abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 januari 2011 @ 19:54:34 #251
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_91763602
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Vanyel het volgende:
Geen pukkel gezien de afgelopen 39+ weken :)

Wel afschuwelijk veel en dik haar waardoor ik de afgelopen maanden meer dan 2x zo vaak naar de kapper ben geweest als normaal.
Dat heb ik ook! En ik heb normaal al best dik en wijd haar van mezelf. Nu helemaal. Ik kan zo in een jaren '80 rockband. ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_91763611
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
:P jongens geven schoonheid aan de moeder, meisjes nemen schoonheid van de moeder #bakerpraatje
Voor mij ging het op in ieder geval. zulk mooi haar als in de zwangerschap zal ik van mijn leven niet meer hebben.
oh, houdt dat nog op na de zwangerschap dan? Anders heb jij toch iets goed gedaan wat ik gruwelijk verkeerd doe :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91763820
quote:
Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Dat heb ik ook! En ik heb normaal al best dik en wijd haar van mezelf. Nu helemaal. Ik kan zo in een jaren '80 rockband. ;)
Uitdunnen is je vriend!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 23 januari 2011 @ 20:00:11 #254
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_91763926
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Uitdunnen is je vriend!
Ik durf niet zo goed aan het uitdunnen te beginnen. Na mijn vorige zwangerschap heb ik best heftige haaruitval gehad, die behoorlijk lang aanhield. Dus alles wat ik nu 'extra' heb, hou ik maar. Just in case. ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_91764098
Klinkt verstandig :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 23 januari 2011 @ 20:08:00 #256
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91764346
Geef mij maar wat van jullie haar, ik heb nooit een dikke bos gehad :')
  zondag 23 januari 2011 @ 20:17:32 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_91764936
@FR en Mw Mus:
deze is het geworden:

deels on en deels offtopic :)
hier gaat het voornamelijk om:

(kinderwagen, duobuggy etc)

dit is overigens niet de onze hoor, andere garage...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91765033
Mooie auto hoor
pi_91765184
Ziet er goed uit BJ!
pi_91765262
pfff zit al een paar uur gedichtjes/versjes/teksten te zoeken op internet voor op ons geboortekaartje.
Lekker knippen en plakken in word en dan vriendlief laten strepen in de hoop dat er wat moois overblijft.
maar wat is er veel!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 20:35:21 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91766168
ik ben net zo goed als klaar met de adressenlijst (volgens mij was ik er al eens aan begonnen toen ik amper 12 weken was, maar die ben ik somehow kwijtgeraakt :') ) Het geboortekaartje is bij ons echt 't simpelste van t simpelste .. gewoon 'n foto van alle drie de kids (hopelijk, als Jeugdzorg meewerkt en m'n dochter snel langs laat komen!) en aan de binnenkant dat we trots ons broertje en zoontje voorstellen, met het verzoek eerst te bellen voor ze langskomen. inclusief de rusttijden (wellicht dat ik die nog aanpas straks, maar hey, ik weet nu al dat ik 's avonds sowieso geen visite hoef, ik word er nu al gestoord van als ik 's avonds teveel "input" krijg ). geen versjes, rijmpjes etc. ben daar niet zo weg van om eerlijk te zijn .. wellicht doe ik er een klein inlegvelletje bij waarop ik extra zet dat we geen kleertjes of knuffels willen, maar dat ik het leuk zou vinden als er aan gedacht wordt dat Jan er ook nog is, en dus niet alle aandacht naar de baby gaat. Ja, ik weet wel, het gaat om de pasgeborene, maar een tweejarige snapt daar geen zak van, dus een béétje aandacht voor hem kan echt geen kwaad vind ik.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91770046
Ik vind dat eigenlijk best wel een goed punt DJMO, dat er ook aan de oudere broers/zussen gedacht wordt.
Volgens mij gebeurt dat vaak wel maar oké.
Ik kwam net op een site tegen:
Kleertjes en beertjes hebben we genoeg,
Zou u het erg vinden als Jessica een centje vroeg?

Is niet voor ons, maar is wel een idee als dit niet je eerste kindje is en je dit veel fijner vindt.

De adressenlijst is op de helft. Oftewel: de adressen van de mensen waarvan wíj het adres hebben, staan de erop, de adressen van andere familieleden e.d. (voooral ook die in het buitenland) moet ik nog even gaan vragen bij (schoon)moeder.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 21:26:50 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91770493
whehe, dat probleem had ik dus ook Danic, toevallig moesten we vandaag naar m'n schoonvader, dus ik kon gelijk de ontbrekende adressen vragen. En nog zit ik lager qua aantal kaartjes dan twee jaar geleden bij Jan .. Dat rijmpje ga ik wel even onthouden, wellicht is dat dan wel een overweging om op het kaartje te zetten, ipv het beruchte envelopje wat ik er nu heb staan :@
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91772063
Ja, ik vind em ook net iets leuker. Dat envelopje vind ik toch altijd wat saai en fantasieloos (sorry, niet rot bedoeld, maar hey wij gaan dan weer wel voor een rijmpje op het kaartje :P )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 21:50:41 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91772585
nou ja, ik kan je niet helemaal ongelijk geven dat het saai is, maar wij hebben vooral voor praktisch gekozen en met een envelopje is de bedoeling iig overduidlijk :P Het is echt niet rot bedoeld, ook cadeaubonnen zouden welkom zijn, zodat ik in een later stadia iets kan halen wat ik nodig heb, of (toch) niet (meer) in huis blijk te hebben, maar echt, ik kan met de hoeveelheid kleding die ik nu heb een weeshuis kleden. Ik had nog veel van Jan liggen, en daar is de afgelopen maanden ook weer bijgekomen van familie die het tweedehands kregen etc. je kent dat wel. Dan vind ik het gewoon zonde als mensen met nóg een lief rompertje aan komen zetten, omdat de kans dat hij het draaigt bijna nihil is. En ik vertik het om een paspop van m'n baby te maken om hem maar alle kleertjes aan te doen die hij gekregen heeft .. het enige wat ik zou kunnen gebruiken zijn extra hydrofiele luiers, omdat we die van Jan ook nog steeds voor hemzelf gebruiken bij het afdrogen. Maar dan zit ik straks met honderd hydrofielen, is ook weer niet m'n bedoeling :')

pi_91773407
hahaha nee, kan je huup een handje geven :P
Rompertjes hebben wij juist nog helemaal niet veel. Er hangen al 20 setjes kleren in de kast, variërend van mt 50 t/m 68, maar nog maar een enkel rompertje. Dus ik denk dat ik ergens nog wel een basispakket (wit ofzo) vandaan ga toveren.

Ik zag net in de etosfolder een superaanbieding. Doos met zwitsaldoekjes voor eeeeehh.....nou ja, weinig. Zeker omdat er nog stickers bij de folder zitten, dus daar kan ook nog eens 20% af met de sticker.
Uitgerekend kwam ik uit op 17 pakken in 1 doos voor eeeeeh....nog minder (god dat geheugen van mij!)
Maar het komt er op neer dat ik 2 dozen ga halen, kan ik de komende tijd vooruit (34 pakken, moet toch wel een tijdje kunnen overbruggen toch?)
pi_91774142
Dan hopen dat je kindje tegen zwitsal kan danic ;)
pi_91774383
Ow dat kan natuurlijk ook nog }:|
Is dat vaak het geval?
pi_91774419
:D
pi_91774674
ik vind die zwitsal doekjes stinken :)
pi_91774829
Vanyel je zit me toch niet uit te lachen }:|
pi_91774977
Hier geen problemen met zwitsal, ik vond het ook niet stinken verder :D heb zelfs van die geurbuiltjes in de kast liggen. Hoewel ik die in t begin wel te sterk vond ruiken.

Wij hebben tegenwoordig euroshopper billendoekjes en die vreet ik nog op als ik niet oplet :') die ruiken lekker :9 zoet uiteraard :+

oh en danic, als je kindje er niet tegen kan, wanhoop niet, billendoekjes zijn straks van die dingen waar je niet meer zonder kunt en waarvan je je afvraagt hoe je ooit zonder hebt gedaan. Tafel afnemen, je woonkamer afstoffen, vlekjes van je vloer, haarverf uit je nek, haarverf van de wasbak, haarverf uit de badkuip, vieze handjes schoonmaken na het eten, je eigen handen opfrissen.
You name it :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91775014
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef danic het volgende:
Is dat vaak het geval?
Ik heb een complete doos (min 1 pakje) weggegeven aan een vriendin... en nog steeds krijgt Lotte vlekjes en schilfertjes van doucheschuim van zwitsal... Heel soms gebruik ik het, want het ruikt zo lekker :@
Lotte!
Noah!
pi_91775122
ik vind alles van zwitsal lekker ruiken, behalve die doekjes :')
vond k ook geen zwitsalgeur aan zitten
pi_91775132
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef danic het volgende:
Is dat vaak het geval?
Volgens mij valt het wel mee als er geen gevoeligheid in je familie voorkomt. Ik heb ook gewoon 2 pakken in huis omdat ik het lekker vind ruiken. Kan hij er echt niet tegen geef ik ze wel aan schoonzus en haal ik een andere variant.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 22:24:20 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91775155
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef huuphuup het volgende:
Hier geen problemen met zwitsal, ik vond het ook niet stinken verder :D heb zelfs van die geurbuiltjes in de kast liggen. Hoewel ik die in t begin wel te sterk vond ruiken.

Wij hebben tegenwoordig euroshopper billendoekjes en die vreet ik nog op als ik niet oplet :') die ruiken lekker :9 zoet uiteraard :+

oh en danic, als je kindje er niet tegen kan, wanhoop niet, billendoekjes zijn straks van die dingen waar je niet meer zonder kunt en waarvan je je afvraagt hoe je ooit zonder hebt gedaan. Tafel afnemen, je woonkamer afstoffen, vlekjes van je vloer, haarverf uit je nek, haarverf van de wasbak, haarverf uit de badkuip, vieze handjes schoonmaken na het eten, je eigen handen opfrissen.
You name it :Y)
dit is zó ontzettend waar _O- en idd die euroshopper doekjes zijn goed te doen, ze zijn ook niet zo belachelijk duur als je ze voor bv de tafel gebruikt :P

pi_91775260
Huup, geef jij daar zo maar de tip voor haarverf uit je nek e.d. krijgen :o Zie een kind krijgen is wel nuttig :+
The way you rock'n'roll
pi_91775370
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, geef jij daar zo maar de tip voor haarverf uit je nek e.d. krijgen :o Zie een kind krijgen is wel nuttig :+
wel een beetje boenen maar hier werkt t.
Echt... ik had het járen eerder moeten weten :') had me een hoop rare vlekken in mn nek en op mn oren enzo bespaard :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91775373
Hihi een zwitsaldiscussie.
Huup volgens mij verf jij zelf je haar :P

DML 2 pakken snap ik, maar nu ga ik twijfelen want als ik 2 dozen haal heb ik dus 34 pakken liggen!
Hmmmm, toch nog even over nadenken.
pi_91775498
quote:
Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef danic het volgende:
Vanyel je zit me toch niet uit te lachen }:|
:Y
pi_91775520
Ja 34 pakken weg geven is ook zo wat :')
The way you rock'n'roll
pi_91775566
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

o|O
pi_91775746
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef danic het volgende:

DML 2 pakken snap ik, maar nu ga ik twijfelen want als ik 2 dozen haal heb ik dus 34 pakken liggen!
Die aanbieding is regelmatig. Je kan ook gwoon 1 doos halen en als het bevalt bij de volgende aanbieding weer een doos. Ik doe nu ook vrij veel met die doekjes, maar echt geen pak per week... (nu dan he...). We hebben pampers sensitive voor bij het verschonen (alleen poep doe ik met doekjes, ivm gevoelig huidje enzo) en goedkope op de eettafel voor handjes en snoetjes...
Lotte!
Noah!
pi_91775747
Zeg danic, zometeen raak je mijn ingedaalde maar nog steeds niet eruitkomende kind!
pi_91775800
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef danic het volgende:

ja ben jij gek :D wat dat niet kost bij de kapper huu. Ik heb lang haar dus ben dan reteduur uit, en ik heb geen spetterende kleurtjes, alleen 10 grijze haren bedekken graag :Y)

trouwens DML die foam-shizzle van John Frieda is ook een aanrader. Voor t eerst hoef ik niet de halve badkamer na te soppen op vlekken enzo :D

Oh en babyspullen/zwangerschap... Eh... Mn buik zit in de weg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91775817
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Vanyel het volgende:
Zeg danic, zometeen raak je mijn ingedaalde maar nog steeds niet eruitkomende kind!
Misschien dat ze de hint snapt dan :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91775855
Huup is grijs :o
pi_91776002
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Vanyel het volgende:
Jaaaaaa, oohoo :o
En Vanyel, laten we hopen dat ze het merkt zeg! Pffff ze heeft tot nu toe niet echt haast.
Ik heb ook nog wel deze voor je ~O>
pi_91776034
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Vanyel het volgende:
al jaren ;( erfelijk belast door mn vader }:| nog een geluk dat die grijs is en niet kaal :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91776160
Als ik haar was, kroop ik nu heel snel terug omhoog. We proberen haar te lokken, niet weg te jagen!
pi_91776220
Lol
Mijn dochter bleek namelijk niet tegen zwitsal te kunnen, vandaar de waarschuwing niet teveel tegelijk te kopen ;)
pi_91776226
We zitten al wel een hele dag zonder verse beeb dus hup Vanyel, doe dat kind eens overhalen er uit te komen.

En nu niet heel gul zeggen dat ik eerst mag }:|
The way you rock'n'roll
pi_91776229
Misschien wil je vrouw/vriendin (weet niet wat het is) wel met een lekkere warme fles voor de uitgang gaan liggen, wellicht heeft ze honger :P
pi_91776255
Kaalheid overerven mannen via de moeder, toch.
pi_91776265
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef mrien het volgende:
Lol
Mijn dochter bleek namelijk niet tegen zwitsal te kunnen, vandaar de waarschuwing niet teveel tegelijk te kopen ;)
Das wel fijn, vooral omdat Linda daarna zei dat ze toch regelmatig in de aanbieding zijn.
pi_91776356
quote:
Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

En nu niet heel gul zeggen dat ik eerst mag }:|
Geen haar op mijn hoofd.
pi_91776359
Pcies, gewoon de folders in de gaten houden :)
pi_91776466
quote:
Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef danic het volgende:
Misschien wil je vrouw/vriendin (weet niet wat het is) wel met een lekkere warme fles voor de uitgang gaan liggen, wellicht heeft ze honger :P
We mikken op borstvoeding. Om haar nou vannacht een tiet tussen mijn benen te laten leggen gaat me ook wel wat ver.
Hoewel, als ik dacht dat het zou helpen....
pi_91776607
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

We mikken op borstvoeding. Om haar nou vannacht een tiet tussen mijn benen te laten leggen gaat me ook wel wat ver.
Hoewel, als ik dacht dat het zou helpen....
Tja het is het proberen waard toch? :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 januari 2011 @ 22:45:24 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91776636
nadeel van uitslapen is dat ik nu nog lang geen slaap heb :') man is al naar bed toe dus ik zit nu heul zielig alleen beneden ;(

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')