Hoe harder je neuckt hoe groter de kans op een meisje. Daar moet ik het maar mee doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoop je? Of is er al een femalekoelkastje ergens?
Ooit zal je zoon dit lezen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe harder je neuckt hoe groter de kans op een meisje. Daar moet ik het maar mee doen![]()
Voorlopig nog geen koters, maar als ik er een wil MOET het een meisje worden![]()
Ik ga dus echt niet met een zoontje naar voetbal, judo of wat allemaal niet. Nee, het wordt dan papa's prinsesje want het wordt een dochter![]()
Hoop ik toch
Ze kunnen later ook wat makkelijker aan sigaretten en breezers komenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe harder je neuckt hoe groter de kans op een meisje. Daar moet ik het maar mee doen![]()
Voorlopig nog geen koters, maar als ik er een wil MOET het een meisje worden![]()
Ik ga dus echt niet met een zoontje naar voetbal, judo of wat allemaal niet. Nee, het wordt dan papa's prinsesje want het wordt een dochter![]()
Hoop ik toch
Ik wilde juist helemaal geen meisje. Die geven alleen gezeik. Moet ik een gun aanschaffen voor al die kansloze gasten voor de deur die haar willen raken enzquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoop ik toch
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef banapples het volgende:
[..]
Ze kunnen later ook wat makkelijker aan sigaretten en breezers komen
Papa zal trots zijn op z'n eigen sletjequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef banapples het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef banapples het volgende:
[..]
De volgende ochtend vragen of ze nog een beetje veel heeft kunnen roken en zuipenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Papa zal trots zijn op z'n eigen sletje
Zo veel mannen willen een zoon omdat ze die dan zo kunnen opvoeden als ze zelf altijd hadden gewild (lees: kapotverwennen), maar ik heb er zo niks mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde juist helemaal geen meisje. Die geven alleen gezeik. Moet ik een gun aanschaffen voor al die kansloze gasten voor de deur die haar willen raken enz![]()
Nah ik ben heel blij met mijn heldenzoon. En ik hoef niet naar voetbal of judo. Hij zit op breakdancen en ik mag niet eens komen kijken van hem
Nee, slaan als ze niet met genoeg thuis komtquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:18 schreef banapples het volgende:
[..]
De volgende ochtend vragen of ze nog een beetje veel heeft kunnen roken en zuipen
Je mag je zoon ook wel barbies geven hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo veel mannen willen een zoon omdat ze die dan zo kunnen opvoeden als ze zelf altijd hadden gewild (lees: kapotverwennen), maar ik heb er zo niks mee.
Ik ga geen autotjes kopen maar Barbies
Heb je nog een sigaretje voor papa kunnen verdienen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, slaan als ze niet met genoeg thuis komt
Maar ik wil geen zooooooonquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag je zoon ook wel barbies geven hoor
Dan wordt je zoon homoquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag je zoon ook wel barbies geven hoor
Zeg het maar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar blijft U2? Welke van U2 ga je draaien?
Dat ligt helemaal aan jezelfquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ik wil geen zooooooon![]()
Kutjochies![]()
Ik ben er zelf een en ik wil geen kloon van mezelf graag, dat kan de wereld niet aan.
Doe maar vertigo of beautiful day of magnificentquote:
O ja dat is waar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit moet je niet zeggen waar homo's meelezenHomo word je niet maar ben je (zeggen ze).
Geen ideequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen jij je zoon maakte: hard of zacht geneuckt? Ik moet wat meer statistieken inslaan.
JIj vuile sletquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Toentertijd neukte ik vrij veel en zoonlief liet pas na 5 maanden zwangerschap merken dat ie er was![]()
Ik weet dus echt niet wanneer ie verwekt is. De kans is groot dat ie op de middenstip van FC Dordrecht is verwekt, hij heeft nu een hekel aan voetbal
Omdat ik een actief seksleven had met mijn toenmalige vriend?quote:
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik een actief seksleven had met mijn toenmalige vriend?
jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan valt het meequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Duidelijkquote:
Ik weet wie de pa van mn zoon is hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan valt het meeDacht met verschillende
En die pa vond jou geen MILF?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk
[..]
Ik weet wie de pa van mn zoon is hoor
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet wie de pa van mn zoon is hoor
Ik ga het zo afzetten en Xena kijken denk ikquote:
GIRLPOWER!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het zo afzetten en Xena kijken denk ik
Je moet trouwens eerst even naar de opticien voordat je weer te weinig sigaretten krijgt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het zo afzetten en Xena kijken denk ik
Ik heb mn bril vrijdag pas nodig. En dan nog niet echtquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef banapples het volgende:
[..]
Je moet trouwens eerst even naar de opticien voordat je weer te weinig sigaretten krijgt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga maar eens poepen.
Er zijn vast fans van deze muziek hoor, maar sorry, ik val er niet onder
"Werk" je alleen in het weekend?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn bril vrijdag pas nodig. En dan nog niet echt
Ook dat jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef banapples het volgende:
[..]
"Werk" je alleen in het weekend?
Ik hoorde alleen Patje, en toen dit bazennummerquote:
Ja ik ging op de verkeerde dinges praten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen Patje, en toen dit bazennummer
Jij rookt echt veelquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook dat ja![]()
Nah ik heb een bril voor het autorijden en dan met name als ik lange afstanden moet rijden. Vrijdag ga ik half NL door dus dan pas bril nodig
Alles went behalve een ventquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Went vanzelf![]()
Gaat al steeds beter.
Ik kende het door Need for Speedquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef Graseter het volgende:
Wederom:
Mensen die Justice niet kennen.
Ik door Stress.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kende het door Need for Speed
Ik heb lang nagedacht en dit is het beste wat ik hebquote:
wat knap bedachtquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:39 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb lang nagedacht en dit is het beste wat ik heb![]()
Alles kan gauw, behalve bij een vrouw
Het leven is mooi, zolang je vrouw zich bevindt in een kooi
Wacht ffquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef banapples het volgende:
[..]
Wacht ff
Een vrouw hoor bij het aanrecht en niet op de middenstip bij Dordrecht
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
Toch erg zwak.
Zonder vrouwen zou er weinig aan zijn en waren we elkaar alleen maar de hele dag anaal aan het vernederen.
ligt eraan wat ze doet op de middenstipquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef banapples het volgende:
[..]
Wacht ff
Slechtquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef banapples het volgende:
[..]
Wacht ff
Licht?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef -K03N- het volgende:
[..]
licht eraan wat ze doet op de middenstip
Een beetje zoals griekenland vroeger?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
Toch erg zwak.
Zonder vrouwen zou er weinig aan zijn en waren we elkaar alleen maar de hele dag anaal aan het vernederen.
Vraag maar aan huppelmuts wat daar gedaan wordtquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef -K03N- het volgende:
[..]
ligt eraan wat ze doet op de middenstip
quote:
Ik doe daar niet meer aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef banapples het volgende:
[..]
Vraag maar aan huppelmuts wat daar gedaan wordt
Daar was ik niet bij, vertel, hoe ging dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een beetje zoals griekenland vroeger?
Je typoquote:
Daar leefde mannen allemaal bij elkaar en gingen alleen naar vrouwen om kinderen te maken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, vertel, hoe ging dat?
Start je piratenbaai en download Caligula maar eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, vertel, hoe ging dat?
Licht eruitquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dikke spello zul je bedoelen. Licht eraan
Of licht eraf?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dikke spello zul je bedoelen. Licht eraan
Nah, ik bedoel dat mannen mannen blijven en dus blijven willen neucken als er geen vrouwen zouden zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar leefde mannen allemaal bij elkaar en gingen alleen naar vrouwen om kinderen te maken.
Ja die mannen neukte ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, ik bedoel dat mannen mannen blijven en dus blijven willen neucken als er geen vrouwen zouden zijn
Ogen dicht, een gat is een gat. Dat wordt dan het mottoquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja die mannen neukte ook.Met elkaar.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ogen dicht, een gat is een gat. Dat wordt dan het motto
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mystery Repeats.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Joh
Ik heb altijd verstaan "Mister B. Repeats", ik vond het ook al zo'n domme tekst.
Nog steeds overigens
Tenzij je de ontvanger bentquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Spuit 601211quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:49 schreef ElmoFan het volgende:
Jongens, ik heb/had even geen tijd, heeft flippie echt gekreund?
Ja de moeder van utopie ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:49 schreef ElmoFan het volgende:
Jongens, ik heb/had even geen tijd, heeft flippie echt gekreund?
Mocht niet van die huppelmutsquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik had hem vanochtend ook aan jou gevraagd
Die uitgewoonde MILF moet niet zeurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Ik dacht toch echt dat ik je er in had gezet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
Jongens waar is die Piersma mee bezig? Hij zou me inplannen maar hij schiet niet op
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
Argh dit klerenummer kan ik echt niet meer horen, sorry![]()
Even mute.
Elke dag (behalve zondag) 10-12 djkoelkasts ochtendglorenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik je er in had gezet.
Nee da's volgende week en 17-18 is een kuttijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:55 schreef PiRANiA het volgende:
djkoelkast
Mon, January 24, 17:00 18:00
ma - vr.
Ik plan altijd last-minute in he.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef -Datdus- het volgende:
Hey zouden we de tijden buiten primetime niet open houden voor anderen? We kunnen ook de primetime groter maken natuurlijk
staat er voor deze week opquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Elke dag (behalve zondag) 10-12 djkoelkasts ochtendgloren
idemquote:Elke dag 19-20 djkoelkast
quote:tot eind van deze week en volgende week zien we dan wel weer.
Ik zie dat je er van 17-18 en 19-20 op staat. Het moet dus alleen 19-20 zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee da's volgende week en 17-18 is een kuttijd
Volgende week weet ik nog niet, laat maar leeg, ik zie wel wat er over blijftquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zie dat je er van 17-18 en 19-20 op staat. Het moet dus alleen 19-20 zijn?
En als ik je heel liev aankijk mogen die ochtenden dan tot 12 ipv 11?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zie dat je er van 17-18 en 19-20 op staat. Het moet dus alleen 19-20 zijn?
hoe is het nou eigenlijk afgelopen met zijn ouders?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Naatje zei gister in de skype dat we zijn vaste telefoonnummer van zijn ouders toch niet zouden vinden. Kortom, we belden het betreffende nummer!
Doe dan 19.00 tot 22.00quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef -Datdus- het volgende:
9:00 - 11:00 ochtend prime
13:00 - 15:00 middag prime
19:00 - 00:00 avond prime
Ideetje?
Om het makkelijk te houdenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef -Datdus- het volgende:
9:00 - 11:00 ochtend prime
13:00 - 15:00 middag prime
19:00 - 00:00 avond prime
Ideetje? en meer primetime dj's?
Nee er komen namelijk genoeg leuke shows na de primequote:
404 Error - Bestand niet gevonden!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Naatje zei gister in de skype dat we zijn vaste telefoonnummer van zijn ouders toch niet zouden vinden. Kortom, we belden het betreffende nummer!
Een ogenblik geduld alstublieft, uw bestand zal binnen enkele ogenblikken weer op de server staan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
404 Error - Bestand niet gevonden!
ACK.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja en 1 megaverzoek![]()
5 februari wil ik van 22:00 - 10:00 uur de grote nachtmarathon houden
Omdat het teletubbiemixen is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:05 schreef 8108139dpths het volgende:
Waarom heeft Virtual DJ geen fatsoenlijke mic- en headphone controls?![]()
Maar goed dat ik een externe mixer heb.
mac is beterquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe de neuk kan pro tools 6.9 for mac nou maar 64mb groot zijn?
HA! Vergeet het maar. Die ga je niet illegaal, werkend vindenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe de neuk kan pro tools 6.9 for mac nou maar 64mb groot zijn?
opslaan alsquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
404 Error - Bestand niet gevonden!
Zeker weten? Dalet is me ook gelukt! (over baggerware gesproken)quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
HA! Vergeet het maar. Die ga je niet illegaal, werkend vindenZelfs de LE is nog niet gekraakt.
Dat soberzo, maar vooral de headphone controls zijn toch wel soort van noodzakelijk voor monitoring.quote:
En dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
djkoelkast marathon!
Wanneer
za, 5. februari, 22:00 zo, 6. februari, 10:00![]()
![]()
![]()
![]()
Dalet had ik ook vrij snel maar ik vond er niks aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zeker weten? Dalet is me ook gelukt! (over baggerware gesproken)
Dan heb ik een 12u durende marathonuitzending. 12u lang ongeinquote:
Traktor met externe controller werkt ook errug prettig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat soberzo, maar vooral de headphone controls zijn toch wel soort van noodzakelijk voor monitoring.
Maar goed, zoals ik zei; het kan net zo eenvoudig via mijn ext. mixer.
Gooi er eens een dikke Hollandse Goede Doel plaat in, daar heb ik behoefte aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Roger Waters.
Ik ga dit live meemaken.
Ik heb geen Nederlandstalige muziek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gooi er eens een dikke Hollandse Goede Doel plaat in, daar heb ik behoefte aan
Wat slecht! Goede Doel is tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb geen Nederlandstalige muziek.
Leeft die man nog?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Roger Waters.
Ik ga dit live meemaken.
Ik ook, heb er 76 euro voor betaald.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat GE niet naar een kist gaat staan kijken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ook, heb er 76 euro voor betaald.
Jij ook al?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sperzieboontoon, ik neuck met hem
Ik heb al zitten kijken naar die X1, maar ik heb er helaas het geld niet voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Traktor met externe controller werkt ook errug prettig!
In de studio heb ik de Reloop Digital Jockey 2 Interface Editionquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb al zitten kijken naar die X1, maar ik heb er helaas het geld niet voor.
Sterkte!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
WebHawk gaat even rebooten!
Damn, heb al 5x webhawk in de nacht gedaan
Nice.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In de studio heb ik de Reloop Digital Jockey 2 Interface Edition
Daar is de teststream alleen niet voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maat van me draait hardcore op de test
En hij kan dat goed!
Liedje van Muse is ook van 'n FIFA.quote:
Ik vraag me af of dat ook gewaardeerd gaat worden als we het live uit gaan zenden. Hardcore en varianten, of hardrock voor een half uur of meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maat van me draait hardcore op de test
En hij kan dat goed!
Ooh we zitten ff samen te klooien vanuit hierquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar is de teststream alleen niet voor.
Dat kan toch ook zonder broadcast.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh we zitten ff samen te klooien vanuit hier
Anders skins in te stellen en knoppen te keybinden enzo
We luisteren om en om naar elkaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan toch ook zonder broadcast.?
Teststream is echt alleen om broodnodige dingen te testen en dan meld je dat niet hier om meer luisteraars die kant op te trekken, dat is nu een paar keer gebeurd en heel storend voor degene die op dat moment draait.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh we zitten ff samen te klooien vanuit hier
Anders skins in te stellen en knoppen te keybinden enzo
Dat is het niet, ga je gang, maar hou het voor je, want zoals gezegd: niet leuk voor wie nu draait als er 10 man naar de teststream gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We luisteren om en om naar elkaar.
Als we er vanaf moeten, moeten jullie maar even kicken
Ow, normaal is primaquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Met Will.I.Am of de normale versie?
quote:Stream is up at 192 kbps with 25 of 200 listeners (25 unique)
Sorry, dat was niet mijn intentiequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het niet, ga je gang, maar hou het voor je, want zoals gezegd: niet leuk voor wie nu draait als er 10 man naar de teststream gaan.
Er komen meerdere nieuwe teststreams op de nieuwe server met max 2 luisteraars, op die manier kunnen er niet te veel luisteraars "overlopen" en kunnen meerdere mensen tegelijk echt testen wanneer dat echt nodig is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sorry, dat was niet mijn intentie
Mensen, test is verboden terrein !
Blijf allemaal lekker daar!
Dat is wel nicequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komen meerdere nieuwe teststreams op de nieuwe server met max 2 luisteraars, op die manier kunnen er niet te veel luisteraars "overlopen" en kunnen meerdere mensen tegelijk echt testen wanneer dat echt nodig is.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komen meerdere nieuwe teststreams op de nieuwe server met max 2 luisteraars, op die manier kunnen er niet te veel luisteraars "overlopen" en kunnen meerdere mensen tegelijk echt testen wanneer dat echt nodig is.
490 luisteraars, dat is echt fantastischquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
We moeten ook een ultiem goede stunt verzinnen, ik wil weten wat echt de max is van de nieuwe server.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
490 luisteraars, dat is echt fantastisch
Dromenvangertje gaat strippen!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
We moeten ook een ultiem goede stunt verzinnen, ik wil weten wat echt de max is van de nieuwe server.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dromenvangertje gaat strippen!!
Oh.. wacht
Luisteraard 450 krijgt gratis een bosje gordelroos?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
490 luisteraars, dat is echt fantastisch
Kut radioquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh.. wacht
Woont DV in Almere?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh.. wacht
Postalgold is nu 490 geworden he, daarom 490 ipv 450quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Luisteraard 450 krijgt gratis een bosje gordelroos?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Postalgold is nu 490 geworden he, daarom 490 ipv 450
Wist ik, maar niemand ziet wat ik bedoel schijnbaarquote:
Jawel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wist ik, maar niemand ziet wat ik bedoel schijnbaar
Oh... Nee sorry, ik snap de Cloo Neyquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wist ik, maar niemand ziet wat ik bedoel schijnbaar
Als die naakt gaat kunnen we FOK! opdoekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh... Nee sorry, ik snap de Cloo Ney
We zullen wel meer vrouwelijke users krijgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als die naakt gaat kunnen we FOK! opdoeken
Naatje je bent een held.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
Om 07h opgestaan, bericht gewist, weer in mijn bed gedoken, anderhalf uur later: "Wat was dat 's nachts? Was dat Gouwestad ofzo?" "Ik weet van niets..."
Nee lul, ze is nog lang geen 18quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We zullen wel meer vrouwelijke users krijgen
Daarna opdoeken ja
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
Om 07h opgestaan, bericht gewist, weer in mijn bed gedoken, anderhalf uur later: "Wat was dat 's nachts? Was dat Gouwestad ofzo?" "Ik weet van niets..."
Ja dat weet ik ook welquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee lul, ze is nog lang geen 18
Leuk garpje hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel
Het was ook maar een grapje
Ik ben naar een concertquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
___!
Ach vannacht proberen we het weer als je niet slaapt.
Mijn dromenvangertje is onvervangbaar, we moeten maar gewoon wachtenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sharr dan, die word dit jaar 18
quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_sigaret__.htmlquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh... Nee sorry, ik snap de Cloo Ney
Tismeboi Snuf!!quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn dromenvangertje is onvervangbaar, we moeten maar gewoon wachten
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_sigaret__.html
Blurquote:
Jeboi Snuf..MET EEN POST!quote:
Prachtigquote:
Ik voel me vereerdquote:
Dat kan ik zo ook wel draaien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
Graseter: heb je Fatboy Slim? Draai daar maar wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |