Zoietsquote:
quote:
quote:
What's up?quote:
Soms is het zo gezellig, dan tikt de teller harderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Wuuut alweer 100+ SC's voorbij hier vandaag
Dan blijf je wakkerquote:
We only got 4 minutes to save the world!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Tick tick tick, the time is running out.
vergaat de wereld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Tick tick tick, the time is running out.
19/1/2011 kende ik nog niet als einddatumquote:
gaaf, hebben ze daar ook Fokquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, we worden opgehaald en naar een nieuwe planeet verplaatst.
Oh menquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een hele stad apart. Vivastraat enz.
Ja, maar nog mooier dan je je voor kunt stellen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh men
En wonen we dan in een hofje?
Ohquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar nog mooier dan je je voor kunt stellen.
Bedoel jij een betere wereld of een beter klimaat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm als er ergens anders een betere wereld is sta ik in de rij om te verkassen
quote:
Lekker klimaat en mooie vrouwen die niet dagelijks ruzie zoekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
Koen hoopt op een lekker warm klimaat denk ik
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker klimaat en mooie vrouwen die niet dagelijks ruzie zoeken
Welterusten![]()
Malequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
Hoi pipiloi, mijn naam is Martina. Ik ben een prettig gestoorde vrouw en ben 54 jaartjes jong! Mijn hobby's zijn strandjutten (liefst Scheveningen, thuis best haha), porseleinen beeldjes sparen, kastelen bezoeken met mijn beste vriendin Hannie, en mijn klassieke caravan onderhouden, ik sop hem minstens een keer per week af, soms met een rode spons, gewoon om de afwisseling erin te houden!! Een man moet wat mij betreft echt wel mannelijk zijn, lekker wat haar overal, dat maakt me helemaal niet uit hahah, en lekker normaal, ik hou niet van die arrogantie types die denken van he ik heb een VWO diploma dus dan ben ik heel goed ineens ofzo! Hij moet ook houden van porseleinen beeldjes want mijn vorige vent Barrie kon daar niet goed mee omgaan, hij gebruikte ze soms gewoon als boekenhouder voor zijn vieze blaadjes! Plakkerig dat ze waren. Nou ik hoop dat je genoeg weet en ik hoop snel iets terug te horen! Toedeledokie!!!
[ afbeelding ]
Andere keer maar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz als jij gaat slapen, dan gooi ik de 3-0 even in het schema.
quote:Guns N' Roses zegt nee tegen Glee
Een Guns N Roses thema-aflevering van de Amerikaanse serie Glee gaat Axl en Slash toch echt te ver.
Voormalig Guns N Roses gitarist Slash vertelt dat hij en Axl Rose benaderd zijn door de makers van de populaire musicalserie Glee. Ze wilden een thema-aflevering maken met de hits van Guns N Roses erin. Dat zien de rockers niet zitten.
Optimist
Slash vertelt dat hij echt zijn best doet in deze tijden om optimistisch te zijn over de entertaiment industrie, want het is veel te makkelijk om negatief te doen. Maar bij Glee trekt hij toch echt de streep. Ook de Golden Globes die de serie in de wacht heeft gesleept, kunnen ze niet overtuigen.
Grease versus Glee
Volgens Slash is Glee nog erger van Grease en Grease is al erg genoeg, vindt hij. Toen die film uitkwam, dat hij al kom op zeg, doe s normaal. Maar als hij nu terug kijkt, is Grease in vergelijking met Glee a brilliant work of art.
Nee
Axl en Slash zijn niet de enige rockers die nee hebben gezegd. Kings of Leon en Coldplay gingen hen al voor.
Glee?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jammer, volgens mij konden ze een 'opkikker' best gebruiken
Nee, precies, 4 AMA's, 4 MTV Awards, en 2 World Music Awards en >100 miljoen verkochte albums ownen die paar Golden Globesquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Glee., Die Golden Globe award is ook niet alles
Ja, de jaren '90 waren geweldigquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, precies, 4 AMA's, 4 MTV Awards, en 2 World Music Awards en >100 miljoen verkochte albums ownen die paar Golden Globes
Wat kregen ze toen ook alweer? Oja, boe-geroep en lege flessen naar hun hoofdquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben pas weer een world tour gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |