Wie heeft dat erin gezet danquote:
Is primaquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe is het geluid? Ik heb er gisteren bijna een uur aan lopen kutten en volgens mij klinkt het nu echt super lekker
Prima.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe is het geluid? Ik heb er gisteren bijna een uur aan lopen kutten en volgens mij klinkt het nu echt super lekker
Prima volgens mij. Je gebruikt ook zo'n limiter?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb Breakaway er op gezet, die doet alles. Compressor/limiter/stereo enhancer/bass shaping etc.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Prima volgens mij. Je gebruikt ook zo'n limiter?
Klinkt wel goed ja. Je kan het beter dan Kwaliteitquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Breakaway er op gezet, die doet alles. Compressor/limiter/stereo enhancer/bass shaping etc.
Ik ben bang dat 3FM koelkast komt pikken van onsquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klinkt wel goed ja. Je kan het beter dan Kwaliteit
Ze lezen mee hequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 3FM koelkast komt pikken van ons
Ik doe het allemaal op gehoor, trial and error. Toen ik begon klonk het als goedkope oordoppen die alleen hoog doorgeven, nu klinkt het naar mijn idee behoorlijk goed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klinkt wel goed ja. Je kan het beter dan Kwaliteit
Heeft die ieder geval een baanquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik luister persoonlijk liever naar Koelkast dan naar Giel of Domien ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik luister persoonlijk liever naar Koelkast dan naar Giel of Domien ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timurquote:
QFT!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar Giel. Ik luister liever naar het doodtrappen van een lieve puppy dan naar Giel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]QFE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terechte egoboost wel.
Jij moet sinds een week ook haast wel met een enorme air rondlopen thuis en in DH![]()
Gezien het aantal veren in je reet enzIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef djkoelkast het volgende:
Opletten, zometeen nog eens mijn superjingle
Nee hoor, ik weet zelf best dat ik goed benquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Terechte egoboost wel.
Jij moet sinds een week ook haast wel met een enorme air rondlopen thuis en in DH![]()
Gezien het aantal veren in je reet enz
Vliegende Spaghetti Monsterquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Veluwsche Stoomtrein Maatschappij?
Al vind ik hem tijdens de SR wel tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar Giel. Ik luister liever naar het doodtrappen van een lieve puppy dan naar Giel.
Ik let op.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef djkoelkast het volgende:
Opletten, zometeen nog eens mijn superjingle
Ja, daarom draai ik hem maar evenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast!
Ik wist niet dat dit het origineel was van die hardstyle versie!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast!
Ik wist niet dat dit het origineel was van die hardstyle versie!
Please don'tquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef banapples het volgende:
Weet je wat een leuk nummer is om de ochtend mee te beginnen?
BONKERS !!!
Breaking Point is ook wel lekker om mee wakker te worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef banapples het volgende:
Weet je wat een leuk nummer is om de ochtend mee te beginnen?
BONKERS !!!
Be careful what you wish forquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Iets met gitaren in de vroege ochtend is ook wel![]()
Bring it on babequote:
Spineshank - While My Guitar Gently Wheeps.quote:
Daar word ik altijd wel vrolijk van jaquote:
Nu ben ik bangquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Spineshank - While My Guitar Gently Wheeps.
Nergens voor nodig, zo erg is hij niet.quote:
Ga jij naar Groezrock?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, zo erg is hij niet.
Spineshank - Smotheredquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Spineshank - While My Guitar Gently Wheeps.
Ken ik nietquote:
Eigenlijk praktisch alles van Spineshank is lekkerquote:
http://www.groezrock.be/quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Eigenlijk praktisch alles van Spineshank is lekker
quote:
Jij kent mij inmiddels al een beetje, vind ik dat ook?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eigenlijk praktisch alles van Spineshank is lekker
Dat is toch normaal? Ik ben al iets meer elite. Ik krijg er breezer EN een peuk voorquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whuttttt______
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_sigaret__.html
Nah, gaat hem niet worden.quote:
Ik denk dat het te hard voor jou is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kent mij inmiddels al een beetje, vind ik dat ook?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch normaal? Ik ben al iets meer elite. Ik krijg er breezer EN een peuk voor
Dat idee had ik ook alquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat het te hard voor jou is.
Neeeeeeequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whuttttt______
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_sigaret__.html
quote:In Almere krijg je al een sigaret voor "tien sockies" aan de toblerone van een lokale hosselnegert. Maar dan heb je ook wat. FILMPJES (nsfw).
NOFX, August Burns Red, Comeback Kid, Asking Alexandria, Streetlight Manifestoquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neeeeeee_____
http://www.twitvid.com/Q2BS2
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neeeeeee_____
[..]
Watquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neeeeeee_____
[..]
Zit hem in de naam denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bart heeft zijn nieuwe beroep al gevonden, sigaretten leverancier.
Ik heb sigaretten nodigquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bart heeft zijn nieuwe beroep al gevonden, sigaretten leverancier.
Mond vol voor een pakkie peukenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die bitch pijpt 10 seconde een neger voor een sigaret
In Nederland____ !!!!
Een pakje peuken kost godverdomme €4,80 geloof ik.
Daar zitten er 19 in geloof ik.
4,80:19= 0,25
Dus die hoer pijpt een neger voor een sigaret van €0,25___ !
quote:ze vind bijde lekker van mij kon ze een pakje peuken krijgen
quote:Altijd lekker een sigaretje na de sex. Wie doet dat niet? Dus niets bijzonder, wel dat ze erg jong is om te roken en dat keur ik niet goed.
quote:Sigaretten zijn in schotland ook een stuk duurder dan hier.
Bijnaquote:
Nah die eerste klant heeft ie al gehad geloof ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nou dan kan jij mooi de eerste klant van hem zijn.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, voor een Breezer mag je die hoer 20 seconde in d'r reet neuken man
Nee zend jij hem eens uit!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pauuuuul!
Is het geluid nog geraden?
Ik moet hem eerst omzetten want OTS lust hem niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:25 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nee zend jij hem eens uit!
Gewoon een wavjequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst omzetten want OTS lust hem niet.
Heeft ze ook niet, ze eet Rotiquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En dan word het ook nog gefilmd.
Dat meisje die hoer moet echt geen leven meer hebben
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:28 schreef PiRANiA het volgende:
Verschil Glasvezel, Glasvlies en behang
Glasvezel knipt makkelijker!
Je steekt er overduidelijk wel veel tijd inquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:26 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens wat vaker vroeger op de dag ga hoor, potverdorie hele draaiboeken te maken.
Volgens mij hebben dat soort mensen een ander soort leven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En dan word het ook nog gefilmd.
Dat meisje die hoer moet echt geen leven meer hebben
Al gereageerd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:28 schreef PiRANiA het volgende:
Bij elke keer dat het fout is gaat er 100 euro in de pot.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijgen we bij Paul ook een huge geldbedrag als we het raden?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:30 schreef Apuleius het volgende:
Is het Paul die in z'n reet loopt te soppen?
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
Geluid van Paul is een doosje lego wat hij aan het schudden is.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Krijgen we bij Paul ook een huge geldbedrag als we het raden?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij elke keer dat het fout is gaat er 100 euro in de pot.
PAUL EEN VOGEL
EEN VLIEGTUIG
EEN TREIN
EEN AUTO
EEN KIP
EEN KOE
EEN ABRIKOOS
EEN BRAAM
EEN HUIS
EEN DRIEHOEK
EEN TELETUBBIE
EEN TELEVISIE
EEN RADIO
EEN APPEL
EEN PEER
EEN BANAAN
Ohquote:
Is het water?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh
Uhm een doos cornflakes die je staat te schudden
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:28 schreef PiRANiA het volgende:
En gewoon doorknippen danquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]![]()
![]()
Het was juist echt super stug
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Ezechielk het volgende:
De inhoud van je portemonee/spaarvarken!
Al gereageerd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Uiteraard moest ik een topic maken
Meisje pijpt neger voor sigaret (filmpje)
Dat dusquote:
Je pakje peuken nadat je die chick uit Almere was tegengekomen?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je pakje peuken nadat je die chick uit Almere was tegengekomen?
Even serieus ik wil haar stem horen aangezien het condoom inclusief Katy Perry is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:25 schreef banapples het volgende:
Kan je iets van Katy Perry draaien?
Ik heb een Katy Perry condoom gewonnen
http://games.fok.nl/siten(...)ling-18-januari.html
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je pakje peuken nadat je die chick uit Almere was tegengekomen?
Daar sta ik al een tijdje inquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:40 schreef Graseter het volgende:
Over een paar dagen sta ik in de top 500.
quote:
Rip?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Beetje slechte mp3 wel, sorry daarvoor
Of iets over planten knippen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef PiRANiA het volgende:
Hopelijk pakt ONZ-Radio topic 1600000.
Ik had gewoon ooit post # 66666666 ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef PiRANiA het volgende:
Dat zou mooi zijn jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef PiRANiA het volgende:
Oeh zijn we al bijna zover?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had gewoon ooit post # 66666666 ofzo
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef banapples het volgende:
[..]
Jij dacht dat je 2 peuken had gehad?
Het geluid is nog niet geraden *hint*quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even snel door een paar vergeten nummertjes heen
Nee ik ging net peuken pakken uit George en toen zag ik mn bril weer liggen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef banapples het volgende:
[..]
Jij dacht dat je 2 peuken had gehad?
EEN NIEUWE KOPENquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
WAT MOET JE DOEN AAN EEN BROM OP JE MIC?
Flippieequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef utopie het volgende:
wie is nou eigenlijk die chick die zegt ''oooooohhhh piraniaaaaahhh''?
Flippiequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef utopie het volgende:
wie is nou eigenlijk die chick die zegt ''oooooohhhh piraniaaaaahhh''?
Je moet ook niet achter je computer weg gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ging net peuken pakken uit George en toen zag ik mn bril weer liggen.
Ben ik zondag met mn dikke reet op gaan zitten
Vanavond een simpele headsetquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Kan je er nog 1 winnen bij jou? Of is ie al weg?
Wat moet ik daarvoor doen?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga alleen geen meters lange post maken met 300 gephotoshopte plaatjes er in met wat ik allemaal ga doen. Ik zie wel hoeveel mensen er komen luisteren.
Jaquote:
Ik denk heel behoorlijk. Mensen zijn doorgaans dol op gratis.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De sponsor wordt niet eens genoemd vanavondEerst kijken wat de animo is
Die kreun herkende je toch wel hequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:54 schreef utopie het volgende:
flipper = flippie, maar dat wist je natuurlijk al
Heul goed idee!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
Pics van alle vrouwelijke ONZ Radio luisteraars.
Huppelmuts begintquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
Laat ze maar hijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
Nee ik ben de kloon van een WoW spelende nerdquote:
Graseter, Spineshank pl0x.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
Nou, maak je op voor 3 uur dragonforce en dat soort klereherrie, graseter komt hierna
Is ook lang zatquote:
welke server?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben de kloon van een WoW spelende nerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Lol, levenloze brilzitster.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben de kloon van een WoW spelende nerd
Dat dusquote:
djkoelkastquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat je om 7 uur moest draaien?
Hm, volgens mij gaat het origineel anders. Maar kan ook aan mij liggen. Vanavond even zoekenquote:
Oh ok.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
djkoelkast
Wanneer
wo, 19. januari, 20:00 21:00
De rest van de week 19-20
Zo heb ik hem ook op plaat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, volgens mij gaat het origineel anders. Maar kan ook aan mij liggen. Vanavond even zoeken
Er is niks anders vrij helaas.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok.
Vrijdag ook van 7 tot 8? Dan ga ik je uitzending dan gewoon missen
Summer of 69quote:
Idd helaasquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is niks anders vrij helaas.
En niet je neus snuiten door Adams heenquote:
Ja ik hoorde het.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En niet je neus snuiten door Adams heenJe mic stond nog open.
Nop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk, het gaat je lukken![]()
Zolang je maar niet alleen gitaarplaten draait
Lolquote:
# DJ Graseter draait nu: Stromae - Alors on danse (Vato Gonzalez 'Now we dance' Dirty House Bootleg) #radioonzin http://www.onz-radio.nlquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef djkoelkast het volgende:
DJ Graseter draait nu: Guns 'n Roses - Welcome to the Jungle #radioonzin http://www.onz-radio.nl
2 minutes ago
?
Wordt tijd dat je zulke goeie platen gaat draaienquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
# DJ Graseter draait nu: Stromae - Alors on danse (Vato Gonzalez 'Now we dance' Dirty House Bootleg) #radioonzin http://www.onz-radio.nl
4 minutes ago
# DJ Graseter draait nu: Tim Berg - Bromance (Avicii's Radio Edit) #radioonzin http://www.onz-radio.nl
4 minutes ago
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je zulke goeie platen gaat draaien
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je zulke goeie platen gaat draaien
Er staat nu 2 gitaren achter mij te huilen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij hebt echt een hekel aan gitaren he
Ik heb nu 2? nummers gehoord?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij hebt echt een hekel aan gitaren he
Ik werd zo trots toen ik zag dat mn zoon op zn hyves een nummer van DP had gezetquote:
It wasn't mequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef Dasjonny het volgende:
Mensen die gisteren gingen zeuren toen ik dit nummer opzette...
Jij met tranen in je ogen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd zo trots toen ik zag dat mn zoon op zn hyves een nummer van DP had gezet
Ik zou me kapotschamen (als ik een zoon had) als 'ie Hyves zou hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd zo trots toen ik zag dat mn zoon op zn hyves een nummer van DP had gezet
Neequote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou me kapotschamen (als ik een zoon had) als 'ie Hyves zou hebben
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef Dasjonny het volgende:
Mensen die gisteren gingen zeuren toen ik dit nummer opzette...
Dat dus...quote:
Viespeuk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou nooit een zoon hebben. Ik raak alleen meisjes
In afrikaanse stammen zouden ze jou nou uitlachen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou nooit een zoon hebben. Ik maak alleen meisjes
Dat hoop je? Of is er al een femalekoelkastje ergens?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou nooit een zoon hebben. Ik maak alleen meisjes
Raak jij alleen jochies dan?quote:
Dat heet een Walking Fridgequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoop je? Of is er al een femalekoelkastje ergens?
Nee, vrouwen. Geen meisjes.quote:
Godver ik moest lachenquote:
Hoe denk je over MILF's rakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |