Ik gebruik het juist als bijv: Sjonge, die vijver is kats bevroren! Dus op een totaal andere manier, grappig.quote:
Ja! Zo gebruik ik het ook! 'De tering, ik ben echt KATS bezopen!'quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gebruik het juist als bijv: Sjonge, die vijver is kats bevroren! Dus op een totaal andere manier, grappig.
Ik gebruik het ook alleen bij de woorden bevroren en bezopen ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja! Zo gebruik ik het ook! 'De tering, ik ben echt KATS bezopen!'
Oh, dan gebruik ik het ook, kats van 't rabat, kats bevroren, kats als in 'kijk nou' of 'wtf'.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gebruik het juist als bijv: Sjonge, die vijver is kats bevroren! Dus op een totaal andere manier, grappig.
Vooruitziende blik tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik hier aan zat te komen?
Maar ik voel me niet geliefdquote:
Dat was zelfs mij opgevallen. Ik ben trots op jequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZELFS ik maak in zo'n geval vaak de keuze om er maar gewoon niet op te letten.
Check!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja! Zo gebruik ik het ook! 'De tering, ik ben echt KATS bezopen!'
In dit geval is het een bijvoeglijk naamwoord, niet het dier.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat was zelfs mij opgevallen. Ik ben trots op je@ TT
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Ik zal altijd snel op de kast te krijgen blijven en te temperamentvol om ALLES te negeren, maar het gaat me steeds beter af.
Een onwelvoeglijk voornaamzetsel!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In dit geval is het een bijvoeglijk naamwoord, niet het dier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |