tien-uur-regel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je ook wat er is gebeurd?
[..]
Daarna ben je klaar met de studie? Wat gaat dat snel!
Voordat Soempie me naar bed stuurt: ik verruim mijn tien-uur-regel vandaag, omdat ik laat thuis was en mijn fruit nog moet oppeuzelen.
AKQ SC #989 - boksbeugel of bloemetje?
Ja, om 10 uur moet ik in bed liggen, in ieder geval tijdens deze co-schappen. Merkte vandaag gelijk al dat een beetje meer slaap echt al zo'n enorme invloed heeft.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef B.ertha het volgende:
tien-uur-regel?
Ja, dan ben ik klaar. Het gaat ook eng snelmaar toch bevalt het me ook wel heel erg goed, zoals het nu loopt. Ik kan het wel gaan rekken, maar daar schiet ik ook weinig mee op.
Ik zou wel willen, maar geen geld.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef B.ertha het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand van de (oud-)studenten vrijdag naar het studentenprotest?
Er is een algemeen AKQ SC accountquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef wyccie het volgende:
Ik mag de Wiki niet meer editten voor OP, en ik wil niet lid worden of me gaan registreren, sorry.
Maar vroeger (...) hoefde je helemaal niets te doen en kon je gewoon de pagina bewerken. Jammer dat zoiets ook weer op slot moet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het een beetje onzin indertijd dat iedereen zichzelf moest aanmelden
Ah, de aflossing!quote:
Weltrusten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar vroeger (...) hoefde je helemaal niets te doen en kon je gewoon de pagina bewerken. Jammer dat zoiets ook weer op slot moet.
[..]
Ah, de aflossing!
Welterusten.
Klopt, maar er zaten nogal wat spambots op en er werden heel vaak OP's weggehaald of gevuld met spam.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar vroeger (...) hoefde je helemaal niets te doen en kon je gewoon de pagina bewerken. Jammer dat zoiets ook weer op slot moet.
Trustenquote:Ah, de aflossing!
Welterusten.
Geen idee. Ik voel me soms nog zo onwetend, maar dat komt ook wel vanzelf natuurlijk. Wel spannend hoor..quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef wyccie het volgende:
Ik mag de Wiki niet meer editten voor OP, en ik wil niet lid worden of me gaan registreren, sorry.
[..]
Ja, om 10 uur moet ik in bed liggen, in ieder geval tijdens deze co-schappen. Merkte vandaag gelijk al dat een beetje meer slaap echt al zo'n enorme invloed heeft.
Denk je dat je er na je stage klaar voor bent om aan de slag te gaan?
Geen geld voor de trein? Je had met de bus meegekund, dat was gratisquote:[..]
Ik zou wel willen, maar geen geld.En eigenlijk laat mijn co-schap het ook niet toe, moet nog veel leren.
Oh dat heb ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voel me soms nog zo onwetend, maar dat komt ook wel vanzelf natuurlijk. Wel spannend hoor..
Slaap lekker Etcie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ookNog steeds
![]()
Ik ga ook maar eens op bed, m'n maatje is ook al offline gegaanTot morgen
Dit moeten we een keer uitpraten, gaat niet goed zo...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Gvd, zit ik net een heel epistel te schrijven over het project e.d. veranderen ze de layout ook voor de Blackberry en is mijn reactie pleiten...
Het is gewoon mijn dag niet...
Wat heb je opgeblazen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn kennis van elektronische schakelingen is niet meer wat het geweest is
Niks, alles werkt nogquote:
Ik voel me genegeerd:quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verneukeratief![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ta_aflevering_2.html
Bijna net zo leuk als de vorige aflevering met de container voor het kantoor van Mobistar![]()
Briljant programma
Oh, en ik ga niet naar het studenten protest.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.een.be/programmas/basta/de-mol-in-het-belspel
Tof gedaan !
(geheel op zn belgisch beginnen ze wel met video 5, dus zelf even deel 1 aanklikken eerst)
...
http://www.een.be/programmas/basta/bellen-is-tellen
Is die gozer op het eind van deze video niet van beauty & the nerd ?
Zit jij dan achter of 1. de nieuwe mobiele lay-out van Fok! of 2. het stoppen van mijn project?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit moeten we een keer uitpraten, gaat niet goed zo...
ik kan me je teleurstelling voorstellen....quote:
je overtreft jezelf weer eens in vaagheid Ofyquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit moeten we een keer uitpraten, gaat niet goed zo...
Geen kans. Ik lag om half 9 al te slapen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
Voordat Soempie me naar bed stuurt: ik verruim mijn tien-uur-regel vandaag, omdat ik laat thuis was en mijn fruit nog moet oppeuzelen.
Fok is inderdaad flink aan het kloten met de layout.quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:46 schreef MadMaster het volgende:
De OP moet aangepast worden, die UI afbeeldingen zorgen er voor dat ik mobiel met de nieuwe lay-out 30 meter naar rechts moet scrollen om te kunnen quoten o.i.d.
Vroeg wakker, heb met m'n boksbeugel in de hand geslapen...
Reageer je op mijn post of...?quote:
Lijkt me niet zo handig inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Reageer je op mijn post of...?
Nog niet in ieder geval v.w.b. de popcorn, ik kan hier ook niet alles in detail gaan vertellen natuurlijk...
Ik zit P2000 te volgen ivm nieuws over een mogelijke gijzelneming in Amsterdam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom de stekker uit mijn project is getrokken (vanmiddag krijg ik een antwoord op de door mij gestelde vragen), maar dat de pleuris door die beslissing is uitgebroken bij diverse personen/afdelingen, dat weet ik wel...
Rustig hier verder, iedereen naar buiten waar het zonnetje heerlijk schijnt?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit P2000 te volgen ivm nieuws over een mogelijke gijzelneming in Amsterdam.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemiddagWat een klote layout zeg.
Dat is het enige wat ik wel weten, hoewel ik wel een vermoeden heb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig inderdaadBen wel benieuwd naar de reden van het stopzetten trouwens, maar dat ben je zelf ook wel denk ik
Een ramp.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemiddagWat een klote layout zeg.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit m'n portfolio in elkaar te zettenWaarom moeilijk doen en nu nog dingen maken: ik heb nog een opdracht van m'n 1e jaar, ik heb nog m'n stageopdracht, doe er de samenvatting van m'n afstuderen bij en iets wat ik deze week in elkaar heb geknutseld. Moet maar genoeg zijn.
Wat zijn jullie klachten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een ramp.doe mij de vorige maar weer terug.
Oh ik ga 'm zeker nog aanvullenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef je het nu alweer op?
Twee dagen zei je nog dat je je portfolio ging aanvullen.
Een portfolio kan nooit groot genoeg zijn, eerder te weinig...
De mobiele layout zuigt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit m'n portfolio in elkaar te zettenWaarom moeilijk doen en nu nog dingen maken: ik heb nog een opdracht van m'n 1e jaar, ik heb nog m'n stageopdracht, doe er de samenvatting van m'n afstuderen bij en iets wat ik deze week in elkaar heb geknutseld. Moet maar genoeg zijn.
Niet-mobiel worden nieuwe posts automatisch toegevoegd, nog veel beterder...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De mobiele layout zuigt.
Ik vind de nieuwe knop check nieuwe Posts wel een goede toevoeging
Tekst in een post worden na 5 woorden afgebroken met een return.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn jullie klachten?
Ik heb hem sinds gisterenavond pas op m'n Blackberry.
Alleen die afbeeldingen in de OP verneuken de boel flink en ik vind die tussenstap om te kunnen quoten en/of editten (en andere zaken) niet erg handig...
Dat is inderdaad nog beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet-mobiel worden nieuwe posts automatisch toegevoegd, nog veel beterder...
Waar kan je klagen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tekst in een post worden na 5 woorden afgebroken met een return.
De OP is 3 x zo lang, niet door de afbeeldingen maar door de tekst die onder elkaar staat.
Sommige posts, onderaan een pagina zijn, per regel, maar 10 tekens lang en daardoor extreem lang.
Safari sluit Fok regelmatig af sinds de nieuwe layout.
Ik ben alle klachten al in BUG tegen gekomen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar kan je klagen?
Heb jij vast al uitgezocht...
Al adverteren ze met de oplossing voor de millennium-bug; zo lang het geld op levert voor Fok! en jij en ik geen abonnement nemen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom net een banner tegen op de FP die mij om meerdere redenen stoort
[ afbeelding ]
1: het is deze kerst, niet deze christmas
2: Kerst is al geweest en het duurt erg lang voor de volgende er is
3: flying vandaag means, doe dat of in het Engels of in het Nederlands en niet deze lelijke mengeling
4: de advertentie is gewoon lelijk
Normaal zou dat een vooruitgang zijn. Nu is het slechter aan het worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ze veranderen ook snel van versie. Ik zie nu 2.0.5b staan gisteren was nog 2.0.4
In de evolutie komen ook absurde varianten voor die uiteindelijk weer worden overtroffen door beterequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Normaal zou dat een vooruitgang zijn. Nu is het slechter aan het worden.
Ooit komen er dus vrouwen die geen last hebben van PMS?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de evolutie komen ook absurde varianten voor die uiteindelijk weer worden overtroffen door betere
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de evolutie komen ook absurde varianten voor die uiteindelijk weer worden overtroffen door betere
Je loopt achter, Diaan:quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ze veranderen ook snel van versie. Ik zie nu 2.0.5b staan gisteren was nog 2.0.4
Deze vind ik wel leuk beschreven...quote:- Bug die van een aantal posts een gedichtje maakte is opgelost (sinds 2.0.6)
Maar het is wel een leugen van Fokquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze vind ik wel leuk beschreven...
Heb je wel al versie 2.0.6?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het is wel een leugen van Fok
De bug is er nog.
Hoe bedoel je? Fok bepaald de versie. Ik niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel al versie 2.0.6?
Cache en zo en ik hoorde Diaan ook over 2v0.5.
Nee, wel vrouwen die niet zeuren...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ooit komen er dus vrouwen die geen last hebben van PMS?
Onderaan iedere pagina staat het versienummer dat je gebruikt...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Fok bepaald de versie. Ik niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wel vrouwen die niet zeuren...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wel vrouwen die niet zeuren...
Ja anders gaan ze zo snel dood. Maar een stembandje minderquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw zonder mond vind ik niks...
Tussen zeuren en een mond hebben is wel een erg groot verschil.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw zonder mond vind ik niks...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja anders gaan ze zo snel dood. Maar een stembandje minder
Zolang vrouwen een mond hebben, zullen ze zeuren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tussen zeuren en een mond hebben is wel een erg groot verschil.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Zij, die het van zichzelf ontkennen, zijn de ergste...
"ik lust dit niet, ik lust dat niet. Ik vind dit en dat ook niet leuk"quote:
Dat is niet zeuren, dat zijn meningen of feiten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"ik lust dit niet, ik lust dat niet. Ik vind dit en dat ook niet leuk"
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groeten van M. overigens weer...
Nog steeds last van grootheidswaanzin dus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
De auto van m'n vriendin is sinds vanochtend een stukje korter![]()
Zelf heeft ze gelukkig nergens last van
Balen van de auto, maar gelukkig heeft ze niets. Wel schrikken zeker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij is je gezeur gewoon zat...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zag op z'n Hyves dat hij gisteren zou gaan. Jij ziet/ spreekt hem vaker dan ik terwijl hij redelijk dichtbij woont.
Dat laatste is positief.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Weer die ontkenning.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet zeuren, dat zijn meningen of feiten.![]()
Ja, ze was wel ff geschrokken ja, er reed iemand achterin (ja ook een vrouwquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Balen van de auto, maar gelukkig heeft ze niets. Wel schrikken zeker?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is je gezeur gewoon zat...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is je gezeur gewoon zat...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ze was wel ff geschrokken ja, er reed iemand achterin (ja ook een vrouw) terwijl ze stond te wachten voor een rotonde.
Deze plaats ik even in een archief...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik zeur, zeur ik alleen tegen Peace of de kinderen.
Dat zal wel meevallenquote:
Zo dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen
Maar financieel ga je er volgens mij nooit op vooruit met dit soort geintjes...
Vooruit zeker niet, maar als het aantoonbaar niet de schuld van je vriendin is verlies je ook geen schadevrije jaren, toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen
Maar financieel ga je er volgens mij nooit op vooruit met dit soort geintjes...
Ja volgens mij heb je daar gelijk in. Dat is wel balen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar het is een auto die gezien de dagwaarde al snel totall loss is, dan krijg je toch de dagwaarde vergoed en that's it? Ik ben er niet zo in thuis, heb er nog nooit mee te maken gehad.
En het is aantoonbaar niet haar schuld, maar ik heb een fototje gezien van de auto, daar kon nog wel eens het een en ander verbogen zijn wat niet zomaar te repareren valt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
Sommige vrouwen kunnen ook echt niet rijden. Of rijden heel voorzichtig. Irritant. Het moge duidelijk zijn, ik ben niet zo'n vrouw.
HT, leg je deze ook even vast in het archief...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Zij, die het van zichzelf ontkennen, zijn de ergste...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
HT, leg je deze ook even vast in het archief...
Gezeur kan er niet van komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en jullie leggen maar vast hoor. No problem.
Buiten wel, binnen niet zo...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef lubje25 het volgende:
middag allemaal. Bij jullie ook zo zonnig?
Heb je gezopen of zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow nou is de layout helemaal ticjes up.
Komt wel weer iets anders voor in de plaats, maar het is wel even kiezen op elkaar...quote:MM ik lees net pas dat je project niet doorgaat, balen is dat.
quote:Ow en jullie leggen maar vast hoor. No problem.
Op het moment heb ik nog ongeveer 150 GB schijfruimte over. Daar moet ik nog wel even mee vooruit kunnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Koop maar alvast wat archiefruimte extra in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks subtiels aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:28 schreef Whiteguy het volgende:
Subtiele teen trouwens op AD.nl
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
MM, wat vond je van de topper klassieker gisteren?In het supportershome was het zeer gezellig, ruim 3000 liter bier is er door heen gegaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zegt ze 'Kut', althans, op basis van wat ik er uit op kan maken na slechts 6 lessen liplezen/gebarentaal (no joke!!)...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks subtiels aan.
Gelukkig voor haar zijn er maar weinig mensen die kunnen liplezen.
Als het echte mailtje dan maar wel leuk is...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ga even wat nuttigs doen: papierbakken opruimen en een conceptmailtje maken voor m'n ex. Dat mailtje gaat hij niet leuk vinden, vrees ik.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het echte mailtje dan maar wel leuk is...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze 'Kut', althans, op basis van wat ik er uit op kan maken na slechts 6 lessen liplezen/gebarentaal (no joke!!)...
'Help uw naasten in nood' was het toch...quote:LEUVEN - De Belgische autoriteiten hebben woensdag een pedofiele priester het land uitgezet die zich jarenlang vergreep aan eskimokinderen. De pater uit België, die de Canadese nationaliteit heeft, wordt in Canada opnieuw verdacht van seksueel misbruik van minderjarigen.
Dat meldden Vlaamse media. De geestelijke Eric Dejaeger was begin januari opgepakt, omdat hij illegaal in België verbleef. Hij hield zich jarenlang schuil bij collega's in Blanden bij Leuven.
Dejaeger misbruikte acht jongens en meisjes toen hij als missionaris in Canada werkte. Hij werd er in 1990 veroordeeld tot vijf jaar cel, maar kwam na achttien maanden vrij. Toen er in 1995 nieuwe klachten tegen hem werden ingediend, maakte hij zich uit de voeten naar België. (ANP)
Hij heeft nog even geluk. Lennon is wakker, dus dat mailtje moet nog even wachten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijgt die arme jongen 2 vervelende mailtjes...
Afschaffen die hele kerk, dan komen er tenminste ruimtes vrij voor bijv. bandjes om te oefenen (goede akoestiek...) en hoef je ook niet meer zo eng stil te doen in zo'n kerk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
'Help uw naasten in nood' was het toch...
Ook als die nood is: vluchten voor politie ?
Kunnen die priesters die hem hebben geholpen niet aangeklaagd worden eigenlijk...?
Die zou ik wel dragen.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
Deze is wel wat voor Etcie:
[ afbeelding ]
Primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
Deze is wel wat voor Etcie:
[ afbeelding ]
Kom je 'm de 29ste showen?quote:
Hier te bestellen dus: http://www.withinhisgrace.com/index.htmlquote:
Het wisselt een beetje. 'God is my hero' is vrij positief, maar die Faithbook weer nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar vinden jullie deze shirts ook niet meer anti dan pre?
Of is dat nou juist de kracht er van en begrijp ik het niet...
Maar dan alleen "anti" als mensen de moeite nemen over de tekst na te denken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hij is wel leuk. Maar idd ze zijn meer anti dan pro. Vreemd toch...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
FOK!ster doet mee aan Miss Nerd 2011
Heel even dacht ik...
Leuke meid is datquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
FOK!ster doet mee aan Miss Nerd 2011
Heel even dacht ik...
Dat betekent dat de whisky de laatste periode, voordat het gebotteld werd, op die Caribbean (ruim begrip natuurlijk) Rum-vaten gerijpt heeft. De zgn. 'Finish', zoals dat heet...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM Ik zat net je whiskycollectie te bekijken en ik zag dat er bij de Glenfiddich 21 bij stond dat het Caribbean Rum was... betekent dat alleen dat het in rumvaten heeft gezeten of is er meer aan de hand?
Filet die nog 13 dagen houdbaar is lust je niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef Whiteguy het volgende:
Ik was gisteren trouwens in de AH, op zoek naar wat broodbeleg. Kwam ik een bakje filet americain tegen. Met daarop de houdbaarheidsdatum 02-02![]()
![]()
Straks maar even langs de slager, vragen wat hij daarop te zeggen heeft...
Normaal gesproken is dat spul 1 of twee dagen houdbaar, ben benieuwd wat voor frankenstein middeltjes er in gestopt zijn om het zo lang houdbaar te krijgen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Filet die nog 13 dagen houdbaar is lust je niet?
Zo lang je nog geen BH'tje hoeft te dragen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat spul 1 of twee dagen houdbaar, ben benieuwd wat voor frankenstein middeltjes er in gestopt zijn om het zo lang houdbaar te krijgen...
? ik snap hem niet denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je nog geen BH'tje hoeft te dragen...
Lees: Zo lang je genetisch nog niet gemanipuleerd wordt door die zgn. Frankenstein middeltjes en dus...quote:
goedkope koeien uit Afrika en chemicalien. Dit alles om het betaalbaar te maken voor de gemiddelde Nederlanderquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat spul 1 of twee dagen houdbaar, ben benieuwd wat voor frankenstein middeltjes er in gestopt zijn om het zo lang houdbaar te krijgen...
Eerste wel, 2e zelden...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Wie woont er in Amsterdam en komt af langs De Bierkoning?
Ah, een hebbedingetje dat ze nu hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
Het gaat mij om dit:
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, een hebbedingetje dat ze nu hebben.
Ik kom er voorlopig niet in de buurt, sorry...
Kan je het niet reserveren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker
Erg interessant om ze naast elkaar te proeven ook (nieuw en oud)
Insert Mission Impossible-muziekje
Ik weet niet, ik vermoed van niet maar ik kan wel even bellen. Ik ken nog andere mensen in Amsterdam die ook gewoon tijd hebben om het te halen en ook in de buurt wonen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je het niet reserveren?
Dan haal ik het volgende week op...
Als je kan reserveren, haal ik het voor de 29e op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vermoed van niet maar ik kan wel even bellen. Ik ken nog andere mensen in Amsterdam die ook gewoon tijd hebben om het te halen en ook in de buurt wonen.
Maar 1 neemt niet op, de ander zin spontaan in Spanje
Zojuist gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je kan reserveren, haal ik het voor de 29e op.
Als je die deal met ze kan maken...
OK, dat wordt een agendapuntje dus...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zojuist gedaan
Moet je je melden met mijn naam
Volgens hem staat er dan een sixpackje klaar in de kelder.
Wat eten we straks?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Zow. Weer thuis van Twan ophalen, rondleiding bij de voorschoolse opvang en boodschappen doen. Weer twee zakken heartbreakersrijker
![]()
Nu eventjes zitten en dan eten koken.
Yupquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat wordt een agendapuntje dus...
Klut, ze hebben geen koopavond.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zojuist gedaan
Moet je je melden met mijn naam
Volgens hem staat er dan een sixpackje klaar in de kelder.
pasta met kip,spinazie,pijnboompitten e.d.quote:
Ze hebben inderdaad geen koopavond maar ze zijn welk iedere avond open tot 19:00quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klut, ze hebben geen koopavond.
Had anders vanavond of volgende week donderdag de stad ingegaan.
Duik na mijn werk de stad wel eens in...
als het niet lukt, geef dan even een gilletje, ik heb nog wel een duikpak met apparatuur die je dan mag lenenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Nu naar huis, nieuwe kraan in bad/douche plaatsen.
Regenpak aan en zuidwestertje op dus...
Oei, kan lastig zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Nu naar huis, nieuwe kraan in bad/douche plaatsen.
Regenpak aan en zuidwestertje op dus...
Goed plan, denk dat het bij ons pizza wordt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bahmi Goreng met gebakken ei erdoor.
Restje uiensoep die wat ik maandag te veel gemaakt heb en ingevroren in de vriezer ligt.quote:
Verse snijbonen niet te fijn snijden, al dente koken, beetje boter erop en klein beetje nootmuskaatquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
Succes met de kraan!
Snijbonen hebben wij gisteren gehad, lekker.
Op de spinazie na klinkt dat heel eetbaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Restje uiensoep die wat ik maandag te veel gemaakt heb en ingevroren in de vriezer ligt.
Restje gele rijst wat ik gisteren over had
Schnitzel
en och, laat ik ook maar wat spinazie opwarmen
Wij doen zonder boter en nootmuskaat, maar verder hetzelfde. Ik vergeet altijd de boter en nootmuskaat. Mn moeder doet dat ook altijd op sperciebonen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verse snijbonen niet te fijn snijden, al dente koken, beetje boter erop en klein beetje nootmuskaat
Ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen zonder boter en nootmuskaat, maar verder hetzelfde. Ik vergeet altijd de boter en nootmuskaat. Mn moeder doet dat ook altijd op sperciebonen.
Je weet maar nooit wanneer zoiets van pas komtquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als het niet lukt, geef dan even een gilletje, ik heb nog wel een duikpak met apparatuur die je dan mag lenen
Ik geef juist de voorkeur aan geen nootmuskaatquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook
Vind ik ook veel lekkerder dan zonder.
Ik vind allebei wel lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook
Vind ik ook veel lekkerder dan zonder.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geef juist de voorkeur aan geen nootmuskaat
Volgens mij gaan die van ons door naar m'n zus en/of de buren, sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ow op verzoek van Twan:
Als iemand voetbalkaarten van de C1000 of van AH heeft, hij wil ze graag, erg graag, hebben.
Ik geef doorgaans minder dan 10 euro uit per AH-bezoek, dus ik ga ze niet krijgen denk ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ow op verzoek van Twan:
Als iemand voetbalkaarten van de C1000 of van AH heeft, hij wil ze graag, erg graag, hebben.
1 noch 2, dus: we kunnen praten...quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit jij dan achter of 1. de nieuwe mobiele lay-out van Fok! of 2. het stoppen van mijn project?
Indien 1., dan moet een reeks afbeeldingen automatisch afgebroken worden indien de maximale breedte van je telefoonscherm gevuld is.
Indien 2., dan zou ik voorlopig even uit mijn buurt blijven.
Indien 1 noch 2, praten kan altijd...
Ik pleit voor een grote herstructurering:quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef Etcetera het volgende:
NS en Prorail geven falen toe 'Sorry, zal niet weer gebeuren'. Hebben we dat al niet eerder gehoord
Denk je echt die ministers voor het gerecht slepen gaat helpen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pleit voor een grote herstructurering:
• Alle ministers en staatssecretarissen die verantwoordelijk zijn voor de malaise op het spoor voor het gerecht slepen (dus: Netelenbos, Peijs, Schultz van Haegen, Eurlings en Huizinga).
• De gehele NS- en ProRail-top tot opstappen dwingen. (Behoudens Bert Klerk, want die stapt terug om gezondheidsredenen)
Ze willen schoonmaak, ik geef ze een schoonmaak. Met dank aan Kärcher...
Nee, maar ik wil wel een waarschuwing afgeven aan de marginalen en overbodigen in de top...quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Denk je echt die ministers voor het gerecht slepen gaat helpen?
Dat is nu ook de formulequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh Nem, nu ik er aan denk: Oz Clarke (van Oz & Hugh raise the bar) heeft eerder drie series gemaakt met James May, ook zeer kijkbaar. Eerst twee series Oz and James's big wine adventure (eerst over Franse en daarna over Amerikaanse wijn) gevolgd door Oz and James drink to Britain, waarin ze allerlei drank bekijken en proeven die in Engeland gemaakt wordt
ik gister 10,20 maar geen kaart gezien, ben ik nu opgelicht?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik geef doorgaans minder dan 10 euro uit per AH-bezoek, dus ik ga ze niet krijgen denk ik.
Dat bedoel ik, als de wind noord is kunnen ze het ijsselmeer niet meer spuien op de waddenzee en krijg ik natte voetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wanneer zoiets van pas komt
Behalve de naakte mol. Dus diegene met de minste kleren aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de donkerste van het stel. mollen zijn altijd donker van kleur
Weet ik niet. Zijn er deelnemers bij die ik uberhaupt naakt wil zien?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar heb je een punt. zit er een naakte mol tussen?
Ik wil eventueel wel helpen, maar moet ik ze dan opsturen?[quote]quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ow op verzoek van Twan:
alleen Diaan en jij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Soempie het volgende:
Oke stomme vraag, ik had nog niet op f5 gedrukt.
best wat widm kijkers hier.
Oh, ik dacht dat Etcie bedoelde dat ze het keek, maar ze gaf alleen de betekenis van de afkorting.quote:
als je het nu al zeker denkt te weten, dan ben je naïefquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Etcie bedoelde dat ze het keek, maar ze gaf alleen de betekenis van de afkorting.![]()
Ik ben hyper, omdat ik door heb wie de mol is en dan lees ik niet meer goed.![]()
Wanneer kom je mijn badkamer afmonteren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Kraan geplaatst, in 1 keer goed gegaan...
Soempie...
Jan Kooijmanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen idee, nooit gezien. Diaan, zit er wat bij?
(ik neem aan dat het een stel B en C artiesten zijn)
Heel graag. Zal ik mijn adres PM- en?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil eventueel wel helpen, maar moet ik ze dan opsturen?[quote]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Niet, mijn zwager heeft 'm geplaatst...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wanneer kom je mijn badkamer afmonteren?
Wie denk je dat het is? En waarom?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Etcie bedoelde dat ze het keek, maar ze gaf alleen de betekenis van de afkorting.![]()
Ik ben hyper, omdat ik door heb wie de mol is en dan lees ik niet meer goed.![]()
Ik gebruik weer de strategie 'Kies er vooraf een uit en houd het bij die tot diegene uit het spel ligt'. Met die methode had ik Jon van Eerd goed, en ik heb die hele serie niet eens gekeken!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben niet al te serieus. Denk wel dat hij een goede mol zou kunnen zijn, maar ik raad al die jaren al nooit naar wie het is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
als je het nu al zeker denkt te weten, dan ben je naïef
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet, mijn zwager heeft 'm geplaatst...
Pepijn denk ik, omdat hij wel dingen 'mis' laat lopen, maar niet op een overdreven manier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie denk je dat het is? En waarom?
Die collega' s zijn dus ook niet meer te vertrouwen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Het opgedoekte project-verhaal heeft inmiddels een mooie wending gekregen, wist niet dat ik zulke goede toneelspelers als collega's had...
* MadMaster gaat zo z'n rol voor morgen instuderen...
Jammer dat je hier niet heel duidelijk het hele verhaal kunt doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Het opgedoekte project-verhaal heeft inmiddels een mooie wending gekregen, wist niet dat ik zulke goede toneelspelers als collega's had...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
check, naakte molVolgens mij wil de boer een val in de molshoop plaatsen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Peace zit ook op Pepijn. Ik raad nooit mee, vind het altijd erg moeilijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pepijn denk ik, omdat hij wel dingen 'mis' laat lopen, maar niet op een overdreven manier.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er waren al collega's die het een tijd wisten?
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Terechte smileyquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..], de boodschapper zelfs, die gisteren nog krokodillentranen huilde toen die het mij vertelde...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..], de boodschapper zelfs, die gisteren nog krokodillentranen huilde toen die het mij vertelde...
Ik raad ook nooit serieus. Voor de serie begon had ik wel zoiets van: Pepijn zou wel een goede mol kunnen zijn. Tot nu toe bevestigt hij dat beeld alleen maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace zit ook op Pepijn. Ik raad nooit mee, vind het altijd erg moeilijk.
Enkele edities geleden was diegene de mol waarvan iedereen dacht: die kan het NOOIT zijn, die is te domquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik raad ook nooit serieus. Voor de serie begon had ik wel zoiets van: Pepijn zou wel een goede mol kunnen zijn. Tot nu toe bevestigt hij dat beeld alleen maar.
En hij is sympathiek, dus ik hoop dat hij lang in het spel blijft.
Dat was Miloeshka, van het jeugdjournaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Enkele edities geleden was diegene de mol waarvan iedereen dacht: die kan het NOOIT zijn, die is te dom
Dat had ik ook. Dat zal vast ook wel een reden zijn dat ik verder ben gaan studeren. En als ik hiermee klaar ben, is dat gevoel er natuurlijk nog steeds.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef B.ertha het volgende:
Geen idee. Ik voel me soms nog zo onwetend, maar dat komt ook wel vanzelf natuurlijk. Wel spannend hoor..
Oh, heeft RU wél een bus? Als ik dat eerder had geweten...nu is het te laat.quote:Geen geld voor de trein? Je had met de bus meegekund, dat was gratis
Shit, dat wil ik ook een keer!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:12 schreef Soempie het volgende:
Geen kans. Ik lag om half 9 al te slapen.
Ik neem altijd de houdbare filet en dat smaakt prima. Ik krijg in mijn eentje dat bakje nooit zo snel op. En om het dan maar metersdik te smeren omdat het anders bederft vind ik ook zo zonde.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef Whiteguy het volgende:
Ik was gisteren trouwens in de AH, op zoek naar wat broodbeleg. Kwam ik een bakje filet americain tegen. Met daarop de houdbaarheidsdatum 02-02![]()
![]()
Hier hebben we geen C1000, maar bij de AH kom ik soms. Met vooral Euroshopperspullen zal ik geen voetbalalbums volsparen, maar ik zal eraan denken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ow op verzoek van Twan:
Dan kan de Wiki-OP net zo goed veranderd worden. Telkens de OP zelf weer gaan corrigeren is ook zot.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die de volgende OP moet doen, geef svp een enter na de UI van Whiyteguy en na even zoveel UI's op de volgende regels met UI's.
Anders is het mobiel een drama met die nieuwe layout...
Dank u!!
Ja, zo mooi was dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Enkele edities geleden was diegene de mol waarvan iedereen dacht: die kan het NOOIT zijn, die is te dom
Ja ik had echt een bloedhekel aan dat mensquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zo mooi was dat.Ik vond haar zo vervelend en dom, ongelooflijk, en achteraf blijkt het dan allemaal gespeeld te zijn.
Ik zorg er gewoon voor dat ik geen lapo hebquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die de volgende OP moet doen, geef svp een enter na de UI van Whiyteguy en na even zoveel UI's op de volgende regels met UI's.
Anders is het mobiel een drama met die nieuwe layout...
Dank u!!
Ik dacht nog: hoe kunnen ze haar in hemelsnaam bij het jeugdjournaal hebben aangenomen? Op dat moment had er natuurlijk een belletje moeten gaan rinkelen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik had echt een bloedhekel aan dat mens
Ja en daardoor wordt er vergeten om de laatste topics in de OP te zettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Je hoeft geen Wiki meer bij te houden, je kan de OP uit het net gesloten topic kopieren terwijl je een nieuw topic aanmaakt vanaf pag. 1 van het zojuist gesloten topic. Mits niet mobiel, daar is die functie niet...
goed, moet je nog wel even blijven hangen hier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Geef mij anders de lapo maar, dan fix ik het wel...
Klikt er weleens iemand naar zo'n topic vanuit de OP?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja en daardoor wordt er vergeten om de laatste topics in de OP te zetten
Ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klikt er weleens iemand naar zo'n topic vanuit de OP?
Ik heb dat pas geleden ook al eens gevraagd en niemand doet dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja en daardoor wordt er vergeten om de laatste topics in de OP te zetten
Mits = tenzij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Je hoeft geen Wiki meer bij te houden, je kan de OP uit het net gesloten topic kopieren terwijl je een nieuw topic aanmaakt vanaf pag. 1 van het zojuist gesloten topic. Mits niet mobiel, daar is die functie niet...
Komt eraanquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Hulp gevraagd: Kan iemand dit voor mij rippen qua audio (MP3 128Kbps is OK)? 2 Minuten en 8 seconden slechts. Please????
Windows Vista en mijn interne geluidskaart gaan niet samen, Windows laat me niets opnemen wat via die geluidskaart gaat.
Link:
http://deheerontwaakt.var(...)6d17dcb1a1d50c71c76d
Wie???
Dank alvast!!!
Nee, mits = mitsquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mits = tenzij?
Gaan jullie maar door tot de 300 posts.
Dan zie ik morgen wel hoe de OP eruit komt te zien.
'Tenzij mobiel' kan ook nog in deze context, maar niet 'Tenzij niet mobiel' want dan heft het zich weer op dat je het niet kan...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mits = mits
Als je mobiel bent, kan je die optie niet gebruiken, dus 'mits niet mobiel'...
Oh van mij mag het er ook wel uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat pas geleden ook al eens gevraagd en niemand doet dat.
Er bestaat altijd nog zoiets als een zoekfunctie op het forum, dus van mij mag dat vervallen...
Oh, ik heb die optie ook nooit gezien hier op mijn immobiele pc.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Nee, mits = mits
Als je mobiel bent, kan je die optie niet gebruiken, dus 'mits niet mobiel'...
Ik spam dit topic wel even vol en ga dan even knutselen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh van mij mag het er ook wel uitmaar zolang het erin staat en het wordt niet aanvuld is het lelijk
en dan doe ik het nog wel even
Alleen als je het topic gesloten is en volgens mij alleen dan op pagina 1 van het net gesloten topic. Helemaal bovenin, naast 'de normale 'Nieuw Topic'-knop staat dan een knop met de tekst 'Nieuw topic met gelijek OP' of iets dergelijks...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik heb die optie ook nooit gezien hier op mijn immobiele pc.
Naar bed, jongedame!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |