Ik zie het al voor me! Als een Mata Hari tussen de sperzieboontjes he!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word altijd wild van die 1+1 acties
Ik denk SdB, door die opgekropte frustratie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Bij welke winkel sneed jij het vlees Ll?
Ik vermoed een concurrent ervanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk SdB, door die opgekropte frustratie.
C1000, eentje waar jij vast weleens geweest benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Bij welke winkel sneed jij het vlees Ll?
Nooit geweest hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
C1000, eentje waar jij vast weleens geweest ben
Ik ken helemaal niemand uit P-town.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In papendrecht, we hadden heel veel lui uit PiscesVille
Mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niemand uit P-town.
Ja maar je bent een Knorretje geworden!quote:
Van dat kindje? Hoe is het er eigenlijk mee?quote:
Ja daar woon je nu tochquote:
Ja, en goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van dat kindje? Hoe is het er eigenlijk mee?
Okidoki! Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en goed
Ze is gister weer gaan werken, en hij doet het echt prima, groeit als kool!
Ja, het is echt leuk, tante zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
dus ik heb maar een pony genomen voor m
quote:
quote:
Uit de mond van Ll?quote:
quote:
Ja, zoiets van "mn nichtje wilde een cadeau voor haar verjaardag waarmee je kan fietsen, paardrijden, zwemmen en nog veel meer; een Tampony"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Tompony klinkt best leuk toch, het klinkt alleen een beetje als tampony, wat dan weer de clou was van een heel fout grapje van vroeger volgens mij
What's cooking?quote:
Iets met kip en sausquote:
Lekker cryptisch! Hoeveel letters heeft het? En uit hoeveel woorden bestaat het begrip?quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker cryptisch! Hoeveel letters heeft het? En uit hoeveel woorden bestaat het begrip?
Natuurlijk! Als het maar niet de i en de e is, want dat is het klnkr.quote:
Dan de oquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlijk! Als het maar niet de i en de e is, want dat is het klnkr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |