Maar jij rent iedereen er sportief gezien dan weer uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
Haha maar dat is toch zo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt nog dat het haar bouw is waar ze niks aan kan doen![]()
Zag iedereen er maar zo slank uit in Nederland, zou een stuk gezonder zijn
Oh zo, ik dacht dat het (ook) als kritiek bedoeld wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha maar dat is toch zo?Ik houd altijd klapkuiten, hoeveel ik ook afval of beweeg
Ik vind Leonie alelen leuk als ze een nummer zingt dat oorspronkelijk door een man gezongen wordt. Ik vind haar anders zo schelquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
Muurbloempje Leonie
Ze doet het wel goed
Ik ga denk ik toch voor Kim of Ben
Nee hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat het (ook) als kritiek bedoeld was
Ja, bij de stamppot boerenkoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
Klapkuiten klinkt wel lekker trouwens
Schel heb ik nog niet gehoord, zal eens op gaan letten of ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind Leonie alelen leuk als ze een nummer zingt dat oorspronkelijk door een man gezongen wordt. Ik vind haar anders zo schel
Nee ik zie het skelet-geneuzel er ook niet in, mooi lijf voor een dertigerquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Zo is ze gewoon gebouwd. Ze is superslank maar ze ziet er niet ingevallen uit ofzo. Ik zou écht zo met haar ruilen
Maar hoe ziet een klapkuit er dan uit?quote:
Ik duur met je meequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Met sprinten win ik niet van je Pisc. Ben meer een duurloper.
Ik vond het vreselijk toen Leonie met ilse zong. Vond echt dat ze het niet redde bij Ilsequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schel heb ik nog niet gehoord, zal eens op gaan letten of ik snap wat je bedoelt
Ik vind Ilse de Lange nummers (en die country jodel van d'r) vreselijk (als mens vind ik haar wel leuk), maar toen Ilse Leonie het nummer zong was het een verademing
Kan ook zijn dat je geheel gelijk hebt, ik was alleen al blij om die Ilse-jodel niet te horenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk toen Leonie met ilse zong. Vond echt dat ze het niet redde bij Ilse![]()
Yin-Yang
Welke sporten klop je me wel mee?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik duur met je mee![]()
Met darten en voetbal win je wel met gemak
Wandelen, hardlopen, fietsen en badmintonquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Welke sporten klop je me wel mee?
Badminton wil ik nog wel eens zien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wandelen, hardlopen, fietsen en badminton
Ben je ook een snelle Japie met een badmintonracket?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Badminton wil ik nog wel eens zien.Fietsen: no doubt.
Ik raap de shuttles welquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je ook een snelle Japie met een badmintonracket?![]()
Wij kunnen wel lekker op goeie hoogte spelen
Ik ben best handig met dat stuk gereedschap ja. En ik laat geen shuttle lopen, heerlijk irritant voor tegenstanders.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je ook een snelle Japie met een badmintonracket?![]()
Wij kunnen wel lekker op goeie hoogte spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |