Zit je ook op level 30 inmiddels? Is wel leuk om wat ground game erbij te hebben, ik mis nog wel wat technieken maar die komen hopelijk nog.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind alleen het lettertype icm de kleur niet zo mooi, verder ziet ie er erg strak uit!
Nee bijna, afgelopen tijd veel studie, weinig lolquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zit je ook op level 30 inmiddels? Is wel leuk om wat ground game erbij te hebben, ik mis nog wel wat technieken maar die komen hopelijk nog.
Ik had vorige week vrij dus ik heb flink door kunnen buffelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee bijna, afgelopen tijd veel studie, weinig lolhoef nog maar 1200 xp ofzo! Heb je nu pagina 4 en 5 ook gekregen bij je Career?
Hmmm bummer!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had vorige week vrij dus ik heb flink door kunnen buffelenBijna level 31 nu.
Het stopt gewoon bij pagina 3... en de Pro Fights zijn ook voorlopig nog niet beschikbaar. Alleen BJJ komt erbij dus. Hopelijk krijgen we snel weer een update.
Valt me nu pas op... Ik ben het wel met je eens. (Soms vind ik het wel leuk om de oudere topics er weer eens bij te pakken namelijk)quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:11 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het wel jammer dat de lijst met topics weg is.
http://www.fightofthenight.com/news/jon-jones-emerges-unscathed-from-a-car-crash-earlier-today/quote:Earlier today UFC star Jon Jones was involved in a car crash just weeks out from his February 5th fight with Ryan Bader at UFC 126.
Thankfully the 23 year-old and his passengers emerged from the incident unscathed.
I just got into a car accident, police said it wasnt my fault.. I walked away without a scratch, GOD IS GOOD, Jones wrote on twitter after the crash.
Ultimate Predictor, roepdeman?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:19 schreef roepdeman het volgende:..
Ik ben best benieuwd wie er na een maandje events e meeste matches goed heeft geraden en zich The Ultimate Predictor mag noemen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ultimate Predictor, roepdeman?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er nu ook, maar dat kamp kost 8Kquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had vorige week vrij dus ik heb flink door kunnen buffelenBijna level 31 nu.
Het stopt gewoon bij pagina 3... en de Pro Fights zijn ook voorlopig nog niet beschikbaar. Alleen BJJ komt erbij dus. Hopelijk krijgen we snel weer een update.
Trainen jullie alle beschikbare moves of alleen puur op de mainskill die vooraf gekozen kon worden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ben er nu ook, maar dat kamp kost 8K
Holy mek, ik heb net 2K
Ik trainde in het begin alle moves, tot er een update kwam die er voor zorgde dat veel van die moves waardeloos werden. Nu train ik de moves waarmee ik een goed deck kan maken, die zowel verdedigend, als aanvallend, als tactisch goed zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef Happel het volgende:
Mooie OP geworden.
[..]
Trainen jullie alle beschikbare moves of alleen puur op de mainskill die vooraf gekozen kon worden?
Ben nu level 14 met een record van 111-20-0. Verslavend spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |