Mag wel hopen dat het 2e verhaal fake is, van het terras.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet alles wat ik schrijf is fantasie..
Zie ik daar een Heinkel Volksjägerquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit zijn pas kanonnen
[ afbeelding ]
En de shell
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef leetzors het volgende:
[..]
Mag wel hopen dat het 2e verhaal fake is, van het terras.
Maar genoeg gelezen.
Tatanka - tokyoquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Hard Harder Hardest! - Zaterdag van 17:30 - 18:00
[ afbeelding ]
Met deze keer:
- Zany
- DV8
- The Pitcher
- Headhunterz
- Brennen Heart
- En vele anderen...
Met request van:
- mc-Piel
- Dhaha
Ook een request aanvragen? Kijk hier hoe je dat moet doen.
Meer informatie te vinden op:
http://www.dalando.nl
Luisteren!!!
[ afbeelding ]
Toch niet echt he?quote:
tsja maar toen was dat allemaal al ver ontwikkeld. in de eerste wereldoorlog waren er heel veel nieuwe wapens en tacktieken als die enorme kanonnen, gifgasaanvallen, tanks en vliegtuigen. 40 jaar eerder tijdens de frans-duitse oorlog reden ze nog met paarden en gebruikte ze musketten en sabelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit zijn pas kanonnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-Even opgezocht-quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Zie ik daar een Heinkel Volksjäger
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit zijn pas kanonnen
[ afbeelding ]
En de shell
[ afbeelding ]
Je hebt nieteens de instructies gelezen.quote:
Maar die heeft niet bestaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/penisex/tank1.jpg]afbeelding[/url] ]
Was daar niet een paar maanden geleden een documentaire over op tv? Over die supertanks van Hitler
Ik weet het PM. Maar ik ben lui.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt nieteens de instructies gelezen.
Dat vind ik altijd veel leukere oorlogen om over te leren bij geschiedenis. Vooral heel vroeger met zwaarden en pijl en bogen etc.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:59 schreef Shispeed het volgende:
[..]
tsja maar toen was dat allemaal al ver ontwikkeld. in de eerste wereldoorlog waren er heel veel nieuwe wapens en tacktieken als die enorme kanonnen, gifgasaanvallen, tanks en vliegtuigen. 40 jaar eerder tijdens de frans-duitse oorlog reden ze nog met paarden en gebruikte ze musketten en sabels
die dingen zijn toch nooit echt gebouwd of wel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/penisex/tank1.jpg]afbeelding[/url] ]
Was daar niet een paar maanden geleden een documentaire over op tv? Over die supertanks van Hitler
Dus heb heul wel gelezen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt nieteens de instructies gelezen.
Nou.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:59 schreef Shispeed het volgende:
[..]
tsja maar toen was dat allemaal al ver ontwikkeld. in de eerste wereldoorlog waren er heel veel nieuwe wapens en tacktieken als die enorme kanonnen, gifgasaanvallen, tanks en vliegtuigen. 40 jaar eerder tijdens de frans-duitse oorlog reden ze nog met paarden en gebruikte ze musketten en sabels
Nope. De Panzerkampfwagen VIII Maus was de grootste gebouwd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
die dingen zijn toch nooit echt gebouwd of wel?
Dan niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ik weet het PM. Maar ik ben lui.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
die dingen zijn toch nooit echt gebouwd of wel?
Nooit gebouwd, maar stond wel op papier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar die heeft niet bestaan
The Gustav volgens mij wel
Die komt vanavondquote:
met mannen met lange baarden en knuppelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd veel leukere oorlogen om over te leren bij geschiedenis. Vooral heel vroeger met zwaarden en pijl en bogen etc.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Nooit gebouwd, maar stond wel op papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |