Filet die nog 13 dagen houdbaar is lust je niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef Whiteguy het volgende:
Ik was gisteren trouwens in de AH, op zoek naar wat broodbeleg. Kwam ik een bakje filet americain tegen. Met daarop de houdbaarheidsdatum 02-02![]()
![]()
Straks maar even langs de slager, vragen wat hij daarop te zeggen heeft...
Normaal gesproken is dat spul 1 of twee dagen houdbaar, ben benieuwd wat voor frankenstein middeltjes er in gestopt zijn om het zo lang houdbaar te krijgen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Filet die nog 13 dagen houdbaar is lust je niet?
Zo lang je nog geen BH'tje hoeft te dragen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat spul 1 of twee dagen houdbaar, ben benieuwd wat voor frankenstein middeltjes er in gestopt zijn om het zo lang houdbaar te krijgen...
? ik snap hem niet denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je nog geen BH'tje hoeft te dragen...
Lees: Zo lang je genetisch nog niet gemanipuleerd wordt door die zgn. Frankenstein middeltjes en dus...quote:
goedkope koeien uit Afrika en chemicalien. Dit alles om het betaalbaar te maken voor de gemiddelde Nederlanderquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat spul 1 of twee dagen houdbaar, ben benieuwd wat voor frankenstein middeltjes er in gestopt zijn om het zo lang houdbaar te krijgen...
Eerste wel, 2e zelden...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Wie woont er in Amsterdam en komt af langs De Bierkoning?
Ah, een hebbedingetje dat ze nu hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
Het gaat mij om dit:
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, een hebbedingetje dat ze nu hebben.
Ik kom er voorlopig niet in de buurt, sorry...
Kan je het niet reserveren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker
Erg interessant om ze naast elkaar te proeven ook (nieuw en oud)
Insert Mission Impossible-muziekje
Ik weet niet, ik vermoed van niet maar ik kan wel even bellen. Ik ken nog andere mensen in Amsterdam die ook gewoon tijd hebben om het te halen en ook in de buurt wonen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je het niet reserveren?
Dan haal ik het volgende week op...
Als je kan reserveren, haal ik het voor de 29e op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vermoed van niet maar ik kan wel even bellen. Ik ken nog andere mensen in Amsterdam die ook gewoon tijd hebben om het te halen en ook in de buurt wonen.
Maar 1 neemt niet op, de ander zin spontaan in Spanje
Zojuist gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je kan reserveren, haal ik het voor de 29e op.
Als je die deal met ze kan maken...
OK, dat wordt een agendapuntje dus...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zojuist gedaan
Moet je je melden met mijn naam
Volgens hem staat er dan een sixpackje klaar in de kelder.
Wat eten we straks?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Zow. Weer thuis van Twan ophalen, rondleiding bij de voorschoolse opvang en boodschappen doen. Weer twee zakken heartbreakersrijker
![]()
Nu eventjes zitten en dan eten koken.
Yupquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat wordt een agendapuntje dus...
Klut, ze hebben geen koopavond.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zojuist gedaan
Moet je je melden met mijn naam
Volgens hem staat er dan een sixpackje klaar in de kelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |