quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Aventura het volgende:
Shit. De buren hebben vandaag een zoon gekregen en hij heeft 'onze' naam![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh! dat is naar zeg![]()
ondanks dat je je buren vast niet dagelijks op de koffie krijgt (of misschien ook wel?) blijft zoiets stom en zuur.
Mijn buurmeisje is ongeveer nu uitgerekend en nog niet bevallen... ik ben bang voor hetzelfde hierondanks dat ik vrij zeker ben dat zij niet die naam zullen hebben wegens smaken verschillen enzo, maar je zult net zien
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef mefke79 het volgende:
onze buren hebben ook een jongen wiens naam we super vinden, maar tja..doen we toch maar niet.
Nieuwsgierig!!!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef huuphuup het volgende:
oh en wij verwachten dat de naam die wij hebben voor ons meisje de komende jaren flink in populariteit toe zal nemen, dat doet ie nu al nmlk. Hij schiet echt omhoog van vrij onbekend een paar jaar terug tot best bekend nu. Wat ons betreft geen punt, we vinden het gewoon een mooie naam.
en de tweede naam is vorig jaar maar 1 keer gegevenkan ze altijd zelf later die nog gebruiken
Ja ik doe mn best eh, dat poepen lukt wel, maar dat kind...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:57 schreef wickie het volgende:
[..]
Nieuwsgierig!!!!!
Poep dat kind er eens uit![]()
Dinsdags waren we dus naar het Erasmus geweest, een echo van anderhalf uur gehad.. en ze konden helemaal niets vinden.. behalve die darmpjes.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 07:01 schreef avotar het volgende:
Pfff.. gisteren de 20 weken echo gehad. Enorme anti-climax.
Het kleintje lag niet goed, en in combinatie met de placenta die er ook nog voor lag, kon de echoscopiste eigenlijk niet zo heel veel zien.
We moeten dus nu dinsdag naar het Erasmus. En om het hele verhaal nog maar compleet te maken, alles wat ze kon zien was goed.. behalve dat het kleintje echo-dense darmpjes heeft.
Als goed aanstaand vader zwengel je natuurlijk gelijk google aan.. niet slim...
Wat een kut weekend..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
En toch kan ik me voorstellen dat het ergens even steektquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:45 schreef Aventura het volgende:
Goedemorgen!
Ach, het is niet het einde van de wereld. Gevoelsmatig is het onze naam. Realistisch gezien zijn er wereldwijd duizenden jochies met die naam. En hoe lang blijven we buren? We veranderen de naam niet.
En het kan ook een meisje zijn nog
ik zeg Simone voor een meisjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef PM-girl het volgende:
Avotar, wat een opluchting!
En verder zag ik nog veel nieuwe zwangeren, Sanne, en volgens mij nog een paar, gefeliciteerd !
Namen. Breek me de bek niet open. Tenzij met een goede suggestie!
Valt weinig te lezen onder die spoilerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Kan de spoiler van Avotar niet lezen(mobiele versie)
Maar gelukkig dat alles toch positief klinkt! Ik ga heel hard duimen dat het gewoon goed gaat komen!
Quoten, dan kun je m lezen in het invoerveld. Maar irritant is het wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef Jeetjejom het volgende:
Kan de spoiler van Avotar niet lezen(mobiele versie)
whaaa gefeliciteerd!!! vraag me niet waarom, maar jou had ik hier echt niet verwacht .. wel ontzettend leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
Ik geloof dat ik me ook maar eens voorzichtig hier meld.
Vanochtend bij de gyn geweest en daar was een mini muisje te zien.
Precies 9wk zwanger, uitgerekend op 26 aug.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
Wat goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef p_iglet het volgende:
ja vanaf begin 2008quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef Sannne het volgende:
Dankje Vicky! Jij zat toen toch ook in het WOHTS topic?
Nee, ik maak me nog steeds wel een beetje zorgen over wat voor prupje er uit komt. Visioenen van toch nog naar het ziekenhuis e.d. maar goed de vk en gyn vonden dat ik gewoon thuis kan bevallen dus het zit tussen mijn oren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:36 schreef Poppedein het volgende:
Wat fijn DML!! Ben je er zelf ook een beetje geruster op nu?
zelfs een topic over hier: Het Placenta Previa Topicquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:50 schreef wasspeld het volgende:
voor de baarmoedermond dacht ik? Da's dan een placenta previa.
Ik heb dat ook, maar ik ben nog maar 15 wk. Geen druppel bloed gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:00 schreef Sannne het volgende:
Komt lekker dichtbij Jeetjejom!
Als je een placenta praevia hebt, heb je vaak ook bloedingen in je zwangerschap. Misschien twijfelen ze of hij een stukje ervoor ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |