quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
De auto van m'n vriendin is sinds vanochtend een stukje korter![]()
Zelf heeft ze gelukkig nergens last van
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is je gezeur gewoon zat...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ze was wel ff geschrokken ja, er reed iemand achterin (ja ook een vrouw) terwijl ze stond te wachten voor een rotonde.
Deze plaats ik even in een archief...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik zeur, zeur ik alleen tegen Peace of de kinderen.
Dat zal wel meevallenquote:
Zo dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen
Maar financieel ga je er volgens mij nooit op vooruit met dit soort geintjes...
Vooruit zeker niet, maar als het aantoonbaar niet de schuld van je vriendin is verlies je ook geen schadevrije jaren, toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen
Maar financieel ga je er volgens mij nooit op vooruit met dit soort geintjes...
Ja volgens mij heb je daar gelijk in. Dat is wel balen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar het is een auto die gezien de dagwaarde al snel totall loss is, dan krijg je toch de dagwaarde vergoed en that's it? Ik ben er niet zo in thuis, heb er nog nooit mee te maken gehad.
En het is aantoonbaar niet haar schuld, maar ik heb een fototje gezien van de auto, daar kon nog wel eens het een en ander verbogen zijn wat niet zomaar te repareren valt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef Diaan73 het volgende:
Sommige vrouwen kunnen ook echt niet rijden. Of rijden heel voorzichtig. Irritant. Het moge duidelijk zijn, ik ben niet zo'n vrouw.
HT, leg je deze ook even vast in het archief...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Zij, die het van zichzelf ontkennen, zijn de ergste...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
HT, leg je deze ook even vast in het archief...
Gezeur kan er niet van komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en jullie leggen maar vast hoor. No problem.
Buiten wel, binnen niet zo...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef lubje25 het volgende:
middag allemaal. Bij jullie ook zo zonnig?
Heb je gezopen of zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow nou is de layout helemaal ticjes up.
Komt wel weer iets anders voor in de plaats, maar het is wel even kiezen op elkaar...quote:MM ik lees net pas dat je project niet doorgaat, balen is dat.
quote:Ow en jullie leggen maar vast hoor. No problem.
Op het moment heb ik nog ongeveer 150 GB schijfruimte over. Daar moet ik nog wel even mee vooruit kunnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Koop maar alvast wat archiefruimte extra in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks subtiels aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:28 schreef Whiteguy het volgende:
Subtiele teen trouwens op AD.nl
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
MM, wat vond je van de topper klassieker gisteren?In het supportershome was het zeer gezellig, ruim 3000 liter bier is er door heen gegaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zegt ze 'Kut', althans, op basis van wat ik er uit op kan maken na slechts 6 lessen liplezen/gebarentaal (no joke!!)...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks subtiels aan.
Gelukkig voor haar zijn er maar weinig mensen die kunnen liplezen.
Als het echte mailtje dan maar wel leuk is...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ga even wat nuttigs doen: papierbakken opruimen en een conceptmailtje maken voor m'n ex. Dat mailtje gaat hij niet leuk vinden, vrees ik.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het echte mailtje dan maar wel leuk is...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze 'Kut', althans, op basis van wat ik er uit op kan maken na slechts 6 lessen liplezen/gebarentaal (no joke!!)...
'Help uw naasten in nood' was het toch...quote:LEUVEN - De Belgische autoriteiten hebben woensdag een pedofiele priester het land uitgezet die zich jarenlang vergreep aan eskimokinderen. De pater uit Belgiė, die de Canadese nationaliteit heeft, wordt in Canada opnieuw verdacht van seksueel misbruik van minderjarigen.
Dat meldden Vlaamse media. De geestelijke Eric Dejaeger was begin januari opgepakt, omdat hij illegaal in Belgiė verbleef. Hij hield zich jarenlang schuil bij collega's in Blanden bij Leuven.
Dejaeger misbruikte acht jongens en meisjes toen hij als missionaris in Canada werkte. Hij werd er in 1990 veroordeeld tot vijf jaar cel, maar kwam na achttien maanden vrij. Toen er in 1995 nieuwe klachten tegen hem werden ingediend, maakte hij zich uit de voeten naar Belgiė. (ANP)
Hij heeft nog even geluk. Lennon is wakker, dus dat mailtje moet nog even wachten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijgt die arme jongen 2 vervelende mailtjes...
Afschaffen die hele kerk, dan komen er tenminste ruimtes vrij voor bijv. bandjes om te oefenen (goede akoestiek...) en hoef je ook niet meer zo eng stil te doen in zo'n kerk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
'Help uw naasten in nood' was het toch...
Ook als die nood is: vluchten voor politie ?
Kunnen die priesters die hem hebben geholpen niet aangeklaagd worden eigenlijk...?
Die zou ik wel dragen.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
Deze is wel wat voor Etcie:
[ afbeelding ]
Primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
Deze is wel wat voor Etcie:
[ afbeelding ]
Kom je 'm de 29ste showen?quote:
Hier te bestellen dus: http://www.withinhisgrace.com/index.htmlquote:
Het wisselt een beetje. 'God is my hero' is vrij positief, maar die Faithbook weer nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar vinden jullie deze shirts ook niet meer anti dan pre?
Of is dat nou juist de kracht er van en begrijp ik het niet...
Maar dan alleen "anti" als mensen de moeite nemen over de tekst na te denken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hij is wel leuk. Maar idd ze zijn meer anti dan pro. Vreemd toch...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
FOK!ster doet mee aan Miss Nerd 2011
Heel even dacht ik...
Leuke meid is datquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
FOK!ster doet mee aan Miss Nerd 2011
Heel even dacht ik...
Dat betekent dat de whisky de laatste periode, voordat het gebotteld werd, op die Caribbean (ruim begrip natuurlijk) Rum-vaten gerijpt heeft. De zgn. 'Finish', zoals dat heet...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM Ik zat net je whiskycollectie te bekijken en ik zag dat er bij de Glenfiddich 21 bij stond dat het Caribbean Rum was... betekent dat alleen dat het in rumvaten heeft gezeten of is er meer aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |