Ja, niets voor jou zeker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef PiRANiA het volgende:
Een Sperzieboon achter de draaitafels
dat mag denk ik niet.. is al een aparte plek voor he op fok..quote:
Ik vind dit goede muziek hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, niets voor jou zeker?
KPD of keldertje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mag denk ik niet.. is al een aparte plek voor he op fok..
Nee maar ik wel, faxing berlin wacht ik op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Is die zakunen er nog voor z'n request?
Dan zal ik die hierna even draaienquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nee maar ik wel, faxing berlin wacht ik op.
JAAAAAAquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan zal ik die hierna even draaien
Welke grafmuziek er ook nog mag komen, jij gaat pluspunten krijgen van mij!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan zal ik die hierna even draaien
We gaan even een fax maken naar berlijn.quote:
gedeeltes fictie gedeeltes waargebeurdquote:
Ik hoor het, kan het origineel dromen dus hoor het precies.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik probeer wat dingetjes hoor
Schrijf je wel eens op fok dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gedeeltes fictie gedeeltes waargebeurd
maar heb niet al mijn verhalen op fok staan
Wanneer draai je? om 2300 zeker ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:25 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
HAHAHAHA JAJAJAJJ IK HEB EEN BN-ER GEREGELD VOOR EEN COLUMN IN MIJN SHOW JONGENS HOU HEM HIER HOU HEM VAST HOU PAUL IN DE DARK IN DE GATEN!!!!!!
heb hier een paar staanquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:23 schreef leetzors het volgende:
[..]
Schrijf je wel eens op fok dan?
SPANNENDquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:25 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
HAHAHAHA JAJAJAJJ IK HEB EEN BN-ER GEREGELD VOOR EEN COLUMN IN MIJN SHOW JONGENS HOU HEM HIER HOU HEM VAST HOU PAUL IN DE DARK IN DE GATEN!!!!!!
Wat geeft dat voor een voldoening bij jou?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb hier een paar staan
[TVT] Erotische verhalen en ervaringen #3
En mix je dan fictie/non-fictie? Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb hier een paar staan
[TVT] Erotische verhalen en ervaringen #3
haters gonna hate, check het rooster maar burgerquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wanneer draai je? om 2300 zeker ofzo?
Is toch altijd leuk om andere mensen een plezier te doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat geeft dat voor een voldoening bij jou?
Ah, morgen 5 uur pas, dan kan ik je show niet helemaal afluisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
haters gonna hate, check het rooster maar burger
Even brainstormen!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe een speciale Geert Wilders uitzending.
Wat is dit dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Helaas
De titel is verwisseld![]()
Hallon!quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef JApieman het volgende:
Er staat dat deze erop is: Artiest: Lynyrd Skynyrd
Titel: Free Bird Maar bij mij niet hoor
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is Free Bird godverdomme niet
Waarom heet ie dan Free Bird!![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Helaas
De titel is verwisseld![]()
doe eens normaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb al een klein ideetje![]()
Het wordt in elk geval weer bellen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
Soundboard?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef djkoelkast het volgende:
Iets meer dan datquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
5 minuten later reageer je weer.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga hem nog wel draaien
Dat doe ik elke dag van 10-12 alquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
doe eens normaal
wel meer muziek dan praten aub..
Hallon! Komt iedereen tegelijk uit school ofzo?quote:
ik denk het jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef leetzors het volgende:
[..]
Hallon! Komt iedereen tegelijk uit school ofzo?
De garpjes kan ik goed om lachen ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag van 10-12 al
's avonds altijd een garpje er in.
Je hebt nu nog genoeg tijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, die is nog niet afKan ik ook wel naar kijken.
Echt achter elkaar komen mensen erbij nu, maar wel gezellig.quote:
haha tsja 3 uur is toch wel de tijd dat de meeste mensen uit zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:37 schreef leetzors het volgende:
[..]
Echt achter elkaar komen mensen erbij nu, maar wel gezellig.
Ik ben al vrij sinds 1 uurquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Shispeed het volgende:
[..]
haha tsja 3 uur is toch wel de tijd dat de meeste mensen uit zijn
Tenzij je verkort rooster hebt en half 1 uit bentquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Shispeed het volgende:
[..]
haha tsja 3 uur is toch wel de tijd dat de meeste mensen uit zijn
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tenzij je verkort rooster hebt en half 1 uit bent
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:40 schreef Shispeed het volgende:
[..]
[..]
![]()
ik had gister van 6:30 tot 22:15 excursie
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:40 schreef Shispeed het volgende:
[..]
[..]
![]()
ik had gister van 6:30 tot 22:15 excursie
Of alleen tentamen hebt gehad vandaag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tenzij je verkort rooster hebt en half 1 uit bent
en dan lig je in bed en heb je het warmquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Neroje het volgende:
OK, ik krijg weer meer hoofdpijn en ik ben helemaal aan het rillen. Ga wel in mijn (hopelijk warme) bedje verder luisteren
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik beter ben dan jij
Waar?quote:
Waarquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Was da?
[..]
Ik heb hem live gezien!![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, was het goed?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heineken Music Hall
Was in oktober vorig jaar
Het was echt awesomequote:
Oo, ieper ik dacht leper. Die hoofdletter i lijkt ook zoveel op een lquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Shispeed het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ieper
daar, terwijl ik in de buurt van Nijmegen woon
Kankerver! Wat moet je daar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Ik ook al.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, ieper ik dacht leper. Die hoofdletter i lijkt ook zoveel op een l
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was echt awesome
Er waren 2 voor programma's, Sonny Landreth en Davy Knowls.
En op het eind gingen ze met z'n drieëen gitaren
Echt super was dat
Belgiëquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Heiknekenquote:
Weet je wel wat dat kan veroorzaken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh een typo, stel je voor
ja met geschiedenis zijn we daar geweest, is ziekelijk hard gevochten in eerste wereldoorlog. ik geloof dat in de streek rond dat stadje iets van 500.000 soldaten zijn omgekomenquote:
heikneukeritusquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kan veroorzaken?
En een van de eerste plaatsen waar ze met mosterdgas hebben geëxperimenteerd. (dacht ik)quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja met geschiedenis zijn we daar geweest, is ziekelijk hard gevochten in eerste wereldoorlog. ik geloof dat in de streek rond dat stadje iets van 500.000 soldaten zijn omgekomen
Wtf, nee nooit van gehoord.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja met geschiedenis zijn we daar geweest, is ziekelijk hard gevochten in eerste wereldoorlog. ik geloof dat in de streek rond dat stadje iets van 500.000 soldaten zijn omgekomen
inderdaad, echt te ziekelijk vol woorden wat daar is gebeurdquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En een van de eerste plaatsen waar ze met mosterdgas hebben geëxperimenteerd.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die niet weten wat Ieper is hebben niet goed opgelet tijdens geschiedenis
Klopt, vond het nooit een boeiend vak en heb het alleen 2 jaar gehad dacht ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die niet weten wat Ieper is hebben niet goed opgelet tijdens geschiedenis
Hij streamt wel sloomquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nou maar
Haha vetquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En hij speelde met z'n tanden
[ afbeelding ]
daar moet een smilie van komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En hij speelde met z'n tanden
[ afbeelding ]
Je had m'n intro moeten horenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef banapples het volgende:
Volgens mij heb ik onwijs Bonkers gemist![]()
Stomme werk
Heb verhaal van je gelezen, tering wat heb jij een fantasie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mis ik nog nog iets boeiends on topic...
uhmzzz volgens mij niet als ik dat zo terug lees....
Allemaal gemistquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je had m'n intro moeten horen
WW| heeft voor Nederland niet hele erge gevolgen gehad (gelukkig). maar voor de Engelse, Fransen en zeker de Belgen is de eerste wereldoorlog minstens even belangrijk als de tweede. bovendien zijn in WW| nog meer mensen omgekomen als in WW2 en was deze oorlog voor de manschappen extreem zwaar. ik heb zelfs foto's gezien van een soldaat die zijn been had verloren bij een bomexplosie en blind was door het mosterdgas, terwijl door ratten aan zijn lichaam werd geknaagtquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
zowiezo WWI..
WWII weet ik daarintegen wel weer (voor mijn doen) veel van..
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:52 schreef leetzors het volgende:
[..]
Heb verhaal van je gelezen, tering wat heb jij een fantasie.
Dat laatste ja, ze kreunde mijn naamquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:53 schreef mc-Piel het volgende:
Heb ik nog wat moois gemist vandaag?
Nieuwe Jingles, gekreun van Sabine etc. ?
Wij hebben het nu met geschiedenis over WOI, vind het wel interessantquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:53 schreef Shispeed het volgende:
[..]
WW| heeft voor Nederland niet hele erge gevolgen gehad (gelukkig). maar voor de Engelse, Fransen en zeker de Belgen is de eerste wereldoorlog minstens even belangrijk als de tweede. bovendien zijn in WW| nog meer mensen omgekomen als in WW2 en was deze oorlog voor de manschappen extreem zwaar. ik heb zelfs foto's gezien van een soldaat die zijn been had verloren bij een bomexplosie en blind was door het mosterdgas, terwijl door ratten aan zijn lichaam werden geknaagt![]()
Whutquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat laatste ja, ze kreunde mijn naam
Volgens mij ken ik die fotoquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:53 schreef Shispeed het volgende:
[..]
WW| heeft voor Nederland niet hele erge gevolgen gehad (gelukkig). maar voor de Engelse, Fransen en zeker de Belgen is de eerste wereldoorlog minstens even belangrijk als de tweede. bovendien zijn in WW| nog meer mensen omgekomen als in WW2 en was deze oorlog voor de manschappen extreem zwaar. ik heb zelfs foto's gezien van een soldaat die zijn been had verloren bij een bomexplosie en blind was door het mosterdgas, terwijl door ratten aan zijn lichaam werd geknaagt![]()
Misschien dat ik niet helemaal gelijk heb en is het slechts m'n verbeeldingquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Whut?
Seh broeder hoe heb je dat gehosselt dangz?
welk verhaal?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:52 schreef leetzors het volgende:
[..]
Heb verhaal van je gelezen, tering wat heb jij een fantasie.
Terechte verbeelding!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien dat ik niet helemaal gelijk heb en is het slechts m'n verbeelding![]()
ja dikke bertaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wij hebben het nu met geschiedenis over WOI, vind het wel interessantals je ook die foto's ziet van wat er is gebeurd door die artilerrie.
Die ene met al die woorden enzo allesquote:
1e van haar in het topic dat ze linkte.quote:
Ja die ja! Die kogels ook die erin gingen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja dikke berta![]()
dat kanon schijnt overigens zo te heten omdat de dochter van de baas van de Krupp fabriek (waar die dingen vandaan kwamen) dik was en berta heette![]()
Ik was zo jaloers! Stond op het punt om te vragen of ik je aan mocht rakenquote:
niet alles wat ik schrijf is fantasie..quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef leetzors het volgende:
[..]
1e van haar in het topic dat ze linkte.
ja ik heb daar zo'n kogel gezien die in zo'n ander iets kleiner kanon gingen, die dingen waren 900 kg en 2 meter hoog zonder huls. die in dikke berta gingen konden niet binnen staanquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja die ja! Die kogels ook die erin gingen.
Haha, hij zou je maar raken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja ik heb daar zo'n kogel gezien die in zo'n ander iets kleiner kanon gingen, die dingen waren 900 kg en 2 meter hoog zonder huls. die in dikke berta gingen konden niet binnen staan
Dan schrijf je het in ieder geval goed op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet alles wat ik schrijf is fantasie..
Dit zijn pas kanonnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja dikke berta![]()
dat kanon schijnt overigens zo te heten omdat de dochter van de baas van de Krupp fabriek (waar die dingen vandaan kwamen) dik was en berta heette![]()
Mag wel hopen dat het 2e verhaal fake is, van het terras.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet alles wat ik schrijf is fantasie..
Zie ik daar een Heinkel Volksjägerquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit zijn pas kanonnen
[ afbeelding ]
En de shell
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef leetzors het volgende:
[..]
Mag wel hopen dat het 2e verhaal fake is, van het terras.
Maar genoeg gelezen.
Tatanka - tokyoquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Hard Harder Hardest! - Zaterdag van 17:30 - 18:00
[ afbeelding ]
Met deze keer:
- Zany
- DV8
- The Pitcher
- Headhunterz
- Brennen Heart
- En vele anderen...
Met request van:
- mc-Piel
- Dhaha
Ook een request aanvragen? Kijk hier hoe je dat moet doen.
Meer informatie te vinden op:
http://www.dalando.nl
Luisteren!!!
[ afbeelding ]
Toch niet echt he?quote:
tsja maar toen was dat allemaal al ver ontwikkeld. in de eerste wereldoorlog waren er heel veel nieuwe wapens en tacktieken als die enorme kanonnen, gifgasaanvallen, tanks en vliegtuigen. 40 jaar eerder tijdens de frans-duitse oorlog reden ze nog met paarden en gebruikte ze musketten en sabelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit zijn pas kanonnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-Even opgezocht-quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Zie ik daar een Heinkel Volksjäger
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit zijn pas kanonnen
[ afbeelding ]
En de shell
[ afbeelding ]
Je hebt nieteens de instructies gelezen.quote:
Maar die heeft niet bestaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/penisex/tank1.jpg]afbeelding[/url] ]
Was daar niet een paar maanden geleden een documentaire over op tv? Over die supertanks van Hitler
Ik weet het PM. Maar ik ben lui.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt nieteens de instructies gelezen.
Dat vind ik altijd veel leukere oorlogen om over te leren bij geschiedenis. Vooral heel vroeger met zwaarden en pijl en bogen etc.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:59 schreef Shispeed het volgende:
[..]
tsja maar toen was dat allemaal al ver ontwikkeld. in de eerste wereldoorlog waren er heel veel nieuwe wapens en tacktieken als die enorme kanonnen, gifgasaanvallen, tanks en vliegtuigen. 40 jaar eerder tijdens de frans-duitse oorlog reden ze nog met paarden en gebruikte ze musketten en sabels
die dingen zijn toch nooit echt gebouwd of wel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/penisex/tank1.jpg]afbeelding[/url] ]
Was daar niet een paar maanden geleden een documentaire over op tv? Over die supertanks van Hitler
Dus heb heul wel gelezen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt nieteens de instructies gelezen.
Nou.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:59 schreef Shispeed het volgende:
[..]
tsja maar toen was dat allemaal al ver ontwikkeld. in de eerste wereldoorlog waren er heel veel nieuwe wapens en tacktieken als die enorme kanonnen, gifgasaanvallen, tanks en vliegtuigen. 40 jaar eerder tijdens de frans-duitse oorlog reden ze nog met paarden en gebruikte ze musketten en sabels
Nope. De Panzerkampfwagen VIII Maus was de grootste gebouwd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
die dingen zijn toch nooit echt gebouwd of wel?
Dan niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ik weet het PM. Maar ik ben lui.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
die dingen zijn toch nooit echt gebouwd of wel?
Nooit gebouwd, maar stond wel op papier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar die heeft niet bestaan
The Gustav volgens mij wel
Die komt vanavondquote:
met mannen met lange baarden en knuppelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd veel leukere oorlogen om over te leren bij geschiedenis. Vooral heel vroeger met zwaarden en pijl en bogen etc.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Nooit gebouwd, maar stond wel op papier.
gedeeltes welquote:
Dat is te ver terug, toen zat er nog geen tactiek in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Shispeed het volgende:
[..]
met mannen met lange baarden en knuppels
Hahaha er gaat een hele andere wereld voor me open.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gedeeltes wel![]()
maar niet helemaal hoor
Toen ze op elkaar in gingen rennenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is te ver terug, toen zat er nog geen tactiek in.
daarom juistquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is te ver terug, toen zat er nog geen tactiek in.
Hoe groot is de kans?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef TrollenFTW het volgende:
Voeg me toe om Skype: TrollenFTW en misschien kom je om 16:30 live in de uitzending!
Lot in de loterij.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amai, dat is weinig
Whehe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amai, dat is weinig
Dat plaatje. Wie eet er nou droog brood bij frietquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amai, dat is weinig
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke, maar m'n mic doet het toch niet, dus ik hoef je niet toe te voegen ook
Dacht dat het een donut was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat plaatje. Wie eet er nou droog brood bij friet
ik ben 5 uur thuis, dan voeg i kje gelijk toe, nu naar huis rijden, dag!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke Japanners weer
En ik maar denken dat ik het WTF-momentje van vandaag al gehad had.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke Japanners weer
sorry ik kan vanavond pas skypenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef TrollenFTW het volgende:
Er zijn zeer weinig mensen op FOK! op dit momentEn op Skype is alleen djkoelkast online maar op afwezig. VOEG MIJ TOE A.U.B anders heb ik niks te zeggen straks
Geen computer op je kamer?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Godverm, ik ben geil en mijn zusje is in de kamer
quote:
Ik zie een oplossingquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
goeie combo toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zie geen probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
pics van je zusjequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, gelukkig, ik was bijna bang dat ik niet op fok zat
Mijn laptop is in beslag genomen, omdat ik volgens mijn moeder van dinsdag op woensdagnacht achter de PC zat... (wat ook kloptquote:
Laat anders nog eens bellen naar je ouders.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn laptop is in beslag genomen, omdat ik volgens mijn moeder van dinsdag op woensdagnacht achter de PC zat... (wat ook klopt) Ik ging om 3 uur naar de play en ze kwam toen de PC ophalen en voelde dat die nog warm was...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn laptop is in beslag genomen, omdat ik volgens mijn moeder van dinsdag op woensdagnacht achter de PC zat... (wat ook klopt) Ik ging om 3 uur naar de play en ze kwam toen de PC ophalen en voelde dat die nog warm was...
Tering, ik moet echt een bril gaan kopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
16, dat weet iedereen
En sexueel gefrustreed, dat weet ook iedereen
Vind het ook niet lelijk hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik had nog wel een mooi nummer uitgekozen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lezen is soms toch zo moeilijk heh
Ik kan zulke discussies niet winnen, echt, ik haal gewoon goede argumenten aan, maar dan stoppen zij gewoon met de discussie...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef leetzors het volgende:
Maar laptop op die leeftijd nog afpakken, come on.
Precies mijn lerares Engels!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan zulke discussies niet winnen, echt, ik haal gewoon goede argumenten aan, maar dan stoppen zij gewoon met de discussie...
Ik word ook nog wel is van de computer afgeschopt hoor en ik ben een jaar ouder dan jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan zulke discussies niet winnen, echt, ik haal gewoon goede argumenten aan, maar dan stoppen zij gewoon met de discussie...
Leer betogen. Tevens laptopsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is hatelijk, maar jouw laptop jouw geld. Jouw probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik word ook nog wel is van de computer afgeschopt hoor en ik ben een jaar ouder dan jij
Komt nu vooral weer voor als ik de hele middag met ONZ radio bezig ben
Genoeg manieren om het alsnog nutteloos te maken zoals de internetverbinding uitschakelen of gewoon het scherm loskoppelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Leer betogen. Tevens laptops. Een goeie desktop pakken ze niet af.
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:21 schreef TrollenFTW het volgende:
In SAM, klopt het dat er staat: Disconnected, als er iemand anders op de server zit?
Als ze het internet uitdoen kunnen ze er zelf ja ook niet meer op, en die stekker van het scherm kun je er wel weer in doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Genoeg manieren om het alsnog nutteloos te maken zoals de internetverbinding uitschakelen of gewoon het scherm loskoppelen.
Als ik me verslaap lachen ze me wel hard uit dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook niet, zelfs niet als ik tot 4 uur er achter zit.
Ik ben toch altijd te laat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef leetzors het volgende:
[..]
Als ik me verslaap lachen ze me wel hard uit dan.
En ik ga vanavond mama naatje bellen, dat weet ook iedereenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
16, dat weet iedereen
En sexueel gefrustreed, dat weet ook iedereen
QFTquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ze het internet uitdoen kunnen ze er zelf ja ook niet meer op, en die stekker van het scherm kun je er wel weer in doen
Kan ik jou straks ook bellen vanaf 16:30? Of heb je daar geen zin inquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ik ga vanavond mama naatje bellen, dat weet ook iedereen
Ik verslaap me nagenoeg nooit, maar ALS het gebeurt... En ach wat willen ze ertegen doen dat ik tot zo laat erop zit, niets mis mee toch? Ander ritme.quote:
Nicequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mn ouders hebben een dingetje afstandsbediening waarmee ze de router aan of uit kunnen zetten. Ja, dat gebeurt. Niet meer zo vaak als eerst, nu zelden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Genoeg manieren om het alsnog nutteloos te maken zoals de internetverbinding uitschakelen of gewoon het scherm loskoppelen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag je vinden, jij vindt hardstyle waarschijnlijk weer oorkanker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel gaaf
Jij woont zeker in Duitsland?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mn ouders hebben een dingetje afstandsbediening waarmee ze de router aan of uit kunnen zetten. Ja, dat gebeurt. Niet meer zo vaak als eerst, nu zelden.
Zij hebben geen internet nodigquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ze het internet uitdoen kunnen ze er zelf ja ook niet meer op, en die stekker van het scherm kun je er wel weer in doen
Mwah, soms is het wel gaafquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Mag je vinden, jij vindt hardstyle waarschijnlijk weer oorkanker.
En 's nachts denk ik niet dat ze horen als jij internet weer aanzet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij hebben geen internet nodig
Oquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mwah, soms is het wel gaaf
Oh.quote:
Als je maar niet zegt dat je mij kent en weet wie ik ben, want ze hebben het niet zo op contacten via fora ed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je het zo doet, is het inderdaad dom. Je kunt de kabel tussen de computer en scherm weghalen. Het internet kun je afsluiten door gewoon de kabel weghalen of met draadloos gewoon het wachtwoord veranderen. Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je ouders luisteren mee?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je maar niet zegt dat je mij kent en weet wie ik ben, want ze hebben het niet zo op contacten via fora ed.
Dan vechten met je ouders.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je het zo doet, is het inderdaad dom. Je kunt de kabel tussen de computer en scherm weghalen. Het internet kun je afsluiten door gewoon de kabel weghalen of met draadloos gewoon het wachtwoord veranderen. Dat bedoelde ik
Ik weetquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Was maar een geintje man
Omdat er niemand anders online isquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef TrollenFTW het volgende:
Voor degene die het nog niet hebben gezien. Voeg me toe op Skype: TrollenFTW, en kom zo goed als zeker in de uitzending 16:30 - 17:00
Dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat er niemand anders online is
Dan maakt het toch niet uit.quote:
Wat voor een muziek ben je van plan?quote:
Pff, meeste hardstyle toch wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat voor een muziek ben je van plan?
Piratenmetal is een apart genrequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Metal is het gewoon net niet.soort mislukte schreeuwlelijken die een op een elektronische schijtbeat wat blére!
Maar er wordt ook geluldquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat voor een muziek ben je van plan?
Dan ga ik wel even luisteren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Pff, meeste hardstyle toch wel.
Als het maar beter is dan deze takkeherrie.quote:
Maar ik begin niet met Hardstylequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dan ga ik wel even luisteren.
Uit mezelf zet ik dat NOOIT op, maar half uurtje kan ik wel zeer waarderen.
Maakt me niets uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maar ik begin niet met Hardstyle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |