quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn laptop is in beslag genomen, omdat ik volgens mijn moeder van dinsdag op woensdagnacht achter de PC zat... (wat ook klopt) Ik ging om 3 uur naar de play en ze kwam toen de PC ophalen en voelde dat die nog warm was...
Tering, ik moet echt een bril gaan kopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
16, dat weet iedereen
En sexueel gefrustreed, dat weet ook iedereen
Vind het ook niet lelijk hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik had nog wel een mooi nummer uitgekozen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lezen is soms toch zo moeilijk heh
Ik kan zulke discussies niet winnen, echt, ik haal gewoon goede argumenten aan, maar dan stoppen zij gewoon met de discussie...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef leetzors het volgende:
Maar laptop op die leeftijd nog afpakken, come on.
Precies mijn lerares Engels!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan zulke discussies niet winnen, echt, ik haal gewoon goede argumenten aan, maar dan stoppen zij gewoon met de discussie...
Ik word ook nog wel is van de computer afgeschopt hoor en ik ben een jaar ouder dan jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan zulke discussies niet winnen, echt, ik haal gewoon goede argumenten aan, maar dan stoppen zij gewoon met de discussie...
Leer betogen. Tevens laptopsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is hatelijk, maar jouw laptop jouw geld. Jouw probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik word ook nog wel is van de computer afgeschopt hoor en ik ben een jaar ouder dan jij
Komt nu vooral weer voor als ik de hele middag met ONZ radio bezig ben
Genoeg manieren om het alsnog nutteloos te maken zoals de internetverbinding uitschakelen of gewoon het scherm loskoppelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Leer betogen. Tevens laptops. Een goeie desktop pakken ze niet af.
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:21 schreef TrollenFTW het volgende:
In SAM, klopt het dat er staat: Disconnected, als er iemand anders op de server zit?
Als ze het internet uitdoen kunnen ze er zelf ja ook niet meer op, en die stekker van het scherm kun je er wel weer in doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Genoeg manieren om het alsnog nutteloos te maken zoals de internetverbinding uitschakelen of gewoon het scherm loskoppelen.
Als ik me verslaap lachen ze me wel hard uit dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook niet, zelfs niet als ik tot 4 uur er achter zit.
Ik ben toch altijd te laat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef leetzors het volgende:
[..]
Als ik me verslaap lachen ze me wel hard uit dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |