Nice.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In de studio heb ik de Reloop Digital Jockey 2 Interface Edition
Daar is de teststream alleen niet voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maat van me draait hardcore op de test
En hij kan dat goed!
Liedje van Muse is ook van 'n FIFA.quote:
Ik vraag me af of dat ook gewaardeerd gaat worden als we het live uit gaan zenden. Hardcore en varianten, of hardrock voor een half uur of meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maat van me draait hardcore op de test
En hij kan dat goed!
Ooh we zitten ff samen te klooien vanuit hierquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar is de teststream alleen niet voor.
Dat kan toch ook zonder broadcast.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh we zitten ff samen te klooien vanuit hier
Anders skins in te stellen en knoppen te keybinden enzo
We luisteren om en om naar elkaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan toch ook zonder broadcast.?
Teststream is echt alleen om broodnodige dingen te testen en dan meld je dat niet hier om meer luisteraars die kant op te trekken, dat is nu een paar keer gebeurd en heel storend voor degene die op dat moment draait.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh we zitten ff samen te klooien vanuit hier
Anders skins in te stellen en knoppen te keybinden enzo
Dat is het niet, ga je gang, maar hou het voor je, want zoals gezegd: niet leuk voor wie nu draait als er 10 man naar de teststream gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We luisteren om en om naar elkaar.
Als we er vanaf moeten, moeten jullie maar even kicken
Ow, normaal is primaquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Met Will.I.Am of de normale versie?
quote:Stream is up at 192 kbps with 25 of 200 listeners (25 unique)
Sorry, dat was niet mijn intentiequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het niet, ga je gang, maar hou het voor je, want zoals gezegd: niet leuk voor wie nu draait als er 10 man naar de teststream gaan.
Er komen meerdere nieuwe teststreams op de nieuwe server met max 2 luisteraars, op die manier kunnen er niet te veel luisteraars "overlopen" en kunnen meerdere mensen tegelijk echt testen wanneer dat echt nodig is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sorry, dat was niet mijn intentie
Mensen, test is verboden terrein !
Blijf allemaal lekker daar!
Dat is wel nicequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komen meerdere nieuwe teststreams op de nieuwe server met max 2 luisteraars, op die manier kunnen er niet te veel luisteraars "overlopen" en kunnen meerdere mensen tegelijk echt testen wanneer dat echt nodig is.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komen meerdere nieuwe teststreams op de nieuwe server met max 2 luisteraars, op die manier kunnen er niet te veel luisteraars "overlopen" en kunnen meerdere mensen tegelijk echt testen wanneer dat echt nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |