Hoe harder je neuckt hoe groter de kans op een meisje. Daar moet ik het maar mee doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoop je? Of is er al een femalekoelkastje ergens?
Ooit zal je zoon dit lezen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe harder je neuckt hoe groter de kans op een meisje. Daar moet ik het maar mee doen![]()
Voorlopig nog geen koters, maar als ik er een wil MOET het een meisje worden![]()
Ik ga dus echt niet met een zoontje naar voetbal, judo of wat allemaal niet. Nee, het wordt dan papa's prinsesje want het wordt een dochter![]()
Hoop ik toch
Ze kunnen later ook wat makkelijker aan sigaretten en breezers komenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe harder je neuckt hoe groter de kans op een meisje. Daar moet ik het maar mee doen![]()
Voorlopig nog geen koters, maar als ik er een wil MOET het een meisje worden![]()
Ik ga dus echt niet met een zoontje naar voetbal, judo of wat allemaal niet. Nee, het wordt dan papa's prinsesje want het wordt een dochter![]()
Hoop ik toch
Ik wilde juist helemaal geen meisje. Die geven alleen gezeik. Moet ik een gun aanschaffen voor al die kansloze gasten voor de deur die haar willen raken enzquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoop ik toch
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef banapples het volgende:
[..]
Ze kunnen later ook wat makkelijker aan sigaretten en breezers komen
Papa zal trots zijn op z'n eigen sletjequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef banapples het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef banapples het volgende:
[..]
De volgende ochtend vragen of ze nog een beetje veel heeft kunnen roken en zuipenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Papa zal trots zijn op z'n eigen sletje
Zo veel mannen willen een zoon omdat ze die dan zo kunnen opvoeden als ze zelf altijd hadden gewild (lees: kapotverwennen), maar ik heb er zo niks mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde juist helemaal geen meisje. Die geven alleen gezeik. Moet ik een gun aanschaffen voor al die kansloze gasten voor de deur die haar willen raken enz![]()
Nah ik ben heel blij met mijn heldenzoon. En ik hoef niet naar voetbal of judo. Hij zit op breakdancen en ik mag niet eens komen kijken van hem
Nee, slaan als ze niet met genoeg thuis komtquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:18 schreef banapples het volgende:
[..]
De volgende ochtend vragen of ze nog een beetje veel heeft kunnen roken en zuipen
Je mag je zoon ook wel barbies geven hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo veel mannen willen een zoon omdat ze die dan zo kunnen opvoeden als ze zelf altijd hadden gewild (lees: kapotverwennen), maar ik heb er zo niks mee.
Ik ga geen autotjes kopen maar Barbies
Heb je nog een sigaretje voor papa kunnen verdienen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, slaan als ze niet met genoeg thuis komt
Maar ik wil geen zooooooonquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag je zoon ook wel barbies geven hoor
Dan wordt je zoon homoquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag je zoon ook wel barbies geven hoor
Zeg het maar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar blijft U2? Welke van U2 ga je draaien?
Dat ligt helemaal aan jezelfquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ik wil geen zooooooon![]()
Kutjochies![]()
Ik ben er zelf een en ik wil geen kloon van mezelf graag, dat kan de wereld niet aan.
Doe maar vertigo of beautiful day of magnificentquote:
O ja dat is waar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit moet je niet zeggen waar homo's meelezenHomo word je niet maar ben je (zeggen ze).
Geen ideequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen jij je zoon maakte: hard of zacht geneuckt? Ik moet wat meer statistieken inslaan.
JIj vuile sletquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Toentertijd neukte ik vrij veel en zoonlief liet pas na 5 maanden zwangerschap merken dat ie er was![]()
Ik weet dus echt niet wanneer ie verwekt is. De kans is groot dat ie op de middenstip van FC Dordrecht is verwekt, hij heeft nu een hekel aan voetbal
Omdat ik een actief seksleven had met mijn toenmalige vriend?quote:
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik een actief seksleven had met mijn toenmalige vriend?
jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan valt het meequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Duidelijkquote:
Ik weet wie de pa van mn zoon is hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan valt het meeDacht met verschillende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |