Daar leefde mannen allemaal bij elkaar en gingen alleen naar vrouwen om kinderen te maken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, vertel, hoe ging dat?
Start je piratenbaai en download Caligula maar eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, vertel, hoe ging dat?
Licht eruitquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dikke spello zul je bedoelen. Licht eraan
Of licht eraf?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dikke spello zul je bedoelen. Licht eraan
Nah, ik bedoel dat mannen mannen blijven en dus blijven willen neucken als er geen vrouwen zouden zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar leefde mannen allemaal bij elkaar en gingen alleen naar vrouwen om kinderen te maken.
Ja die mannen neukte ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, ik bedoel dat mannen mannen blijven en dus blijven willen neucken als er geen vrouwen zouden zijn
Ogen dicht, een gat is een gat. Dat wordt dan het mottoquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja die mannen neukte ook.Met elkaar.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ogen dicht, een gat is een gat. Dat wordt dan het motto
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mystery Repeats.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Joh
Ik heb altijd verstaan "Mister B. Repeats", ik vond het ook al zo'n domme tekst.
Nog steeds overigens
Tenzij je de ontvanger bentquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Spuit 601211quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:49 schreef ElmoFan het volgende:
Jongens, ik heb/had even geen tijd, heeft flippie echt gekreund?
Ja de moeder van utopie ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:49 schreef ElmoFan het volgende:
Jongens, ik heb/had even geen tijd, heeft flippie echt gekreund?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |