Dalet had ik ook vrij snel maar ik vond er niks aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zeker weten? Dalet is me ook gelukt! (over baggerware gesproken)
Dan heb ik een 12u durende marathonuitzending. 12u lang ongeinquote:
Traktor met externe controller werkt ook errug prettig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat soberzo, maar vooral de headphone controls zijn toch wel soort van noodzakelijk voor monitoring.
Maar goed, zoals ik zei; het kan net zo eenvoudig via mijn ext. mixer.
Gooi er eens een dikke Hollandse Goede Doel plaat in, daar heb ik behoefte aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Roger Waters.
Ik ga dit live meemaken.
Ik heb geen Nederlandstalige muziek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gooi er eens een dikke Hollandse Goede Doel plaat in, daar heb ik behoefte aan
Wat slecht! Goede Doel is tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb geen Nederlandstalige muziek.
Leeft die man nog?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Roger Waters.
Ik ga dit live meemaken.
Ik ook, heb er 76 euro voor betaald.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat GE niet naar een kist gaat staan kijken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ook, heb er 76 euro voor betaald.
Jij ook al?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sperzieboontoon, ik neuck met hem
Ik heb al zitten kijken naar die X1, maar ik heb er helaas het geld niet voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Traktor met externe controller werkt ook errug prettig!
In de studio heb ik de Reloop Digital Jockey 2 Interface Editionquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb al zitten kijken naar die X1, maar ik heb er helaas het geld niet voor.
Sterkte!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
WebHawk gaat even rebooten!
Damn, heb al 5x webhawk in de nacht gedaan
Nice.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In de studio heb ik de Reloop Digital Jockey 2 Interface Edition
Daar is de teststream alleen niet voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maat van me draait hardcore op de test
En hij kan dat goed!
Liedje van Muse is ook van 'n FIFA.quote:
Ik vraag me af of dat ook gewaardeerd gaat worden als we het live uit gaan zenden. Hardcore en varianten, of hardrock voor een half uur of meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maat van me draait hardcore op de test
En hij kan dat goed!
Ooh we zitten ff samen te klooien vanuit hierquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar is de teststream alleen niet voor.
Dat kan toch ook zonder broadcast.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh we zitten ff samen te klooien vanuit hier
Anders skins in te stellen en knoppen te keybinden enzo
We luisteren om en om naar elkaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan toch ook zonder broadcast.?
Teststream is echt alleen om broodnodige dingen te testen en dan meld je dat niet hier om meer luisteraars die kant op te trekken, dat is nu een paar keer gebeurd en heel storend voor degene die op dat moment draait.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh we zitten ff samen te klooien vanuit hier
Anders skins in te stellen en knoppen te keybinden enzo
Dat is het niet, ga je gang, maar hou het voor je, want zoals gezegd: niet leuk voor wie nu draait als er 10 man naar de teststream gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We luisteren om en om naar elkaar.
Als we er vanaf moeten, moeten jullie maar even kicken
Ow, normaal is primaquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Met Will.I.Am of de normale versie?
quote:Stream is up at 192 kbps with 25 of 200 listeners (25 unique)
Sorry, dat was niet mijn intentiequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het niet, ga je gang, maar hou het voor je, want zoals gezegd: niet leuk voor wie nu draait als er 10 man naar de teststream gaan.
Er komen meerdere nieuwe teststreams op de nieuwe server met max 2 luisteraars, op die manier kunnen er niet te veel luisteraars "overlopen" en kunnen meerdere mensen tegelijk echt testen wanneer dat echt nodig is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sorry, dat was niet mijn intentie
Mensen, test is verboden terrein !
Blijf allemaal lekker daar!
Dat is wel nicequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komen meerdere nieuwe teststreams op de nieuwe server met max 2 luisteraars, op die manier kunnen er niet te veel luisteraars "overlopen" en kunnen meerdere mensen tegelijk echt testen wanneer dat echt nodig is.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komen meerdere nieuwe teststreams op de nieuwe server met max 2 luisteraars, op die manier kunnen er niet te veel luisteraars "overlopen" en kunnen meerdere mensen tegelijk echt testen wanneer dat echt nodig is.
490 luisteraars, dat is echt fantastischquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
We moeten ook een ultiem goede stunt verzinnen, ik wil weten wat echt de max is van de nieuwe server.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
490 luisteraars, dat is echt fantastisch
Dromenvangertje gaat strippen!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef Ezechielk het volgende:
We moeten ook een ultiem goede stunt verzinnen, ik wil weten wat echt de max is van de nieuwe server.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dromenvangertje gaat strippen!!
Oh.. wacht
Luisteraard 450 krijgt gratis een bosje gordelroos?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
490 luisteraars, dat is echt fantastisch
Kut radioquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh.. wacht
Woont DV in Almere?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh.. wacht
Postalgold is nu 490 geworden he, daarom 490 ipv 450quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Luisteraard 450 krijgt gratis een bosje gordelroos?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Postalgold is nu 490 geworden he, daarom 490 ipv 450
Wist ik, maar niemand ziet wat ik bedoel schijnbaarquote:
Jawel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wist ik, maar niemand ziet wat ik bedoel schijnbaar
Oh... Nee sorry, ik snap de Cloo Neyquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wist ik, maar niemand ziet wat ik bedoel schijnbaar
Als die naakt gaat kunnen we FOK! opdoekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh... Nee sorry, ik snap de Cloo Ney
We zullen wel meer vrouwelijke users krijgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als die naakt gaat kunnen we FOK! opdoeken
Naatje je bent een held.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
Om 07h opgestaan, bericht gewist, weer in mijn bed gedoken, anderhalf uur later: "Wat was dat 's nachts? Was dat Gouwestad ofzo?" "Ik weet van niets..."
Nee lul, ze is nog lang geen 18quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We zullen wel meer vrouwelijke users krijgen
Daarna opdoeken ja
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
Om 07h opgestaan, bericht gewist, weer in mijn bed gedoken, anderhalf uur later: "Wat was dat 's nachts? Was dat Gouwestad ofzo?" "Ik weet van niets..."
Ja dat weet ik ook welquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee lul, ze is nog lang geen 18
Leuk garpje hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel
Het was ook maar een grapje
Ik ben naar een concertquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
___!
Ach vannacht proberen we het weer als je niet slaapt.
Mijn dromenvangertje is onvervangbaar, we moeten maar gewoon wachtenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sharr dan, die word dit jaar 18
quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_sigaret__.htmlquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh... Nee sorry, ik snap de Cloo Ney
Tismeboi Snuf!!quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn dromenvangertje is onvervangbaar, we moeten maar gewoon wachten
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_sigaret__.html
Blurquote:
Jeboi Snuf..MET EEN POST!quote:
Prachtigquote:
Ik voel me vereerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |