En ik maar denken dat ik het WTF-momentje van vandaag al gehad had.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke Japanners weer
sorry ik kan vanavond pas skypenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef TrollenFTW het volgende:
Er zijn zeer weinig mensen op FOK! op dit momentEn op Skype is alleen djkoelkast online maar op afwezig. VOEG MIJ TOE A.U.B anders heb ik niks te zeggen straks
Geen computer op je kamer?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Godverm, ik ben geil en mijn zusje is in de kamer
quote:
Ik zie een oplossingquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
goeie combo toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zie geen probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
pics van je zusjequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, gelukkig, ik was bijna bang dat ik niet op fok zat
Mijn laptop is in beslag genomen, omdat ik volgens mijn moeder van dinsdag op woensdagnacht achter de PC zat... (wat ook kloptquote:
Laat anders nog eens bellen naar je ouders.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn laptop is in beslag genomen, omdat ik volgens mijn moeder van dinsdag op woensdagnacht achter de PC zat... (wat ook klopt) Ik ging om 3 uur naar de play en ze kwam toen de PC ophalen en voelde dat die nog warm was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |