Naatje of Naatje z'n ouders?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Graseter het volgende:
We hadden gisteravond naatje gebeld.
Ik ga niks klikken voor ik weet wat ik ga klikken.quote:
Het gesprek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga niks klikken voor ik weet wat ik ga klikken.
couscous met zeevruchten, ui en wortelquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Stamppot wortelen vanavond?Bij jullie?
Culi hoor. Diner voor 2?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
couscous met zeevruchten, ui en wortel
3e op een rij met wortelsquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Stamppot wortelen vanavond?Bij jullie?
Neuh, mijn vriendin had het gister al gemaakt. Gister at ik niet thuis en vandaag zij nietquote:
Allemaal wortelquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooi er voor de harmonie nog een wortel op.
Lekker Miauwquote:
Nee, eet ik zelden eigenlijk. Alleen als ik bezoek heb, op bezoek ben of uiteten ga.quote:
#1?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik zou 'm weer op één zetten als ik de lapo had
Spoelt slagroom van lichaam, gooit aardbeien weg, kleed zich weer aan en verlaat je slaapkamer weer via het raam.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, eet ik zelden eigenlijk. Alleen als ik bezoek heb, op bezoek ben of uiteten ga.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Spoelt slagroom van lichaam, gooit aardbeien weg, kleed zich weer aan en verlaat je slaapkamer weer via het raam.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |