En die pa vond jou geen MILF?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk
[..]
Ik weet wie de pa van mn zoon is hoor
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet wie de pa van mn zoon is hoor
Ik ga het zo afzetten en Xena kijken denk ikquote:
GIRLPOWER!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het zo afzetten en Xena kijken denk ik
Je moet trouwens eerst even naar de opticien voordat je weer te weinig sigaretten krijgt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het zo afzetten en Xena kijken denk ik
Ik heb mn bril vrijdag pas nodig. En dan nog niet echtquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef banapples het volgende:
[..]
Je moet trouwens eerst even naar de opticien voordat je weer te weinig sigaretten krijgt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga maar eens poepen.
Er zijn vast fans van deze muziek hoor, maar sorry, ik val er niet onder
"Werk" je alleen in het weekend?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn bril vrijdag pas nodig. En dan nog niet echt
Ook dat jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef banapples het volgende:
[..]
"Werk" je alleen in het weekend?
Ik hoorde alleen Patje, en toen dit bazennummerquote:
Ja ik ging op de verkeerde dinges praten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen Patje, en toen dit bazennummer
Jij rookt echt veelquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook dat ja![]()
Nah ik heb een bril voor het autorijden en dan met name als ik lange afstanden moet rijden. Vrijdag ga ik half NL door dus dan pas bril nodig
Alles went behalve een ventquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Went vanzelf![]()
Gaat al steeds beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |