Jullie zitten in een driehoekquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, ik dacht dat jij van mij hield, en niet van Ll
Dankequote:
quote:
Zeggen de grootste mongolen op FOK!.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeggen de grootste mongolen op FOK!.
Maar er is maar één Tombolafanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trouwens, ik dacht dat jij van mij hield, en niet van Ll
[..]
En ik dan?
3 vrouwen en 1 man, ik denk dat ik pasquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zullen we er een kwartet van maken
Wat was er met Antoine?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Zeer grote brand (GRIP1) bij cacaofabriek ADM te Wormer
ANTOIN IS EN ROUTE!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
3 vrouwen en 1 man, ik denk dat ik pas![]()
Ik ga wel aan de choco met Vaduz
Gooi er wat mannen bij en ik word lidquote:
Ik las het ja. Ik vind haar niet echt een catwomanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
Anne Hathaway wordt Catwoman.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles beter dan een zwarte Catwoman.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik las het ja. Ik vind haar niet echt een catwoman
Dat ben ikquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ben ik
Ben jij Tombolafanfan?
Ik ben ook Miauwfanquote:
Daarom is Miauw spellingscheckerquote:
Nou, ik heb er al een paar over het hoofd gezienquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom is Miauw spellingschecker
Nog eentje doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
Nou heb ik gewoon een hele pizza naar binnen geschoven en nu wéér trek![]()
Heb je iets anders in huis?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef Avey het volgende:
Ik moet ook nog eten, maar heb geen zin om naar de winkel te gaan
Lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga straks een mais-pistoletje met knoflook-kruidenboter eten
Volgens mij heb ik nog een zak chips, maar daar ga ik niet naar zoekenquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een zak chips, maar daar ga ik niet naar zoeken
Ik zal er aan moeten geloven ben ik bang.
Oh jammiequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga straks een mais-pistoletje met knoflook-kruidenboter eten
Owquote:
Ik niet. Ik probeer dat soort dingen maar zo min mogelijk in huis te halen eigenlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow
Ik heb standaard pizza in mn vriezer eigenlijk!
Geen 1+1 gratis bij Appie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik niet. Ik probeer dat soort dingen maar zo min mogelijk in huis te halen eigenlijk
Ik eet ze bijna niet eigenlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik niet. Ik probeer dat soort dingen maar zo min mogelijk in huis te halen eigenlijk
Als ik ze nu zou hebben zou ik me niet kunnen beheersen denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet ze bijna niet eigenlijk
Lucky Fonz, hoe je honing maakt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er nog muziektips? Mijn iPod is hoognodig toe aan verse liedjes
Ik ga ze even lenen. Thanksquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lucky Fonz, hoe je honing maakt.
Yann Tiersen, Vampire weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |