhoofd zit, ik droomde er vorige week over die SEO en de woorden van de gyn enzo en sindsdien vraag k me af wat ik er nou van moet vinden. Heb er nog niet op gegoogled en als ik jouw post lees G denk ik dat ik dat ook maar laat... Zal het donderdag even aan mn vk voorleggen, ongetwijfeld niets aan de hand omdat de SEO-echoscopiste er ook al naar gekeken heeft maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 23 januari 2011 @ 15:13:11 #236
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_91750807
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef danic het volgende:
Hij werd ons aangeraden in een babywinkel, omdat het een makkelijke manier is om een fles te bereiden (water precies op maat bijvullen in tank en het apparaat vult het op precies 37 graden in de fles, waardoor ook de melk gelijk goed oplost), tevens is het een sterilisator en een warmer voor bv potjes in 1.

Voordelen zijn wel dat we 's nachts niet naar beneden hoeven als we dat apparaat in de kinderkamer zetten, en we geen verschillende artikelen hebben omdat dit alles in 1 is.

Hebben jullie advies?
Het is mijn eerste aankoop voor deze baby geweest! Ik heb wel eens wat gehoord over de straling die een magnetron geeft en dat soort onzin en daarom heb ik hem aangeschaft.
pi_91752152
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef danic het volgende:

Hebben jullie advies?
Ik heb er geen ervaring mee, t ziet er wel tof uit in je keuken :D

Amélie drinkt haar fles s nachts op kamertemperatuur, water al in de fles naast mn bed en dan de poedertoren dr bij zeg maar. Ik ben er dus nog nooit voor naar beneden geweest. Potjes/hapjes enzo warmen we 30 sec op in de magnetron en dat gaat meer dan prima. Ik zou zeggen kopen als je hem mooi vindt enzo, ik denk dat in dr praktijk het vooral een 'luxe' aanschaf is die niet gek veel uit zal maken qua snelheid of gemak.
Aan de andere kant weer, jij ging gelijk van meet af aan voor flesvoeding toch? Dan lijkt het me niet wenselijk dat de voeding op kamertemp. is, dan zou ik het ook opwarmen, zo'n unit naast je bed is dan wel handig, hoewel je daar ook mee zou kunnen volstaan met een goedkopere fleswarmer.

Kortom, aan mij heb je niets :7 :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91754602
We hebben van alles gedaan om flesvoeding te maken de vorige keer. Eerst magnetron, daarna flessenwarmer gekregen. Maar beide vond ik onprettig, Magnetron moest ik 's nachts naar beneden en de flessenwarmer duurde me altijd te lang.
Wij wisten op een gegeven moment precies de juiste combi gekookt water en koud water. Dat dus mengen en dan de poeder erbij. Werkte geweldig en snel.
Voor 's nachts zette ik dan een thermoskan met gekookt water bij bed. Bij het eerste huiltje was de fles zo klaar (wij hebben flesvoeding op verzoek gedaan).

Ik80 wat een droppie, Finn O+ O+

Het-is-mij, ook heel erg gefeliciteerd met jullie zoon.

Huup, wanneer heb je weer een afspraak bij de vk? Ik zou gewoon bespreken dat het je niet lekker zit en of het misschien nog gedubbelcheckt kan worden.
  zondag 23 januari 2011 @ 16:51:19 #239
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91755808
Hier nu ook regelmatig 'Je gaat het nu echt goed zien he?' en vervolgens 'Hoe voel je je?'
Ik heb soms het idee dat ik een speciaal geval ben, het gaat alleen maar over mijn zwangerschap. Ik vertel ieder bezoekje en verjaardag hetzelfde riedeltje...
Allemaal lief en aardig, maar ik word er soms een beetje moe van. Het gaat goed, kind groeit, ik groei ;) en soms zijn er wat 'normale kwaaltjes' maar ik piep niet heul snel, dat hoort er nu eenmaal bij. Ik vermaak me prima met alle spullekes en het kamertje, en verder is er niet zoveel anders dan normaal, dat is het voor mij pas als ze er is.

En dan zijn mensen helemaal verbaasd dat ik er zo makkelijk over denk...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 17:11:55 #240
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91756790
het ging laatst over makkelijk(er) huilen dan normaal .. wel ik ben er achter dat ik dat bij een aantal nummers van henk wijngaard / gerard de vries heb :')

"Het gebeurde vijftien jaar geleden
Een bus reed in de bergen, willie reed hem tegemoet
Ten koste van zijn leven, kon hij een ramp voorkomen
hij brengt ons ieder jaar nog onverwacht een groet"

*jank* :')

zondag 23 januari 2011 @ 17:19:34 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91757057
hellow ;)

ik zag weer wat mijlpalen voorbij komen...

Huup jeetje joh 38 weken, je mag je beebje gewoon al krijgen *O*

En Tm ook alweer 30 weken *O* Dat gaat snel joh!!

en die buikopmerkingen :o Ik heb dr maar weinig gehad. Heb ook geen enorme buik gehad. Hoop nu op meer buik :+
Nu inmiddels 9 weken, en is zie nog helemaal niets hoor... terwijl ze vaak zeggen dat het bij een 2e veeeeeel sneller zichtbaar zou zijn.

en over zwangerschapskwaaltjes; meer mensen hier last van Acne? ik had het bij Evie ook de eerste maanden en ook nu zit ik weer helemaal onder de pukkeltjes op voorhoofd en kin...
:{
pi_91758097
oh BJ herkenbaar hoor. Ik voel me weer heerlijk 15 O+ :')
Het was zo bij de vorige zwangerschap en bij deze zwangerschap weer.

Niks geen stralende teint en glanzende haardos enzo, ik heb een vette pukkelkop :P mn glanshormoon is iets teveel doorgeschoten geloof ik :')
Het duurde hier vorige keer alleen tot toch wel een maand of 3/4 na de bevalling voor de boel weer een beetje normaal werd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91758906
Geen pukkel gezien de afgelopen 39+ weken :)

Wel afschuwelijk veel en dik haar waardoor ik de afgelopen maanden meer dan 2x zo vaak naar de kapper ben geweest als normaal.
  zondag 23 januari 2011 @ 18:11:34 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91758988
:P jongens geven schoonheid aan de moeder, meisjes nemen schoonheid van de moeder #bakerpraatje
Voor mij ging het op in ieder geval. zulk mooi haar als in de zwangerschap zal ik van mijn leven niet meer hebben.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 23 januari 2011 @ 18:15:20 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91759114
met mijn haar heb ik overigens geen problemen. maar die pukkels heb ik anders dus nooit....en nu, zoals Huup ook al zegt; ben net een puber... best vervelend.
Maja de vorige keer werd het gaandeweg de zwangerschap beter en mijn huid was ook weer goed hersteld.

En wij hebben gister een testrit gemaakt en een andere auto gekocht!! onze 1e aanschaf in het kader van ons 2e kindje.
O+ O+ O+
pi_91759282
mijn huid werd er beter op, maar ik zag bij de kapper dat mijn voorhoofd nu toch niet echt mooi glad en stralend was....
pi_91760217
@BJ wat voor auto hebben jullie gekocht?
@vanyel al weer 39wk het schiet op

WIj hebben een flessenwarmer overgenomen die ook potjes kan opwarmen maar ik ga proberen borstvoeding te geven

Hier een mini mijlpaal19wk vandaag. Gisteren had ik ontzettende pijn in mijn longen/ademhanlingspsieren geen verhoging dus ik ga er vanuit dat het van het overgeven komt.
En ik pas mijn gewone spijkerbroeken nog en draag deze nog gewoon. Ik vind positiespijkerbroeken zo onhandig om aan te doen zo zonder rits en knoop.

mbt bakerpraatjes ik heb heel mooi haar nu maar wel een slechte huid. Tja dat zegt dus nog niks.
pi_91760499
Tja, die hormonen. In het begin ook veel meer in mijn gezicht (helaas niet zoals in de puberteit, want toen had ik nergens last van ;) ), maar wel op mijn schouders en das toch ook minder. Soms ook op mijn decolleté (stom woord, beste omschrijving) en dan zit ik daar dus te prutsen met camouflagestift voordat ik naar mijn werk ga.
pi_91761040
F_R, ik vind die positiebroek pas de laatste weken echt irritant. Daarvoor deed ik er gewoon een riem op, dat hielp een hoop.

Nu doe ik mijn joggingbroek alleen uit als het per se moet :)
  zondag 23 januari 2011 @ 19:50:20 #250
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_91763366
quote:
Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
En wij hebben gister een testrit gemaakt en een andere auto gekocht!! onze 1e aanschaf in het kader van ons 2e kindje.
O+ O+ O+
Leuk! Wij hebben net ook zitten kijken. De auto die we nu hebben is voor ons tweeën al bijna te klein :P Daar past echt geen kind met toebehoren bij!
Oude (on)bekende.
  zondag 23 januari 2011 @ 19:54:34 #251
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_91763602
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Vanyel het volgende:
Geen pukkel gezien de afgelopen 39+ weken :)

Wel afschuwelijk veel en dik haar waardoor ik de afgelopen maanden meer dan 2x zo vaak naar de kapper ben geweest als normaal.
Dat heb ik ook! En ik heb normaal al best dik en wijd haar van mezelf. Nu helemaal. Ik kan zo in een jaren '80 rockband. ;)
pi_91763611
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
:P jongens geven schoonheid aan de moeder, meisjes nemen schoonheid van de moeder #bakerpraatje
Voor mij ging het op in ieder geval. zulk mooi haar als in de zwangerschap zal ik van mijn leven niet meer hebben.
oh, houdt dat nog op na de zwangerschap dan? Anders heb jij toch iets goed gedaan wat ik gruwelijk verkeerd doe :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91763820
quote:
Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Dat heb ik ook! En ik heb normaal al best dik en wijd haar van mezelf. Nu helemaal. Ik kan zo in een jaren '80 rockband. ;)
Uitdunnen is je vriend!
  zondag 23 januari 2011 @ 20:00:11 #254
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_91763926
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Uitdunnen is je vriend!
Ik durf niet zo goed aan het uitdunnen te beginnen. Na mijn vorige zwangerschap heb ik best heftige haaruitval gehad, die behoorlijk lang aanhield. Dus alles wat ik nu 'extra' heb, hou ik maar. Just in case. ;)
pi_91764098
Klinkt verstandig :D
  zondag 23 januari 2011 @ 20:08:00 #256
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91764346
Geef mij maar wat van jullie haar, ik heb nooit een dikke bos gehad :')
  zondag 23 januari 2011 @ 20:17:32 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91764936
@FR en Mw Mus:
deze is het geworden:

deels on en deels offtopic :)
hier gaat het voornamelijk om:

(kinderwagen, duobuggy etc)

dit is overigens niet de onze hoor, andere garage...
pi_91765033
Mooie auto hoor
pi_91765184
Ziet er goed uit BJ!
pi_91765262
pfff zit al een paar uur gedichtjes/versjes/teksten te zoeken op internet voor op ons geboortekaartje.
Lekker knippen en plakken in word en dan vriendlief laten strepen in de hoop dat er wat moois overblijft.
maar wat is er veel!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 20:35:21 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91766168
ik ben net zo goed als klaar met de adressenlijst (volgens mij was ik er al eens aan begonnen toen ik amper 12 weken was, maar die ben ik somehow kwijtgeraakt :') ) Het geboortekaartje is bij ons echt 't simpelste van t simpelste .. gewoon 'n foto van alle drie de kids (hopelijk, als Jeugdzorg meewerkt en m'n dochter snel langs laat komen!) en aan de binnenkant dat we trots ons broertje en zoontje voorstellen, met het verzoek eerst te bellen voor ze langskomen. inclusief de rusttijden (wellicht dat ik die nog aanpas straks, maar hey, ik weet nu al dat ik 's avonds sowieso geen visite hoef, ik word er nu al gestoord van als ik 's avonds teveel "input" krijg ). geen versjes, rijmpjes etc. ben daar niet zo weg van om eerlijk te zijn .. wellicht doe ik er een klein inlegvelletje bij waarop ik extra zet dat we geen kleertjes of knuffels willen, maar dat ik het leuk zou vinden als er aan gedacht wordt dat Jan er ook nog is, en dus niet alle aandacht naar de baby gaat. Ja, ik weet wel, het gaat om de pasgeborene, maar een tweejarige snapt daar geen zak van, dus een béétje aandacht voor hem kan echt geen kwaad vind ik.

pi_91770046
Ik vind dat eigenlijk best wel een goed punt DJMO, dat er ook aan de oudere broers/zussen gedacht wordt.
Volgens mij gebeurt dat vaak wel maar oké.
Ik kwam net op een site tegen:
Kleertjes en beertjes hebben we genoeg,
Zou u het erg vinden als Jessica een centje vroeg?

Is niet voor ons, maar is wel een idee als dit niet je eerste kindje is en je dit veel fijner vindt.

De adressenlijst is op de helft. Oftewel: de adressen van de mensen waarvan wíj het adres hebben, staan de erop, de adressen van andere familieleden e.d. (voooral ook die in het buitenland) moet ik nog even gaan vragen bij (schoon)moeder.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 21:26:50 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91770493
whehe, dat probleem had ik dus ook Danic, toevallig moesten we vandaag naar m'n schoonvader, dus ik kon gelijk de ontbrekende adressen vragen. En nog zit ik lager qua aantal kaartjes dan twee jaar geleden bij Jan .. Dat rijmpje ga ik wel even onthouden, wellicht is dat dan wel een overweging om op het kaartje te zetten, ipv het beruchte envelopje wat ik er nu heb staan :@

pi_91772063
Ja, ik vind em ook net iets leuker. Dat envelopje vind ik toch altijd wat saai en fantasieloos (sorry, niet rot bedoeld, maar hey wij gaan dan weer wel voor een rijmpje op het kaartje :P )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 21:50:41 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91772585
nou ja, ik kan je niet helemaal ongelijk geven dat het saai is, maar wij hebben vooral voor praktisch gekozen en met een envelopje is de bedoeling iig overduidlijk :P Het is echt niet rot bedoeld, ook cadeaubonnen zouden welkom zijn, zodat ik in een later stadia iets kan halen wat ik nodig heb, of (toch) niet (meer) in huis blijk te hebben, maar echt, ik kan met de hoeveelheid kleding die ik nu heb een weeshuis kleden. Ik had nog veel van Jan liggen, en daar is de afgelopen maanden ook weer bijgekomen van familie die het tweedehands kregen etc. je kent dat wel. Dan vind ik het gewoon zonde als mensen met nóg een lief rompertje aan komen zetten, omdat de kans dat hij het draaigt bijna nihil is. En ik vertik het om een paspop van m'n baby te maken om hem maar alle kleertjes aan te doen die hij gekregen heeft .. het enige wat ik zou kunnen gebruiken zijn extra hydrofiele luiers, omdat we die van Jan ook nog steeds voor hemzelf gebruiken bij het afdrogen. Maar dan zit ik straks met honderd hydrofielen, is ook weer niet m'n bedoeling :')

pi_91773407
hahaha nee, kan je huup een handje geven :P
Rompertjes hebben wij juist nog helemaal niet veel. Er hangen al 20 setjes kleren in de kast, variërend van mt 50 t/m 68, maar nog maar een enkel rompertje. Dus ik denk dat ik ergens nog wel een basispakket (wit ofzo) vandaan ga toveren.

Ik zag net in de etosfolder een superaanbieding. Doos met zwitsaldoekjes voor eeeeehh.....nou ja, weinig. Zeker omdat er nog stickers bij de folder zitten, dus daar kan ook nog eens 20% af met de sticker.
Uitgerekend kwam ik uit op 17 pakken in 1 doos voor eeeeeh....nog minder (god dat geheugen van mij!)
Maar het komt er op neer dat ik 2 dozen ga halen, kan ik de komende tijd vooruit (34 pakken, moet toch wel een tijdje kunnen overbruggen toch?)
pi_91774142
Dan hopen dat je kindje tegen zwitsal kan danic ;)
pi_91774383
Ow dat kan natuurlijk ook nog }:|
Is dat vaak het geval?
pi_91774419
:D
pi_91774674
ik vind die zwitsal doekjes stinken :)
pi_91774829
Vanyel je zit me toch niet uit te lachen }:|
pi_91774977
Hier geen problemen met zwitsal, ik vond het ook niet stinken verder :D heb zelfs van die geurbuiltjes in de kast liggen. Hoewel ik die in t begin wel te sterk vond ruiken.

Wij hebben tegenwoordig euroshopper billendoekjes en die vreet ik nog op als ik niet oplet :') die ruiken lekker :9 zoet uiteraard :+

oh en danic, als je kindje er niet tegen kan, wanhoop niet, billendoekjes zijn straks van die dingen waar je niet meer zonder kunt en waarvan je je afvraagt hoe je ooit zonder hebt gedaan. Tafel afnemen, je woonkamer afstoffen, vlekjes van je vloer, haarverf uit je nek, haarverf van de wasbak, haarverf uit de badkuip, vieze handjes schoonmaken na het eten, je eigen handen opfrissen.
You name it :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91775014
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef danic het volgende:
Is dat vaak het geval?
Ik heb een complete doos (min 1 pakje) weggegeven aan een vriendin... en nog steeds krijgt Lotte vlekjes en schilfertjes van doucheschuim van zwitsal... Heel soms gebruik ik het, want het ruikt zo lekker :@
Lotte!
Noah!
pi_91775122
ik vind alles van zwitsal lekker ruiken, behalve die doekjes :')
vond k ook geen zwitsalgeur aan zitten
pi_91775132
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef danic het volgende:
Is dat vaak het geval?
Volgens mij valt het wel mee als er geen gevoeligheid in je familie voorkomt. Ik heb ook gewoon 2 pakken in huis omdat ik het lekker vind ruiken. Kan hij er echt niet tegen geef ik ze wel aan schoonzus en haal ik een andere variant.
The way you rock'n'roll
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 22:24:20 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91775155
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef huuphuup het volgende:
Hier geen problemen met zwitsal, ik vond het ook niet stinken verder :D heb zelfs van die geurbuiltjes in de kast liggen. Hoewel ik die in t begin wel te sterk vond ruiken.

Wij hebben tegenwoordig euroshopper billendoekjes en die vreet ik nog op als ik niet oplet :') die ruiken lekker :9 zoet uiteraard :+

oh en danic, als je kindje er niet tegen kan, wanhoop niet, billendoekjes zijn straks van die dingen waar je niet meer zonder kunt en waarvan je je afvraagt hoe je ooit zonder hebt gedaan. Tafel afnemen, je woonkamer afstoffen, vlekjes van je vloer, haarverf uit je nek, haarverf van de wasbak, haarverf uit de badkuip, vieze handjes schoonmaken na het eten, je eigen handen opfrissen.
You name it :Y)
dit is zó ontzettend waar _O- en idd die euroshopper doekjes zijn goed te doen, ze zijn ook niet zo belachelijk duur als je ze voor bv de tafel gebruikt :P

pi_91775260
Huup, geef jij daar zo maar de tip voor haarverf uit je nek e.d. krijgen :o Zie een kind krijgen is wel nuttig :+
The way you rock'n'roll
pi_91775370
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, geef jij daar zo maar de tip voor haarverf uit je nek e.d. krijgen :o Zie een kind krijgen is wel nuttig :+
wel een beetje boenen maar hier werkt t.
Echt... ik had het járen eerder moeten weten :') had me een hoop rare vlekken in mn nek en op mn oren enzo bespaard :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91775373
Hihi een zwitsaldiscussie.
Huup volgens mij verf jij zelf je haar :P

DML 2 pakken snap ik, maar nu ga ik twijfelen want als ik 2 dozen haal heb ik dus 34 pakken liggen!
Hmmmm, toch nog even over nadenken.
pi_91775498
quote:
Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef danic het volgende:
Vanyel je zit me toch niet uit te lachen }:|
:Y
pi_91775520
Ja 34 pakken weg geven is ook zo wat :')
The way you rock'n'roll
pi_91775566
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

o|O
pi_91775746
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef danic het volgende:

DML 2 pakken snap ik, maar nu ga ik twijfelen want als ik 2 dozen haal heb ik dus 34 pakken liggen!
Die aanbieding is regelmatig. Je kan ook gwoon 1 doos halen en als het bevalt bij de volgende aanbieding weer een doos. Ik doe nu ook vrij veel met die doekjes, maar echt geen pak per week... (nu dan he...). We hebben pampers sensitive voor bij het verschonen (alleen poep doe ik met doekjes, ivm gevoelig huidje enzo) en goedkope op de eettafel voor handjes en snoetjes...
Lotte!
Noah!
pi_91775747
Zeg danic, zometeen raak je mijn ingedaalde maar nog steeds niet eruitkomende kind!
pi_91775800
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef danic het volgende:

ja ben jij gek :D wat dat niet kost bij de kapper huu. Ik heb lang haar dus ben dan reteduur uit, en ik heb geen spetterende kleurtjes, alleen 10 grijze haren bedekken graag :Y)

trouwens DML die foam-shizzle van John Frieda is ook een aanrader. Voor t eerst hoef ik niet de halve badkamer na te soppen op vlekken enzo :D

Oh en babyspullen/zwangerschap... Eh... Mn buik zit in de weg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91775817
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Vanyel het volgende:
Zeg danic, zometeen raak je mijn ingedaalde maar nog steeds niet eruitkomende kind!
Misschien dat ze de hint snapt dan :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91775855
Huup is grijs :o
pi_91776002
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Vanyel het volgende:
Jaaaaaa, oohoo :o
En Vanyel, laten we hopen dat ze het merkt zeg! Pffff ze heeft tot nu toe niet echt haast.
Ik heb ook nog wel deze voor je ~O>
pi_91776034
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Vanyel het volgende:
al jaren ;( erfelijk belast door mn vader }:| nog een geluk dat die grijs is en niet kaal :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91776160
Als ik haar was, kroop ik nu heel snel terug omhoog. We proberen haar te lokken, niet weg te jagen!
pi_91776220
Lol
Mijn dochter bleek namelijk niet tegen zwitsal te kunnen, vandaar de waarschuwing niet teveel tegelijk te kopen ;)
pi_91776226
We zitten al wel een hele dag zonder verse beeb dus hup Vanyel, doe dat kind eens overhalen er uit te komen.

En nu niet heel gul zeggen dat ik eerst mag }:|
The way you rock'n'roll
pi_91776229
Misschien wil je vrouw/vriendin (weet niet wat het is) wel met een lekkere warme fles voor de uitgang gaan liggen, wellicht heeft ze honger :P
pi_91776255
Kaalheid overerven mannen via de moeder, toch.
pi_91776265
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef mrien het volgende:
Lol
Mijn dochter bleek namelijk niet tegen zwitsal te kunnen, vandaar de waarschuwing niet teveel tegelijk te kopen ;)
Das wel fijn, vooral omdat Linda daarna zei dat ze toch regelmatig in de aanbieding zijn.
pi_91776356
quote:
Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

En nu niet heel gul zeggen dat ik eerst mag }:|
Geen haar op mijn hoofd.
pi_91776359
Pcies, gewoon de folders in de gaten houden :)
pi_91776466
quote:
Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef danic het volgende:
Misschien wil je vrouw/vriendin (weet niet wat het is) wel met een lekkere warme fles voor de uitgang gaan liggen, wellicht heeft ze honger :P
We mikken op borstvoeding. Om haar nou vannacht een tiet tussen mijn benen te laten leggen gaat me ook wel wat ver.
Hoewel, als ik dacht dat het zou helpen....
pi_91776607
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

We mikken op borstvoeding. Om haar nou vannacht een tiet tussen mijn benen te laten leggen gaat me ook wel wat ver.
Hoewel, als ik dacht dat het zou helpen....
Tja het is het proberen waard toch? :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 22:45:24 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91776636
nadeel van uitslapen is dat ik nu nog lang geen slaap heb :') man is al naar bed toe dus ik zit nu heul zielig alleen beneden ;(

pi_91776649
Zal ik het topic dan maar afsluiten? Weet nu hoe het moet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')