Thank godquote:
Glee kijkersquote:
Ik kijk ook soms Glee hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Glee kijkers
Die vergelijking met Grease!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet van verwachten dat ze verstand van muziek hebben hé
quote:
Miauwquote:
haha komt dat door de reorganisatie van casa di Tombo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw
Ik kan bijna niet lopen van de spierpijn in mn benen
Zal ik ook maar weer gaan wandelen om iets op te bouwen?
Ja, die kast in elkaar zetten vergt kennelijk veel van mn benenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha komt dat door de reorganisatie van casa di Tombo?![]()
En jááá wandelenzeker op zo'n dag als vandaag. Kun je van iemand een hond lenen?
Het is wel verslavend dat wandelen. Ik heb gisteren 17 km gelopenen vandaag heen en terug van huis naar werk maar ik merk het echt aan mijn spieren nu
![]()
Wandelen met hond én babyquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die kast in elkaar zetten vergt kennelijk veel van mn benen
En ik kan wel een hond lenen, of een baby
quote:
Is er iets veranderd op de website tussen 08.30 en 10.41?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is er iets veranderd op de website tussen 08.30 en 10.41?
Of post je gewoon graag twee keer dezelfde link?
Oh leuk, wat ga je halen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ik word gesaboteerdTante is een weekje weg met de hond, en zusje is zelf al wandelen met de baby
Dan straks maar naar Ikea
Nachtkastje wat ik ga transformeren tot speelkeukentje voor mn neefjequote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is er iets veranderd op de website tussen 08.30 en 10.41?
Of post je gewoon graag twee keer dezelfde link?
quote:
Zn vader is kokquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
En leuk dat keukentje Tombo, normaal is dat altijd echt een meisjesding.
Oh cool, kan hij koken net als papaquote:
Ja, we zoeken ook een koksbuisje voor hem alquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh cool, kan hij koken net als papa
Wat leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, we zoeken ook een koksbuisje voor hem al
Oh wat leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nachtkastje wat ik ga transformeren tot speelkeukentje voor mn neefje
En waarschijnlijk troep die ik niet nodig heb
quote:
Ik moest er ook aan wennen in het begin en ok, ik zie het nog steeds wel maar haar optredens vind ik gelukkig een stuk indrukwekkenderquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Echt dat gezeur over Esther haar oog
Ik heb me verder wijselijk ingehouden met een reactiequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest er ook aan wennen in het begin en ok, ik zie het nog steeds wel maar haar optredens vind ik gelukkig een stuk indrukwekkender
Zelf maken is veel leukerquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik heb net een houten keukentje in de bestelling staan voor m'n meiske, met pannelappen, schortje en peper & zout setje
Goedzo. Weten ze al op jonge leeftijd dat mannen ook kunnen/moeten kokenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zn vader is kok
En mijn jongens-oppaskindjes spelen er ook altijd graag mee, dus ik ga een stoere keuken maken
Ja leuk, als je tante bent, dan heb je daar tijd voorquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goedzo. Weten ze al op jonge leeftijd dat mannen ook kunnen/moeten koken
Wat leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik heb net een houten keukentje in de bestelling staan voor m'n meiske, met pannelappen, schortje en peper & zout setje
Nou ik bleef nog even hangen bij een vriendin en we waren gesloooptquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik zat gisteravond nog aan je te denken, dat je ws lekker op de bank bent gaan ploffen na zoveel kilometers
Ik plaag je maar hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja leuk, als je tante bent, dan heb je daar tijd voor
Ja, dat is soms ook het bestequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb me verder wijselijk ingehouden met een reactie
Oh, waar zag ik dat laatst. Ravioli van vilt. Pisces had jij die link niet gepost?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelf maken is veel leuker![]()
Ik wil idd ook echt iets maken waar ie iets aan heeftDus ik ga van vilt dingen maken voor in de pannetjes; eieren om te bakken, broccoli, pasta ed
Ja, in CRE staat datquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, waar zag ik dat laatst. Ravioli van vilt. Pisces had jij die link niet gepost?
Laatste woensdag van de week?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoppla, de laatste woensdag van de week bijna door de helft.
Hiii!
Bonjourquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoppla, de laatste woensdag van de week bijna door de helft.
Hiii!
Scherpquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laatste woensdag van de week?
Hoeveel woensdagen heb jij in een week?
Hahaha ohh ben benieuwdquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik wacht even op het nieuwe topic
Pisces, Dirk is nu bij de wax-mevrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |