quote:
Een lunchwipquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is toch een Brammetje? Een Bammetje met extra's?
quote:
quote:
quote:
Ja eh, ik dacht; die hosselaar heeft zelfs Yvonne verleid!quote:
Bij elk verhaal over sex en mannen kun je meepraten, je bent echt wilde Tomboquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik ook wel eens een Brammetje gedaan
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij elk verhaal over sex en mannen kun je meepraten, je bent echt wilde Tombo
quote:
Maar een Brammetje is toch een scharrel-wip?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Alsof jullie nooit tijdens de lunch seks hebben gehad?
Zo wild ben ik ook weer niet hoor
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar een Brammetje is toch een scharrel-wip?
quote:
Dat zie ik als scharrel, want ik zou met Ll gaan Brammenquote:
Ja okee, als jij met Ll Bramt dan is het scharrelen, maar als je het met iemand doet waar je het altijd mee doet dan is het gewoon seks hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zie ik als scharrel, want ik zou met Ll gaan Brammen
Lunch thuis, lunch op je werk? Wat is lunch? Als een Brammetje ook zoiets is als sexen met een stuk brood in je mond, dan jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Alsof jullie nooit tijdens de lunch seks hebben gehad?
Zo wild ben ik ook weer niet hoor
Seksen met een stuk brood in je mondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lunch thuis, lunch op je werk? Wat is lunch? Als een Brammetje ook zoiets is als sexen met een stuk brood in je mond, dan jaVerder niet hoor
Ach sooooquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Seksen met een stuk brood in je mond
Dat heb ik nog nooit gedaan
Ik bedoelde meer tijdens een lunchpauze van je/zijn werk even snel ergens afspreken
Oh dat ken ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik bedoelde meer tijdens een lunchpauze van je/zijn werk even snel ergens afspreken
Nooit gedaan?quote:
quote:
Nee, ik zit tijdens het werk graag op FOK! maar verder doe ik het niet ofzoquote:
Je slettenbakt wel met ons.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik zit tijdens het werk graag op FOK! maar verder doe ik het niet ofzo
Nah, ben ik toch wilder dan ik dachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik zit tijdens het werk graag op FOK! maar verder doe ik het niet ofzo
Als je elkaar al de hele nacht gezien hebt en na het werk weer ziet, eh neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef tombolafan het volgende:
Ook niet toen je nog een relatie had ff snel op en neer?
Nee, mijn relaties wonen eigenlijk altijd in een andere stadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, ben ik toch wilder dan ik dacht
Ook niet toen je nog een relatie had ff snel op en neer?
Nee okee, maar je hebt ook stelletjes die elkaar minder kunnen zien hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je elkaar al de hele nacht gezien hebt en na het werk weer ziet, eh nee
quote:
Hoezo ben je nou weer een sletquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:50 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik merk het al; ik ben een slet
Laten we het over iets anders hebben![]()
Ik heb belachelijk veel troep in mn kast!![]()
Nou, omdat ik de enige ben die dus zulke Brammetjes ooit heeft gedaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo ben je nou weer een sletBrammetjes staan niet gelijk aan sletterigheid toch?
Haha maar misschien doen wij wel weer heel andere dingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, omdat ik de enige ben die dus zulke Brammetjes ooit heeft gedaan
Maar goed, het was een leuke ervaring zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha maar misschien doen wij wel weer heel andere dingen![]()
Ik ga je RammelBrammel noemen![]()
Hahaha, ik had net een tomatensoepje, dat was voldoendequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen klaar met zijn/haar brammetje?
Uit de automaat op mijn werkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Tomatensoep.![]()
Waar heb je die vandaan gehaald?
Nee en er zaten ook geen gehaktballen inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik had het iets ambachtelijker verwacht.
Ballen een automaat.. Lijkt me ook maar beter dat ze er niet inzitten. Zout zorgt weer voor het verder draaiend houden van de machine.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee en er zaten ook geen gehaktballen in![]()
Het is voornamelijk heel veel zout
Ja, mijn eigen machine welteverstaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ballen een automaat.. Lijkt me ook maar beter dat ze er niet inzitten. Zout zorgt weer voor het verder draaiend houden van de machine.
Zout helpt je de dag door.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, mijn eigen machine welteverstaan
hahaha misschien moet je eerste de inhoud van de kamer eens in de kast proppenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef tombolafan het volgende:
Mn oude kast is leeg
En de nieuwe nog niet eens vol
(okee, de kamer staat ook vol, maar ssssssssssssssssssst)
Aspartaam, kende je die niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zout --> Aspartaam!
Een van de woorden die Mar me geleerd heeft.
Ja, dat ga ik nu doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha misschien moet je eerste de inhoud van de kamer eens in de kast proppen
I have the time of my live!quote:
das een liedje!quote:
Tis 'had', toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik nu doen
[..]
I have the time of my live!
So they say...maar tegenwoordig krijg je overal kanker van lijkt het wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Aspartaam... Moet je vooral veel van nemen als je kanker wil, toch?
Oh, dat kan wel jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
das een liedje!
[..]
Tis 'had', toch?
Precies, en als je dan geen kanker hebt dan krijgt je wel kanker van het geen kanker hebben. Ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
So they say...maar tegenwoordig krijg je overal kanker van lijkt het wel.
En dan moet dat houtje vooral niet voorbewerkt zijn want dan krijg je weer kankerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en als je dan geen kanker hebt dan krijgt je wel kanker van het geen kanker hebben. Ofzo.
Ik probeer wel ietwat gezond te eten, maar als je alles links moet laten liggen waar je wellicht kanker van kan krijgen dan kan je bijten op een houtje
Idd! Of van een boom zijn die in gebied stond waar zure regen vielquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan moet dat houtje vooral niet voorbewerkt zijn want dan krijg je weer kanker
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd! Of van een boom zijn die in gebied stond waar zure regen viel
O, je hebt het niet eens over films.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aspartaam, kende je die niet?
Cola Light vind ik wel lekker maar ik ben niet echt weg van de smaak van zoetstoffen.
Wat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, je hebt het niet eens over films.
Nee, tot die tijd niet.
O, ingewikkeld. Ik heb die vraag in combinatie met films te vaak gehoord de afgelopen 2 weken.quote:
Ohh haha jij gek...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ingewikkeld. Ik heb die vraag in combinatie met films te vaak gehoord de afgelopen 2 weken.
8 films. (beetje 1 op 1 qua dag)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh haha jij gek...
Hoeveel heb je er gezien de afgelopen dagen?
Je moet ook raakvlakken gebruiken.quote:
Doe ik nu, krijg er vingerkramp vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet ook raakvlakken gebruiken.
Dit wijst erop dat je niet zo bent van de vingertechniek?quote:
Welnee. Slechts overbelastingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit wijst erop dat je niet zo bent van de vingertechniek?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Muizen moet je pletten, heb ik ergens gezien.
Stampen heet datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Muizen moet je pletten, heb ik ergens gezien.
Bedoel je deze spesjul Viva-vulva-hoera-edition Bella? Of V&A in het algemeen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het zo lekker hoeveel dubbelzinnigheid deze SC kent.
Hoest?quote:
Je moet ook een sjaaltje dragen D.quote:
Dat doe ik ook met regelmaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet ook een sjaaltje dragen D.
Goed ontvangen, maar geen idee van de huidige statusquote:Hoest met octo en z'n vriendjes?
Ik weet niet wat het venusheuvel is, maar doe mij dan maar de Viva-vulva-joechei-in-de-gloria-dikke-lul-3-bier-edition.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je deze spesjul Viva-vulva-hoera-edition Bella? Of V&A in het algemeen?
quote:
Laten we maar snel door over die 3 bier gaan, anders komt Ll met illustraties bij de heuvel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het venusheuvel is, maar doe mij dan maar de Viva-vulva-joechei-in-de-gloria-dikke-lul-3-bier-edition.
Als je jarig bentquote:
Krijg je weer de bier & tieten van LL. Je ontkomt niet aan het lot.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten we maar snel door over die 3 bier gaan, anders komt Ll met illustraties bij de heuvel.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Krijg je weer de bier & tieten van LL. Je ontkomt niet aan het lot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Lekkersquote:
Zo'n dikke wollige grijzequote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
En anders heeft Tombo nog wel een dikke lul-ervaring.![]()
Snel, wat anders
Morgen die spierballentaal maar eens in de praktijk brengen met het slepen van meubels!quote:
Ik stond net m'n haar te föhnen en moest ineens aan je verhalen (je weet wel, diequote:
Ik heb net de hele kast verplaatst!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Morgen die spierballentaal maar eens in de praktijk brengen met het slepen van meubels!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stond net m'n haar te föhnen en moest ineens aan je verhalen (je weet wel, die) denken
![]()
Ik heb volgens mij maar 1 gelezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb net de hele kast verplaatst!
[..]![]()
Hij moet nog afgemaakt worden...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij maar 1 gelezen
Neeeeeeeeee, ik kwam er heul niet in voorquote:
Ik had geen wachtwoordquote:
Er was geen wachtwoord!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had geen wachtwoordEn ik ken de users ook niet, al ken ik natuurlijk nu wat meer chickies van ESF
Wiki was verstoptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was geen wachtwoord!Alles stond/staat in de wiki, daar kun je op de link klikken
En het zijn allemaal pseudoniemen
Nee joh!quote:
Echt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh!Die stond in elke FFSC OP
Oh vanavond ff kiekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uhuh:
[SC] 454 - MOAR BEER PLZ NAO?
`quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vanavond ff kieken![]()
Ik dacht dat het ooit verplaatst is, dan moest je een pm sturen
Ohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
`
Nee hoorAlleen als je niet wist/snapte wie wie was dan kon je pmmen
Goeie TTquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uhuh:
[SC] 454 - MOAR BEER PLZ NAO?
BAMquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Heyyyyyyyyyyyyyy dont let it go to wasteeeee
Die 3 roze jongensquote:
Yeahquote:
Patty's Possequote:
Onlain ben je ook meer van de chickiesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al m'n homies zijn gesneuveld, alleen ik ben er nog
Oh memmmmmmoriesquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor het hysterische wijf van de Kruidvat, Bellamomentje
Is het datzelfde hysterische kortgekapte drakenmokkel die ook de Super de Boer reclames doet/deedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat wijf heeft echt een stembad in de vorm van een kartelzaag, kan niet anders! En volgens mij staat ze altijd die commercials in te spreken met een vibro in haar poes want zó enthousiast is niemand geloof ik over afgeprijsde wattenstaafjes!
Nee, dit is een actrice, Hadewych Minis. Dat wijf van SdB reclames is ook fokking irritant inderdaad, met haar guitige bloemkoolkop.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het datzelfde hysterische kortgekapte drakenmokkel die ook de Super de Boer reclames doet/deed
Ik word altijd wild van die 1+1 actiesquote:
Ik word depri van de Super de boer, ik luv alleen Appiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis Super de Boer. In die zaak voelde ik me goed. Het oude logo deed ook veel met me als kind.
Hey Koenquote:
Ik vond het echt van alle supermarkten ronduit de slechtste. Nietszeggend imago, nietszeggende prijsstelling, nietszeggende acties. En continu maar die formule weer ombouwen. Dan zag je supermarkt er weer geel uit, 2 jaar later groen, 2 jaar later moest weer het weer Konmar worden, een half jaar later toch maar weer niet. Wat dat betreft hoor ik alleen maar positieve geluiden van mensen die nu een Jumbo hebben ipv een SdBquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis Super de Boer. In die zaak voelde ik me goed. Het oude logo deed ook veel met me als kind.
Ik zie het al voor me! Als een Mata Hari tussen de sperzieboontjes he!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word altijd wild van die 1+1 acties
Ik denk SdB, door die opgekropte frustratie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Bij welke winkel sneed jij het vlees Ll?
Ik vermoed een concurrent ervanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk SdB, door die opgekropte frustratie.
C1000, eentje waar jij vast weleens geweest benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Bij welke winkel sneed jij het vlees Ll?
Nooit geweest hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
C1000, eentje waar jij vast weleens geweest ben
Ik ken helemaal niemand uit P-town.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In papendrecht, we hadden heel veel lui uit PiscesVille
Mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niemand uit P-town.
Ja maar je bent een Knorretje geworden!quote:
Van dat kindje? Hoe is het er eigenlijk mee?quote:
Ja daar woon je nu tochquote:
Ja, en goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van dat kindje? Hoe is het er eigenlijk mee?
Okidoki! Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en goed
Ze is gister weer gaan werken, en hij doet het echt prima, groeit als kool!
Ja, het is echt leuk, tante zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
dus ik heb maar een pony genomen voor m
quote:
quote:
Uit de mond van Ll?quote:
quote:
Ja, zoiets van "mn nichtje wilde een cadeau voor haar verjaardag waarmee je kan fietsen, paardrijden, zwemmen en nog veel meer; een Tampony"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Tompony klinkt best leuk toch, het klinkt alleen een beetje als tampony, wat dan weer de clou was van een heel fout grapje van vroeger volgens mij
What's cooking?quote:
Iets met kip en sausquote:
Lekker cryptisch! Hoeveel letters heeft het? En uit hoeveel woorden bestaat het begrip?quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker cryptisch! Hoeveel letters heeft het? En uit hoeveel woorden bestaat het begrip?
Natuurlijk! Als het maar niet de i en de e is, want dat is het klnkr.quote:
Dan de oquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlijk! Als het maar niet de i en de e is, want dat is het klnkr.
Kipquote:
Zoietsquote:
quote:
quote:
What's up?quote:
Soms is het zo gezellig, dan tikt de teller harderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Wuuut alweer 100+ SC's voorbij hier vandaag
Dan blijf je wakkerquote:
We only got 4 minutes to save the world!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Tick tick tick, the time is running out.
vergaat de wereld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Tick tick tick, the time is running out.
19/1/2011 kende ik nog niet als einddatumquote:
gaaf, hebben ze daar ook Fokquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, we worden opgehaald en naar een nieuwe planeet verplaatst.
Oh menquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een hele stad apart. Vivastraat enz.
Ja, maar nog mooier dan je je voor kunt stellen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh men
En wonen we dan in een hofje?
Ohquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar nog mooier dan je je voor kunt stellen.
Bedoel jij een betere wereld of een beter klimaat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm als er ergens anders een betere wereld is sta ik in de rij om te verkassen
quote:
Lekker klimaat en mooie vrouwen die niet dagelijks ruzie zoekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
Koen hoopt op een lekker warm klimaat denk ik
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker klimaat en mooie vrouwen die niet dagelijks ruzie zoeken
Welterusten![]()
Malequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
Hoi pipiloi, mijn naam is Martina. Ik ben een prettig gestoorde vrouw en ben 54 jaartjes jong! Mijn hobby's zijn strandjutten (liefst Scheveningen, thuis best haha), porseleinen beeldjes sparen, kastelen bezoeken met mijn beste vriendin Hannie, en mijn klassieke caravan onderhouden, ik sop hem minstens een keer per week af, soms met een rode spons, gewoon om de afwisseling erin te houden!! Een man moet wat mij betreft echt wel mannelijk zijn, lekker wat haar overal, dat maakt me helemaal niet uit hahah, en lekker normaal, ik hou niet van die arrogantie types die denken van he ik heb een VWO diploma dus dan ben ik heel goed ineens ofzo! Hij moet ook houden van porseleinen beeldjes want mijn vorige vent Barrie kon daar niet goed mee omgaan, hij gebruikte ze soms gewoon als boekenhouder voor zijn vieze blaadjes! Plakkerig dat ze waren. Nou ik hoop dat je genoeg weet en ik hoop snel iets terug te horen! Toedeledokie!!!
[ afbeelding ]
Andere keer maar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz als jij gaat slapen, dan gooi ik de 3-0 even in het schema.
quote:Guns N' Roses zegt nee tegen Glee
Een Guns N Roses thema-aflevering van de Amerikaanse serie Glee gaat Axl en Slash toch echt te ver.
Voormalig Guns N Roses gitarist Slash vertelt dat hij en Axl Rose benaderd zijn door de makers van de populaire musicalserie Glee. Ze wilden een thema-aflevering maken met de hits van Guns N Roses erin. Dat zien de rockers niet zitten.
Optimist
Slash vertelt dat hij echt zijn best doet in deze tijden om optimistisch te zijn over de entertaiment industrie, want het is veel te makkelijk om negatief te doen. Maar bij Glee trekt hij toch echt de streep. Ook de Golden Globes die de serie in de wacht heeft gesleept, kunnen ze niet overtuigen.
Grease versus Glee
Volgens Slash is Glee nog erger van Grease en Grease is al erg genoeg, vindt hij. Toen die film uitkwam, dat hij al kom op zeg, doe s normaal. Maar als hij nu terug kijkt, is Grease in vergelijking met Glee a brilliant work of art.
Nee
Axl en Slash zijn niet de enige rockers die nee hebben gezegd. Kings of Leon en Coldplay gingen hen al voor.
Glee?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jammer, volgens mij konden ze een 'opkikker' best gebruiken
Nee, precies, 4 AMA's, 4 MTV Awards, en 2 World Music Awards en >100 miljoen verkochte albums ownen die paar Golden Globesquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Glee., Die Golden Globe award is ook niet alles
Ja, de jaren '90 waren geweldigquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, precies, 4 AMA's, 4 MTV Awards, en 2 World Music Awards en >100 miljoen verkochte albums ownen die paar Golden Globes
Wat kregen ze toen ook alweer? Oja, boe-geroep en lege flessen naar hun hoofdquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben pas weer een world tour gehad
Thank godquote:
Glee kijkersquote:
Ik kijk ook soms Glee hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Glee kijkers
Die vergelijking met Grease!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet van verwachten dat ze verstand van muziek hebben hé
quote:
Miauwquote:
haha komt dat door de reorganisatie van casa di Tombo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw
Ik kan bijna niet lopen van de spierpijn in mn benen
Zal ik ook maar weer gaan wandelen om iets op te bouwen?
Ja, die kast in elkaar zetten vergt kennelijk veel van mn benenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha komt dat door de reorganisatie van casa di Tombo?![]()
En jááá wandelenzeker op zo'n dag als vandaag. Kun je van iemand een hond lenen?
Het is wel verslavend dat wandelen. Ik heb gisteren 17 km gelopenen vandaag heen en terug van huis naar werk maar ik merk het echt aan mijn spieren nu
![]()
Wandelen met hond én babyquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die kast in elkaar zetten vergt kennelijk veel van mn benen
En ik kan wel een hond lenen, of een baby
quote:
Is er iets veranderd op de website tussen 08.30 en 10.41?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is er iets veranderd op de website tussen 08.30 en 10.41?
Of post je gewoon graag twee keer dezelfde link?
Oh leuk, wat ga je halen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ik word gesaboteerdTante is een weekje weg met de hond, en zusje is zelf al wandelen met de baby
Dan straks maar naar Ikea
Nachtkastje wat ik ga transformeren tot speelkeukentje voor mn neefjequote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is er iets veranderd op de website tussen 08.30 en 10.41?
Of post je gewoon graag twee keer dezelfde link?
quote:
Zn vader is kokquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
En leuk dat keukentje Tombo, normaal is dat altijd echt een meisjesding.
Oh cool, kan hij koken net als papaquote:
Ja, we zoeken ook een koksbuisje voor hem alquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh cool, kan hij koken net als papa
Wat leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, we zoeken ook een koksbuisje voor hem al
Oh wat leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nachtkastje wat ik ga transformeren tot speelkeukentje voor mn neefje
En waarschijnlijk troep die ik niet nodig heb
quote:
Ik moest er ook aan wennen in het begin en ok, ik zie het nog steeds wel maar haar optredens vind ik gelukkig een stuk indrukwekkenderquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Echt dat gezeur over Esther haar oog
Ik heb me verder wijselijk ingehouden met een reactiequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest er ook aan wennen in het begin en ok, ik zie het nog steeds wel maar haar optredens vind ik gelukkig een stuk indrukwekkender
Zelf maken is veel leukerquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik heb net een houten keukentje in de bestelling staan voor m'n meiske, met pannelappen, schortje en peper & zout setje
Goedzo. Weten ze al op jonge leeftijd dat mannen ook kunnen/moeten kokenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zn vader is kok
En mijn jongens-oppaskindjes spelen er ook altijd graag mee, dus ik ga een stoere keuken maken
Ja leuk, als je tante bent, dan heb je daar tijd voorquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goedzo. Weten ze al op jonge leeftijd dat mannen ook kunnen/moeten koken
Wat leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik heb net een houten keukentje in de bestelling staan voor m'n meiske, met pannelappen, schortje en peper & zout setje
Nou ik bleef nog even hangen bij een vriendin en we waren gesloooptquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik zat gisteravond nog aan je te denken, dat je ws lekker op de bank bent gaan ploffen na zoveel kilometers
Ik plaag je maar hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja leuk, als je tante bent, dan heb je daar tijd voor
Ja, dat is soms ook het bestequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb me verder wijselijk ingehouden met een reactie
Oh, waar zag ik dat laatst. Ravioli van vilt. Pisces had jij die link niet gepost?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelf maken is veel leuker![]()
Ik wil idd ook echt iets maken waar ie iets aan heeftDus ik ga van vilt dingen maken voor in de pannetjes; eieren om te bakken, broccoli, pasta ed
Ja, in CRE staat datquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, waar zag ik dat laatst. Ravioli van vilt. Pisces had jij die link niet gepost?
Laatste woensdag van de week?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoppla, de laatste woensdag van de week bijna door de helft.
Hiii!
Bonjourquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoppla, de laatste woensdag van de week bijna door de helft.
Hiii!
Scherpquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laatste woensdag van de week?
Hoeveel woensdagen heb jij in een week?
Hahaha ohh ben benieuwdquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik wacht even op het nieuwe topic
Pisces, Dirk is nu bij de wax-mevrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |