abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91656319
Leuke film was dat dan f_r :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91656465
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef Sannne het volgende:
Dankje Vicky! Jij zat toen toch ook in het WOHTS topic? :D
ja vanaf begin 2008
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91656475
Fijn dat je een sticker hebt DML
Welkom Piglet

Ik ben nogal visueel ingesteld en kan jaren later nog veel details zomaar weer zien opdoemen. En dat zijn nu altijd niet de meest fijne beelden.
pi_91656640
Piglet en tigger gefeliciteerd *O*
Sanne gefeliciteerd!! *O*
pi_91656679
Wat fijn DML!! Ben je er zelf ook een beetje geruster op nu?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_91656789
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:36 schreef Poppedein het volgende:
Wat fijn DML!! Ben je er zelf ook een beetje geruster op nu?
Nee, ik maak me nog steeds wel een beetje zorgen over wat voor prupje er uit komt. Visioenen van toch nog naar het ziekenhuis e.d. maar goed de vk en gyn vonden dat ik gewoon thuis kan bevallen dus het zit tussen mijn oren.
The way you rock'n'roll
pi_91657052
Waar moet de placenta liggen om een verplichte ks te krijgen?
pi_91657230
voor de uitgang f_r
The way you rock'n'roll
pi_91657488
voor de baarmoedermond dacht ik? Da's dan een placenta previa.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 januari 2011 @ 13:53:17 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91657621
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:50 schreef wasspeld het volgende:
voor de baarmoedermond dacht ik? Da's dan een placenta previa.
zelfs een topic over hier: Het Placenta Previa Topic
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:56:35 #91
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91657798
WOW P_iglet!!!! Gefeliciteerd zeg! En een mooie planner heb je nu al! Die wordt vast weddingplanner of uitvoerder in de bouw :)

DML, geen zorgen maken, nergens voor nodig, als de vk of gyn ook maar een ietsiepietsieieniemienie twijfel hadden, mocht je niet thuis bevallen!

Sanne, mijlpaal *O*

Ik ben vandaag al 28 weken! Nog maar 6 weken werken en over 9 weken zou het eventueel al gewoon mogen!!!!!!! HELLUP!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:57:07 #92
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91657829
P_iglet van harte en een fijne zwangerschap !!! *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_91657906
Ik had het al opgezocht gisteren zeiden ze aan de voorkant. En ik dacht al dat klopt niet want dat heb ik zelf ook en ze hebben daar niets van gezegd. Wel vragen ze de hele tijd of ik bloedverlies heb.
pi_91658014
Komt lekker dichtbij Jeetjejom!

Als je een placenta praevia hebt, heb je vaak ook bloedingen in je zwangerschap. Misschien twijfelen ze of hij een stukje ervoor ligt?
pi_91658077
Zou kunnen maar ik heb genoeg controles dus maak mij er niet zo druk om.
pi_91658257
*O* P_iglet gefeliciteerd!! O+ *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91658328
*G* piglet *G* gefeliciteerd! goede zwangerschap gewenst

dml fijn dat de billen weer goed gegroeid zijn!

fr hoest met jou?

:*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:07:50 #98
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91658332
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 14:00 schreef Sannne het volgende:
Komt lekker dichtbij Jeetjejom!

Als je een placenta praevia hebt, heb je vaak ook bloedingen in je zwangerschap. Misschien twijfelen ze of hij een stukje ervoor ligt?
Ik heb dat ook, maar ik ben nog maar 15 wk. Geen druppel bloed gezien.
pi_91658847
Ik ben niet veel verder hoor aventura het duurt alleen wat langer voor je iets voelt.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:28:41 #100
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_91659383
Jeetje wat een boel nieuwe zwangeren! Van harte gefeliciteerd allemaal!
En speciaal voor Sanne...Welcome back, je bent gewoon zwanger O+ O+ !!!
pi_91659434
Awww wat lief meis :D Dankje!! Hopen op zo'n mooi kleintje als Danique :D
Jammer dat we niet tegelijk zwanger waren toen, maar zo zie je maar, alles komt goed O+
pi_91659958
welkom nieuwe zwangeren *O*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:53:14 #103
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91660594
P_iglet gefeliciteerd!

DML, wat fijn dat het kleine frummeltje goed gegroeid is! :* Kan me voorstellen dat je de ongerustheid niet in 1x helemaal los kan laten hoor.
pi_91660719
Avotar, wat super fijn dat het er goed uitzag! We hebben ons hier wel zorgen gemaakt om jullie, hoor... 't was zo stil... en dan ben je al snel bang dat er iets niet goed zit. Maar... gelukkig was dat niet het geval! Fijn joh! ^O^

DML, wat fijn dat de kleine zo mooi gegroeid is *O* ... lijkt me een hele geruststelling te zijn!! ^O^

Over namen; wij zijn van de simpele, standaard Nederlandse namen. De tweede naam van Bas(tiaan) is Jens. Hij is vernoemd naar mijn vader (Johannes). Mijn schoonvader vroeg 'waarom Jens?', dus wij zeiden allebei 'vernoemd naar mijn vader... maar ook naar jou', hij heet Jan en Jens is daar ook een vernoemnaam van ;). Dat was dus gewoon toeval. Maar wel grappig, omdat hij er dus naar vroeg.
De naam van dit tweede kindje staat ook al wel vast.. tenminste, voor een meisje. Voor een jongetje nog niet. 10 februari horen we of we daarover moeten gaan nadenken ;).

Alle nieuwe zwangeren; welkom!! En gefeliciteerd! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:02:58 #105
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_91661063
P_iglet, gefeliciteerd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2011 @ 15:59:36 #106
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_91663673
*O* voor de mini van p_iglet en t_igger.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:02:05 #107
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91663781
P_iglet, gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91663875
p_iglet, gefeliciteerd!

en avotar, wat fijn dat er een aantal scenarios weg zijn gestreept, nu hopen dat er op de volgende echo niets meer te zien is..

Ik heb de data van de samen bevallen cursus binnen, en nu valt het samen met mijn naailessen. En daar baal ik eigenlijk erg van, ik zou op een andere avond kunnen(de naailes), maar dan heb ik zwangerschapszwemmen... Dus dat schiet ook niet op..
Dus nu ben ik even heel sip, maar het trekt vast wel weer bij.
pi_91663903
Ik moest erg om je berichtje lachen L. Je naailessen vallen samen met je samen bevallen lessen.
Die naailessen hebben je in die positie gebracht! ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91664001
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
Ik moest erg om je berichtje lachen L. Je naailessen vallen samen met je samen bevallen lessen.
Zo had ik hem nog niet gelezen.. :D

Maar ik vind het wel jammer, had me graag op die avonden nog uitgeleefd op babykleertjes en eventueel zelf een boxkleed maken. De maxi cosi wikkeldoek is al bijna af.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:14:18 #111
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91664351
Checkup VK gehad! Bd in orde, hartje klopte wild! :) Hele geruststelling!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:29:12 #112
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91665085
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef Aventura het volgende:
Checkup VK gehad! Bd in orde, hartje klopte wild! :) Hele geruststelling!
@Aventura. Fijn om te horen!
@laiveneertiekje. Dat lijkt me idd heel jammer dat je die avonden moet missen, kan je niet met behulp van iemand anders op een ander moment een boxkleed of kleertjes maken?

Ik merk dat ik moeite krijg met hh bukwerk, zoals de onderste lade vd vaatwasser uitruimen, maar ook vouwen/strijken, stofzuigen. Dat is een garantie voor buikpijn onderin mijn buik. Zijn er meerdere dames die daar ook last van hebben?

Dan heb ik eens zin om de boel te doen en dan na een uurtje is het gewoon op, pijn en ga ik eerst maar even zitten....
pi_91665109
p_iglet, geweldig nieuws, gefeliciteerd!

Ik wil hier nog even kort op terugkomen:

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Claudia :Y . Ben je helemaal niet ingescheurd/ingeknipt? Ik ben gewoon ook benieuwd hoe het verder ging na je laatste bezig-post :D .
Ik weet niet of ik dat ga doen, misschien over een tijdje. Ik kijk niet met zo'n goed gevoel terug op deze bevalling als die van Ivan. Ik vond het heel fijn om het begin thuis te kunnen doen, maar vanaf de ziekenhuisopname voelden we ons aan ons lot overgelaten en Lena's moeilijke start roept het een en ander op aan vragen en schuldgevoelens...

Nou ja, ik heb even wat tijd nodig om er afstand van te nemen. Misschien ga ik me er anders bij voelen als ik het laat bezinken. Ik weet ook niet zo goed meer hoe dat indertijd met Ivans bevalling ging, of ik daar ookal meteen vrede mee had of er later een 'bijzonder verhaal' van ben gaan maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91665497
en ik maar denken er wordt niks geschreven, want kreeg geen updates, had ik vergeten te kijken of deeltje niet gesloten was |:(

sta nog niet in lijstje... 26 september als iemand tijd en zin heeft :) zet je me er dan bij :)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91665710
p-iglet jij ook proficiat
en als ik andere nieuwe zwangere ben vergeten... toch een proficiat ook voor jullie
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91666343
Even een vraagje aan jullie als ervaringsdeskundigen. Ik heb me een paar weken geleden ingeschreven voor kraamzorg maar nog steeds niets van gehoord. nu weet ik dat je pas tegen het einde van de zwangerschap een gesprek krijgt met de kraamhulp maar het het lijkt me wel dat je eerder ook iets krijgt te horen ofdat alle informatie goed is doorgekomen ofzo? Wanneer kregen jullie hier bericht van? dan weet ik of het de moeite is om maandag te bellen.

Kinderdagverblijf heb ik ook zo goed als geregeld. Er is een plekje voor me vrij gehouden moet alleen de officiële papieren nog inleveren. Maar wat valt het tegen zeg om echt flexibele opvang te vinden zeg. Ik heb namelijk een compleet wisselend rooster waarin ook nog wel eens onderling geruild moet worden, maar bij de meeste kinderdagverblijven moet je minimaal vier weken vooraf al plannen wanneer je kind komt. Vind ik nog niet echt flexibel.
Ik heb nu na een gesprek met een collega gelukkig nog flexibelere opvang gevonden. Ik kan tot donderdag 12 uur doorgeven wanneer ik m'n kindje kom brengen de week er op, alleen jammer dat dat niet bij mij in het dorp kan..

tjonge wat moet je sommige dingen al vroeg regelen zeg.. :o
pi_91667220
Ik had vrij snel al een bevestigingsbrief van de kraamzorg.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:21:27 #118
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_91667284
Twee weken heb ik hier bewust niet gelezen (deed een poging niet te geobsedeerd te raken door het zwanger zijn :@ ). Maar wat is er hier veel gebeurd in de tussentijd :o

Gefeliciteerd aan alle verse kindjes en verse zwangeren *O* O+
En een :* voor Susie, ik hoop dat je snel weer terug bent hier :Y

De afgelopen weken vond ik het lastig om vertrouwen te hebben in deze zwangerschap. Daarom vandaag een echo gehad en ik heb gewoon een heeeeeeel klein mensje met een heeeeel klein, kloppend hartje in mijn buik O+ :') O+

Ik vind het altijd zo vreselijk als mensen het over "ons wondertje" o.i.d. hebben, maar ik geloof dat ik ze snap nu :@ Al blijven wij het gewoon hebben over "onze druif" :P
Oude (on)bekende.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:41:29 #119
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_91668109
Mevr_Mus wat fijn O+
pi_91668837
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
Dat was ook het eerste dat ik dacht :P

P_iglet gefeliciteerd! Ik ken je al maar kan het niet herleiden. Heb je vaker in WOHTS gepost denk ik?

Die namen! Breek me de bek niet open. pffff ik vind het echt lastig. We hebben een aantal namen die ik ook goed vindt, maar ik kan niet kiezen welke dan voorkeur heeft en weet ook niet of het nou dé naam is. Lastig! 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')