Weet je wel wat dat kan veroorzaken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh een typo, stel je voor
ja met geschiedenis zijn we daar geweest, is ziekelijk hard gevochten in eerste wereldoorlog. ik geloof dat in de streek rond dat stadje iets van 500.000 soldaten zijn omgekomenquote:
heikneukeritusquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kan veroorzaken?
En een van de eerste plaatsen waar ze met mosterdgas hebben geëxperimenteerd. (dacht ik)quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja met geschiedenis zijn we daar geweest, is ziekelijk hard gevochten in eerste wereldoorlog. ik geloof dat in de streek rond dat stadje iets van 500.000 soldaten zijn omgekomen
Wtf, nee nooit van gehoord.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja met geschiedenis zijn we daar geweest, is ziekelijk hard gevochten in eerste wereldoorlog. ik geloof dat in de streek rond dat stadje iets van 500.000 soldaten zijn omgekomen
inderdaad, echt te ziekelijk vol woorden wat daar is gebeurdquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En een van de eerste plaatsen waar ze met mosterdgas hebben geëxperimenteerd.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die niet weten wat Ieper is hebben niet goed opgelet tijdens geschiedenis
Klopt, vond het nooit een boeiend vak en heb het alleen 2 jaar gehad dacht ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die niet weten wat Ieper is hebben niet goed opgelet tijdens geschiedenis
Hij streamt wel sloomquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nou maar
Haha vetquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En hij speelde met z'n tanden
[ afbeelding ]
daar moet een smilie van komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En hij speelde met z'n tanden
[ afbeelding ]
Je had m'n intro moeten horenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef banapples het volgende:
Volgens mij heb ik onwijs Bonkers gemist![]()
Stomme werk
Heb verhaal van je gelezen, tering wat heb jij een fantasie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mis ik nog nog iets boeiends on topic...
uhmzzz volgens mij niet als ik dat zo terug lees....
Allemaal gemistquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je had m'n intro moeten horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |