quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Aventura het volgende:
Shit. De buren hebben vandaag een zoon gekregen en hij heeft 'onze' naam![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! dat is naar zeg![]()
ondanks dat je je buren vast niet dagelijks op de koffie krijgt (of misschien ook wel?) blijft zoiets stom en zuur.
Mijn buurmeisje is ongeveer nu uitgerekend en nog niet bevallen... ik ben bang voor hetzelfde hierondanks dat ik vrij zeker ben dat zij niet die naam zullen hebben wegens smaken verschillen enzo, maar je zult net zien
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef mefke79 het volgende:
onze buren hebben ook een jongen wiens naam we super vinden, maar tja..doen we toch maar niet.
Nieuwsgierig!!!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef huuphuup het volgende:
oh en wij verwachten dat de naam die wij hebben voor ons meisje de komende jaren flink in populariteit toe zal nemen, dat doet ie nu al nmlk. Hij schiet echt omhoog van vrij onbekend een paar jaar terug tot best bekend nu. Wat ons betreft geen punt, we vinden het gewoon een mooie naam.
en de tweede naam is vorig jaar maar 1 keer gegevenkan ze altijd zelf later die nog gebruiken
Ja ik doe mn best eh, dat poepen lukt wel, maar dat kind...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:57 schreef wickie het volgende:
[..]
Nieuwsgierig!!!!!
Poep dat kind er eens uit![]()
Dinsdags waren we dus naar het Erasmus geweest, een echo van anderhalf uur gehad.. en ze konden helemaal niets vinden.. behalve die darmpjes.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 07:01 schreef avotar het volgende:
Pfff.. gisteren de 20 weken echo gehad. Enorme anti-climax.
Het kleintje lag niet goed, en in combinatie met de placenta die er ook nog voor lag, kon de echoscopiste eigenlijk niet zo heel veel zien.
We moeten dus nu dinsdag naar het Erasmus. En om het hele verhaal nog maar compleet te maken, alles wat ze kon zien was goed.. behalve dat het kleintje echo-dense darmpjes heeft.
Als goed aanstaand vader zwengel je natuurlijk gelijk google aan.. niet slim...
Wat een kut weekend..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
En toch kan ik me voorstellen dat het ergens even steektquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:45 schreef Aventura het volgende:
Goedemorgen!
Ach, het is niet het einde van de wereld. Gevoelsmatig is het onze naam. Realistisch gezien zijn er wereldwijd duizenden jochies met die naam. En hoe lang blijven we buren? We veranderen de naam niet.
En het kan ook een meisje zijn nog
ik zeg Simone voor een meisjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef PM-girl het volgende:
Avotar, wat een opluchting!
En verder zag ik nog veel nieuwe zwangeren, Sanne, en volgens mij nog een paar, gefeliciteerd !
Namen. Breek me de bek niet open. Tenzij met een goede suggestie!
Valt weinig te lezen onder die spoilerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Kan de spoiler van Avotar niet lezen(mobiele versie)
Maar gelukkig dat alles toch positief klinkt! Ik ga heel hard duimen dat het gewoon goed gaat komen!
Quoten, dan kun je m lezen in het invoerveld. Maar irritant is het wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Kan de spoiler van Avotar niet lezen(mobiele versie)
whaaa gefeliciteerd!!! vraag me niet waarom, maar jou had ik hier echt niet verwacht .. wel ontzettend leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
Ik geloof dat ik me ook maar eens voorzichtig hier meld.
Vanochtend bij de gyn geweest en daar was een mini muisje te zien.
Precies 9wk zwanger, uitgerekend op 26 aug.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
Wat goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
ja vanaf begin 2008quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef Sannne het volgende:
Dankje Vicky! Jij zat toen toch ook in het WOHTS topic?
Nee, ik maak me nog steeds wel een beetje zorgen over wat voor prupje er uit komt. Visioenen van toch nog naar het ziekenhuis e.d. maar goed de vk en gyn vonden dat ik gewoon thuis kan bevallen dus het zit tussen mijn oren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:36 schreef Poppedein het volgende:
Wat fijn DML!! Ben je er zelf ook een beetje geruster op nu?
zelfs een topic over hier: Het Placenta Previa Topicquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:50 schreef wasspeld het volgende:
voor de baarmoedermond dacht ik? Da's dan een placenta previa.
Ik heb dat ook, maar ik ben nog maar 15 wk. Geen druppel bloed gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:00 schreef Sannne het volgende:
Komt lekker dichtbij Jeetjejom!
Als je een placenta praevia hebt, heb je vaak ook bloedingen in je zwangerschap. Misschien twijfelen ze of hij een stukje ervoor ligt?
Zo had ik hem nog niet gelezen..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
Ik moest erg om je berichtje lachen L. Je naailessen vallen samen met je samen bevallen lessen.
Die naailessen hebben je in die positie gebracht!
@Aventura. Fijn om te horen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef Aventura het volgende:
Checkup VK gehad! Bd in orde, hartje klopte wild!Hele geruststelling!
Ik weet niet of ik dat ga doen, misschien over een tijdje. Ik kijk niet met zo'n goed gevoel terug op deze bevalling als die van Ivan. Ik vond het heel fijn om het begin thuis te kunnen doen, maar vanaf de ziekenhuisopname voelden we ons aan ons lot overgelaten en Lena's moeilijke start roept het een en ander op aan vragen en schuldgevoelens...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Claudia. Ben je helemaal niet ingescheurd/ingeknipt? Ik ben gewoon ook benieuwd hoe het verder ging na je laatste bezig-post
.
Dat was ook het eerste dat ik dachtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
Ik moest erg om je berichtje lachen L. Je naailessen vallen samen met je samen bevallen lessen.
Die naailessen hebben je in die positie gebracht!
Namen best lastig ja jongens naam weten we al nu nog een leuke meisjes naamquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef danic het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat ik dacht![]()
P_iglet gefeliciteerd! Ik ken je al maar kan het niet herleiden. Heb je vaker in WOHTS gepost denk ik?
Die namen! Breek me de bek niet open. pffff ik vind het echt lastig. We hebben een aantal namen die ik ook goed vindt, maar ik kan niet kiezen welke dan voorkeur heeft en weet ook niet of het nou dé naam is. Lastig!
WOHTS? ow wacht wachten op het 2e streepje zeker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef danic het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat ik dacht![]()
P_iglet gefeliciteerd! Ik ken je al maar kan het niet herleiden. Heb je vaker in WOHTS gepost denk ik?
Die namen! Breek me de bek niet open. pffff ik vind het echt lastig. We hebben een aantal namen die ik ook goed vindt, maar ik kan niet kiezen welke dan voorkeur heeft en weet ook niet of het nou dé naam is. Lastig!
ik heb vooral dat ik amper meer overeind kan komen dan .. blijf dan gebukt staan door m'n (onder)rug .. was opvouwen doe ik zittend, strijken heb ik nog nooit gedaan, en de vaatwasser .. laat ik daar maar niks over zeggen in OUDquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
@Aventura. Fijn om te horen!
@laiveneertiekje. Dat lijkt me idd heel jammer dat je die avonden moet missen, kan je niet met behulp van iemand anders op een ander moment een boxkleed of kleertjes maken?
Ik merk dat ik moeite krijg met hh bukwerk, zoals de onderste lade vd vaatwasser uitruimen, maar ook vouwen/strijken, stofzuigen. Dat is een garantie voor buikpijn onderin mijn buik. Zijn er meerdere dames die daar ook last van hebben?
Dan heb ik eens zin om de boel te doen en dan na een uurtje is het gewoon op, pijn en ga ik eerst maar even zitten....
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
p_iglet, geweldig nieuws, gefeliciteerd!
Ik wil hier nog even kort op terugkomen:
[..]
Ik weet niet of ik dat ga doen, misschien over een tijdje. Ik kijk niet met zo'n goed gevoel terug op deze bevalling als die van Ivan. Ik vond het heel fijn om het begin thuis te kunnen doen, maar vanaf de ziekenhuisopname voelden we ons aan ons lot overgelaten en Lena's moeilijke start roept het een en ander op aan vragen en schuldgevoelens...
Nou ja, ik heb even wat tijd nodig om er afstand van te nemen. Misschien ga ik me er anders bij voelen als ik het laat bezinken. Ik weet ook niet zo goed meer hoe dat indertijd met Ivans bevalling ging, of ik daar ookal meteen vrede mee had of er later een 'bijzonder verhaal' van ben gaan maken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
Ik ben op het punt beland nu dat zo ongeveer alles wat ik doe pijn doetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Juud79 het volgende:
Ik merk dat ik moeite krijg met hh bukwerk, zoals de onderste lade vd vaatwasser uitruimen, maar ook vouwen/strijken, stofzuigen. Dat is een garantie voor buikpijn onderin mijn buik. Zijn er meerdere dames die daar ook last van hebben?
Dan heb ik eens zin om de boel te doen en dan na een uurtje is het gewoon op, pijn en ga ik eerst maar even zitten....
Welke babydump, ga vanmiddag waarschijnlijk naar roelofsarendsveenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef huuphuup het volgende:
fijn MP
Vanyeeeeeel, voel je al wat?
Ik word vandaag uitgelaten
Heb zo'n last van mn bekken dat ik door de week eigenlijk niet buiten kom, dus we gaan vandaag even een stukje rijden en misschien die babydoos ophalen bij babydump.
Ja heel nare buikpijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef huuphuup het volgende:
fijn MP
Vanyeeeeeel, voel je al wat?
O.a. hierom dus. Kom nergens, alles doet pijn en bwuh! Toen ging de vrouw de blije doos ophalen bij de prenatal, was ie op. Boe!quote:Ik word vandaag uitgelaten
Heb zo'n last van mn bekken dat ik door de week eigenlijk niet buiten kom, dus we gaan vandaag even een stukje rijden en misschien die babydoos ophalen bij babydump.
Hey da's vlakbij mij!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:08 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Welke babydump, ga vanmiddag waarschijnlijk naar roelofsarendsveen
Dat had ik ook de vorige zwangerschap maar vooral slapende vingers en armen! Heel irritant! Daar heb ik helaas geen huismiddeltje tegenquote:Op zondag 23 januari 2011 09:15 schreef Tally het volgende:
Ik heb geen last van krampen maar van slaapgevoel in mijn armen, benen, handen en vingers.
Das ook naar zegAlles begint dat te tintelen. Dan verleg is en is het weer even weg. Het is nooit overal tegelijk maar blijft toch klote.
He jammer dacht misschien moet ik dat blokje sun ergens anders neer leggen of in schuivenquote:Op zondag 23 januari 2011 09:31 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Dat had ik ook de vorige zwangerschap maar vooral slapende vingers en armen! Heel irritant! Daar heb ik helaas geen huismiddeltje tegen
Ik heb wel weer een kaak die 's morgens op slot springt, ook niet heel prettig!
Klopt. Daarom doe ik ook altijd zelf even wat onderzoek. Googlen op 'pregnancy' icm 'altitude' levert al veel info op (kon geen goede nl zoekwoorden bedenken). Ik zie eigk geen reden om niet te gaan. Bovenmatig langdurig inspannen wordt afgeraden. Dat was ik toch al niet van plan.quote:Op zondag 23 januari 2011 09:23 schreef Takkembah het volgende:
@ Aventure Maar ik moet dan wel altijd lachen om de manier waarop zoiets dan zo ongenuanceerd wordt gezegd "Je moet niet de hoogte in gaan als je zwanger bent".... Maar goed, dat ben ik.
En:quote:Hoewel er geen goede gegevens bekend zijn om met stelligheid het klimmen aan de zwangere te ontraden, zullen maar weinig artsen het verstandig vinden om tijdens de zwangerschap zware inspanningen te leveren en hoger dan 2500 meter te klimmen. Langdurende (we hebben het dan wel over maanden) fysiek zware tochten op hoogte zijn sowieso niet goed voor de ongeboren vrucht, de zuurstofvoorziening van de vrucht kan er onder leiden, en daardoor zal de groei minder voorspoedig kunnen verlopen. Verblijf op hoogte zonder klimactiviteiten of andere fysiek zware inspanningen is voor een gezonde zwangere zonder eerdere gecompliceerde zwangerschappen waarschijnlijk geen probleem, zeker niet als het verblijf niet langer dan enige weken duurt.
Het lijkt mij dat een weekje in de sneeuw, zonder al te heftige activiteit helemaal geen kwaad kan. Je zou het altijd nog even aan je vk kunnen vragen.quote:Uit onderzoek is gebleken dat op hoogte de zuurstofconcentratie in foetaal bloed minder goed op peil wordt gehouden dan die van de moeder. Ook is er een duidelijk verband gevonden tussen de hoogte waarop de moeder tijdens de zwangerschap heeft verbleven en het geboortegewicht van het kind: hoe hoger de moeder woont, hoe lager het geboortegewicht. Dit geldt dan natuurlijk voor volkeren die al langdurig in hogere streken wonen, bij toeristen is dit effect nooit aangetoond, zij blijven daar bovendien te kort voor op hoogte. De exacte oorzaak is niet bekend, maar het licht voor de hand dat de zuurstofvoorziening hier een rol speelt. Vrouwen die tijdens een eerdere zwangerschap een zwangerschapsvergiftiging (toxicose, eclampsie) hebben doorgemaakt lopen waarschijnlijk op hoogte een groter risico om opnieuw zo'n ziekte door te maken. Niet lang op hoogte blijven als het niet persé nodig is.
Naar de effecten van hoogte op het verloop van de zwangerschap en de gezondheid van het kind is relatief veel onderzoek gedaan. Meestal betreft het echter populaties die al eeuwen thuis zijn op hoogte, en daaraan gedurende vele jaren zijn aangepast. Er zijn op grond van de huidige inzichten geen overtuigend argumenten op basis waarvan de gezonde zwangere een niet te zware hoge tocht moet worden ontraden. Vooral om meer praktische redenen -hulp bij problemen komt vaak te laat, zware inspanningen zijn toch al niet verstandig, en er bestaat enige twijfel over mogelijk verhoogde risicos op zwangerschapscomplicaties bij een langerdurend (maanden) verblijf op hoogte- is het verstandig om een zwangere te adviseren maximaal tot enige weken te verblijven op hoogte, en bij voorkeur niet boven de ongeveer 2500m. Uiteraard moet dit advies worden gewogen tegen de aard van de plannen en de gezondheidstoestand en anamnese van de zwangere. Tegen een vakantieverblijf van enige weken op genoemde hoogte onder met de thuissituatie vergelijkbare condities bestaat geen enkel bezwaar. Datzelfde advies geldt voor kinderen onder de 3 jaar, aangezien zij hun eventuele klachten zelf niet naar voren kunnen brengen, waardoor zich ongemerkt ernstige vormen van hoogteziekte kunnen voordoen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:52 schreef danic het volgende:
voor de mijlpaal van TM.
Helaas ook geen ervaring met wintersport, maar als ik het zo lees lijkt het me geen probleem.
Tally, veel plezier vandaag.
Gisteravond weer een nieuwe ervaring gehad. Ik merkte al dat de eenduidige boksbewegingen waren veranderd naar een ander ritme (voorheen alleen als ik uitademde, heel gek), maar gisteravond was het één grote verbouwing! Volgens mij heeft ze nu ineens een heel andere kamer dan de afgelopen maanden. Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze ervan gemaakt heeft, maar het kan niet anders dan dat er iig een uitbouw aangezet is
Leuk he dat je babybuik nu in beeld komt! Daar wordt het weer zo'n stap echter vanquote:Op zondag 23 januari 2011 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh dames! Allen congratz met de mijlpalen en ik las iets over een zoon?.
Hier alles bien, krijg langzaam een zichtbaar buikje. Boh, en ik huil om bijna alles
. Gisteren de nieuwe Pedigree reclame, met al die hondenkoppies in beeld. Tranen met tuiten. Die hondjes zijn ook zó cute
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door twentemeisje op 23-01-2011 11:30:19 ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:38 schreef danic het volgende:
TM, die zijn idd zielig zeg![]()
Vooral de tekst bij de eerste. Hoewel je door het posten van de tweede foto wel de indruk geeft dat Otis is geadopteerd
Ik weet het niet. Stomme mensen. Als ik ff niks weet zeg ik gewoon mooi buikje. Maar 9 van de 10 keer méén ik dat ook gewoon! Ik snap nooit zo goed dat inschatten van de termijn door naar de buik te kijken...quote:Op zondag 23 januari 2011 11:33 schreef danic het volgende:
Volgens mij weten mensen gewoon niet wat ze anders moeten zeggen.
Wow, wat bijzonder Sanne... Ik kan me voorstellen dat het je ook wel moed gaf, je werk. Maar nu dus gewoon lekker echt zwanger! Super! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Sannne het volgende:
Dankje JoseNee, ik heb juist altijd heel veel vertrouwen gekregen uit mijn beroep! Hoorde van die mensen vaak hoe moeilijk het zwanger raken ging, en als ik zo'n kleintje in mn armen had wist ik gewoon dat ik dit ook mee zou maken. En daar zou ik alles aan doen
Maar ik ben niet 4 jaar bezig geweest hoor! 2 jaar, 2 jaar geleden. Toen is mn relatie over gegaan en nu raakte ik 'zomaar' zwanger. Wondertje he
Nogmaals bedankt!! En jij ook gefeliciteerd nog he!
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef huuphuup het volgende:
haha nouja die opmerkingen kan ik me wel voorstellen hoor. Met name mijn buren *ik woon in een soort hofje dus véél buren enzo zijn wel van de jolige "zóweet je zeker dat t er geen twee zijn?!
" opmerkingen. Dat vind k niet zo boeiend, meestal roep ik iets terug in de trant van dat we hopen dat t er 3 zijn én een cavia.
Weet je, mensen bedoelen het over het algemeen heel erg goed. Ze kunnen er niet omheen, ze willen graag kijken en wees blij dat ze het niet compleet negeren. Dat is nog dommer dan zo'n opmerking. En wat kunnen ze anders zeggenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:33 schreef danic het volgende:
Tja Aventura, ik vrees dat ik uit ervaring kan zeggen: 'wen er maar aan'.
Ik krijg nog bijna iedere dag zo'n opmerking. "Goh, je hebt al een aardige buik hè", "jeetje, gaat het nu echt goed zien".
Zo stom! Ik ben 26 weken zwanger, wat verwacht je dan!
Volgens mij weten mensen gewoon niet wat ze anders moeten zeggen.
Als je jezelf daar echt zorgen over maakt, of het iig door 'je hoofd spookt', kun je dan bij de volgende controle niet aan je VK het navragen om het nogmaals te checken???quote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef huuphuup het volgende:
wat de laatste twee dagen wel door mn hoofd spookt is een dingetje met de 20 weken echo. Er was een gynaecoloog uit Hongarije bij aanwezig die mee zou kijken ofzo, prima whatever, maar hij was alvast aan het echo'en geslagen voordat de SEOmevrouw aan de gang ging, hij zei dat er een dubbele placenta zat, de echo-mevrouw heeft nog eens gekeken en zei vervolgens dat dit niet zo was. Omdat er nog een keer specifiek naar gekeken is ga ik er in principe van uit dat het wel goed zit maar het speelt toch door mn hoofd, wat nou als die man t wel goed gezien heeft. hmm. Weer aan de andere kant, bij Amélie had ik ook een grote placenta (800 gr.) dus dat zou nu best wel weer zo kunnen zijn. Denk dat k maar van het laatste uit moet gaan.
Het is mijn eerste aankoop voor deze baby geweest! Ik heb wel eens wat gehoord over de straling die een magnetron geeft en dat soort onzin en daarom heb ik hem aangeschaft.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef danic het volgende:
Even een vraag: wie kent de Beaba expresso?
Hij werd ons aangeraden in een babywinkel, omdat het een makkelijke manier is om een fles te bereiden (water precies op maat bijvullen in tank en het apparaat vult het op precies 37 graden in de fles, waardoor ook de melk gelijk goed oplost), tevens is het een sterilisator en een warmer voor bv potjes in 1.
Ik ben aan het twijfelen, want het ding kost ¤80,- en we hebben een magnetron.
Voordelen zijn wel dat we 's nachts niet naar beneden hoeven als we dat apparaat in de kinderkamer zetten, en we geen verschillende artikelen hebben omdat dit alles in 1 is.
Hebben jullie advies?
Ik heb er geen ervaring mee, t ziet er wel tof uit in je keukenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef danic het volgende:
Even een vraag: wie kent de Beaba expresso?
Hij werd ons aangeraden in een babywinkel, omdat het een makkelijke manier is om een fles te bereiden (water precies op maat bijvullen in tank en het apparaat vult het op precies 37 graden in de fles, waardoor ook de melk gelijk goed oplost), tevens is het een sterilisator en een warmer voor bv potjes in 1.
Ik ben aan het twijfelen, want het ding kost ¤80,- en we hebben een magnetron.
Voordelen zijn wel dat we 's nachts niet naar beneden hoeven als we dat apparaat in de kinderkamer zetten, en we geen verschillende artikelen hebben omdat dit alles in 1 is.
Hebben jullie advies?
Leuk! Wij hebben net ook zitten kijken. De auto die we nu hebben is voor ons tweeën al bijna te kleinquote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
En wij hebben gister een testrit gemaakt en een andere auto gekocht!! onze 1e aanschaf in het kader van ons 2e kindje.
![]()
![]()
Dat heb ik ook! En ik heb normaal al best dik en wijd haar van mezelf. Nu helemaal. Ik kan zo in een jaren '80 rockband.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Vanyel het volgende:
Geen pukkel gezien de afgelopen 39+ weken
Wel afschuwelijk veel en dik haar waardoor ik de afgelopen maanden meer dan 2x zo vaak naar de kapper ben geweest als normaal.
oh, houdt dat nog op na de zwangerschap dan? Anders heb jij toch iets goed gedaan wat ik gruwelijk verkeerd doequote:Op zondag 23 januari 2011 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
jongens geven schoonheid aan de moeder, meisjes nemen schoonheid van de moeder #bakerpraatje
Voor mij ging het op in ieder geval. zulk mooi haar als in de zwangerschap zal ik van mijn leven niet meer hebben.
Uitdunnen is je vriend!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! En ik heb normaal al best dik en wijd haar van mezelf. Nu helemaal. Ik kan zo in een jaren '80 rockband.
Ik durf niet zo goed aan het uitdunnen te beginnen. Na mijn vorige zwangerschap heb ik best heftige haaruitval gehad, die behoorlijk lang aanhield. Dus alles wat ik nu 'extra' heb, hou ik maar. Just in case.quote:
Ik heb een complete doos (min 1 pakje) weggegeven aan een vriendin... en nog steeds krijgt Lotte vlekjes en schilfertjes van doucheschuim van zwitsal... Heel soms gebruik ik het, want het ruikt zo lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef danic het volgende:
Ow dat kan natuurlijk ook nog![]()
Is dat vaak het geval?
Volgens mij valt het wel mee als er geen gevoeligheid in je familie voorkomt. Ik heb ook gewoon 2 pakken in huis omdat ik het lekker vind ruiken. Kan hij er echt niet tegen geef ik ze wel aan schoonzus en haal ik een andere variant.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef danic het volgende:
Ow dat kan natuurlijk ook nog![]()
Is dat vaak het geval?
dit is zó ontzettend waarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef huuphuup het volgende:
Hier geen problemen met zwitsal, ik vond het ook niet stinken verderheb zelfs van die geurbuiltjes in de kast liggen. Hoewel ik die in t begin wel te sterk vond ruiken.
Wij hebben tegenwoordig euroshopper billendoekjes en die vreet ik nog op als ik niet opletdie ruiken lekker
zoet uiteraard
oh en danic, als je kindje er niet tegen kan, wanhoop niet, billendoekjes zijn straks van die dingen waar je niet meer zonder kunt en waarvan je je afvraagt hoe je ooit zonder hebt gedaan. Tafel afnemen, je woonkamer afstoffen, vlekjes van je vloer, haarverf uit je nek, haarverf van de wasbak, haarverf uit de badkuip, vieze handjes schoonmaken na het eten, je eigen handen opfrissen.
You name it
wel een beetje boenen maar hier werkt t.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, geef jij daar zo maar de tip voor haarverf uit je nek e.d. krijgenZie een kind krijgen is wel nuttig
quote:
Die aanbieding is regelmatig. Je kan ook gwoon 1 doos halen en als het bevalt bij de volgende aanbieding weer een doos. Ik doe nu ook vrij veel met die doekjes, maar echt geen pak per week... (nu dan he...). We hebben pampers sensitive voor bij het verschonen (alleen poep doe ik met doekjes, ivm gevoelig huidje enzo) en goedkope op de eettafel voor handjes en snoetjes...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef danic het volgende:
Hihi een zwitsaldiscussie.
Huup volgens mij verf jij zelf je haar![]()
DML 2 pakken snap ik, maar nu ga ik twijfelen want als ik 2 dozen haal heb ik dus 34 pakken liggen!
Hmmmm, toch nog even over nadenken.
ja ben jij gekquote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef danic het volgende:
Hihi een zwitsaldiscussie.
Huup volgens mij verf jij zelf je haar![]()
DML 2 pakken snap ik, maar nu ga ik twijfelen want als ik 2 dozen haal heb ik dus 34 pakken liggen!
Hmmmm, toch nog even over nadenken.
Misschien dat ze de hint snapt danquote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Vanyel het volgende:
Zeg danic, zometeen raak je mijn ingedaalde maar nog steeds niet eruitkomende kind!
Jaaaaaa, oohooquote:
Das wel fijn, vooral omdat Linda daarna zei dat ze toch regelmatig in de aanbieding zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef mrien het volgende:
Lol
Mijn dochter bleek namelijk niet tegen zwitsal te kunnen, vandaar de waarschuwing niet teveel tegelijk te kopen
Geen haar op mijn hoofd.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En nu niet heel gul zeggen dat ik eerst mag
We mikken op borstvoeding. Om haar nou vannacht een tiet tussen mijn benen te laten leggen gaat me ook wel wat ver.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef danic het volgende:
Misschien wil je vrouw/vriendin (weet niet wat het is) wel met een lekkere warme fles voor de uitgang gaan liggen, wellicht heeft ze honger
Tja het is het proberen waard toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
We mikken op borstvoeding. Om haar nou vannacht een tiet tussen mijn benen te laten leggen gaat me ook wel wat ver.
Hoewel, als ik dacht dat het zou helpen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |