ik gister 10,20 maar geen kaart gezien, ben ik nu opgelicht?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik geef doorgaans minder dan 10 euro uit per AH-bezoek, dus ik ga ze niet krijgen denk ik.
Dat bedoel ik, als de wind noord is kunnen ze het ijsselmeer niet meer spuien op de waddenzee en krijg ik natte voetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wanneer zoiets van pas komt
Behalve de naakte mol. Dus diegene met de minste kleren aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de donkerste van het stel. mollen zijn altijd donker van kleur
Weet ik niet. Zijn er deelnemers bij die ik uberhaupt naakt wil zien?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar heb je een punt. zit er een naakte mol tussen?
Ik wil eventueel wel helpen, maar moet ik ze dan opsturen?[quote]quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ow op verzoek van Twan:
Als iemand voetbalkaarten van de C1000 of van AH heeft, hij wil ze graag, erg graag, hebben.
alleen Diaan en jij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Soempie het volgende:
Oke stomme vraag, ik had nog niet op f5 gedrukt.
best wat widm kijkers hier.
Oh, ik dacht dat Etcie bedoelde dat ze het keek, maar ze gaf alleen de betekenis van de afkorting.quote:
als je het nu al zeker denkt te weten, dan ben je naïefquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Etcie bedoelde dat ze het keek, maar ze gaf alleen de betekenis van de afkorting.![]()
Ik ben hyper, omdat ik door heb wie de mol is en dan lees ik niet meer goed.![]()
Wanneer kom je mijn badkamer afmonteren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Kraan geplaatst, in 1 keer goed gegaan...
Soempie...
Jan Kooijmanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen idee, nooit gezien. Diaan, zit er wat bij?
(ik neem aan dat het een stel B en C artiesten zijn)
Heel graag. Zal ik mijn adres PM- en?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil eventueel wel helpen, maar moet ik ze dan opsturen?[quote]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Niet, mijn zwager heeft 'm geplaatst...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wanneer kom je mijn badkamer afmonteren?
Wie denk je dat het is? En waarom?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Etcie bedoelde dat ze het keek, maar ze gaf alleen de betekenis van de afkorting.![]()
Ik ben hyper, omdat ik door heb wie de mol is en dan lees ik niet meer goed.![]()
Ik gebruik weer de strategie 'Kies er vooraf een uit en houd het bij die tot diegene uit het spel ligt'. Met die methode had ik Jon van Eerd goed, en ik heb die hele serie niet eens gekeken!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben niet al te serieus. Denk wel dat hij een goede mol zou kunnen zijn, maar ik raad al die jaren al nooit naar wie het is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
als je het nu al zeker denkt te weten, dan ben je naïef
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet, mijn zwager heeft 'm geplaatst...
Pepijn denk ik, omdat hij wel dingen 'mis' laat lopen, maar niet op een overdreven manier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie denk je dat het is? En waarom?
Die collega' s zijn dus ook niet meer te vertrouwen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Het opgedoekte project-verhaal heeft inmiddels een mooie wending gekregen, wist niet dat ik zulke goede toneelspelers als collega's had...
* MadMaster gaat zo z'n rol voor morgen instuderen...
Jammer dat je hier niet heel duidelijk het hele verhaal kunt doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Het opgedoekte project-verhaal heeft inmiddels een mooie wending gekregen, wist niet dat ik zulke goede toneelspelers als collega's had...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
check, naakte molVolgens mij wil de boer een val in de molshoop plaatsen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Peace zit ook op Pepijn. Ik raad nooit mee, vind het altijd erg moeilijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pepijn denk ik, omdat hij wel dingen 'mis' laat lopen, maar niet op een overdreven manier.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er waren al collega's die het een tijd wisten?
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Terechte smileyquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..], de boodschapper zelfs, die gisteren nog krokodillentranen huilde toen die het mij vertelde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |