Een ramp.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemiddagWat een klote layout zeg.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit m'n portfolio in elkaar te zettenWaarom moeilijk doen en nu nog dingen maken: ik heb nog een opdracht van m'n 1e jaar, ik heb nog m'n stageopdracht, doe er de samenvatting van m'n afstuderen bij en iets wat ik deze week in elkaar heb geknutseld. Moet maar genoeg zijn.
Wat zijn jullie klachten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een ramp.doe mij de vorige maar weer terug.
Oh ik ga 'm zeker nog aanvullenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef je het nu alweer op?
Twee dagen zei je nog dat je je portfolio ging aanvullen.
Een portfolio kan nooit groot genoeg zijn, eerder te weinig...
De mobiele layout zuigt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit m'n portfolio in elkaar te zettenWaarom moeilijk doen en nu nog dingen maken: ik heb nog een opdracht van m'n 1e jaar, ik heb nog m'n stageopdracht, doe er de samenvatting van m'n afstuderen bij en iets wat ik deze week in elkaar heb geknutseld. Moet maar genoeg zijn.
Niet-mobiel worden nieuwe posts automatisch toegevoegd, nog veel beterder...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De mobiele layout zuigt.
Ik vind de nieuwe knop check nieuwe Posts wel een goede toevoeging
Tekst in een post worden na 5 woorden afgebroken met een return.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn jullie klachten?
Ik heb hem sinds gisterenavond pas op m'n Blackberry.
Alleen die afbeeldingen in de OP verneuken de boel flink en ik vind die tussenstap om te kunnen quoten en/of editten (en andere zaken) niet erg handig...
Dat is inderdaad nog beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet-mobiel worden nieuwe posts automatisch toegevoegd, nog veel beterder...
Waar kan je klagen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tekst in een post worden na 5 woorden afgebroken met een return.
De OP is 3 x zo lang, niet door de afbeeldingen maar door de tekst die onder elkaar staat.
Sommige posts, onderaan een pagina zijn, per regel, maar 10 tekens lang en daardoor extreem lang.
Safari sluit Fok regelmatig af sinds de nieuwe layout.
Ik ben alle klachten al in BUG tegen gekomen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar kan je klagen?
Heb jij vast al uitgezocht...
Al adverteren ze met de oplossing voor de millennium-bug; zo lang het geld op levert voor Fok! en jij en ik geen abonnement nemen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom net een banner tegen op de FP die mij om meerdere redenen stoort
[ afbeelding ]
1: het is deze kerst, niet deze christmas
2: Kerst is al geweest en het duurt erg lang voor de volgende er is
3: flying vandaag means, doe dat of in het Engels of in het Nederlands en niet deze lelijke mengeling
4: de advertentie is gewoon lelijk
Normaal zou dat een vooruitgang zijn. Nu is het slechter aan het worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ze veranderen ook snel van versie. Ik zie nu 2.0.5b staan gisteren was nog 2.0.4
In de evolutie komen ook absurde varianten voor die uiteindelijk weer worden overtroffen door beterequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Normaal zou dat een vooruitgang zijn. Nu is het slechter aan het worden.
Ooit komen er dus vrouwen die geen last hebben van PMS?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de evolutie komen ook absurde varianten voor die uiteindelijk weer worden overtroffen door betere
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de evolutie komen ook absurde varianten voor die uiteindelijk weer worden overtroffen door betere
Je loopt achter, Diaan:quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ze veranderen ook snel van versie. Ik zie nu 2.0.5b staan gisteren was nog 2.0.4
Deze vind ik wel leuk beschreven...quote:- Bug die van een aantal posts een gedichtje maakte is opgelost (sinds 2.0.6)
Maar het is wel een leugen van Fokquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze vind ik wel leuk beschreven...
Heb je wel al versie 2.0.6?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het is wel een leugen van Fok
De bug is er nog.
Hoe bedoel je? Fok bepaald de versie. Ik niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel al versie 2.0.6?
Cache en zo en ik hoorde Diaan ook over 2v0.5.
Nee, wel vrouwen die niet zeuren...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ooit komen er dus vrouwen die geen last hebben van PMS?
Onderaan iedere pagina staat het versienummer dat je gebruikt...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Fok bepaald de versie. Ik niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wel vrouwen die niet zeuren...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wel vrouwen die niet zeuren...
Ja anders gaan ze zo snel dood. Maar een stembandje minderquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw zonder mond vind ik niks...
Tussen zeuren en een mond hebben is wel een erg groot verschil.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw zonder mond vind ik niks...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja anders gaan ze zo snel dood. Maar een stembandje minder
Zolang vrouwen een mond hebben, zullen ze zeuren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tussen zeuren en een mond hebben is wel een erg groot verschil.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Zij, die het van zichzelf ontkennen, zijn de ergste...
"ik lust dit niet, ik lust dat niet. Ik vind dit en dat ook niet leuk"quote:
Dat is niet zeuren, dat zijn meningen of feiten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"ik lust dit niet, ik lust dat niet. Ik vind dit en dat ook niet leuk"
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groeten van M. overigens weer...
Nog steeds last van grootheidswaanzin dus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
De auto van m'n vriendin is sinds vanochtend een stukje korter![]()
Zelf heeft ze gelukkig nergens last van
Balen van de auto, maar gelukkig heeft ze niets. Wel schrikken zeker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij is je gezeur gewoon zat...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zag op z'n Hyves dat hij gisteren zou gaan. Jij ziet/ spreekt hem vaker dan ik terwijl hij redelijk dichtbij woont.
Dat laatste is positief.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Weer die ontkenning.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet zeuren, dat zijn meningen of feiten.![]()
Ja, ze was wel ff geschrokken ja, er reed iemand achterin (ja ook een vrouwquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Balen van de auto, maar gelukkig heeft ze niets. Wel schrikken zeker?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is je gezeur gewoon zat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |