Ik heb een tongpiercing gehad. Piercings zijn zó overratedquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je geluk hebt ook nog een tepelpiercing.
Dat zijn ze eigenlijk wel ja. Ik heb sinds 6 jaar een navelpiercing, is de enige piercing waar ik echt nog steeds blij mee ben. Tong, lip, wenkbrauw en neus vind ik allemaal zo gay of ordinair.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een tongpiercing gehad. Piercings zijn zó overrated
Oh lip kan ik wel heel mooi vinden. Niet bij iedereen, maar op zich kan ik het wel waarderen. Zolang het geen ring op een stokje wordt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zijn ze eigenlijk wel ja. Ik heb sinds 6 jaar een navelpiercing, is de enige piercing waar ik echt nog steeds blij mee ben. Tong, lip, wenkbrauw en neus vind ik allemaal zo gay of ordinair.Al zou ik tong nog overwegen.
Ik had ineens een hele rare layoutquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar het is ook een hele mooie![]()
Maar wat is er met de lay-out?
Normaal lig ik al voor pampus, maar de laatste week ben ik op dreef.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal wel nodig zijn ja. Nachtwaakster ben je!
Is dat elke dag nu op tv? Ik ben echt tennisn000bquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, wow, nog echt bezig ook! Ik wacht op het tennis. Slechte weken voor mij dit, met de Australian Open.
Ja, vanaf 1.00 uur tot een uur of 12 soms langer. Ik kijk niet alles, moet ook aan de slag, maar de nachten zijn kort.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat elke dag nu op tv? Ik ben echt tennisn000b
Zit je dan ook te genieten met een cola'tje en een bakje chips of dat dan niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, vanaf 1.00 uur tot een uur of 12 soms langer. Ik kijk niet alles, moet ook aan de slag, maar de nachten zijn kort.
quote:
Nee, is meestal vooravond en weekendwerk. Binnen de perken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je dan ook te genieten met een cola'tje en een bakje chips of dat dan niet?
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je nog met je fruitjes bezig Tombo?
Hoe lang moet je nog denk je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde om 0.00 gaan slapen maar ik wil ook mn aardbeien af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |