Zo had ik hem nog niet gelezen..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
Ik moest erg om je berichtje lachen L. Je naailessen vallen samen met je samen bevallen lessen.
Die naailessen hebben je in die positie gebracht!
@Aventura. Fijn om te horen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef Aventura het volgende:
Checkup VK gehad! Bd in orde, hartje klopte wild!Hele geruststelling!
Ik weet niet of ik dat ga doen, misschien over een tijdje. Ik kijk niet met zo'n goed gevoel terug op deze bevalling als die van Ivan. Ik vond het heel fijn om het begin thuis te kunnen doen, maar vanaf de ziekenhuisopname voelden we ons aan ons lot overgelaten en Lena's moeilijke start roept het een en ander op aan vragen en schuldgevoelens...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Claudia. Ben je helemaal niet ingescheurd/ingeknipt? Ik ben gewoon ook benieuwd hoe het verder ging na je laatste bezig-post
.
Dat was ook het eerste dat ik dachtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
Ik moest erg om je berichtje lachen L. Je naailessen vallen samen met je samen bevallen lessen.
Die naailessen hebben je in die positie gebracht!
Namen best lastig ja jongens naam weten we al nu nog een leuke meisjes naamquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef danic het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat ik dacht![]()
P_iglet gefeliciteerd! Ik ken je al maar kan het niet herleiden. Heb je vaker in WOHTS gepost denk ik?
Die namen! Breek me de bek niet open. pffff ik vind het echt lastig. We hebben een aantal namen die ik ook goed vindt, maar ik kan niet kiezen welke dan voorkeur heeft en weet ook niet of het nou dé naam is. Lastig!
WOHTS? ow wacht wachten op het 2e streepje zeker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef danic het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat ik dacht![]()
P_iglet gefeliciteerd! Ik ken je al maar kan het niet herleiden. Heb je vaker in WOHTS gepost denk ik?
Die namen! Breek me de bek niet open. pffff ik vind het echt lastig. We hebben een aantal namen die ik ook goed vindt, maar ik kan niet kiezen welke dan voorkeur heeft en weet ook niet of het nou dé naam is. Lastig!
ik heb vooral dat ik amper meer overeind kan komen dan .. blijf dan gebukt staan door m'n (onder)rug .. was opvouwen doe ik zittend, strijken heb ik nog nooit gedaan, en de vaatwasser .. laat ik daar maar niks over zeggen in OUDquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
@Aventura. Fijn om te horen!
@laiveneertiekje. Dat lijkt me idd heel jammer dat je die avonden moet missen, kan je niet met behulp van iemand anders op een ander moment een boxkleed of kleertjes maken?
Ik merk dat ik moeite krijg met hh bukwerk, zoals de onderste lade vd vaatwasser uitruimen, maar ook vouwen/strijken, stofzuigen. Dat is een garantie voor buikpijn onderin mijn buik. Zijn er meerdere dames die daar ook last van hebben?
Dan heb ik eens zin om de boel te doen en dan na een uurtje is het gewoon op, pijn en ga ik eerst maar even zitten....
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
p_iglet, geweldig nieuws, gefeliciteerd!
Ik wil hier nog even kort op terugkomen:
[..]
Ik weet niet of ik dat ga doen, misschien over een tijdje. Ik kijk niet met zo'n goed gevoel terug op deze bevalling als die van Ivan. Ik vond het heel fijn om het begin thuis te kunnen doen, maar vanaf de ziekenhuisopname voelden we ons aan ons lot overgelaten en Lena's moeilijke start roept het een en ander op aan vragen en schuldgevoelens...
Nou ja, ik heb even wat tijd nodig om er afstand van te nemen. Misschien ga ik me er anders bij voelen als ik het laat bezinken. Ik weet ook niet zo goed meer hoe dat indertijd met Ivans bevalling ging, of ik daar ookal meteen vrede mee had of er later een 'bijzonder verhaal' van ben gaan maken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
Ik geloof dat ik me ook maar eens voorzichtig hier meld.
Vanochtend bij de gyn geweest en daar was een mini muisje te zien.
Precies 9wk zwanger, uitgerekend op 26 aug.
Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
Ik geloof dat ik me ook maar eens voorzichtig hier meld.
Vanochtend bij de gyn geweest en daar was een mini muisje te zien.
Precies 9wk zwanger, uitgerekend op 26 aug.
Ik ben op het punt beland nu dat zo ongeveer alles wat ik doe pijn doetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Juud79 het volgende:
Ik merk dat ik moeite krijg met hh bukwerk, zoals de onderste lade vd vaatwasser uitruimen, maar ook vouwen/strijken, stofzuigen. Dat is een garantie voor buikpijn onderin mijn buik. Zijn er meerdere dames die daar ook last van hebben?
Dan heb ik eens zin om de boel te doen en dan na een uurtje is het gewoon op, pijn en ga ik eerst maar even zitten....
Welke babydump, ga vanmiddag waarschijnlijk naar roelofsarendsveenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef huuphuup het volgende:
fijn MP
Vanyeeeeeel, voel je al wat?
Ik word vandaag uitgelaten
Heb zo'n last van mn bekken dat ik door de week eigenlijk niet buiten kom, dus we gaan vandaag even een stukje rijden en misschien die babydoos ophalen bij babydump.
Ja heel nare buikpijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef huuphuup het volgende:
fijn MP
Vanyeeeeeel, voel je al wat?
O.a. hierom dus. Kom nergens, alles doet pijn en bwuh! Toen ging de vrouw de blije doos ophalen bij de prenatal, was ie op. Boe!quote:Ik word vandaag uitgelaten
Heb zo'n last van mn bekken dat ik door de week eigenlijk niet buiten kom, dus we gaan vandaag even een stukje rijden en misschien die babydoos ophalen bij babydump.
Hey da's vlakbij mij!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:08 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Welke babydump, ga vanmiddag waarschijnlijk naar roelofsarendsveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |