Wie heeft dat erin gezet danquote:
Is primaquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe is het geluid? Ik heb er gisteren bijna een uur aan lopen kutten en volgens mij klinkt het nu echt super lekker
Prima.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe is het geluid? Ik heb er gisteren bijna een uur aan lopen kutten en volgens mij klinkt het nu echt super lekker
Prima volgens mij. Je gebruikt ook zo'n limiter?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb Breakaway er op gezet, die doet alles. Compressor/limiter/stereo enhancer/bass shaping etc.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Prima volgens mij. Je gebruikt ook zo'n limiter?
Klinkt wel goed ja. Je kan het beter dan Kwaliteitquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Breakaway er op gezet, die doet alles. Compressor/limiter/stereo enhancer/bass shaping etc.
Ik ben bang dat 3FM koelkast komt pikken van onsquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klinkt wel goed ja. Je kan het beter dan Kwaliteit
Ze lezen mee hequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 3FM koelkast komt pikken van ons
Ik doe het allemaal op gehoor, trial and error. Toen ik begon klonk het als goedkope oordoppen die alleen hoog doorgeven, nu klinkt het naar mijn idee behoorlijk goed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klinkt wel goed ja. Je kan het beter dan Kwaliteit
Heeft die ieder geval een baanquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik luister persoonlijk liever naar Koelkast dan naar Giel of Domien ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik luister persoonlijk liever naar Koelkast dan naar Giel of Domien ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timurquote:
QFT!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar Giel. Ik luister liever naar het doodtrappen van een lieve puppy dan naar Giel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]QFE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terechte egoboost wel.
Jij moet sinds een week ook haast wel met een enorme air rondlopen thuis en in DH![]()
Gezien het aantal veren in je reet enzIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef djkoelkast het volgende:
Opletten, zometeen nog eens mijn superjingle
Nee hoor, ik weet zelf best dat ik goed benquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Terechte egoboost wel.
Jij moet sinds een week ook haast wel met een enorme air rondlopen thuis en in DH![]()
Gezien het aantal veren in je reet enz
Vliegende Spaghetti Monsterquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Veluwsche Stoomtrein Maatschappij?
Al vind ik hem tijdens de SR wel tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar Giel. Ik luister liever naar het doodtrappen van een lieve puppy dan naar Giel.
Ik let op.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef djkoelkast het volgende:
Opletten, zometeen nog eens mijn superjingle
Ja, daarom draai ik hem maar evenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast!
Ik wist niet dat dit het origineel was van die hardstyle versie!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast!
Ik wist niet dat dit het origineel was van die hardstyle versie!
Please don'tquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef banapples het volgende:
Weet je wat een leuk nummer is om de ochtend mee te beginnen?
BONKERS !!!
Breaking Point is ook wel lekker om mee wakker te worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef banapples het volgende:
Weet je wat een leuk nummer is om de ochtend mee te beginnen?
BONKERS !!!
Be careful what you wish forquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Iets met gitaren in de vroege ochtend is ook wel![]()
Bring it on babequote:
Spineshank - While My Guitar Gently Wheeps.quote:
Daar word ik altijd wel vrolijk van jaquote:
Nu ben ik bangquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Spineshank - While My Guitar Gently Wheeps.
Nergens voor nodig, zo erg is hij niet.quote:
Ga jij naar Groezrock?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, zo erg is hij niet.
Spineshank - Smotheredquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Spineshank - While My Guitar Gently Wheeps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |