Oh cool, kan hij koken net als papaquote:
Ja, we zoeken ook een koksbuisje voor hem alquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh cool, kan hij koken net als papa
Wat leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, we zoeken ook een koksbuisje voor hem al
Oh wat leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nachtkastje wat ik ga transformeren tot speelkeukentje voor mn neefje
En waarschijnlijk troep die ik niet nodig heb
quote:
Ik moest er ook aan wennen in het begin en ok, ik zie het nog steeds wel maar haar optredens vind ik gelukkig een stuk indrukwekkenderquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Echt dat gezeur over Esther haar oog
Ik heb me verder wijselijk ingehouden met een reactiequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest er ook aan wennen in het begin en ok, ik zie het nog steeds wel maar haar optredens vind ik gelukkig een stuk indrukwekkender
Zelf maken is veel leukerquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik heb net een houten keukentje in de bestelling staan voor m'n meiske, met pannelappen, schortje en peper & zout setje
Goedzo. Weten ze al op jonge leeftijd dat mannen ook kunnen/moeten kokenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zn vader is kok
En mijn jongens-oppaskindjes spelen er ook altijd graag mee, dus ik ga een stoere keuken maken
Ja leuk, als je tante bent, dan heb je daar tijd voorquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goedzo. Weten ze al op jonge leeftijd dat mannen ook kunnen/moeten koken
Wat leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik heb net een houten keukentje in de bestelling staan voor m'n meiske, met pannelappen, schortje en peper & zout setje
Nou ik bleef nog even hangen bij een vriendin en we waren gesloooptquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik zat gisteravond nog aan je te denken, dat je ws lekker op de bank bent gaan ploffen na zoveel kilometers
Ik plaag je maar hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja leuk, als je tante bent, dan heb je daar tijd voor
Ja, dat is soms ook het bestequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb me verder wijselijk ingehouden met een reactie
Oh, waar zag ik dat laatst. Ravioli van vilt. Pisces had jij die link niet gepost?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelf maken is veel leuker![]()
Ik wil idd ook echt iets maken waar ie iets aan heeftDus ik ga van vilt dingen maken voor in de pannetjes; eieren om te bakken, broccoli, pasta ed
Ja, in CRE staat datquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, waar zag ik dat laatst. Ravioli van vilt. Pisces had jij die link niet gepost?
Laatste woensdag van de week?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoppla, de laatste woensdag van de week bijna door de helft.
Hiii!
Bonjourquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoppla, de laatste woensdag van de week bijna door de helft.
Hiii!
Scherpquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laatste woensdag van de week?
Hoeveel woensdagen heb jij in een week?
Hahaha ohh ben benieuwdquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik wacht even op het nieuwe topic
Pisces, Dirk is nu bij de wax-mevrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |