tien-uur-regel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je ook wat er is gebeurd?
[..]
Daarna ben je klaar met de studie? Wat gaat dat snel!
Voordat Soempie me naar bed stuurt: ik verruim mijn tien-uur-regel vandaag, omdat ik laat thuis was en mijn fruit nog moet oppeuzelen.
AKQ SC #989 - boksbeugel of bloemetje?
Ja, om 10 uur moet ik in bed liggen, in ieder geval tijdens deze co-schappen. Merkte vandaag gelijk al dat een beetje meer slaap echt al zo'n enorme invloed heeft.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef B.ertha het volgende:
tien-uur-regel?
Ja, dan ben ik klaar. Het gaat ook eng snelmaar toch bevalt het me ook wel heel erg goed, zoals het nu loopt. Ik kan het wel gaan rekken, maar daar schiet ik ook weinig mee op.
Ik zou wel willen, maar geen geld.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef B.ertha het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand van de (oud-)studenten vrijdag naar het studentenprotest?
Er is een algemeen AKQ SC accountquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef wyccie het volgende:
Ik mag de Wiki niet meer editten voor OP, en ik wil niet lid worden of me gaan registreren, sorry.
Maar vroeger (...) hoefde je helemaal niets te doen en kon je gewoon de pagina bewerken. Jammer dat zoiets ook weer op slot moet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het een beetje onzin indertijd dat iedereen zichzelf moest aanmelden
Ah, de aflossing!quote:
Weltrusten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar vroeger (...) hoefde je helemaal niets te doen en kon je gewoon de pagina bewerken. Jammer dat zoiets ook weer op slot moet.
[..]
Ah, de aflossing!
Welterusten.
Klopt, maar er zaten nogal wat spambots op en er werden heel vaak OP's weggehaald of gevuld met spam.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar vroeger (...) hoefde je helemaal niets te doen en kon je gewoon de pagina bewerken. Jammer dat zoiets ook weer op slot moet.
Trustenquote:Ah, de aflossing!
Welterusten.
Geen idee. Ik voel me soms nog zo onwetend, maar dat komt ook wel vanzelf natuurlijk. Wel spannend hoor..quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef wyccie het volgende:
Ik mag de Wiki niet meer editten voor OP, en ik wil niet lid worden of me gaan registreren, sorry.
[..]
Ja, om 10 uur moet ik in bed liggen, in ieder geval tijdens deze co-schappen. Merkte vandaag gelijk al dat een beetje meer slaap echt al zo'n enorme invloed heeft.
Denk je dat je er na je stage klaar voor bent om aan de slag te gaan?
Geen geld voor de trein? Je had met de bus meegekund, dat was gratisquote:[..]
Ik zou wel willen, maar geen geld.En eigenlijk laat mijn co-schap het ook niet toe, moet nog veel leren.
Oh dat heb ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voel me soms nog zo onwetend, maar dat komt ook wel vanzelf natuurlijk. Wel spannend hoor..
Slaap lekker Etcie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ookNog steeds
![]()
Ik ga ook maar eens op bed, m'n maatje is ook al offline gegaanTot morgen
Dit moeten we een keer uitpraten, gaat niet goed zo...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Gvd, zit ik net een heel epistel te schrijven over het project e.d. veranderen ze de layout ook voor de Blackberry en is mijn reactie pleiten...
Het is gewoon mijn dag niet...
Wat heb je opgeblazen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn kennis van elektronische schakelingen is niet meer wat het geweest is
Niks, alles werkt nogquote:
Ik voel me genegeerd:quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verneukeratief![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ta_aflevering_2.html
Bijna net zo leuk als de vorige aflevering met de container voor het kantoor van Mobistar![]()
Briljant programma
Oh, en ik ga niet naar het studenten protest.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.een.be/programmas/basta/de-mol-in-het-belspel
Tof gedaan !
(geheel op zn belgisch beginnen ze wel met video 5, dus zelf even deel 1 aanklikken eerst)
...
http://www.een.be/programmas/basta/bellen-is-tellen
Is die gozer op het eind van deze video niet van beauty & the nerd ?
Zit jij dan achter of 1. de nieuwe mobiele lay-out van Fok! of 2. het stoppen van mijn project?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit moeten we een keer uitpraten, gaat niet goed zo...
ik kan me je teleurstelling voorstellen....quote:
je overtreft jezelf weer eens in vaagheid Ofyquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit moeten we een keer uitpraten, gaat niet goed zo...
Geen kans. Ik lag om half 9 al te slapen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
Voordat Soempie me naar bed stuurt: ik verruim mijn tien-uur-regel vandaag, omdat ik laat thuis was en mijn fruit nog moet oppeuzelen.
Fok is inderdaad flink aan het kloten met de layout.quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:46 schreef MadMaster het volgende:
De OP moet aangepast worden, die UI afbeeldingen zorgen er voor dat ik mobiel met de nieuwe lay-out 30 meter naar rechts moet scrollen om te kunnen quoten o.i.d.
Vroeg wakker, heb met m'n boksbeugel in de hand geslapen...
Reageer je op mijn post of...?quote:
Lijkt me niet zo handig inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Reageer je op mijn post of...?
Nog niet in ieder geval v.w.b. de popcorn, ik kan hier ook niet alles in detail gaan vertellen natuurlijk...
Ik zit P2000 te volgen ivm nieuws over een mogelijke gijzelneming in Amsterdam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom de stekker uit mijn project is getrokken (vanmiddag krijg ik een antwoord op de door mij gestelde vragen), maar dat de pleuris door die beslissing is uitgebroken bij diverse personen/afdelingen, dat weet ik wel...
Rustig hier verder, iedereen naar buiten waar het zonnetje heerlijk schijnt?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit P2000 te volgen ivm nieuws over een mogelijke gijzelneming in Amsterdam.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemiddagWat een klote layout zeg.
Dat is het enige wat ik wel weten, hoewel ik wel een vermoeden heb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig inderdaadBen wel benieuwd naar de reden van het stopzetten trouwens, maar dat ben je zelf ook wel denk ik
Een ramp.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemiddagWat een klote layout zeg.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit m'n portfolio in elkaar te zettenWaarom moeilijk doen en nu nog dingen maken: ik heb nog een opdracht van m'n 1e jaar, ik heb nog m'n stageopdracht, doe er de samenvatting van m'n afstuderen bij en iets wat ik deze week in elkaar heb geknutseld. Moet maar genoeg zijn.
Wat zijn jullie klachten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een ramp.doe mij de vorige maar weer terug.
Oh ik ga 'm zeker nog aanvullenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef je het nu alweer op?
Twee dagen zei je nog dat je je portfolio ging aanvullen.
Een portfolio kan nooit groot genoeg zijn, eerder te weinig...
De mobiele layout zuigt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit m'n portfolio in elkaar te zettenWaarom moeilijk doen en nu nog dingen maken: ik heb nog een opdracht van m'n 1e jaar, ik heb nog m'n stageopdracht, doe er de samenvatting van m'n afstuderen bij en iets wat ik deze week in elkaar heb geknutseld. Moet maar genoeg zijn.
Niet-mobiel worden nieuwe posts automatisch toegevoegd, nog veel beterder...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De mobiele layout zuigt.
Ik vind de nieuwe knop check nieuwe Posts wel een goede toevoeging
Tekst in een post worden na 5 woorden afgebroken met een return.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn jullie klachten?
Ik heb hem sinds gisterenavond pas op m'n Blackberry.
Alleen die afbeeldingen in de OP verneuken de boel flink en ik vind die tussenstap om te kunnen quoten en/of editten (en andere zaken) niet erg handig...
Dat is inderdaad nog beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet-mobiel worden nieuwe posts automatisch toegevoegd, nog veel beterder...
Waar kan je klagen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tekst in een post worden na 5 woorden afgebroken met een return.
De OP is 3 x zo lang, niet door de afbeeldingen maar door de tekst die onder elkaar staat.
Sommige posts, onderaan een pagina zijn, per regel, maar 10 tekens lang en daardoor extreem lang.
Safari sluit Fok regelmatig af sinds de nieuwe layout.
Ik ben alle klachten al in BUG tegen gekomen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar kan je klagen?
Heb jij vast al uitgezocht...
Al adverteren ze met de oplossing voor de millennium-bug; zo lang het geld op levert voor Fok! en jij en ik geen abonnement nemen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom net een banner tegen op de FP die mij om meerdere redenen stoort
[ afbeelding ]
1: het is deze kerst, niet deze christmas
2: Kerst is al geweest en het duurt erg lang voor de volgende er is
3: flying vandaag means, doe dat of in het Engels of in het Nederlands en niet deze lelijke mengeling
4: de advertentie is gewoon lelijk
Normaal zou dat een vooruitgang zijn. Nu is het slechter aan het worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ze veranderen ook snel van versie. Ik zie nu 2.0.5b staan gisteren was nog 2.0.4
In de evolutie komen ook absurde varianten voor die uiteindelijk weer worden overtroffen door beterequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Normaal zou dat een vooruitgang zijn. Nu is het slechter aan het worden.
Ooit komen er dus vrouwen die geen last hebben van PMS?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de evolutie komen ook absurde varianten voor die uiteindelijk weer worden overtroffen door betere
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de evolutie komen ook absurde varianten voor die uiteindelijk weer worden overtroffen door betere
Je loopt achter, Diaan:quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ze veranderen ook snel van versie. Ik zie nu 2.0.5b staan gisteren was nog 2.0.4
Deze vind ik wel leuk beschreven...quote:- Bug die van een aantal posts een gedichtje maakte is opgelost (sinds 2.0.6)
Maar het is wel een leugen van Fokquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze vind ik wel leuk beschreven...
Heb je wel al versie 2.0.6?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het is wel een leugen van Fok
De bug is er nog.
Hoe bedoel je? Fok bepaald de versie. Ik niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel al versie 2.0.6?
Cache en zo en ik hoorde Diaan ook over 2v0.5.
Nee, wel vrouwen die niet zeuren...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ooit komen er dus vrouwen die geen last hebben van PMS?
Onderaan iedere pagina staat het versienummer dat je gebruikt...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Fok bepaald de versie. Ik niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wel vrouwen die niet zeuren...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wel vrouwen die niet zeuren...
Ja anders gaan ze zo snel dood. Maar een stembandje minderquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw zonder mond vind ik niks...
Tussen zeuren en een mond hebben is wel een erg groot verschil.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw zonder mond vind ik niks...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja anders gaan ze zo snel dood. Maar een stembandje minder
Zolang vrouwen een mond hebben, zullen ze zeuren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tussen zeuren en een mond hebben is wel een erg groot verschil.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Zij, die het van zichzelf ontkennen, zijn de ergste...
"ik lust dit niet, ik lust dat niet. Ik vind dit en dat ook niet leuk"quote:
Dat is niet zeuren, dat zijn meningen of feiten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"ik lust dit niet, ik lust dat niet. Ik vind dit en dat ook niet leuk"
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groeten van M. overigens weer...
Nog steeds last van grootheidswaanzin dus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
De auto van m'n vriendin is sinds vanochtend een stukje korter![]()
Zelf heeft ze gelukkig nergens last van
Balen van de auto, maar gelukkig heeft ze niets. Wel schrikken zeker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij is je gezeur gewoon zat...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zag op z'n Hyves dat hij gisteren zou gaan. Jij ziet/ spreekt hem vaker dan ik terwijl hij redelijk dichtbij woont.
Dat laatste is positief.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Weer die ontkenning.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet zeuren, dat zijn meningen of feiten.![]()
Ja, ze was wel ff geschrokken ja, er reed iemand achterin (ja ook een vrouwquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Balen van de auto, maar gelukkig heeft ze niets. Wel schrikken zeker?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is je gezeur gewoon zat...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |