quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..], de boodschapper zelfs, die gisteren nog krokodillentranen huilde toen die het mij vertelde...
Ik raad ook nooit serieus. Voor de serie begon had ik wel zoiets van: Pepijn zou wel een goede mol kunnen zijn. Tot nu toe bevestigt hij dat beeld alleen maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace zit ook op Pepijn. Ik raad nooit mee, vind het altijd erg moeilijk.
Enkele edities geleden was diegene de mol waarvan iedereen dacht: die kan het NOOIT zijn, die is te domquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik raad ook nooit serieus. Voor de serie begon had ik wel zoiets van: Pepijn zou wel een goede mol kunnen zijn. Tot nu toe bevestigt hij dat beeld alleen maar.
En hij is sympathiek, dus ik hoop dat hij lang in het spel blijft.
Dat was Miloeshka, van het jeugdjournaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Enkele edities geleden was diegene de mol waarvan iedereen dacht: die kan het NOOIT zijn, die is te dom
Dat had ik ook. Dat zal vast ook wel een reden zijn dat ik verder ben gaan studeren. En als ik hiermee klaar ben, is dat gevoel er natuurlijk nog steeds.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef B.ertha het volgende:
Geen idee. Ik voel me soms nog zo onwetend, maar dat komt ook wel vanzelf natuurlijk. Wel spannend hoor..
Oh, heeft RU wél een bus? Als ik dat eerder had geweten...nu is het te laat.quote:Geen geld voor de trein? Je had met de bus meegekund, dat was gratis
Shit, dat wil ik ook een keer!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:12 schreef Soempie het volgende:
Geen kans. Ik lag om half 9 al te slapen.
Ik neem altijd de houdbare filet en dat smaakt prima. Ik krijg in mijn eentje dat bakje nooit zo snel op. En om het dan maar metersdik te smeren omdat het anders bederft vind ik ook zo zonde.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef Whiteguy het volgende:
Ik was gisteren trouwens in de AH, op zoek naar wat broodbeleg. Kwam ik een bakje filet americain tegen. Met daarop de houdbaarheidsdatum 02-02![]()
![]()
Hier hebben we geen C1000, maar bij de AH kom ik soms. Met vooral Euroshopperspullen zal ik geen voetbalalbums volsparen, maar ik zal eraan denken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ow op verzoek van Twan:
Als iemand voetbalkaarten van de C1000 of van AH heeft, hij wil ze graag, erg graag, hebben.
Dan kan de Wiki-OP net zo goed veranderd worden. Telkens de OP zelf weer gaan corrigeren is ook zot.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die de volgende OP moet doen, geef svp een enter na de UI van Whiyteguy en na even zoveel UI's op de volgende regels met UI's.
Anders is het mobiel een drama met die nieuwe layout...
Dank u!!
Ja, zo mooi was dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Enkele edities geleden was diegene de mol waarvan iedereen dacht: die kan het NOOIT zijn, die is te dom
Ja ik had echt een bloedhekel aan dat mensquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zo mooi was dat.Ik vond haar zo vervelend en dom, ongelooflijk, en achteraf blijkt het dan allemaal gespeeld te zijn.
Ik zorg er gewoon voor dat ik geen lapo hebquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die de volgende OP moet doen, geef svp een enter na de UI van Whiyteguy en na even zoveel UI's op de volgende regels met UI's.
Anders is het mobiel een drama met die nieuwe layout...
Dank u!!
Ik dacht nog: hoe kunnen ze haar in hemelsnaam bij het jeugdjournaal hebben aangenomen? Op dat moment had er natuurlijk een belletje moeten gaan rinkelen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik had echt een bloedhekel aan dat mens
Ja en daardoor wordt er vergeten om de laatste topics in de OP te zettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Je hoeft geen Wiki meer bij te houden, je kan de OP uit het net gesloten topic kopieren terwijl je een nieuw topic aanmaakt vanaf pag. 1 van het zojuist gesloten topic. Mits niet mobiel, daar is die functie niet...
goed, moet je nog wel even blijven hangen hier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Geef mij anders de lapo maar, dan fix ik het wel...
Klikt er weleens iemand naar zo'n topic vanuit de OP?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja en daardoor wordt er vergeten om de laatste topics in de OP te zetten
Ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klikt er weleens iemand naar zo'n topic vanuit de OP?
Ik heb dat pas geleden ook al eens gevraagd en niemand doet dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja en daardoor wordt er vergeten om de laatste topics in de OP te zetten
Mits = tenzij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Je hoeft geen Wiki meer bij te houden, je kan de OP uit het net gesloten topic kopieren terwijl je een nieuw topic aanmaakt vanaf pag. 1 van het zojuist gesloten topic. Mits niet mobiel, daar is die functie niet...
Komt eraanquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Hulp gevraagd: Kan iemand dit voor mij rippen qua audio (MP3 128Kbps is OK)? 2 Minuten en 8 seconden slechts. Please????
Windows Vista en mijn interne geluidskaart gaan niet samen, Windows laat me niets opnemen wat via die geluidskaart gaat.
Link:
http://deheerontwaakt.var(...)6d17dcb1a1d50c71c76d
Wie???
Dank alvast!!!
Nee, mits = mitsquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mits = tenzij?
Gaan jullie maar door tot de 300 posts.
Dan zie ik morgen wel hoe de OP eruit komt te zien.
'Tenzij mobiel' kan ook nog in deze context, maar niet 'Tenzij niet mobiel' want dan heft het zich weer op dat je het niet kan...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mits = mits
Als je mobiel bent, kan je die optie niet gebruiken, dus 'mits niet mobiel'...
Oh van mij mag het er ook wel uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat pas geleden ook al eens gevraagd en niemand doet dat.
Er bestaat altijd nog zoiets als een zoekfunctie op het forum, dus van mij mag dat vervallen...
Oh, ik heb die optie ook nooit gezien hier op mijn immobiele pc.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Nee, mits = mits
Als je mobiel bent, kan je die optie niet gebruiken, dus 'mits niet mobiel'...
Ik spam dit topic wel even vol en ga dan even knutselen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh van mij mag het er ook wel uitmaar zolang het erin staat en het wordt niet aanvuld is het lelijk
en dan doe ik het nog wel even
Alleen als je het topic gesloten is en volgens mij alleen dan op pagina 1 van het net gesloten topic. Helemaal bovenin, naast 'de normale 'Nieuw Topic'-knop staat dan een knop met de tekst 'Nieuw topic met gelijek OP' of iets dergelijks...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik heb die optie ook nooit gezien hier op mijn immobiele pc.
Naar bed, jongedame!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |