Dat heb ik ook! En ik heb normaal al best dik en wijd haar van mezelf. Nu helemaal. Ik kan zo in een jaren '80 rockband.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Vanyel het volgende:
Geen pukkel gezien de afgelopen 39+ weken
Wel afschuwelijk veel en dik haar waardoor ik de afgelopen maanden meer dan 2x zo vaak naar de kapper ben geweest als normaal.
oh, houdt dat nog op na de zwangerschap dan? Anders heb jij toch iets goed gedaan wat ik gruwelijk verkeerd doequote:Op zondag 23 januari 2011 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
jongens geven schoonheid aan de moeder, meisjes nemen schoonheid van de moeder #bakerpraatje
Voor mij ging het op in ieder geval. zulk mooi haar als in de zwangerschap zal ik van mijn leven niet meer hebben.
Uitdunnen is je vriend!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! En ik heb normaal al best dik en wijd haar van mezelf. Nu helemaal. Ik kan zo in een jaren '80 rockband.
Ik durf niet zo goed aan het uitdunnen te beginnen. Na mijn vorige zwangerschap heb ik best heftige haaruitval gehad, die behoorlijk lang aanhield. Dus alles wat ik nu 'extra' heb, hou ik maar. Just in case.quote:
Ik heb een complete doos (min 1 pakje) weggegeven aan een vriendin... en nog steeds krijgt Lotte vlekjes en schilfertjes van doucheschuim van zwitsal... Heel soms gebruik ik het, want het ruikt zo lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef danic het volgende:
Ow dat kan natuurlijk ook nog![]()
Is dat vaak het geval?
Volgens mij valt het wel mee als er geen gevoeligheid in je familie voorkomt. Ik heb ook gewoon 2 pakken in huis omdat ik het lekker vind ruiken. Kan hij er echt niet tegen geef ik ze wel aan schoonzus en haal ik een andere variant.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef danic het volgende:
Ow dat kan natuurlijk ook nog![]()
Is dat vaak het geval?
dit is zó ontzettend waarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef huuphuup het volgende:
Hier geen problemen met zwitsal, ik vond het ook niet stinken verderheb zelfs van die geurbuiltjes in de kast liggen. Hoewel ik die in t begin wel te sterk vond ruiken.
Wij hebben tegenwoordig euroshopper billendoekjes en die vreet ik nog op als ik niet opletdie ruiken lekker
zoet uiteraard
oh en danic, als je kindje er niet tegen kan, wanhoop niet, billendoekjes zijn straks van die dingen waar je niet meer zonder kunt en waarvan je je afvraagt hoe je ooit zonder hebt gedaan. Tafel afnemen, je woonkamer afstoffen, vlekjes van je vloer, haarverf uit je nek, haarverf van de wasbak, haarverf uit de badkuip, vieze handjes schoonmaken na het eten, je eigen handen opfrissen.
You name it
wel een beetje boenen maar hier werkt t.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, geef jij daar zo maar de tip voor haarverf uit je nek e.d. krijgenZie een kind krijgen is wel nuttig
quote:
Die aanbieding is regelmatig. Je kan ook gwoon 1 doos halen en als het bevalt bij de volgende aanbieding weer een doos. Ik doe nu ook vrij veel met die doekjes, maar echt geen pak per week... (nu dan he...). We hebben pampers sensitive voor bij het verschonen (alleen poep doe ik met doekjes, ivm gevoelig huidje enzo) en goedkope op de eettafel voor handjes en snoetjes...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef danic het volgende:
Hihi een zwitsaldiscussie.
Huup volgens mij verf jij zelf je haar![]()
DML 2 pakken snap ik, maar nu ga ik twijfelen want als ik 2 dozen haal heb ik dus 34 pakken liggen!
Hmmmm, toch nog even over nadenken.
ja ben jij gekquote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef danic het volgende:
Hihi een zwitsaldiscussie.
Huup volgens mij verf jij zelf je haar![]()
DML 2 pakken snap ik, maar nu ga ik twijfelen want als ik 2 dozen haal heb ik dus 34 pakken liggen!
Hmmmm, toch nog even over nadenken.
Misschien dat ze de hint snapt danquote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Vanyel het volgende:
Zeg danic, zometeen raak je mijn ingedaalde maar nog steeds niet eruitkomende kind!
Jaaaaaa, oohooquote:
Das wel fijn, vooral omdat Linda daarna zei dat ze toch regelmatig in de aanbieding zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef mrien het volgende:
Lol
Mijn dochter bleek namelijk niet tegen zwitsal te kunnen, vandaar de waarschuwing niet teveel tegelijk te kopen
Geen haar op mijn hoofd.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En nu niet heel gul zeggen dat ik eerst mag
We mikken op borstvoeding. Om haar nou vannacht een tiet tussen mijn benen te laten leggen gaat me ook wel wat ver.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef danic het volgende:
Misschien wil je vrouw/vriendin (weet niet wat het is) wel met een lekkere warme fles voor de uitgang gaan liggen, wellicht heeft ze honger
Tja het is het proberen waard toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
We mikken op borstvoeding. Om haar nou vannacht een tiet tussen mijn benen te laten leggen gaat me ook wel wat ver.
Hoewel, als ik dacht dat het zou helpen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |