Hij die neger niet was.quote:
haar naam staat wel bij die filmpjes, maar die post ik niet omdat ik niet wil dat het topic dicht gaat.quote:
Voor een Breezer mag je d'r 10 seconde in haar reet neuken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:33 schreef amenth het volgende:
Hoeveel zal ze rekenen voor pijpen neuken
Echt hoor, de volgende generatie is gewoon naar de klote gegaanquote:
Dan heb ik nog een leuke documentaire voor jou.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Echt hoor, de volgende generatie is gewoon naar de klote gegaan!
Ik bedoel, mensen uit 1997 hebben gewoon al seks
Als ik iemand met geboortejaar 1997 voor me zie denk ik aan een 5 jarig persoon
Dan is het toch gewoon een baas?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuke documentaire voor jou.
Een ventje van 8 in de bijlmer.
Zo'n vrouw: "Heb jij al seks gehad?"
Hij: "ja"
Nja ik was 14, een week voordat ik 15 werd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuke documentaire voor jou.
Een ventje van 8 in de bijlmer.
Zo'n vrouw: "Heb jij al seks gehad?"
Hij: "ja"
En nu ben je net twintiger en je komt al met "De maatschappij verloedertquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik was 14, een week voordat ik 15 werd.
En dat vond ik al heel vroeg
Jij bent geen neger uit de Bijlmer (alhoewel?) dus dat boeit ons niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik was 14, een week voordat ik 15 werd.
En dat vond ik al heel vroeg
Volgende week 23 vriendquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nu ben je net twintiger en je komt al met "De maatschappij verloedert"-topics. Je bent je tijd steeds vér vooruit.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het meisje woont in Almere,ik bedoel, waar anders:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |