ja vanaf begin 2008quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef Sannne het volgende:
Dankje Vicky! Jij zat toen toch ook in het WOHTS topic?
Nee, ik maak me nog steeds wel een beetje zorgen over wat voor prupje er uit komt. Visioenen van toch nog naar het ziekenhuis e.d. maar goed de vk en gyn vonden dat ik gewoon thuis kan bevallen dus het zit tussen mijn oren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:36 schreef Poppedein het volgende:
Wat fijn DML!! Ben je er zelf ook een beetje geruster op nu?
zelfs een topic over hier: Het Placenta Previa Topicquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:50 schreef wasspeld het volgende:
voor de baarmoedermond dacht ik? Da's dan een placenta previa.
Ik heb dat ook, maar ik ben nog maar 15 wk. Geen druppel bloed gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:00 schreef Sannne het volgende:
Komt lekker dichtbij Jeetjejom!
Als je een placenta praevia hebt, heb je vaak ook bloedingen in je zwangerschap. Misschien twijfelen ze of hij een stukje ervoor ligt?
Zo had ik hem nog niet gelezen..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
Ik moest erg om je berichtje lachen L. Je naailessen vallen samen met je samen bevallen lessen.
Die naailessen hebben je in die positie gebracht!
@Aventura. Fijn om te horen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef Aventura het volgende:
Checkup VK gehad! Bd in orde, hartje klopte wild!Hele geruststelling!
Ik weet niet of ik dat ga doen, misschien over een tijdje. Ik kijk niet met zo'n goed gevoel terug op deze bevalling als die van Ivan. Ik vond het heel fijn om het begin thuis te kunnen doen, maar vanaf de ziekenhuisopname voelden we ons aan ons lot overgelaten en Lena's moeilijke start roept het een en ander op aan vragen en schuldgevoelens...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Claudia. Ben je helemaal niet ingescheurd/ingeknipt? Ik ben gewoon ook benieuwd hoe het verder ging na je laatste bezig-post
.
Dat was ook het eerste dat ik dachtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
Ik moest erg om je berichtje lachen L. Je naailessen vallen samen met je samen bevallen lessen.
Die naailessen hebben je in die positie gebracht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |