Nee joh, we doen wel eerlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, leuk dit. Zo gaan we andere slowchats met gemak voorbij!
Ik ben superhandigquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik plaag je maar hoor
Als mn zusje dat zelf zou moeten doen zou het over een jaar nog niet klaar zijn (en niet alleen omdat ze totaal niet handig is)
Dirk is straks helemaal glad, past mooi bij z'n Speedoquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik wacht even op het nieuwe topic
Pisces, Dirk is nu bij de wax-mevrouw
Niemand ziet hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
En ja, wat is er aan de hand met die SC-nummering
Waar denk je dat ik de inspiratie vandaan had?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef tombolafan het volgende:
Pisces
Je hebt het vorige topic 100 omhoog laten gaan
2 linkerhanden?quote:
Jawel, ik aas op een lapo zodat we moi weer verdergaan met 228 oidquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand ziet het![]()
Telling moet ff opnieuw bijgewerkt worden
Ja maar jij zegt nog dat het haar bouw is waar ze niks aan kan doenquote:
Oke, ik laat je lapo vrijquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, ik aas op een lapo zodat we moi weer verdergaan met 228 oid![]()
Oh, check het Kim-topic
Hij moet in de 200 zijnquote:
Maar jij rent iedereen er sportief gezien dan weer uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
Haha maar dat is toch zo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt nog dat het haar bouw is waar ze niks aan kan doen![]()
Zag iedereen er maar zo slank uit in Nederland, zou een stuk gezonder zijn
Oh zo, ik dacht dat het (ook) als kritiek bedoeld wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha maar dat is toch zo?Ik houd altijd klapkuiten, hoeveel ik ook afval of beweeg
Ik vind Leonie alelen leuk als ze een nummer zingt dat oorspronkelijk door een man gezongen wordt. Ik vind haar anders zo schelquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Muurbloempje Leonie
Ze doet het wel goed
Ik ga denk ik toch voor Kim of Ben
Nee hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat het (ook) als kritiek bedoeld was
Ja, bij de stamppot boerenkoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
Klapkuiten klinkt wel lekker trouwens
Schel heb ik nog niet gehoord, zal eens op gaan letten of ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind Leonie alelen leuk als ze een nummer zingt dat oorspronkelijk door een man gezongen wordt. Ik vind haar anders zo schel
Nee ik zie het skelet-geneuzel er ook niet in, mooi lijf voor een dertigerquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Zo is ze gewoon gebouwd. Ze is superslank maar ze ziet er niet ingevallen uit ofzo. Ik zou écht zo met haar ruilen
Maar hoe ziet een klapkuit er dan uit?quote:
Ik duur met je meequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Met sprinten win ik niet van je Pisc. Ben meer een duurloper.
Ik vond het vreselijk toen Leonie met ilse zong. Vond echt dat ze het niet redde bij Ilsequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schel heb ik nog niet gehoord, zal eens op gaan letten of ik snap wat je bedoelt
Ik vind Ilse de Lange nummers (en die country jodel van d'r) vreselijk (als mens vind ik haar wel leuk), maar toen Ilse Leonie het nummer zong was het een verademing
Kan ook zijn dat je geheel gelijk hebt, ik was alleen al blij om die Ilse-jodel niet te horenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk toen Leonie met ilse zong. Vond echt dat ze het niet redde bij Ilse![]()
Yin-Yang
Welke sporten klop je me wel mee?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik duur met je mee![]()
Met darten en voetbal win je wel met gemak
Wandelen, hardlopen, fietsen en badmintonquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Welke sporten klop je me wel mee?
Badminton wil ik nog wel eens zien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wandelen, hardlopen, fietsen en badminton
Ben je ook een snelle Japie met een badmintonracket?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Badminton wil ik nog wel eens zien.Fietsen: no doubt.
Ik raap de shuttles welquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je ook een snelle Japie met een badmintonracket?![]()
Wij kunnen wel lekker op goeie hoogte spelen
Ik ben best handig met dat stuk gereedschap ja. En ik laat geen shuttle lopen, heerlijk irritant voor tegenstanders.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je ook een snelle Japie met een badmintonracket?![]()
Wij kunnen wel lekker op goeie hoogte spelen
Toch nog een rechterhand met gereedschapquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben best handig met dat stuk gereedschap ja.
Harde bal, subtiele bal, geplaatste bal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind volleybal ook leuk, ik kan namelijk geweldig goed opslaan
Haha, nooit die link gelegd. Blij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch nog een rechterhand met gereedschap
Ik vind het zo leuk om achter die bal aan te duiken bij volleybal. Bijna acrobatiek op sommige momenten. het doet me ook wel een beetje denken aan treftbal. Vond ik echt het allerleukste van de gymlessen vroeger. Oh en apekooien. Tegenwoordig mag dat niet meer geloof ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan (mentaal) niks met teamsporten, ik ben van de solo.![]()
Al is volleybal nog geinig omdat je geen tegenstanders in je veld hebt.
Bij voetbal, hockey en basketbal moet je ellebogen en knietjes uitdelen en daar hou ik niet van.
Volleybal verveelt me snel, al vond ik achter ballen aanduiken geweldig. Ok, kost je zonder berscherming een schaafwond. Maar had ik de bal, nam ik dat voor lief.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan (mentaal) niks met teamsporten, ik ben van de solo.![]()
Al is volleybal nog geinig omdat je geen tegenstanders in je veld hebt.
Bij voetbal, hockey en basketbal moet je ellebogen en knietjes uitdelen en daar hou ik niet van.
Harde bal, puntige hoek, verassende timing. Haast niet te pakken door de tegenpartijquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Harde bal, subtiele bal, geplaatste bal?
[..]
Haha, nooit die link gelegd. Blij.
Mooi omschreven. Met een beetje oefening heb je hem zo weer te pakken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Harde bal, puntige hoek, verassende timing. Haast niet te pakken door de tegenpartij![]()
Maar dan heb ik het over vroegah
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volleybal verveelt me snel, al vond ik achter ballen aanduiken geweldig. Ok, kost je zonder berscherming een schaafwond. Maar had ik de bal, nam ik dat voor lief.
Haha Miauw, we zijn duikelaars.
Ik word te competitief geloof ik. Dan ga ik mensen zoals Pisces ellebogen en voeten gevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Teamsporten vind ik wel leuk, zijn voor mij meer ontspannend omdat ik zelf niet alles in eigen hand heb. Qua prestaties.
You betquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi omschreven. Met een beetje oefening heb je hem zo weer te pakken.
Trefbal vond ik vreselijk, met fanatieke jongens die de bal zo hard mogelijk aan het gooien warenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk om achter die bal aan te duiken bij volleybal. Bijna acrobatiek op sommige momenten. het doet me ook wel een beetje denken aan treftbal. Vond ik echt het allerleukste van de gymlessen vroeger. Oh en apekooien. Tegenwoordig mag dat niet meer geloof ik.
Ik ben trouwens ook niet echt van de teamsporten.
Yin en Yangquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik word te competitief geloof ik. Dan ga ik mensen zoals Pisces ellebogen en voeten geven
Apenkooien met alle spullen in de zaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk om achter die bal aan te duiken bij volleybal. Bijna acrobatiek op sommige momenten. het doet me ook wel een beetje denken aan treftbal. Vond ik echt het allerleukste van de gymlessen vroeger. Oh en apekooien. Tegenwoordig mag dat niet meer geloof ik.
Ik ben trouwens ook niet echt van de teamsporten.
quote:
Ja nu je het zegt, dan kon soms best een chaos worden...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij apenkooien ging ik altijd op mijn bek. Zag er tegenop, die chaos in de zaal. Elke balsport was siewosie goed.
Ik zag jou juist voor me als iemand die super handig allerlei klusjes kan doenquote:
Hahaha aaahquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yin en Yang![]()
In mijn rapport stond bij gym ook altijd "Pisces speelt heel lief en sportief"
Nietquote:
Oh, ik hield juist van die chaos. Eindelijk een keertje uitlevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij apenkooien ging ik altijd op mijn bek. Zag er tegenop, die chaos in de zaal. Elke balsport was siewosie goed.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:35 schreef -Miauw- het volgende:
Dus meestal was ik met vriendinnen weet ik veel wat aan het doen.
Is dit een eckte Miauw original?quote:
Nou wij deden veel van dat soort 'jongenssporten', vond ik toen. Ik houd wel van afwisseling maar het was steeds weer (paaltjes-) voetbal of basketbal (veel jongens waren daar goed in en ik speelde mee voor spek en bonenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij was het bij veel klassen dat meisjes soms maar wat deden en jongens superfanatiek waren.
Ik vond gym 3 keer niks. Nooit tijd om je aan te kleden, nooit tijd om fatsoenlijk na het sporten weer terug om te kleden en naar de volgende les te gaan en daar met een klam gezicht aan te komen. Blegh.
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een eckte Miauw original?
Ja slagbal en honkbalquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
Nou wij deden veel van dat soort 'jongenssporten', vond ik toen. Ik houd wel van afwisseling maar het was steeds weer (paaltjes-) voetbal of basketbal (veel jongens waren daar goed in en ik speelde mee voor spek en bonen) of dat saaie gedoe met die toestellen waarin je op elkaar moest wachten
Ik was wel echt een fan van slagbal/honkbal
![]()
Je hebt wel lekkere bovenbenen Miauwquote:
Ze moeten gym gewoon verbieden en plannen buiten schooltijd, zodat je thuis kunt douchen en iig rustig aan en uit kunt kledenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
Dat douchen vond ik echt een drama. Vond het echt niet tof om naakt door de kleedkamer te moeten wandelen en dan in die gezamenlijke douche te staan![]()
Haha ehm, vanuit een voordelige hoek gefotografeerd hèquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt wel lekkere bovenbenen Miauw [ afbeelding ]
En dat kekke schoentjeEn polkadotrok
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze moeten gym gewoon verbieden en plannen buiten schooltijd, zodat je thuis kunt douchen en iig rustig aan en uit kunt kleden
Ja zoiets hadden wij ook wel eens en dan waren die puberjochies toch chagerijnig en onsportief om eens wat anders te doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
Was leuk voor al die basketballers en voetbaljongens in de klas
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ehm, vanuit een voordelige hoek gefotografeerd hè
Haha ja, heerlijke momenten waren datquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zoiets hadden wij ook wel eens en dan waren die puberjochies toch chagerijnig en onsportief om eens wat anders te doen
Ik moest googlenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja, heerlijke momenten waren dat![]()
Ik ga morgen met mijn zus RPM'en. Ik ben bang dat ik van mijn fiets af val na 5 minuten maar we zullen het zien
Ja, al zal er van praten niet veel terecht komen *hijg hijg*quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest googlen![]()
Dat lijkt me wel leuk om te doen, ook gezellig om samen te doen
Oh gewoon samen daar knallen (quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, al zal er van praten niet veel terecht komen *hijg hijg*
![]()
Leuk héquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh tof! Die had ik nog niet gezien
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag jou juist voor me als iemand die super handig allerlei klusjes kan doen![]()
Met zo'n schroevendraaier achter je oor
Ja maar het fietsen gaat sneller. 20 a 25 km in 50 minutenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gewoon samen daar knallen () is toch al goed
![]()
En als je zoveel kilometers kunt lopen kun je ook fietsen
Tjakkaaaaaaaquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar het fietsen gaat sneller. 20 a 25 km in 50 minuten![]()
Nou ja ik zie het wel
Je kunt ook lekker uitgebreid koken toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Wat kom ik op internet toch briljant over. Elitair, pittig, handig. Love it.
Awquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw met een fiets met een oranje vlaggetje en een grasgroen valhelmpje.
Valt ook dik tegen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt ook lekker uitgebreid koken toch?
Schakenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Miauw met een fiets met een oranje vlaggetje en een grasgroen valhelmpje.
Komt er een nieuwe cd aan, whut whut?quote:
Ik tik je aanquote:
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe cd aan, whut whut?
Ll doet een Ml
Ik ben bang voor fanatieke ballen, dat weet je tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
*tikkie terug, bondig smashgeluid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal de zalm en champagne thuis laten en de choco + biscuitjes meenemen. Voor wat minder bal.
Yayquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een nachtkastje voor het keukentje gehaald, en een bak die de gootsteen wordt, en vilt voor de etenswaren
Jaquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik begin met een gebakken ei
Of 2
Maar ik heb geen goed garen, dus ik ga zo maar bij mijn moeder langs
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel meer dat ik wel geel garen heb, maar dat is te licht
Dus dat zie je te goed
Ik maak ook kaas vandaag
Foto's vanavond
Nee dat was maandagquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:30 schreef -Miauw- het volgende:
Pfff, zeker weten dat het niet vandaag de k*tste dag van het jaar is?
En dat moet ons interesseren omdat... ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Graseter het volgende:
We hadden gisteravond naatje gebeld.
Omdat hierom:quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat moet ons interesseren omdat... ?
Naatje of Naatje z'n ouders?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Graseter het volgende:
We hadden gisteravond naatje gebeld.
Ik ga niks klikken voor ik weet wat ik ga klikken.quote:
Het gesprek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga niks klikken voor ik weet wat ik ga klikken.
couscous met zeevruchten, ui en wortelquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Stamppot wortelen vanavond?Bij jullie?
Culi hoor. Diner voor 2?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
couscous met zeevruchten, ui en wortel
3e op een rij met wortelsquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Stamppot wortelen vanavond?Bij jullie?
Neuh, mijn vriendin had het gister al gemaakt. Gister at ik niet thuis en vandaag zij nietquote:
Allemaal wortelquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooi er voor de harmonie nog een wortel op.
Lekker Miauwquote:
Nee, eet ik zelden eigenlijk. Alleen als ik bezoek heb, op bezoek ben of uiteten ga.quote:
#1?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik zou 'm weer op één zetten als ik de lapo had
Spoelt slagroom van lichaam, gooit aardbeien weg, kleed zich weer aan en verlaat je slaapkamer weer via het raam.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, eet ik zelden eigenlijk. Alleen als ik bezoek heb, op bezoek ben of uiteten ga.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Spoelt slagroom van lichaam, gooit aardbeien weg, kleed zich weer aan en verlaat je slaapkamer weer via het raam.
quote:
Goffer, iddquote:
Wat leukquote:
Ik ga de kaas nog wel soort van omzomen denk ik, maar dat doe ik met de masjienquote:
Vertel het hem Tomboquote:
Die kaas is echt te geestigquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga de kaas nog wel soort van omzomen denk ik, maar dat doe ik met de masjien
Als ik thuis ben aardbeitjes maken denk ik
Hahahahahahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Spoelt slagroom van lichaam, gooit aardbeien weg, kleed zich weer aan en verlaat je slaapkamer weer via het raam.
Ik vind die pasta en die appel/sinaasappelpartjes zó leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Als ik thuis ben aardbeitjes maken denk ik
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahahahaha![]()
Jij hebt helemaal geen slagroom nodig
Ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die pasta en die appel/sinaasappelpartjes zó leuk
quote:
Oh ja, al járen. Voor ik van zijn bestaan af wist, was de liefde er alquote:
Wat leuk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik heb geen kartelschaar nu
En die appels en sinaasappels ga ik ook nog doen, ik wilde alleen niet meteen ALLE kleuren vilt meenemen![]()
Hoe doet hij het toch he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
LL likt zichzelf nu af, de lekkerbek.
Al die spulletjes op de kleuterschool, alle "echte" dingen om dan mee te spelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik vond die lege mini-doosjes ook altijd zo leuk vroeger
Geen tv in de buurt?quote:
Ja, zó leuk! En sowieso, ook lege parfumflesjes waren perfect om mee te kokenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die spulletjes op de kleuterschool, alle "echte" dingen om dan mee te spelen
Haha ja, als je eenmaal de smaak te pakken hebt wil je alles in die categoriequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef tombolafan het volgende:
ik wilde alleen niet meteen ALLE kleuren vilt meenemen![]()
Tis zo kort, niet de moeite waard eigenlijk.quote:
Oh, niet zo uitgebreid als Pearl?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis zo kort, niet de moeite waard eigenlijk.
Klein stukje van haar ouders en Ben was er ook ()
Ach, wat zieligquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja, al járen. Voor ik van zijn bestaan af wist, was de liefde er al
Dat heb ik niet gezien, maar dit was misschien 4 minuten? Of ik moet nog meer gemist hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, niet zo uitgebreid als Pearl?
Ik ga morgen oranje vilt halen sowiesoquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha ja, als je eenmaal de smaak te pakken hebt wil je alles in die categorie![]()
![]()
Ik ga altijd helemaal los bij de Pipoos aan crea-spul.
Ik ben nu jurkjes aan het maken, maar ik kan ook eindeloos stofjes kopen, nóóit genoeg
Oh, dat van Pearl ook geloof ik. Ik heb niet zo heel erg opgelet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, maar dit was misschien 4 minuten? Of ik moet nog meer gemist hebben?
Groente maken, die kun je kokenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga morgen oranje vilt halen sowieso
En misschien ook wel vilt voor appels
Boterhammen hebben we ook nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga morgen oranje vilt halen sowieso
En misschien ook wel vilt voor appels
Britney Spears? New kids on the Block? Scissor sisters?quote:
Oh die sandwich in dat topic is ook zo leuk, zo'n dikke stapelquote:
Ja, maar ik heb alleen nog maar broccoli gevonden, en die snap ik niet helemaalquote:
Ja, die ga ik ook doenquote:
Scissor Sisters heb ik maar daar schaam ik me niet voorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Britney Spears? New kids on the Block? Scissor sisters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ik heb dat topic niet echt gezien eigenlijk. Alleen die ravioliquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die sandwich in dat topic is ook zo leuk, zo'n dikke stapel
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Scissor Sisters heb ik maar daar schaam ik me niet vooren ik durf ook nog wel te zeggen dat Britney er op staat.Ik schaam me redelijk voor:
Ik ken geen KoningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nou ja, ik heb ook een hekel aan hemquote:
Ja ja, Miauw houdt van jequote:
Ook niet mijn favoriete FOK!-ker maar dit vind ik ook heel triestquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook een hekel aan hem
Maar goed, die TT is misschien wel heel erg
Geen ban waardig eigenlijk?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook niet mijn favoriete FOK!-ker maar dit vind ik ook heel triest
En ik dan?quote:
Jullie zitten in een driehoekquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, ik dacht dat jij van mij hield, en niet van Ll
Dankequote:
quote:
Zeggen de grootste mongolen op FOK!.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeggen de grootste mongolen op FOK!.
Maar er is maar één Tombolafanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trouwens, ik dacht dat jij van mij hield, en niet van Ll
[..]
En ik dan?
3 vrouwen en 1 man, ik denk dat ik pasquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zullen we er een kwartet van maken
Wat was er met Antoine?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Zeer grote brand (GRIP1) bij cacaofabriek ADM te Wormer
ANTOIN IS EN ROUTE!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
3 vrouwen en 1 man, ik denk dat ik pas![]()
Ik ga wel aan de choco met Vaduz
Gooi er wat mannen bij en ik word lidquote:
Ik las het ja. Ik vind haar niet echt een catwomanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
Anne Hathaway wordt Catwoman.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles beter dan een zwarte Catwoman.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik las het ja. Ik vind haar niet echt een catwoman
Dat ben ikquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ben ik
Ben jij Tombolafanfan?
Ik ben ook Miauwfanquote:
Daarom is Miauw spellingscheckerquote:
Nou, ik heb er al een paar over het hoofd gezienquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom is Miauw spellingschecker
Nog eentje doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
Nou heb ik gewoon een hele pizza naar binnen geschoven en nu wéér trek![]()
Heb je iets anders in huis?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef Avey het volgende:
Ik moet ook nog eten, maar heb geen zin om naar de winkel te gaan
Lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga straks een mais-pistoletje met knoflook-kruidenboter eten
Volgens mij heb ik nog een zak chips, maar daar ga ik niet naar zoekenquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een zak chips, maar daar ga ik niet naar zoeken
Ik zal er aan moeten geloven ben ik bang.
Oh jammiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga straks een mais-pistoletje met knoflook-kruidenboter eten
Owquote:
Ik niet. Ik probeer dat soort dingen maar zo min mogelijk in huis te halen eigenlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow
Ik heb standaard pizza in mn vriezer eigenlijk!
Geen 1+1 gratis bij Appie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik niet. Ik probeer dat soort dingen maar zo min mogelijk in huis te halen eigenlijk
Ik eet ze bijna niet eigenlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik niet. Ik probeer dat soort dingen maar zo min mogelijk in huis te halen eigenlijk
Als ik ze nu zou hebben zou ik me niet kunnen beheersen denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet ze bijna niet eigenlijk
Lucky Fonz, hoe je honing maakt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er nog muziektips? Mijn iPod is hoognodig toe aan verse liedjes
Ik ga ze even lenen. Thanksquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lucky Fonz, hoe je honing maakt.
Yann Tiersen, Vampire weekend.
Ik ben heel benieuwdquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga morgen die aardbeien doen denk ikEn de appels en sinaasappels
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik kan niet wachten, ik begin alvast met de aardbeien
Zit je weer te kijken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is toevallig La Vie en Rose is nu op canvas.
Nee.quote:
Jij hebt een irrationele haat voor hem, dat weet ik toch.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie ik dat Bella iemand Lucky Fonz III heeft aangeraden.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij hebt een irrationele haat voor hem, dat weet ik toch.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, niet voor mij, kijk ik de andere kant op.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, niet voor mij, kijk ik de andere kant op.
Ohhh die is leuk!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
Miauw, check mn baby-aardbei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhh die is leuk!!![]()
Ik wil er ook een![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik er een over heb ben je de eerste
Preciesquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je mooi als speldje op je groene trui prikken.
Als je geluk hebt ook nog een tepelpiercing.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je mooi als speldje op je groene trui prikken.
Ik heb een tongpiercing gehad. Piercings zijn zó overratedquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je geluk hebt ook nog een tepelpiercing.
Dat zijn ze eigenlijk wel ja. Ik heb sinds 6 jaar een navelpiercing, is de enige piercing waar ik echt nog steeds blij mee ben. Tong, lip, wenkbrauw en neus vind ik allemaal zo gay of ordinair.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een tongpiercing gehad. Piercings zijn zó overrated
Oh lip kan ik wel heel mooi vinden. Niet bij iedereen, maar op zich kan ik het wel waarderen. Zolang het geen ring op een stokje wordt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zijn ze eigenlijk wel ja. Ik heb sinds 6 jaar een navelpiercing, is de enige piercing waar ik echt nog steeds blij mee ben. Tong, lip, wenkbrauw en neus vind ik allemaal zo gay of ordinair.Al zou ik tong nog overwegen.
Ik had ineens een hele rare layoutquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar het is ook een hele mooie![]()
Maar wat is er met de lay-out?
Normaal lig ik al voor pampus, maar de laatste week ben ik op dreef.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal wel nodig zijn ja. Nachtwaakster ben je!
Is dat elke dag nu op tv? Ik ben echt tennisn000bquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, wow, nog echt bezig ook! Ik wacht op het tennis. Slechte weken voor mij dit, met de Australian Open.
Ja, vanaf 1.00 uur tot een uur of 12 soms langer. Ik kijk niet alles, moet ook aan de slag, maar de nachten zijn kort.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat elke dag nu op tv? Ik ben echt tennisn000b
Zit je dan ook te genieten met een cola'tje en een bakje chips of dat dan niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, vanaf 1.00 uur tot een uur of 12 soms langer. Ik kijk niet alles, moet ook aan de slag, maar de nachten zijn kort.
quote:
Nee, is meestal vooravond en weekendwerk. Binnen de perken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je dan ook te genieten met een cola'tje en een bakje chips of dat dan niet?
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je nog met je fruitjes bezig Tombo?
Hoe lang moet je nog denk je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde om 0.00 gaan slapen maar ik wil ook mn aardbeien af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |